Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawę medycznego sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby
SP ZOZ w Hajnówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050582500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Doc. Adama Dowgirda 9
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@spzozhajnowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozhajnowka.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawę medycznego sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby
SP ZOZ w Hajnówce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b1fe7bb-b9e4-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.spzozhajnowka.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń,
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System, który gwarantuje obsługę procesu
udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.
2. System jest dostępny pod adresem: https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/, https://platforma.eb2b.com.pl lub https://tt.eb2b.com.pl
3. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania
do Systemu.
5. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w
postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
6. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Zamawiającego odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w
postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania.
7. Komunikacja odbywa się za pośrednictwem zakładki „Pytania/informacje”.
8. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Wykonawców konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego
uprawnionego Użytkownika Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego służącego do autentykacji i podpisu.
9. Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełniania przez system teleinformatyczny, z którego korzystają Użytkownicy
Wykonawcy i Użytkownicy Zamawiającego następujących minimalnych wymagań technicznych:
1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1mb/s,
2) komputer klasy PC lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów
operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
10. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Systemu określa Regulamin (dostępny pod adresem internetowym
https://platforma.eb2b.com.pl/user/termslub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Systemie), akceptuje
warunki korzystania z Systemu, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
11. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.
12. Użytkownikom Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących
korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania
z usług Systemu.
13. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej działania Systemu Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty
elektronicznej na adres: zam.publiczne@spzoz.hajnowka.pl (nie dotyczy składania ofert lub jednolitych europejskich dokumentów
zamówienia).
14. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .xml, .pdf, .doc, .docx, .xls lub .xlsx. Za
pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele
pojedynczych plików. Każdy dokument powinien być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): XIX. KLAUZULA INFORMACYJN
A. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych (zwanym też dalej: Administratorem) jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda 9.
B. DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA DANYCH
We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora danych, można uzyskać informację, kontaktując się z Administratorem danych w następującej formie:
• za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres: iod@spzozhajnowka.pl
• listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora danych: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda 9.
C. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Pana Krzysztof Snarski, z którymi można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@spzozhajnowka.pl
D. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy w następujących celach:
1. obsługa korespondencji z kontrahentami, podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. „f” RODO, – prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora lub osobę trzecią;
2. realizacja umów z kontrahentami (osobami prawnymi), podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. „f” RODO, – prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora lub osobę trzecią;
3. udzielenia zamówienia podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
4. realizacja umów z klientami (osobami fizycznymi), podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. „b” RODO - czynności zmierzające do zawarcia umowy;
5. dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umów- podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. „f” RODO – prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora lub osobę trzecią
E. ODBIORCY DANYCH
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty współpracujące z Administratorem, w tym upoważniony personel Administratora, usługodawca hostingu e-mail i www, zewnętrzni usługodawcy w zakresie oprogramowania informatycznego np. systemów fk, bank, Poczta Polska, firmy kurierskie, odbiorca zewnętrzny dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”.
F. Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowej Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państw trzecich (poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego tj. obszar obejmujący kraje Unii Europejskiej, Norwegię, Liechtenstein i Islandię) lub organizacji międzynarodowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): G. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
1. do czasu niezbędnego do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytania, w przypadku prowadzenia korespondencji; po tym czasie dane będą przechowywane do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń (3 lata od zakończenia korespondencji);
2. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp);
3. do zakończenia umowy, po tym czasie dane będą przechowywane do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń (przez 3 lata) oraz 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku.
H. PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ
Ma Pani/Pan prawo do:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych.
I. PRAWO DO WYRAŻENIA SPRZECIWU WOBEC PRZETWARZANIA DANYCH Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych, które odbywa się w oparciu o prawnie uzasadnione interesy Administratora.
J. PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORU
Przysługuje Pani/u prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku, gdy Pani/a zdaniem przetwarzanie danych osobowych przez Administratora danych odbywa się z naruszeniem prawa.
K. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również profilowane, co oznacza, że żadne decyzje wywołujące wobec Pana/i skutki prawne lub w podobny sposób na Pana/ią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2024/TP/JU/5
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 20
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet nr 1- Uniwersalny uchwyt naścienny
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji
(zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości towaru w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia -zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
2) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 1, może być wykonywane:
a. w przypadku, gdy zostanie wykorzystana wartość w poszczególnej pozycji pakietu, spowodowana wystąpieniem okoliczności zwiększenia ilości wykonywanych zabiegów powodujących zwiększenie ilości zużycia materiałów jednorazowego użytku/ uniwersalny uchwyt naścienny/ papier do usg i ekg / materiały jednorazowego użytku/ zestawy opatrunkowy mały/średni/duży/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran/ zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawk /ustniki, klipsownica,do endoskopii/ wzierniki. szczoteczki , paski PH4/ fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady/ fartuch i podkład/ pałeczki, osłonki, łopatki/ pojemniki do badań histopatologicznych/ rękawy zakładane i płaskie/ koszule pacjenta/ mankiety goleniowe/ próbówki próżniowe/ kapcie jednorazowe/ ostrza do strzygarki chirurgiczne/ fartuch, majtki , serweta ochrona/ fartuch, majtki , serweta ochrona.
b. wielokrotnie, aż do osiągniecia wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.
c. w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz w razie przedłużenia terminu umowy o kolejne 3 miesiące, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
3) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
5) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NBR 2- PAPIER DO USG I EKG
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji
(zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości towaru w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia -zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
2) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 1, może być wykonywane:
a. w przypadku, gdy zostanie wykorzystana wartość w poszczególnej pozycji pakietu, spowodowana wystąpieniem okoliczności zwiększenia ilości wykonywanych zabiegów powodujących zwiększenie ilości zużycia materiałów jednorazowego użytku/ uniwersalny uchwyt naścienny/ papier do usg i ekg / materiały jednorazowego użytku/ zestawy opatrunkowy mały/średni/duży/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran/ zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawk /ustniki, klipsownica,do endoskopii/ wzierniki. szczoteczki , paski PH4/ fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady/ fartuch i podkład/ pałeczki, osłonki, łopatki/ pojemniki do badań histopatologicznych/ rękawy zakładane i płaskie/ koszule pacjenta/ mankiety goleniowe/ próbówki próżniowe/ kapcie jednorazowe/ ostrza do strzygarki chirurgiczne/ fartuch, majtki , serweta ochrona/ fartuch, majtki , serweta ochrona.
b. wielokrotnie, aż do osiągniecia wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.
c. w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz w razie przedłużenia terminu umowy o kolejne 3 miesiące, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
3) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
5) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3- materiały j.u.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji
(zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości towaru w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia -zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
2) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 1, może być wykonywane:
a. w przypadku, gdy zostanie wykorzystana wartość w poszczególnej pozycji pakietu, spowodowana wystąpieniem okoliczności zwiększenia ilości wykonywanych zabiegów powodujących zwiększenie ilości zużycia materiałów jednorazowego użytku/ uniwersalny uchwyt naścienny/ papier do usg i ekg / materiały jednorazowego użytku/ zestawy opatrunkowy mały/średni/duży/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran/ zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawk /ustniki, klipsownica,do endoskopii/ wzierniki. szczoteczki , paski PH4/ fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady/ fartuch i podkład/ pałeczki, osłonki, łopatki/ pojemniki do badań histopatologicznych/ rękawy zakładane i płaskie/ koszule pacjenta/ mankiety goleniowe/ próbówki próżniowe/ kapcie jednorazowe/ ostrza do strzygarki chirurgiczne/ fartuch, majtki , serweta ochrona/ fartuch, majtki , serweta ochrona.
b. wielokrotnie, aż do osiągniecia wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.
c. w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz w razie przedłużenia terminu umowy o kolejne 3 miesiące, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
3) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
5) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4- Zestawy opatrunkowy mały/średni/duzy/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji
(zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości towaru w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia -zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
2) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 1, może być wykonywane:
a. w przypadku, gdy zostanie wykorzystana wartość w poszczególnej pozycji pakietu, spowodowana wystąpieniem okoliczności zwiększenia ilości wykonywanych zabiegów powodujących zwiększenie ilości zużycia materiałów jednorazowego użytku/ uniwersalny uchwyt naścienny/ papier do usg i ekg / materiały jednorazowego użytku/ zestawy opatrunkowy mały/średni/duży/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran/ zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawk /ustniki, klipsownica,do endoskopii/ wzierniki. szczoteczki , paski PH4/ fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady/ fartuch i podkład/ pałeczki, osłonki, łopatki/ pojemniki do badań histopatologicznych/ rękawy zakładane i płaskie/ koszule pacjenta/ mankiety goleniowe/ próbówki próżniowe/ kapcie jednorazowe/ ostrza do strzygarki chirurgiczne/ fartuch, majtki , serweta ochrona/ fartuch, majtki , serweta ochrona.
b. wielokrotnie, aż do osiągniecia wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.
c. w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz w razie przedłużenia terminu umowy o kolejne 3 miesiące, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
3) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
5) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5-zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji
(zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości towaru w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia -zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
2) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 1, może być wykonywane:
a. w przypadku, gdy zostanie wykorzystana wartość w poszczególnej pozycji pakietu, spowodowana wystąpieniem okoliczności zwiększenia ilości wykonywanych zabiegów powodujących zwiększenie ilości zużycia materiałów jednorazowego użytku/ uniwersalny uchwyt naścienny/ papier do usg i ekg / materiały jednorazowego użytku/ zestawy opatrunkowy mały/średni/duży/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran/ zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawk /ustniki, klipsownica,do endoskopii/ wzierniki. szczoteczki , paski PH4/ fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady/ fartuch i podkład/ pałeczki, osłonki, łopatki/ pojemniki do badań histopatologicznych/ rękawy zakładane i płaskie/ koszule pacjenta/ mankiety goleniowe/ próbówki próżniowe/ kapcie jednorazowe/ ostrza do strzygarki chirurgiczne/ fartuch, majtki , serweta ochrona/ fartuch, majtki , serweta ochrona.
b. wielokrotnie, aż do osiągniecia wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.
c. w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz w razie przedłużenia terminu umowy o kolejne 3 miesiące, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
3) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
5) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6-ustniki, klipsownica,do endoskopi
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji
(zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości towaru w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia -zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
2) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 1, może być wykonywane:
a. w przypadku, gdy zostanie wykorzystana wartość w poszczególnej pozycji pakietu, spowodowana wystąpieniem okoliczności zwiększenia ilości wykonywanych zabiegów powodujących zwiększenie ilości zużycia materiałów jednorazowego użytku/ uniwersalny uchwyt naścienny/ papier do usg i ekg / materiały jednorazowego użytku/ zestawy opatrunkowy mały/średni/duży/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran/ zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawk /ustniki, klipsownica,do endoskopii/ wzierniki. szczoteczki , paski PH4/ fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady/ fartuch i podkład/ pałeczki, osłonki, łopatki/ pojemniki do badań histopatologicznych/ rękawy zakładane i płaskie/ koszule pacjenta/ mankiety goleniowe/ próbówki próżniowe/ kapcie jednorazowe/ ostrza do strzygarki chirurgiczne/ fartuch, majtki , serweta ochrona/ fartuch, majtki , serweta ochrona.
b. wielokrotnie, aż do osiągniecia wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.
c. w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz w razie przedłużenia terminu umowy o kolejne 3 miesiące, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
3) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
5) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7- Wzierniki.szczoteczki , paski PH4
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji
(zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości towaru w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia -zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
2) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 1, może być wykonywane:
a. w przypadku, gdy zostanie wykorzystana wartość w poszczególnej pozycji pakietu, spowodowana wystąpieniem okoliczności zwiększenia ilości wykonywanych zabiegów powodujących zwiększenie ilości zużycia materiałów jednorazowego użytku/ uniwersalny uchwyt naścienny/ papier do usg i ekg / materiały jednorazowego użytku/ zestawy opatrunkowy mały/średni/duży/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran/ zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawk /ustniki, klipsownica,do endoskopii/ wzierniki. szczoteczki , paski PH4/ fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady/ fartuch i podkład/ pałeczki, osłonki, łopatki/ pojemniki do badań histopatologicznych/ rękawy zakładane i płaskie/ koszule pacjenta/ mankiety goleniowe/ próbówki próżniowe/ kapcie jednorazowe/ ostrza do strzygarki chirurgiczne/ fartuch, majtki , serweta ochrona/ fartuch, majtki , serweta ochrona.
b. wielokrotnie, aż do osiągniecia wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.
c. w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz w razie przedłużenia terminu umowy o kolejne 3 miesiące, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
3) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
5) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8- Szkiełka mikroskopowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji
(zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości towaru w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia -zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
2) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 1, może być wykonywane:
a. w przypadku, gdy zostanie wykorzystana wartość w poszczególnej pozycji pakietu, spowodowana wystąpieniem okoliczności zwiększenia ilości wykonywanych zabiegów powodujących zwiększenie ilości zużycia materiałów jednorazowego użytku/ uniwersalny uchwyt naścienny/ papier do usg i ekg / materiały jednorazowego użytku/ zestawy opatrunkowy mały/średni/duży/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran/ zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawk /ustniki, klipsownica,do endoskopii/ wzierniki. szczoteczki , paski PH4/ fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady/ fartuch i podkład/ pałeczki, osłonki, łopatki/ pojemniki do badań histopatologicznych/ rękawy zakładane i płaskie/ koszule pacjenta/ mankiety goleniowe/ próbówki próżniowe/ kapcie jednorazowe/ ostrza do strzygarki chirurgiczne/ fartuch, majtki , serweta ochrona/ fartuch, majtki , serweta ochrona.
b. wielokrotnie, aż do osiągniecia wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.
c. w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz w razie przedłużenia terminu umowy o kolejne 3 miesiące, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
3) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
5) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 9- Pokrowce na słuchawki
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji
(zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości towaru w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia -zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
2) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 1, może być wykonywane:
a. w przypadku, gdy zostanie wykorzystana wartość w poszczególnej pozycji pakietu, spowodowana wystąpieniem okoliczności zwiększenia ilości wykonywanych zabiegów powodujących zwiększenie ilości zużycia materiałów jednorazowego użytku/ uniwersalny uchwyt naścienny/ papier do usg i ekg / materiały jednorazowego użytku/ zestawy opatrunkowy mały/średni/duży/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran/ zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawk /ustniki, klipsownica,do endoskopii/ wzierniki. szczoteczki , paski PH4/ fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady/ fartuch i podkład/ pałeczki, osłonki, łopatki/ pojemniki do badań histopatologicznych/ rękawy zakładane i płaskie/ koszule pacjenta/ mankiety goleniowe/ próbówki próżniowe/ kapcie jednorazowe/ ostrza do strzygarki chirurgiczne/ fartuch, majtki , serweta ochrona/ fartuch, majtki , serweta ochrona.
b. wielokrotnie, aż do osiągniecia wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.
c. w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz w razie przedłużenia terminu umowy o kolejne 3 miesiące, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
3) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
5) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 10: Fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji
(zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości towaru w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia -zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
2) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 1, może być wykonywane:
a. w przypadku, gdy zostanie wykorzystana wartość w poszczególnej pozycji pakietu, spowodowana wystąpieniem okoliczności zwiększenia ilości wykonywanych zabiegów powodujących zwiększenie ilości zużycia materiałów jednorazowego użytku/ uniwersalny uchwyt naścienny/ papier do usg i ekg / materiały jednorazowego użytku/ zestawy opatrunkowy mały/średni/duży/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran/ zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawk /ustniki, klipsownica,do endoskopii/ wzierniki. szczoteczki , paski PH4/ fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady/ fartuch i podkład/ pałeczki, osłonki, łopatki/ pojemniki do badań histopatologicznych/ rękawy zakładane i płaskie/ koszule pacjenta/ mankiety goleniowe/ próbówki próżniowe/ kapcie jednorazowe/ ostrza do strzygarki chirurgiczne/ fartuch, majtki , serweta ochrona/ fartuch, majtki , serweta ochrona.
b. wielokrotnie, aż do osiągniecia wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.
c. w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz w razie przedłużenia terminu umowy o kolejne 3 miesiące, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
3) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
5) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 11 Fartuch i podkład
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji
(zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości towaru w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia -zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
2) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 1, może być wykonywane:
a. w przypadku, gdy zostanie wykorzystana wartość w poszczególnej pozycji pakietu, spowodowana wystąpieniem okoliczności zwiększenia ilości wykonywanych zabiegów powodujących zwiększenie ilości zużycia materiałów jednorazowego użytku/ uniwersalny uchwyt naścienny/ papier do usg i ekg / materiały jednorazowego użytku/ zestawy opatrunkowy mały/średni/duży/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran/ zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawk /ustniki, klipsownica,do endoskopii/ wzierniki. szczoteczki , paski PH4/ fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady/ fartuch i podkład/ pałeczki, osłonki, łopatki/ pojemniki do badań histopatologicznych/ rękawy zakładane i płaskie/ koszule pacjenta/ mankiety goleniowe/ próbówki próżniowe/ kapcie jednorazowe/ ostrza do strzygarki chirurgiczne/ fartuch, majtki , serweta ochrona/ fartuch, majtki , serweta ochrona.
b. wielokrotnie, aż do osiągniecia wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.
c. w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz w razie przedłużenia terminu umowy o kolejne 3 miesiące, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
3) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
5) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 12: Pałeczki, osłonki, łopatki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji
(zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości towaru w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia -zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
2) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 1, może być wykonywane:
a. w przypadku, gdy zostanie wykorzystana wartość w poszczególnej pozycji pakietu, spowodowana wystąpieniem okoliczności zwiększenia ilości wykonywanych zabiegów powodujących zwiększenie ilości zużycia materiałów jednorazowego użytku/ uniwersalny uchwyt naścienny/ papier do usg i ekg / materiały jednorazowego użytku/ zestawy opatrunkowy mały/średni/duży/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran/ zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawk /ustniki, klipsownica,do endoskopii/ wzierniki. szczoteczki , paski PH4/ fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady/ fartuch i podkład/ pałeczki, osłonki, łopatki/ pojemniki do badań histopatologicznych/ rękawy zakładane i płaskie/ koszule pacjenta/ mankiety goleniowe/ próbówki próżniowe/ kapcie jednorazowe/ ostrza do strzygarki chirurgiczne/ fartuch, majtki , serweta ochrona/ fartuch, majtki , serweta ochrona.
b. wielokrotnie, aż do osiągniecia wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.
c. w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz w razie przedłużenia terminu umowy o kolejne 3 miesiące, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
3) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
5) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 13: Pojemniki do badań histopatologicznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33169400-6 - Pojemniki chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji
(zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości towaru w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia -zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
2) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 1, może być wykonywane:
a. w przypadku, gdy zostanie wykorzystana wartość w poszczególnej pozycji pakietu, spowodowana wystąpieniem okoliczności zwiększenia ilości wykonywanych zabiegów powodujących zwiększenie ilości zużycia materiałów jednorazowego użytku/ uniwersalny uchwyt naścienny/ papier do usg i ekg / materiały jednorazowego użytku/ zestawy opatrunkowy mały/średni/duży/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran/ zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawk /ustniki, klipsownica,do endoskopii/ wzierniki. szczoteczki , paski PH4/ fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady/ fartuch i podkład/ pałeczki, osłonki, łopatki/ pojemniki do badań histopatologicznych/ rękawy zakładane i płaskie/ koszule pacjenta/ mankiety goleniowe/ próbówki próżniowe/ kapcie jednorazowe/ ostrza do strzygarki chirurgiczne/ fartuch, majtki , serweta ochrona/ fartuch, majtki , serweta ochrona.
b. wielokrotnie, aż do osiągniecia wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.
c. w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz w razie przedłużenia terminu umowy o kolejne 3 miesiące, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
3) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
5) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 14- Rękawy zakładane i płaskie
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji
(zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości towaru w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia -zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
2) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 1, może być wykonywane:
a. w przypadku, gdy zostanie wykorzystana wartość w poszczególnej pozycji pakietu, spowodowana wystąpieniem okoliczności zwiększenia ilości wykonywanych zabiegów powodujących zwiększenie ilości zużycia materiałów jednorazowego użytku/ uniwersalny uchwyt naścienny/ papier do usg i ekg / materiały jednorazowego użytku/ zestawy opatrunkowy mały/średni/duży/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran/ zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawk /ustniki, klipsownica,do endoskopii/ wzierniki. szczoteczki , paski PH4/ fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady/ fartuch i podkład/ pałeczki, osłonki, łopatki/ pojemniki do badań histopatologicznych/ rękawy zakładane i płaskie/ koszule pacjenta/ mankiety goleniowe/ próbówki próżniowe/ kapcie jednorazowe/ ostrza do strzygarki chirurgiczne/ fartuch, majtki , serweta ochrona/ fartuch, majtki , serweta ochrona.
b. wielokrotnie, aż do osiągniecia wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.
c. w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz w razie przedłużenia terminu umowy o kolejne 3 miesiące, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
3) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
5) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 15- KOSZULE PACJENTA
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji
(zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości towaru w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia -zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
2) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 1, może być wykonywane:
a. w przypadku, gdy zostanie wykorzystana wartość w poszczególnej pozycji pakietu, spowodowana wystąpieniem okoliczności zwiększenia ilości wykonywanych zabiegów powodujących zwiększenie ilości zużycia materiałów jednorazowego użytku/ uniwersalny uchwyt naścienny/ papier do usg i ekg / materiały jednorazowego użytku/ zestawy opatrunkowy mały/średni/duży/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran/ zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawk /ustniki, klipsownica,do endoskopii/ wzierniki. szczoteczki , paski PH4/ fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady/ fartuch i podkład/ pałeczki, osłonki, łopatki/ pojemniki do badań histopatologicznych/ rękawy zakładane i płaskie/ koszule pacjenta/ mankiety goleniowe/ próbówki próżniowe/ kapcie jednorazowe/ ostrza do strzygarki chirurgiczne/ fartuch, majtki , serweta ochrona/ fartuch, majtki , serweta ochrona.
b. wielokrotnie, aż do osiągniecia wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.
c. w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz w razie przedłużenia terminu umowy o kolejne 3 miesiące, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
3) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
5) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 16 Mankiety goleniowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji
(zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości towaru w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia -zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
2) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 1, może być wykonywane:
a. w przypadku, gdy zostanie wykorzystana wartość w poszczególnej pozycji pakietu, spowodowana wystąpieniem okoliczności zwiększenia ilości wykonywanych zabiegów powodujących zwiększenie ilości zużycia materiałów jednorazowego użytku/ uniwersalny uchwyt naścienny/ papier do usg i ekg / materiały jednorazowego użytku/ zestawy opatrunkowy mały/średni/duży/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran/ zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawk /ustniki, klipsownica,do endoskopii/ wzierniki. szczoteczki , paski PH4/ fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady/ fartuch i podkład/ pałeczki, osłonki, łopatki/ pojemniki do badań histopatologicznych/ rękawy zakładane i płaskie/ koszule pacjenta/ mankiety goleniowe/ próbówki próżniowe/ kapcie jednorazowe/ ostrza do strzygarki chirurgiczne/ fartuch, majtki , serweta ochrona/ fartuch, majtki , serweta ochrona.
b. wielokrotnie, aż do osiągniecia wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.
c. w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz w razie przedłużenia terminu umowy o kolejne 3 miesiące, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
3) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
5) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 17 Próbówki prózniowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji
(zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości towaru w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia -zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
2) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 1, może być wykonywane:
a. w przypadku, gdy zostanie wykorzystana wartość w poszczególnej pozycji pakietu, spowodowana wystąpieniem okoliczności zwiększenia ilości wykonywanych zabiegów powodujących zwiększenie ilości zużycia materiałów jednorazowego użytku/ uniwersalny uchwyt naścienny/ papier do usg i ekg / materiały jednorazowego użytku/ zestawy opatrunkowy mały/średni/duży/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran/ zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawk /ustniki, klipsownica,do endoskopii/ wzierniki. szczoteczki , paski PH4/ fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady/ fartuch i podkład/ pałeczki, osłonki, łopatki/ pojemniki do badań histopatologicznych/ rękawy zakładane i płaskie/ koszule pacjenta/ mankiety goleniowe/ próbówki próżniowe/ kapcie jednorazowe/ ostrza do strzygarki chirurgiczne/ fartuch, majtki , serweta ochrona/ fartuch, majtki , serweta ochrona.
b. wielokrotnie, aż do osiągniecia wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.
c. w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz w razie przedłużenia terminu umowy o kolejne 3 miesiące, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
3) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
5) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIECIE NR 18- KAPCIE JEDNORAZOWE
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji
(zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości towaru w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia -zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
2) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 1, może być wykonywane:
a. w przypadku, gdy zostanie wykorzystana wartość w poszczególnej pozycji pakietu, spowodowana wystąpieniem okoliczności zwiększenia ilości wykonywanych zabiegów powodujących zwiększenie ilości zużycia materiałów jednorazowego użytku/ uniwersalny uchwyt naścienny/ papier do usg i ekg / materiały jednorazowego użytku/ zestawy opatrunkowy mały/średni/duży/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran/ zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawk /ustniki, klipsownica,do endoskopii/ wzierniki. szczoteczki , paski PH4/ fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady/ fartuch i podkład/ pałeczki, osłonki, łopatki/ pojemniki do badań histopatologicznych/ rękawy zakładane i płaskie/ koszule pacjenta/ mankiety goleniowe/ próbówki próżniowe/ kapcie jednorazowe/ ostrza do strzygarki chirurgiczne/ fartuch, majtki , serweta ochrona/ fartuch, majtki , serweta ochrona.
b. wielokrotnie, aż do osiągniecia wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.
c. w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz w razie przedłużenia terminu umowy o kolejne 3 miesiące, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
3) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
5) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 19- Ostrza do strzygarki chirurgiczne
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji
(zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości towaru w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia -zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
2) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 1, może być wykonywane:
a. w przypadku, gdy zostanie wykorzystana wartość w poszczególnej pozycji pakietu, spowodowana wystąpieniem okoliczności zwiększenia ilości wykonywanych zabiegów powodujących zwiększenie ilości zużycia materiałów jednorazowego użytku/ uniwersalny uchwyt naścienny/ papier do usg i ekg / materiały jednorazowego użytku/ zestawy opatrunkowy mały/średni/duży/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran/ zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawk /ustniki, klipsownica,do endoskopii/ wzierniki. szczoteczki , paski PH4/ fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady/ fartuch i podkład/ pałeczki, osłonki, łopatki/ pojemniki do badań histopatologicznych/ rękawy zakładane i płaskie/ koszule pacjenta/ mankiety goleniowe/ próbówki próżniowe/ kapcie jednorazowe/ ostrza do strzygarki chirurgiczne/ fartuch, majtki , serweta ochrona/ fartuch, majtki , serweta ochrona.
b. wielokrotnie, aż do osiągniecia wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.
c. w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz w razie przedłużenia terminu umowy o kolejne 3 miesiące, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
3) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
5) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 20
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 20-Fartuch, majtki , serweta ochrona
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji
(zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 31 ust. 1 i 441 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości towaru w ramach zawartej umowy, do maksymalnie 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia -zamówienia w formie pisemnej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy.
2) Uprawnienie, o którym mowa w pkt 1, może być wykonywane:
a. w przypadku, gdy zostanie wykorzystana wartość w poszczególnej pozycji pakietu, spowodowana wystąpieniem okoliczności zwiększenia ilości wykonywanych zabiegów powodujących zwiększenie ilości zużycia materiałów jednorazowego użytku/ uniwersalny uchwyt naścienny/ papier do usg i ekg / materiały jednorazowego użytku/ zestawy opatrunkowy mały/średni/duży/XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran/ zatyczki do uszów , j.u nakładki na słuchawk /ustniki, klipsownica,do endoskopii/ wzierniki. szczoteczki , paski PH4/ fartuchy ochronne, bezpieczne nakłuwacze, koszule dla pacjenta i podkłady/ fartuch i podkład/ pałeczki, osłonki, łopatki/ pojemniki do badań histopatologicznych/ rękawy zakładane i płaskie/ koszule pacjenta/ mankiety goleniowe/ próbówki próżniowe/ kapcie jednorazowe/ ostrza do strzygarki chirurgiczne/ fartuch, majtki , serweta ochrona/ fartuch, majtki , serweta ochrona.
b. wielokrotnie, aż do osiągniecia wysokości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia oświadczenia-zamówienia.
c. w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz w razie przedłużenia terminu umowy o kolejne 3 miesiące, w ramach której prawo opcji jest wykonywane.
3) Wykonawca każdorazowo zrealizuje zamówienie w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia-zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
4) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
5) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu w oparciu o przesłanki wskazane w art. 108 ust. 1 p.z.p. oraz spełniający minimalne warunki określone w SWZ przez Zamawiającego w oparciu o przepisy z art. 112 – art. 117 p.z.p.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca jest obowiązany do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 a i 3 b do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest obowiązany do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 a i 3 b do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
2. Zamawiający na mocy przysługujących mu uprawnień (art. 106 p.z.p.) żąda złożenia wraz z ofertą;
a) folder, ulotka lub katalog oferowanego przedmiotu zamówienia, odpowiadający mu w 100% pod względem nazwy własnej, producenta, rozmiaru, rodzaju materiału, składu chemicznego, właściwości, przeznaczenie, itp., potwierdzający wszystkie wymagane w treści SWZ i jej ewentualnych modyfikacjach (art. 137 p.z.p.) cechy oferowanego towaru z tymi wymaganymi;
b) oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowane produkty są dopuszczone do używania i obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i posiadają aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie ich do obrotu na ww. terytorium – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności odpowiednio zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
3. Jeżeli Wykonawca nie złożył w/w przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. Brak reakcji Wykonawcy zgodnie z wezwaniem Zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy (art. 226 ust. 1 pkt 2 ppkt c p.z.p.).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 9 załącznika nr 4 do SWZ (wzór umowy)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami/dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Systemu Zamawiającego pod adresem: https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/ https://platforma.eb2b.com.pl lub https://tt.eb2b.com.pl przy użyciu zakładki „Złóż ofertę”
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-01 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-04