Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego na potrzeby pracowni endoskopii, rezonansu magnetycznego oraz innego sprzętu jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. Św. Jana Pawła II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290391139
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 51
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-375
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoz@zozmswiakielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswiakielce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego na potrzeby pracowni endoskopii, rezonansu magnetycznego oraz innego sprzętu jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. Św. Jana Pawła II.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88b44a24-9ace-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047486/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Wyroby medyczne na potrzeby poradni gastroenterologicznej oraz inne wyroby medyczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 04/TP/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego na potrzeby pracowni endoskopii, rezonansu magnetycznego oraz innego sprzętu jednorazowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art.441 ustawy Prawo zamówień publicznych. realizacja prawa opcji może polegać na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego w zakresie do 20% wartości zamówienia, poprzez zwiększenie zamówienia na dowolną ilość poszczególnego rodzaju towarów, po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy do całkowitej wartości 20% wartości zamówienia.
Tym samym całkowita wartość zamówienia stanowić będzie sumę wartości zamówienia podstawowego i zamówienia ,które ewentualnie zostanie udzielone przy wykorzystaniu prawa opcji do rozszerzenia zamówienia.
Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości /zakresu dostaw w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia - w maksymalnym zakresie określonym w ust.2 pkt.2 umowy (zakres opcjonalny zamówienia).
Zamawiający podejmuje decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji (określonego w ust.2 pkt.2) zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego0Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest przez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej dostawy. Realizacja (uruchomienie)prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy. Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo(częściowo/ fragmentarycznie /sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia ,przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez zamawiającego z prawa opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń może zostać złożone najpóźniej do dnia 31.12.2024 r. Po upływie tego terminu zastrzeżone prawo opcji ( w zakresie, w jakim nie zostało uruchomione 0wygasa, w związku z czym zamawiający po upływie tego terminu nie może już niego skorzystać.
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia (oświadczeń ) zamawiającego o skorzystania z prawa opcji i warunkami określonymi w niniejszej umowie.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym zakresie opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy ( przy zastrzeżeniu wyraźnych postanowień umowy swoistych dla zakresu opcjonalnego).Przedmiotu umowy objętego zakresem opcjonalnym zamówienia (w razie jego uruchomienia i realizacji) dotyczą te sam warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy ( w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi). Co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia. Zakres opcjonalny zamówienia stanowi przedmiot niniejszej umowy, przy czym konieczność jego realizacji aktualizuje się w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami niniejszej umowy(w zakresie, w jakim jest uruchamiana).
W momencie złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku ,gdy Zamawiający z opcji nie skorzysta. Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego w zakresie , w jakim zastrzeżone prawo opcji nie zostało uruchomione przez Zamawiającego zgodnie z zapisami niniejszej umowy, jak również Wykonawca nie może domagać się jego realizacji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
podobny przedmiot zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego na potrzeby pracowni endoskopii, rezonansu magnetycznego oraz innego sprzętu jednorazowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art.441 ustawy Prawo zamówień publicznych. realizacja prawa opcji może polegać na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego w zakresie do 20% wartości zamówienia, poprzez zwiększenie zamówienia na dowolną ilość poszczególnego rodzaju towarów, po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy do całkowitej wartości 20% wartości zamówienia.
Tym samym całkowita wartość zamówienia stanowić będzie sumę wartości zamówienia podstawowego i zamówienia ,które ewentualnie zostanie udzielone przy wykorzystaniu prawa opcji do rozszerzenia zamówienia.
Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości /zakresu dostaw w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia - w maksymalnym zakresie określonym w ust.2 pkt.2 umowy (zakres opcjonalny zamówienia).
Zamawiający podejmuje decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji (określonego w ust.2 pkt.2) zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego0Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest przez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej dostawy. Realizacja (uruchomienie)prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy. Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo(częściowo/ fragmentarycznie /sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia ,przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez zamawiającego z prawa opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń może zostać złożone najpóźniej do dnia 31.12.2024 r. Po upływie tego terminu zastrzeżone prawo opcji ( w zakresie, w jakim nie zostało uruchomione 0wygasa, w związku z czym zamawiający po upływie tego terminu nie może już niego skorzystać.
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia (oświadczeń ) zamawiającego o skorzystania z prawa opcji i warunkami określonymi w niniejszej umowie.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym zakresie opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy ( przy zastrzeżeniu wyraźnych postanowień umowy swoistych dla zakresu opcjonalnego).Przedmiotu umowy objętego zakresem opcjonalnym zamówienia (w razie jego uruchomienia i realizacji) dotyczą te sam warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy ( w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi). Co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia. Zakres opcjonalny zamówienia stanowi przedmiot niniejszej umowy, przy czym konieczność jego realizacji aktualizuje się w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami niniejszej umowy(w zakresie, w jakim jest uruchamiana).
W momencie złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku ,gdy Zamawiający z opcji nie skorzysta. Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego w zakresie , w jakim zastrzeżone prawo opcji nie zostało uruchomione przez Zamawiającego zgodnie z zapisami niniejszej umowy, jak również Wykonawca nie może domagać się jego realizacji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
podobny przedmiot zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego na potrzeby pracowni endoskopii, rezonansu magnetycznego oraz innego sprzętu jednorazowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art.441 ustawy Prawo zamówień publicznych. realizacja prawa opcji może polegać na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego w zakresie do 20% wartości zamówienia, poprzez zwiększenie zamówienia na dowolną ilość poszczególnego rodzaju towarów, po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy do całkowitej wartości 20% wartości zamówienia.
Tym samym całkowita wartość zamówienia stanowić będzie sumę wartości zamówienia podstawowego i zamówienia ,które ewentualnie zostanie udzielone przy wykorzystaniu prawa opcji do rozszerzenia zamówienia.
Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości /zakresu dostaw w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia - w maksymalnym zakresie określonym w ust.2 pkt.2 umowy (zakres opcjonalny zamówienia).
Zamawiający podejmuje decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji (określonego w ust.2 pkt.2) zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego0Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest przez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej dostawy. Realizacja (uruchomienie)prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy. Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo(częściowo/ fragmentarycznie /sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia ,przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez zamawiającego z prawa opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń może zostać złożone najpóźniej do dnia 31.12.2024 r. Po upływie tego terminu zastrzeżone prawo opcji ( w zakresie, w jakim nie zostało uruchomione 0wygasa, w związku z czym zamawiający po upływie tego terminu nie może już niego skorzystać.
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia (oświadczeń ) zamawiającego o skorzystania z prawa opcji i warunkami określonymi w niniejszej umowie.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym zakresie opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy ( przy zastrzeżeniu wyraźnych postanowień umowy swoistych dla zakresu opcjonalnego).Przedmiotu umowy objętego zakresem opcjonalnym zamówienia (w razie jego uruchomienia i realizacji) dotyczą te sam warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy ( w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi). Co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia. Zakres opcjonalny zamówienia stanowi przedmiot niniejszej umowy, przy czym konieczność jego realizacji aktualizuje się w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami niniejszej umowy(w zakresie, w jakim jest uruchamiana).
W momencie złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku ,gdy Zamawiający z opcji nie skorzysta. Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego w zakresie , w jakim zastrzeżone prawo opcji nie zostało uruchomione przez Zamawiającego zgodnie z zapisami niniejszej umowy, jak również Wykonawca nie może domagać się jego realizacji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
podobny przedmiot zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego na potrzeby pracowni endoskopii, rezonansu magnetycznego oraz innego sprzętu jednorazowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art.441 ustawy Prawo zamówień publicznych. realizacja prawa opcji może polegać na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego w zakresie do 20% wartości zamówienia, poprzez zwiększenie zamówienia na dowolną ilość poszczególnego rodzaju towarów, po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy do całkowitej wartości 20% wartości zamówienia.
Tym samym całkowita wartość zamówienia stanowić będzie sumę wartości zamówienia podstawowego i zamówienia ,które ewentualnie zostanie udzielone przy wykorzystaniu prawa opcji do rozszerzenia zamówienia.
Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości /zakresu dostaw w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia - w maksymalnym zakresie określonym w ust.2 pkt.2 umowy (zakres opcjonalny zamówienia).
Zamawiający podejmuje decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji (określonego w ust.2 pkt.2) zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego0Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest przez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej dostawy. Realizacja (uruchomienie)prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy. Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo(częściowo/ fragmentarycznie /sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia ,przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez zamawiającego z prawa opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń może zostać złożone najpóźniej do dnia 31.12.2024 r. Po upływie tego terminu zastrzeżone prawo opcji ( w zakresie, w jakim nie zostało uruchomione 0wygasa, w związku z czym zamawiający po upływie tego terminu nie może już niego skorzystać.
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia (oświadczeń ) zamawiającego o skorzystania z prawa opcji i warunkami określonymi w niniejszej umowie.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym zakresie opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy ( przy zastrzeżeniu wyraźnych postanowień umowy swoistych dla zakresu opcjonalnego).Przedmiotu umowy objętego zakresem opcjonalnym zamówienia (w razie jego uruchomienia i realizacji) dotyczą te sam warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy ( w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi). Co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia. Zakres opcjonalny zamówienia stanowi przedmiot niniejszej umowy, przy czym konieczność jego realizacji aktualizuje się w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami niniejszej umowy(w zakresie, w jakim jest uruchamiana).
W momencie złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku ,gdy Zamawiający z opcji nie skorzysta. Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego w zakresie , w jakim zastrzeżone prawo opcji nie zostało uruchomione przez Zamawiającego zgodnie z zapisami niniejszej umowy, jak również Wykonawca nie może domagać się jego realizacji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
podobny przedmiot zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego na potrzeby pracowni endoskopii, rezonansu magnetycznego oraz innego sprzętu jednorazowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art.441 ustawy Prawo zamówień publicznych. realizacja prawa opcji może polegać na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego w zakresie do 20% wartości zamówienia, poprzez zwiększenie zamówienia na dowolną ilość poszczególnego rodzaju towarów, po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy do całkowitej wartości 20% wartości zamówienia.
Tym samym całkowita wartość zamówienia stanowić będzie sumę wartości zamówienia podstawowego i zamówienia ,które ewentualnie zostanie udzielone przy wykorzystaniu prawa opcji do rozszerzenia zamówienia.
Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości /zakresu dostaw w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia - w maksymalnym zakresie określonym w ust.2 pkt.2 umowy (zakres opcjonalny zamówienia).
Zamawiający podejmuje decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji (określonego w ust.2 pkt.2) zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego0Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest przez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej dostawy. Realizacja (uruchomienie)prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy. Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo(częściowo/ fragmentarycznie /sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia ,przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez zamawiającego z prawa opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń może zostać złożone najpóźniej do dnia 31.12.2024 r. Po upływie tego terminu zastrzeżone prawo opcji ( w zakresie, w jakim nie zostało uruchomione 0wygasa, w związku z czym zamawiający po upływie tego terminu nie może już niego skorzystać.
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia (oświadczeń ) zamawiającego o skorzystania z prawa opcji i warunkami określonymi w niniejszej umowie.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym zakresie opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy ( przy zastrzeżeniu wyraźnych postanowień umowy swoistych dla zakresu opcjonalnego).Przedmiotu umowy objętego zakresem opcjonalnym zamówienia (w razie jego uruchomienia i realizacji) dotyczą te sam warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy ( w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi). Co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia. Zakres opcjonalny zamówienia stanowi przedmiot niniejszej umowy, przy czym konieczność jego realizacji aktualizuje się w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami niniejszej umowy(w zakresie, w jakim jest uruchamiana).
W momencie złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku ,gdy Zamawiający z opcji nie skorzysta. Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego w zakresie , w jakim zastrzeżone prawo opcji nie zostało uruchomione przez Zamawiającego zgodnie z zapisami niniejszej umowy, jak również Wykonawca nie może domagać się jego realizacji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
podobny przedmiot zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego na potrzeby pracowni endoskopii, rezonansu magnetycznego oraz innego sprzętu jednorazowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art.441 ustawy Prawo zamówień publicznych. realizacja prawa opcji może polegać na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego w zakresie do 20% wartości zamówienia, poprzez zwiększenie zamówienia na dowolną ilość poszczególnego rodzaju towarów, po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy do całkowitej wartości 20% wartości zamówienia.
Tym samym całkowita wartość zamówienia stanowić będzie sumę wartości zamówienia podstawowego i zamówienia ,które ewentualnie zostanie udzielone przy wykorzystaniu prawa opcji do rozszerzenia zamówienia.
Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości /zakresu dostaw w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia - w maksymalnym zakresie określonym w ust.2 pkt.2 umowy (zakres opcjonalny zamówienia).
Zamawiający podejmuje decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji (określonego w ust.2 pkt.2) zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego0Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest przez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej dostawy. Realizacja (uruchomienie)prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy. Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo(częściowo/ fragmentarycznie /sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia ,przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez zamawiającego z prawa opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń może zostać złożone najpóźniej do dnia 31.12.2024 r. Po upływie tego terminu zastrzeżone prawo opcji ( w zakresie, w jakim nie zostało uruchomione 0wygasa, w związku z czym zamawiający po upływie tego terminu nie może już niego skorzystać.
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia (oświadczeń ) zamawiającego o skorzystania z prawa opcji i warunkami określonymi w niniejszej umowie.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym zakresie opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy ( przy zastrzeżeniu wyraźnych postanowień umowy swoistych dla zakresu opcjonalnego).Przedmiotu umowy objętego zakresem opcjonalnym zamówienia (w razie jego uruchomienia i realizacji) dotyczą te sam warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy ( w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi). Co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia. Zakres opcjonalny zamówienia stanowi przedmiot niniejszej umowy, przy czym konieczność jego realizacji aktualizuje się w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami niniejszej umowy(w zakresie, w jakim jest uruchamiana).
W momencie złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku ,gdy Zamawiający z opcji nie skorzysta. Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego w zakresie , w jakim zastrzeżone prawo opcji nie zostało uruchomione przez Zamawiającego zgodnie z zapisami niniejszej umowy, jak również Wykonawca nie może domagać się jego realizacji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
podobny przedmiot zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego na potrzeby pracowni endoskopii, rezonansu magnetycznego oraz innego sprzętu jednorazowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art.441 ustawy Prawo zamówień publicznych. realizacja prawa opcji może polegać na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego w zakresie do 20% wartości zamówienia, poprzez zwiększenie zamówienia na dowolną ilość poszczególnego rodzaju towarów, po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy do całkowitej wartości 20% wartości zamówienia.
Tym samym całkowita wartość zamówienia stanowić będzie sumę wartości zamówienia podstawowego i zamówienia ,które ewentualnie zostanie udzielone przy wykorzystaniu prawa opcji do rozszerzenia zamówienia.
Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości /zakresu dostaw w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia - w maksymalnym zakresie określonym w ust.2 pkt.2 umowy (zakres opcjonalny zamówienia).
Zamawiający podejmuje decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji (określonego w ust.2 pkt.2) zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego0Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest przez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej dostawy. Realizacja (uruchomienie)prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy. Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo(częściowo/ fragmentarycznie /sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia ,przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez zamawiającego z prawa opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń może zostać złożone najpóźniej do dnia 31.12.2024 r. Po upływie tego terminu zastrzeżone prawo opcji ( w zakresie, w jakim nie zostało uruchomione 0wygasa, w związku z czym zamawiający po upływie tego terminu nie może już niego skorzystać.
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia (oświadczeń ) zamawiającego o skorzystania z prawa opcji i warunkami określonymi w niniejszej umowie.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym zakresie opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy ( przy zastrzeżeniu wyraźnych postanowień umowy swoistych dla zakresu opcjonalnego).Przedmiotu umowy objętego zakresem opcjonalnym zamówienia (w razie jego uruchomienia i realizacji) dotyczą te sam warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy ( w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi). Co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia. Zakres opcjonalny zamówienia stanowi przedmiot niniejszej umowy, przy czym konieczność jego realizacji aktualizuje się w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami niniejszej umowy(w zakresie, w jakim jest uruchamiana).
W momencie złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku ,gdy Zamawiający z opcji nie skorzysta. Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego w zakresie , w jakim zastrzeżone prawo opcji nie zostało uruchomione przez Zamawiającego zgodnie z zapisami niniejszej umowy, jak również Wykonawca nie może domagać się jego realizacji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
podobny przedmiot zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie określonym przez Zamawiającego – załącznik nr 4 do SWZ (forma dokumentu – oryginał w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wykonawcy lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym przez Zamawiającego - załącznik nr 3 do SWZ (forma dokumentu – oryginał w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wykonawcy lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
- materiały informacyjne ulotki/karty katalogowe oraz inne dokumenty wymagane w opisie asortymentu w formularzu asortymentowo cenowym potwierdzające zgodność zaoferowanych produktów z parametrami SWZ, jeżeli dotyczy,
- dokumenty, potwierdzające, że zaoferowane produkty są zarejestrowane jako wyrób medyczny klasy 2a reguła , jeżeli dotyczy,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- materiały informacyjne ulotki/karty katalogowe oraz inne dokumenty wymagane w opisie asortymentu w formularzu asortymentowo cenowym potwierdzające zgodność zaoferowanych produktów z parametrami SWZ, jeżeli dotyczy,
- dokumenty, potwierdzające, że zaoferowane produkty są zarejestrowane jako wyrób medyczny klasy 2a reguła , jeżeli dotyczy,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie, w sytuacji:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;
2) obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy poprzez proporcjonalne obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy;
3) w sytuacji niewykorzystania wartości umowy w okresie obowiązywania. Wówczas Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas do 12 miesięcy, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy;
4) zamiany produktu, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji lub zmodyfikowany / udoskonalony – pod warunkiem, że produkty nie będą gorsze niż te wskazane w SWZ oraz gwarantować będą zachowanie parametrów i funkcjonalności opisanych w SWZ. Wykonawca w tym przypadku musi wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz uzyskać zgodę Zamawiającego na taką zmianę;
5) zmiany:
*numeru katalogowego produktu lub
*nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów lub
*sposobu konfekcjonowania lub
*liczby opakowań lub
*parametrów produktu na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu;
6) zmiany numeru konta bankowego Wykonawcy;
7) gdy nastąpiła zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
8) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
9) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności,
10) zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy.
11) zmiany i/lub ustalenia nowych miejsc dostaw produktów ze względu na zmiany organizacyjne u Zamawiającego. Skorzystanie przez Zamawiającego z powyższego uprawnienia nie będzie prowadziło do zmiany cen jednostkowych netto określonych w Umowie. Zmiana ta będzie dokonana w formie jednostronnego, pisemnego lub elektronicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego;
12) zmiany i/lub ustalenia nowych osób uprawnionych do realizacji Umowy. Zmiana osób zostanie dokonana w formie pisemnej lub postaci elektronicznej, co nie będzie traktowane jako zmiana Umowy i nie będzie wymagało sporządzania aneksu do Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-10 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-10 11:45
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni