Zakup i dostawa preparatów dezynfekujących i higieniczno-pielęgnacyjnych.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa preparatów dezynfekujących i higieniczno-pielęgnacyjnych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-22
  • Numer ogłoszenia770266-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 770266-N-2020 z dnia 22.12.2020 r.

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie: Zakup i dostawa preparatów dezynfekujących i higieniczno-pielęgnacyjnych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 63016100000000, ul. os. Na Skarpie  66 , 31-913  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (012) 6441956, , e-mail zpubl@zeromski-szpital.pl, , faks (012) 6444756.
Adres strony internetowej (URL): www.zeromski-szpital.pl
Adres profilu nabywcy: www.zeromski-szpital.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=16512

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=16512

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://e-propublico.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SPZOZ w Krakowie os. Na Skarpie 66 31-913 Kraków Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa preparatów dezynfekujących i higieniczno-pielęgnacyjnych.
Numer referencyjny: ZP/32/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakup i dostawa preparatów dezynfekujących i higieniczno-pielęgnacyjnych.

II.5) Główny kod CPV: 33631600-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu..
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
I. Oświadczenie , że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na mocy obowiązujących przepisów tj. zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (tj. Dz. U. z 2019 poz. 175 z późn. zm.), i posiadają:a. deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego),b. certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), Dotyczy grupy 1 II. Oświadczenie , że oferowane kosmetyki posiadają potwierdzenie przekazania informacji o kosmetyku do Portalu Zgłoszenia Produktów Kosmetycznych CPNP (Rozporządzenie WE nr 1223/2009),Dotyczy grupy 2 (poz. 1,5,7,8)III. Oświadczenie , że oferowane preparaty dezynfekcyjne posiadają badania potwierdzające wymagane spektrum biobójcze i odpowiednie pozwolenie i zezwolenie na handel równoległy, albo pozwolenie na obrót zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2018 r., poz. 2231 z późn. zmianami).Dotyczy grupy 2 (poz. 3)IV. Oświadczenie , że oferowane produkty niepodlegające postanowieniom w/w aktów prawnych, posiadają inne niż w/w odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania.Dotyczy grupy 2 (poz. 2,4,6)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wzór oferty elektronicznejOświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. - zał. nr 3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców   0
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 1. Zmiany asortymentu - Warunkiem wprowadzenia zmiany jest sytuacja gdy nastąpiło zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobów, lub wprowadzenia do obrotu wyrobów o lepszych parametrach,2. Zmniejszenie ilości zamawianego towaru w stosunku od ilości wynikającej z treści oferty - Warunkiem wprowadzenia zmiany jest sytuacja, gdy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wykupienie pełnej ilości towaru byłoby niecelowe.3. Zmiana ceny jednostkowej - Warunkiem wprowadzenia zmiany jest obniżka ceny wprowadzonej przez wykonawcę w trakcie trwania umowy, na wskutek sytuacji innej niż wynikająca ze zmiany stawki podatku VAT,4. Zmiana ceny jednostkowej na wskutek okoliczności określonych w art. 142, ust. 5 Pzp5. Zmiany ceny urzędowej - Warunkiem wprowadzenia zmiany jest sytuacja gdy nastąpiła zmiana ceny urzędowej, której nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy,6. Zmiany terminu wykonania (realizacji) umowy - Warunkiem wprowadzenia zmiany jest sytuacja gdy w przypadku nie wykupienia pełnej ilości towaru określonego w umowie, umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia pełnej ilości, z tym że czas wydłużenia czasu trwania umowy może wynosić maksymalnie 4 miesiące. 7. Wystąpi istotne ograniczenie możliwości wykonania przedmiotu umowy lub niemożliwości wykonania przedmiotu umowy, z przyczyn powstałych w czasie stanu epidemii w rozumieniu art. Art. 2 pkt 22 Ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi z dnia 5 grudnia 2008 r. (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r., poz. 1239 z późn. zm.) ogłoszonego z powodu COVID-19, związanych z wprowadzeniem nowych, bardziej restrykcyjnych zakazów, nakazów, ograniczeń w aktach normatywnych w stosunku do stanu istniejącego na dzień składania ofert dotyczących epidemii COVID-19 lub wydania po terminie składania ofert decyzji administracyjnych lub poleceń dotyczących Zamawiającego/ Dostawcy związanych z przeciwdziałaniem COVID-19 w rozumieniu Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 374) z późn. zm.) przez właściwe organy administracji, o ile Dostawca/Zamawiający nie mógł racjonalnie przewidzieć, uniknąć lub zabezpieczyć się przed istotnym ograniczeniem możliwości wykonania przedmiotu umowy lub niemożliwością wykonania przedmiotu umowy; jeżeli istotne ograniczenia możliwości wykonania przedmiotu umowy lub niemożliwość wykonania przedmiotu umowy wynika z w/w okoliczności dotyczących producenta, importera lub dystrybutora przedmiotu umowy, strony mogą dokonać zmiany umowy z uwzględnieniem w/w okoliczności w zakresie w jakim dotyczą one tych podmiotów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI SKÓRY I BŁON ŚLUZOWYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Preparat do dezynfekcji Gazik do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, nasączony 70% alkoholem izopropylowym szaszetka w rozmiarze 7cm x 7cm, gazik złożony trzykrotnie, 6 warstw włókniny, wielkość gazika po rozłożeniu w przedziale 8-9,5cm x 11-12cm. Wykoanny z wysokogatunkowej 70g włókniny, 100szt w opakowaniu, wyrób medyczny klasa I2 Preparat do dezynfekcji Gazik do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, nasączony 70% alkoholem izopropylowym szaszetka w rozmiarze 7cm x 7cm, gazik złożony czterokrotnie, 9 warstw włókniny, wielkość gazika po rozłożeniu w przedziale11x12 – 11,12,5cm. Wykoanny z wysokogatunkowej 70g włókniny, 100szt w opakowaniu, wyrób medyczny klasa I3 Preparat do dezynfekcji Zestaw do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, gazik suchy + gazik nasączony 36,8% izopropanol, 47,3% etanol, szaszetka w rozmiarze 7cm x 7cm, gazik złożony czterokrotnie, 9 warstw włókniny wielkość gazika po rozłożeiu w przedziale 11-12cm x 11-12,5cm, wykonany z wysokogatunkowej 70g włókniny. Pakowany po 50 zestawów w opakowaniu (suchy+mokry) Wyrób medyczny klasa I 1 Preparat do dezynfekcji Gazik do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, nasączony 70% alkoholem izopropylowym szaszetka w rozmiarze 7cm x 7cm, gazik złożony trzykrotnie, 6 warstw włókniny, wielkość gazika po rozłożeniu w przedziale 8-9,5cm x 11-12cm. Wykoanny z wysokogatunkowej 70g włókniny, 100szt w opakowaniu, wyrób medyczny klasa I2 Preparat do dezynfekcji Gazik do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, nasączony 70% alkoholem izopropylowym szaszetka w rozmiarze 7cm x 7cm, gazik złożony czterokrotnie, 9 warstw włókniny, wielkość gazika po rozłożeniu w przedziale11x12 – 11,12,5cm. Wykoanny z wysokogatunkowej 70g włókniny, 100szt w opakowaniu, wyrób medyczny klasa I3 Preparat do dezynfekcji Zestaw do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, gazik suchy + gazik nasączony 36,8% izopropanol, 47,3% etanol, szaszetka w rozmiarze 7cm x 7cm, gazik złożony czterokrotnie, 9 warstw włókniny wielkość gazika po rozłożeiu w przedziale 11-12cm x 11-12,5cm, wykonany z wysokogatunkowej 70g włókniny. Pakowany po 50 zestawów w opakowaniu (suchy+mokry) Wyrób medyczny klasa I.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: PREPARATY DO CHIRURGICZNEGO MYCIA , DEZYNFEKCJI / PIELĘGNACJI RĄK / CIAŁA / ŚLUZÓWEK
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Preparat do mycia Łagodna, zabarwiona emulsja do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk i całego ciała, bez zawartości mydła, alkilopoliglikozydów, kwasu cytrynowego, fenoksyetanolu o pH 5-6, podtrzymująca i stabilizująca warstwę ochronną, nie powodująca podrażnień. Służąca również do mycia i kąpieli dzieci, niemowląt -posiadająca pozytywną opinię niezależnej jednostki do stosowania w oddziałach noworodkowych i dziecięcych. Opakowanie - butelka 1 L - dopasowane do dozowników ściennych - wys. dozownika ok. 33 cm, szer ok. 9 cm2 pompka "pompka kompatybilna z opakowaniem określonym w pozycji 1(1 pompka na 10 opakowań)"3 Preparat do dezynfekcji Żel do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk; będący mieszaniną wyłącznie alkoholowych substancji czynnych (etanol i 1-propanol), zawierający środki pielęgnujące i nawilżające skórę jak bisabolol i gliceryna. Przebadany dermatol. Spektrum działania B, Tbc, F, V (HIV, HBV, HCV, Noro, Polio, Adeno). Opakowanie 500 ml4 pompka pompka kompatybilna z opakowaniem określonym w pozycji 35 Preparat do pielęgnacji Emulsja do codziennej pielęgnacji rąk, szczególnie polecana do wrażliwej i wysuszonej skóry, nie zawierająca barwników i parabenów, z dodatkiem substancji łagodzących podrażnienia, pielęgnujących skórę jak pantenol, bisabolol, olej parafinowy. Opakowanie 500 ml6 pompka pompka kompatybilna z opakowaniem określonym w pozycji 57 Preparat do mycia Gotowe do użycia rękawice do mycia i pielęgnacji skóry oraz dekontaminacji całego ciała przy zakażeniach MDRO bez użycia wody. Niewymagające spłukiwania. Zawierające w składzie dichlorowodorek octenidyny i substancję pielęgnujacą – alantoinę, utrzymujące naturalne kwaśne ph skóry. Opakowanie po 10 szt.8 Preparat do czyszczenia i pielęgnacji Preparat w postaci pianki do czyszczenia i pielęgnacji zanieczyszczonej skóry u pacjentów pampersowanych. Niwelujący przykre zapachy. Na bazie parafiny, zawierajacy alkohol benzylowy, fenyloetylowy i tenzydy. Opakowanie 500 ml 1 Preparat do mycia Łagodna, zabarwiona emulsja do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk i całego ciała, bez zawartości mydła, alkilopoliglikozydów, kwasu cytrynowego, fenoksyetanolu o pH 5-6, podtrzymująca i stabilizująca warstwę ochronną, nie powodująca podrażnień. Służąca również do mycia i kąpieli dzieci, niemowląt -posiadająca pozytywną opinię niezależnej jednostki do stosowania w oddziałach noworodkowych i dziecięcych. Opakowanie - butelka 1 L - dopasowane do dozowników ściennych - wys. dozownika ok. 33 cm, szer ok. 9 cm2 pompka "pompka kompatybilna z opakowaniem określonym w pozycji 1(1 pompka na 10 opakowań)"3 Preparat do dezynfekcji Żel do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk; będący mieszaniną wyłącznie alkoholowych substancji czynnych (etanol i 1-propanol), zawierający środki pielęgnujące i nawilżające skórę jak bisabolol i gliceryna. Przebadany dermatol. Spektrum działania B, Tbc, F, V (HIV, HBV, HCV, Noro, Polio, Adeno). Opakowanie 500 ml4 pompka pompka kompatybilna z opakowaniem określonym w pozycji 35 Preparat do pielęgnacji Emulsja do codziennej pielęgnacji rąk, szczególnie polecana do wrażliwej i wysuszonej skóry, nie zawierająca barwników i parabenów, z dodatkiem substancji łagodzących podrażnienia, pielęgnujących skórę jak pantenol, bisabolol, olej parafinowy. Opakowanie 500 ml6 pompka pompka kompatybilna z opakowaniem określonym w pozycji 57 Preparat do mycia Gotowe do użycia rękawice do mycia i pielęgnacji skóry oraz dekontaminacji całego ciała przy zakażeniach MDRO bez użycia wody. Niewymagające spłukiwania. Zawierające w składzie dichlorowodorek octenidyny i substancję pielęgnujacą – alantoinę, utrzymujące naturalne kwaśne ph skóry. Opakowanie po 10 szt.8 Preparat do czyszczenia i pielęgnacji Preparat w postaci pianki do czyszczenia i pielęgnacji zanieczyszczonej skóry u pacjentów pampersowanych. Niwelujący przykre zapachy. Na bazie parafiny, zawierajacy alkohol benzylowy, fenyloetylowy i tenzydy. Opakowanie 500 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masażu-Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masażu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.