III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Załącznik nr 5 doc SIWZZamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofertJeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5. niniejszego rozdziału SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 (oświadczenie stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).10) Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. XII pkt 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Załącznik nr 4 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści umowy w zakresie:- zmiany teleadresowe Stron umowy- zmian postanowień umownych wynikających z ustawy PZP ( w szczególności art. 144 ust. 1 pkt 3), 4), 5)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-02, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych dla Zakładu Monitoringu Biologicznego i Środowiska Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi Pakiet nr 1 (część nr 1 zamówienia) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) odczynników 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz odczynników i materiałów zużywalnych) stanowią:załączniki nr 1 A (formularz asortymentowo-cenowy – zakup i dostawa odczynników) do niniejszej SIWZ.4. Wskazane numery katalogowe oraz nazwa producenta wskazują na specyfikę danego produktu. Metoda badawcza została opracowana i zwalidowana w oparciu o w/w odczynniki. W celu zapewnienia kontynuacji prowadzonych prac zleconych i naukowych oraz zachowania ich poprawności, wiarygodności i porównywalnych wyników konieczne jest użycie w/w odczynników5. Wskazanie producenta, numerów katalogowych nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę sukcesywnej dostawy przedmiotowej części zamówienia. 6. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca spełniający kryteria określone przez Zamawiającego zainteresowany Wykonaniem przedmiotowego Zamówienia. II. WYMAGANIA DLA PAKIETU 1 (część 1)1. Odczynniki muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadać wymagane atesty (certyfikaty), jeżeli są one wymagane przepisami prawa oraz odpowiednio oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Przez odczynniki należy rozumieć odczynniki laboratoryjne i testy konieczne do wykonywania oznaczeń. 3. Odczynniki muszą posiadać stały poziom czystości, który nie zakłóci prowadzenia prac badawczych i naukowych oraz zapewni powtarzalność wyników.4. Zamawiający wskazał numery katalogowe odczynników w celu wskazania ich specyfikacji i składu. Odczynniki o bardzo wysokim stopniu czystości przeznaczone będą również do badań naukowych z zastosowaniem techniki chromatografii cieczowej ze spektrometrią mas oraz techniką wysokosprawnej chromatografii cieczowej i gazowej.IV. DOSTAWY1. Realizacja przedmiotu zamówienia na podstawie sukcesywnych dostaw. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 13:00) na podstawie sukcesywnych zamówień składanych w formie pisemnej (tj. fax / e-mail) lub telefonicznie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem.w terminie do:Pakiet nr 1 – maksymalnie 14 dni kalendarzowych (asortyment zgodny z załącznikiem nr 1A do SIWZ2. Wartość wskazana przez Wykonawcę w ofercie zawiera wszystkie koszty jakie poniesie zamawiający w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, w szczególności: koszty dostawy do siedziby Zamawiającego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego3. Za opakowanie towaru oraz jego ubezpieczenie, transport krajowy i zagraniczny, koszty cła, odprawy celnej, podatek od towarów i usług, załadunek i rozładunek oraz za dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie odpowiada Wykonawca. 4. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, którymi posłużył się do wykonania zamówienia, jak za swoje działania i zaniechania.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia z zachowaniem odpowiednich warunków (w szczególności temperatura) przechowania przedmiotu zamówienia (w szczególności odczynników) w czasie dostawy6. Dostawa odbywać się będzie na ryzyko i koszt Wykonawcy. Przedmiot zamówienia wchodzący w zakres dostawy zostanie dostarczony do Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu, z zachowaniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, jeżeli wymagane jest to ze względu na rodzaj asortymentu.7. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony przez Zamawiającego.8. Na każdej partii towaru muszą znajdować się etykiety umożliwiające oznaczenie towaru co do tożsamości. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu towaru oryginalnie zapakowanego i oznaczonego w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, dane indywidualizujące tj. w szczególności marka i symbol).9. Odpowiedzialność za dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.10. Zamawiający wymaga aby dostarczony towar posiadał minimalny okres ważności 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego.11. Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tym związanych, może odmówić przyjęcia dostawy jeżeli: jakikolwiek element przedmiotu zamówienia nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami lub opakowania będą naruszone; upływu terminu przydatności dostarczanego asortymenty lub okresu przydatności do użycia krótszego niż 12 miesięcy (termin ważności zgodny z terminem wskazanym w ofercie) od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. 12. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad podczas odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostarczonego towaru. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad na swój koszt i niebezpieczeństwo w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego.13. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych (tj. o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego), przy czym Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że zaoferowany produkt jest równoważny do wskazanego przez Zamawiającego. • Ofertą równoważną jest zaoferowanie przedmiotu o takich samych lub lepszych parametrach, jakościowych, spełniający parametry określone przez Zamawiającego w załącznikach nr 1A, 1B, 2A, 2B, 2C -arkusz asortymentowo-cenowy do SIWZ W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić szczegółową specyfikację z której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych standardach jakościowych, w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8, 33696500-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych dla Zakładu Monitoringu Biologicznego i Środowiska Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi Pakiet nr 2 (część 2 zamówienia) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 (pakiet nr 2) Załącznik nr 1B Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) odczynnikówSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz odczynników i materiałów zużywalnych) stanowią:1 B (formularz asortymentowo-cenowy – zakup i dostawa odczynników) do niniejszej SIWZ.Wskazane numery katalogowe oraz nazwa producenta wskazują na specyfikę danego produktu. Metoda badawcza została opracowana i zwalidowana w oparciu o w/w odczynniki. W celu zapewnienia kontynuacji prowadzonych prac zleconych i naukowych oraz zachowania ich poprawności, wiarygodności i porównywalnych wyników konieczne jest użycie w/w odczynnikówWskazanie producenta, numerów katalogowych nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę sukcesywnej dostawy przedmiotowej części zamówienia. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca spełniający kryteria określone przez Zamawiającego zainteresowany Wykonaniem przedmiotowego Zamówienia. II. WYMAGANIA DLA PAKIETU 2 (część 2) – dostawa odczynników1. Odczynniki muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadać wymagane atesty (certyfikaty), jeżeli są one wymagane przepisami prawa oraz odpowiednio oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Przez odczynniki należy rozumieć odczynniki laboratoryjne i testy konieczne do wykonywania oznaczeń. 3. Odczynniki muszą posiadać stały poziom czystości, który nie zakłóci prowadzenia prac badawczych i naukowych oraz zapewni powtarzalność wyników.4. Zamawiający wskazał numery katalogowe odczynników w celu wskazania ich specyfikacji i składu. Odczynniki o bardzo wysokim stopniu czystości przeznaczone będą również do badań naukowych z zastosowaniem techniki chromatografii cieczowej ze spektrometrią mas oraz techniką wysokosprawnej chromatografii cieczowej i gazowej.DOSTAWY1. Realizacja przedmiotu zamówienia na podstawie sukcesywnych dostaw. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 13:00) na podstawie sukcesywnych zamówień składanych w formie pisemnej (tj. fax / e-mail) lub telefonicznie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem.w terminie do:Pakiet nr 2 – maksymalnie 5 dni kalendarzowych (asortyment zgodny z załącznikiem nr 1B do SIWZ)2. Wartość wskazana przez Wykonawcę w ofercie zawiera wszystkie koszty jakie poniesie zamawiający w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, w szczególności: koszty dostawy do siedziby Zamawiającego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego3. Za opakowanie towaru oraz jego ubezpieczenie, transport krajowy i zagraniczny, koszty cła, odprawy celnej, podatek od towarów i usług, załadunek i rozładunek oraz za dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie odpowiada Wykonawca. 4. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, którymi posłużył się do wykonania zamówienia, jak za swoje działania i zaniechania.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia z zachowaniem odpowiednich warunków (w szczególności temperatura) przechowania przedmiotu zamówienia (w szczególności odczynników) w czasie dostawy6. Dostawa odbywać się będzie na ryzyko i koszt Wykonawcy. Przedmiot zamówienia wchodzący w zakres dostawy zostanie dostarczony do Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu, z zachowaniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, jeżeli wymagane jest to ze względu na rodzaj asortymentu.7. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony przez Zamawiającego.8. Na każdej partii towaru muszą znajdować się etykiety umożliwiające oznaczenie towaru co do tożsamości. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu towaru oryginalnie zapakowanego i oznaczonego w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, dane indywidualizujące tj. w szczególności marka i symbol).9. Odpowiedzialność za dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.10. Zamawiający wymaga aby dostarczony towar posiadał minimalny okres ważności 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego.11. Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tym związanych, może odmówić przyjęcia dostawy jeżeli: jakikolwiek element przedmiotu zamówienia nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami lub opakowania będą naruszone; upływu terminu przydatności dostarczanego asortymenty lub okresu przydatności do użycia krótszego niż 12 miesięcy (termin ważności zgodny z terminem wskazanym w ofercie) od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. 12. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad podczas odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostarczonego towaru. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad na swój koszt i niebezpieczeństwo w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego.13. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych (tj. o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego), przy czym Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że zaoferowany produkt jest równoważny do wskazanego przez Zamawiającego. • Ofertą równoważną jest zaoferowanie przedmiotu o takich samych lub lepszych parametrach, jakościowych, spełniający parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1B -arkusz asortymentowo-cenowy do SIWZ W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić szczegółową specyfikację z której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych standardach jakościowych, w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8, 33696500-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych dla Zakładu Monitoringu Biologicznego i Środowiska Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi” Pakiet nr 3 (część 3 zamówienia) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 (pakiet nr 3) Załącznik nr 2A Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) materiałów zużywalnych 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz odczynników i materiałów zużywalnych) stanowią:Załącznik 2A (formularz asortymentowo-cenowy – zakup i dostawa materiałów zużywalnych)4. Wskazane numery katalogowe oraz nazwa producenta wskazują na specyfikę danego produktu. Metoda badawcza została opracowana i zwalidowana w oparciu o w/w odczynniki. W celu zapewnienia kontynuacji prowadzonych prac zleconych i naukowych oraz zachowania ich poprawności, wiarygodności i porównywalnych wyników konieczne jest użycie w/w odczynników5. Wskazanie producenta, numerów katalogowych nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę sukcesywnej dostawy przedmiotowej części zamówienia. 6. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca spełniający kryteria określone przez Zamawiającego zainteresowany Wykonaniem przedmiotowego Zamówienia. II. WYMAGANIA DLA PAKIETU 3Materiały zużywalne muszą posiadać stały poziom czystości, który nie zakłóci prowadzenia prac badawczych i naukowych oraz zapewni powtarzalność wyników.IV. DOSTAWY1. Realizacja przedmiotu zamówienia na podstawie sukcesywnych dostaw. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 13:00) na podstawie sukcesywnych zamówień składanych w formie pisemnej (tj. fax / e-mail) lub telefonicznie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem.w terminie do:Pakiet nr 3 – maksymalnie 14 dni kalendarzowych (asortyment zgodny z załącznikiem nr 2A do SIWZ)2. Wartość wskazana przez Wykonawcę w ofercie zawiera wszystkie koszty jakie poniesie zamawiający w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, w szczególności: koszty dostawy do siedziby Zamawiającego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego3. Za opakowanie towaru oraz jego ubezpieczenie, transport krajowy i zagraniczny, koszty cła, odprawy celnej, podatek od towarów i usług, załadunek i rozładunek oraz za dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie odpowiada Wykonawca. 4. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, którymi posłużył się do wykonania zamówienia, jak za swoje działania i zaniechania.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia z zachowaniem odpowiednich warunków (w szczególności temperatura) przechowania przedmiotu zamówienia (w szczególności odczynników) w czasie dostawy6. Dostawa odbywać się będzie na ryzyko i koszt Wykonawcy. Przedmiot zamówienia wchodzący w zakres dostawy zostanie dostarczony do Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu, z zachowaniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, jeżeli wymagane jest to ze względu na rodzaj asortymentu.7. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony przez Zamawiającego.8. Na każdej partii towaru muszą znajdować się etykiety umożliwiające oznaczenie towaru co do tożsamości. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu towaru oryginalnie zapakowanego i oznaczonego w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, dane indywidualizujące tj. w szczególności marka i symbol).9. Odpowiedzialność za dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.10. Zamawiający wymaga aby dostarczony towar posiadał minimalny okres ważności 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego.11. Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tym związanych, może odmówić przyjęcia dostawy jeżeli: jakikolwiek element przedmiotu zamówienia nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami lub opakowania będą naruszone; upływu terminu przydatności dostarczanego asortymenty lub okresu przydatności do użycia krótszego niż 12 miesięcy (termin ważności zgodny z terminem wskazanym w ofercie) od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. 12. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad podczas odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostarczonego towaru. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad na swój koszt i niebezpieczeństwo w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego.13. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych (tj. o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego), przy czym Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że zaoferowany produkt jest równoważny do wskazanego przez Zamawiającego. • Ofertą równoważną jest zaoferowanie przedmiotu o takich samych lub lepszych parametrach, jakościowych, spełniający parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2A -arkusz asortymentowo-cenowy do SIWZ W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić szczegółową specyfikację z której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych standardach jakościowych, w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych dla Zakładu Monitoringu Biologicznego i Środowiska Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi Pakiet nr 4 (część nr 4 zamówienia) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz odczynników i materiałów zużywalnych) stanowi:załącznik 2B (formularz asortymentowo-cenowy – zakup i dostawa materiałów zużywalnych)Wskazane numery katalogowe oraz nazwa producenta wskazują na specyfikę danego produktu. Metoda badawcza została opracowana i zwalidowana w oparciu o w/w odczynniki. W celu zapewnienia kontynuacji prowadzonych prac zleconych i naukowych oraz zachowania ich poprawności, wiarygodności i porównywalnych wyników konieczne jest użycie w/w odczynnikówWskazanie producenta, numerów katalogowych nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę sukcesywnej dostawy przedmiotowej części zamówienia. WYMAGANIA DLA PAKIETU 4 (część 4) – dostawa materiałów zużywalnychMateriały zużywalne muszą posiadać stały poziom czystości, który nie zakłóci prowadzenia prac badawczych i naukowych oraz zapewni powtarzalność wyników.DOSTAWYRealizacja przedmiotu zamówienia na podstawie sukcesywnych dostaw. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 13:00) na podstawie sukcesywnych zamówień składanych w formie pisemnej (tj. fax / e-mail) lub telefonicznie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem.w terminie do:Pakiet nr 4 - maksymalnie 14 dni kalendarzowych (asortyment zgodny z załącznikiem nr 2B do SIWZ)Wartość wskazana przez Wykonawcę w ofercie zawiera wszystkie koszty jakie poniesie zamawiający w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, w szczególności: koszty dostawy do siedziby Zamawiającego do miejsca wskazanego przez ZamawiającegoZa opakowanie towaru oraz jego ubezpieczenie, transport krajowy i zagraniczny, koszty cła, odprawy celnej, podatek od towarów i usług, załadunek i rozładunek oraz za dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie odpowiada Wykonawca. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, którymi posłużył się do wykonania zamówienia, jak za swoje działania i zaniechania.Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia z zachowaniem odpowiednich warunków (w szczególności temperatura) przechowania przedmiotu zamówienia (w szczególności odczynników) w czasie dostawyDostawa odbywać się będzie na ryzyko i koszt Wykonawcy. Przedmiot zamówienia wchodzący w zakres dostawy zostanie dostarczony do Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu, z zachowaniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, jeżeli wymagane jest to ze względu na rodzaj asortymentu.Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony przez Zamawiającego.Na każdej partii towaru muszą znajdować się etykiety umożliwiające oznaczenie towaru co do tożsamości. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu towaru oryginalnie zapakowanego i oznaczonego w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, dane indywidualizujące tj. w szczególności marka i symbol).Odpowiedzialność za dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.Zamawiający wymaga aby dostarczony towar posiadał minimalny okres ważności 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego.Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tym związanych, może odmówić przyjęcia dostawy jeżeli: jakikolwiek element przedmiotu zamówienia nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami lub opakowania będą naruszone; upływu terminu przydatności dostarczanego asortymenty lub okresu przydatności do użycia krótszego niż 12 miesięcy (termin ważności zgodny z terminem wskazanym w ofercie) od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad podczas odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostarczonego towaru. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad na swój koszt i niebezpieczeństwo w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych (tj. o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego), przy czym Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że zaoferowany produkt jest równoważny do wskazanego przez Zamawiającego. • Ofertą równoważną jest zaoferowanie przedmiotu o takich samych lub lepszych parametrach, jakościowych, spełniający parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr2B -arkusz asortymentowo-cenowy do SIWZ W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić szczegółową specyfikację z której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych standardach jakościowych, w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych dla Zakładu Monitoringu Biologicznego i Środowiska Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi Pakiet nr 5 (część nr 5 zamówienia) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 (pakiet nr 5) Załącznik nr 2C Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) materiałów zużywalnychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz odczynników i materiałów zużywalnych) stanowią:załącznik 2C (formularz asortymentowo-cenowy – zakup i dostawa materiałów zużywalnych)Wskazane numery katalogowe oraz nazwa producenta wskazują na specyfikę danego produktu. Metoda badawcza została opracowana i zwalidowana w oparciu o w/w odczynniki. W celu zapewnienia kontynuacji prowadzonych prac zleconych i naukowych oraz zachowania ich poprawności, wiarygodności i porównywalnych wyników konieczne jest użycie w/w odczynnikówWskazanie producenta, numerów katalogowych nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę sukcesywnej dostawy przedmiotowej części zamówienia. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca spełniający kryteria określone przez Zamawiającego zainteresowany Wykonaniem przedmiotowego Zamówienia. WYMAGANIA DLA PAKIETU 5 (część 5) – dostawa materiałów zużywalnychMateriały zużywalne muszą posiadać stały poziom czystości, który nie zakłóci prowadzenia prac badawczych i naukowych oraz zapewni powtarzalność wyników.Realizacja przedmiotu zamówienia na podstawie sukcesywnych dostaw. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 13:00) na podstawie sukcesywnych zamówień składanych w formie pisemnej (tj. fax / e-mail) lub telefonicznie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem.w terminie do:Pakiet nr 5 – maksymalnie 5 dni kalendarzowych (asortyment zgodny z załącznikiem nr 2C do SIWZ)Wartość wskazana przez Wykonawcę w ofercie zawiera wszystkie koszty jakie poniesie zamawiający w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, w szczególności: koszty dostawy do siedziby Zamawiającego do miejsca wskazanego przez ZamawiającegoZa opakowanie towaru oraz jego ubezpieczenie, transport krajowy i zagraniczny, koszty cła, odprawy celnej, podatek od towarów i usług, załadunek i rozładunek oraz za dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie odpowiada Wykonawca. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, którymi posłużył się do wykonania zamówienia, jak za swoje działania i zaniechania.Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia z zachowaniem odpowiednich warunków (w szczególności temperatura) przechowania przedmiotu zamówienia (w szczególności odczynników) w czasie dostawyDostawa odbywać się będzie na ryzyko i koszt Wykonawcy. Przedmiot zamówienia wchodzący w zakres dostawy zostanie dostarczony do Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu, z zachowaniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, jeżeli wymagane jest to ze względu na rodzaj asortymentu.Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony przez Zamawiającego.Na każdej partii towaru muszą znajdować się etykiety umożliwiające oznaczenie towaru co do tożsamości. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu towaru oryginalnie zapakowanego i oznaczonego w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, dane indywidualizujące tj. w szczególności marka i symbol).Odpowiedzialność za dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.Zamawiający wymaga aby dostarczony towar posiadał minimalny okres ważności 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego.Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tym związanych, może odmówić przyjęcia dostawy jeżeli: jakikolwiek element przedmiotu zamówienia nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami lub opakowania będą naruszone; upływu terminu przydatności dostarczanego asortymenty lub okresu przydatności do użycia krótszego niż 12 miesięcy (termin ważności zgodny z terminem wskazanym w ofercie) od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad podczas odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostarczonego towaru. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad na swój koszt i niebezpieczeństwo w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych (tj. o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego), przy czym Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że zaoferowany produkt jest równoważny do wskazanego przez Zamawiającego. • Ofertą równoważną jest zaoferowanie przedmiotu o takich samych lub lepszych parametrach, jakościowych, spełniający parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2C -arkusz asortymentowo-cenowy do SIWZ W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić szczegółową specyfikację z której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych standardach jakościowych, w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7, 38437000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: