Zakup i dostawa odczynników chemicznych wraz z akcesoriami dla SP ZOZ Zespołu Szpitali...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa odczynników chemicznych wraz z akcesoriami dla SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie (2)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChorzów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-11-05
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00250198
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa odczynników chemicznych wraz z akcesoriami dla SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie (2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 11

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa odczynników chemicznych wraz z akcesoriami dla SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie (2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df6ce39d-3771-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zsmchorzow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie
komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy zakupowej:
https://zsmchorzow.
ezamawiajacy.pl. Ilekroć w dalszej części SWZ jest mowa o: „Platformie zakupowej” – należy
przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień
publicznych w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym służące w szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń zwane dalej
„Platformą” lub „eZamawiający”. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska
Wykonawcy znajdą na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowiskopcwykonujacponizszekroki
b) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zespołu
Szpitali Miejskich w Chorzowie; https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl lub
https://oneplace.marketplanet.pl.
c) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do
założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
d) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca
Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci
elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości
przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu
podanym w ww. potwierdzeniu.
e) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia, informacje oraz dokumenty
przekazywane są w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń,
informacji oraz dokumentów przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. 2. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie specyfikacji warunków zamówienia (dalej w treści: SWZ). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w pkt 11 załącznika nr 1 do SWZ – „Formularz ofertowy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. powierzenia danych osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania.
RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016, str. 1-88).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSM/ZP/29/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 374915,14 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1 - Zestaw do oznaczania chlorków w pocie na aparat Nanoduct firmy Vescor

4.2.5.) Wartość części: 12600,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
• Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który może, ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Minimalny poziom zamówienia – wynosi 70% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Pozostałe 30% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych
4. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów.
5. Stosowanie „prawa opcji” opisanego powyżej celem realizacji bieżących dostaw nie wymaga formy pisemnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:

Cena - 60 %
Termin dostawy - 40 %

Na sumaryczną ocenę oferty Wykonawcy składają się punkty otrzymane w poszczególnych kryteriach.

A. Kryterium „Cena” (Pc)
Ocena ofert w kryterium cena zostanie przeprowadzona na podstawie wyliczeń matematycznych zgodnie z poniższym wzorem.
Liczba punktów (Pc) = najniższa cena/cena badanej oferty x 100 x 60 %

Do wyliczenia punktowego w kryterium ceny zostanie przyjęta wartość brutto wyrażona w złotych zgodnie z danymi zamieszczonymi przez Wykonawcę w specyfikacji asortymentowo-cenowej.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 60 pkt

B. Kryterium „Termin dostawy” (Pt)
Maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin dostawy wynosi 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
Liczba przyznawanych punktów w zależności od zadeklarowanego terminu dostawy wynosi:
Termin dostawy przedmiotu umowy w dniach roboczych Liczba punktów Pt
5 dni 0 pkt
4 dni 10 pkt
3 dni 20 pkt
2 dni 30 pkt
1 dzień 40 pkt
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów, pozostałe oferty zgodnie z powyższą tabelą.
Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
Pc + Pt = Ocena końcowa oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 - Odczynniki do cytometru przepływowego Navios (1)

4.2.5.) Wartość części: 286743,78 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
• Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który może, ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Minimalny poziom zamówienia – wynosi 70% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Pozostałe 30% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych
4. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów.
5. Stosowanie „prawa opcji” opisanego powyżej celem realizacji bieżących dostaw nie wymaga formy pisemnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:

Cena - 60 %
Termin dostawy - 40 %

Na sumaryczną ocenę oferty Wykonawcy składają się punkty otrzymane w poszczególnych kryteriach.

A. Kryterium „Cena” (Pc)
Ocena ofert w kryterium cena zostanie przeprowadzona na podstawie wyliczeń matematycznych zgodnie z poniższym wzorem.
Liczba punktów (Pc) = najniższa cena/cena badanej oferty x 100 x 60 %

Do wyliczenia punktowego w kryterium ceny zostanie przyjęta wartość brutto wyrażona w złotych zgodnie z danymi zamieszczonymi przez Wykonawcę w specyfikacji asortymentowo-cenowej.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 60 pkt

B. Kryterium „Termin dostawy” (Pt)
Maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin dostawy wynosi 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
Liczba przyznawanych punktów w zależności od zadeklarowanego terminu dostawy wynosi:
Termin dostawy przedmiotu umowy w dniach roboczych Liczba punktów Pt
5 dni 0 pkt
4 dni 10 pkt
3 dni 20 pkt
2 dni 30 pkt
1 dzień 40 pkt
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów, pozostałe oferty zgodnie z powyższą tabelą.
Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
Pc + Pt = Ocena końcowa oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3 - Odczynniki alergologiczne (1)

4.2.5.) Wartość części: 25000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
• Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który może, ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Minimalny poziom zamówienia – wynosi 70% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Pozostałe 30% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych
4. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów.
5. Stosowanie „prawa opcji” opisanego powyżej celem realizacji bieżących dostaw nie wymaga formy pisemnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:

Cena - 60 %
Termin dostawy - 40 %

Na sumaryczną ocenę oferty Wykonawcy składają się punkty otrzymane w poszczególnych kryteriach.

A. Kryterium „Cena” (Pc)
Ocena ofert w kryterium cena zostanie przeprowadzona na podstawie wyliczeń matematycznych zgodnie z poniższym wzorem.
Liczba punktów (Pc) = najniższa cena/cena badanej oferty x 100 x 60 %

Do wyliczenia punktowego w kryterium ceny zostanie przyjęta wartość brutto wyrażona w złotych zgodnie z danymi zamieszczonymi przez Wykonawcę w specyfikacji asortymentowo-cenowej.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 60 pkt

B. Kryterium „Termin dostawy” (Pt)
Maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin dostawy wynosi 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
Liczba przyznawanych punktów w zależności od zadeklarowanego terminu dostawy wynosi:
Termin dostawy przedmiotu umowy w dniach roboczych Liczba punktów Pt
5 dni 0 pkt
4 dni 10 pkt
3 dni 20 pkt
2 dni 30 pkt
1 dzień 40 pkt
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów, pozostałe oferty zgodnie z powyższą tabelą.
Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
Pc + Pt = Ocena końcowa oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4 - Odczynniki alergologiczne (2)

4.2.5.) Wartość części: 6085,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
• Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który może, ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Minimalny poziom zamówienia – wynosi 70% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Pozostałe 30% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych
4. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów.
5. Stosowanie „prawa opcji” opisanego powyżej celem realizacji bieżących dostaw nie wymaga formy pisemnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:

Cena - 60 %
Termin dostawy - 40 %

Na sumaryczną ocenę oferty Wykonawcy składają się punkty otrzymane w poszczególnych kryteriach.

A. Kryterium „Cena” (Pc)
Ocena ofert w kryterium cena zostanie przeprowadzona na podstawie wyliczeń matematycznych zgodnie z poniższym wzorem.
Liczba punktów (Pc) = najniższa cena/cena badanej oferty x 100 x 60 %

Do wyliczenia punktowego w kryterium ceny zostanie przyjęta wartość brutto wyrażona w złotych zgodnie z danymi zamieszczonymi przez Wykonawcę w specyfikacji asortymentowo-cenowej.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 60 pkt

B. Kryterium „Termin dostawy” (Pt)
Maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin dostawy wynosi 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
Liczba przyznawanych punktów w zależności od zadeklarowanego terminu dostawy wynosi:
Termin dostawy przedmiotu umowy w dniach roboczych Liczba punktów Pt
5 dni 0 pkt
4 dni 10 pkt
3 dni 20 pkt
2 dni 30 pkt
1 dzień 40 pkt
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów, pozostałe oferty zgodnie z powyższą tabelą.
Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
Pc + Pt = Ocena końcowa oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5 - Komory do testów płatkowych

4.2.5.) Wartość części: 3648,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
• Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który może, ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Minimalny poziom zamówienia – wynosi 70% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Pozostałe 30% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych
4. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów.
5. Stosowanie „prawa opcji” opisanego powyżej celem realizacji bieżących dostaw nie wymaga formy pisemnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:

Cena - 60 %
Termin dostawy - 40 %

Na sumaryczną ocenę oferty Wykonawcy składają się punkty otrzymane w poszczególnych kryteriach.

A. Kryterium „Cena” (Pc)
Ocena ofert w kryterium cena zostanie przeprowadzona na podstawie wyliczeń matematycznych zgodnie z poniższym wzorem.
Liczba punktów (Pc) = najniższa cena/cena badanej oferty x 100 x 60 %

Do wyliczenia punktowego w kryterium ceny zostanie przyjęta wartość brutto wyrażona w złotych zgodnie z danymi zamieszczonymi przez Wykonawcę w specyfikacji asortymentowo-cenowej.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 60 pkt

B. Kryterium „Termin dostawy” (Pt)
Maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin dostawy wynosi 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
Liczba przyznawanych punktów w zależności od zadeklarowanego terminu dostawy wynosi:
Termin dostawy przedmiotu umowy w dniach roboczych Liczba punktów Pt
5 dni 0 pkt
4 dni 10 pkt
3 dni 20 pkt
2 dni 30 pkt
1 dzień 40 pkt
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów, pozostałe oferty zgodnie z powyższą tabelą.
Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
Pc + Pt = Ocena końcowa oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6 - Odczynniki w ampułkach

4.2.5.) Wartość części: 747,68 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
• Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który może, ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Minimalny poziom zamówienia – wynosi 70% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Pozostałe 30% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych
4. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów.
5. Stosowanie „prawa opcji” opisanego powyżej celem realizacji bieżących dostaw nie wymaga formy pisemnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:

Cena - 60 %
Termin dostawy - 40 %

Na sumaryczną ocenę oferty Wykonawcy składają się punkty otrzymane w poszczególnych kryteriach.

A. Kryterium „Cena” (Pc)
Ocena ofert w kryterium cena zostanie przeprowadzona na podstawie wyliczeń matematycznych zgodnie z poniższym wzorem.
Liczba punktów (Pc) = najniższa cena/cena badanej oferty x 100 x 60 %

Do wyliczenia punktowego w kryterium ceny zostanie przyjęta wartość brutto wyrażona w złotych zgodnie z danymi zamieszczonymi przez Wykonawcę w specyfikacji asortymentowo-cenowej.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 60 pkt

B. Kryterium „Termin dostawy” (Pt)
Maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin dostawy wynosi 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
Liczba przyznawanych punktów w zależności od zadeklarowanego terminu dostawy wynosi:
Termin dostawy przedmiotu umowy w dniach roboczych Liczba punktów Pt
5 dni 0 pkt
4 dni 10 pkt
3 dni 20 pkt
2 dni 30 pkt
1 dzień 40 pkt
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów, pozostałe oferty zgodnie z powyższą tabelą.
Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
Pc + Pt = Ocena końcowa oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7 - Odczynniki do cytometru przepływowego Navios (2)

4.2.5.) Wartość części: 40090,68 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 UPZP przewiduje zmianę umowy poprzez zastrzeżenie możliwości zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia ujętego w SAC stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega, iż:
• Maksymalny poziom zamówienia – wynosi 100% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który może, ale nie musi zostać zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Minimalny poziom zamówienia – wynosi 70% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w SAC, który zostanie zrealizowany w okresie realizacji umowy.
• Pozostałe 30% wartości danego pakietu stanowiącego przedmiot umowy ujęty w załączniku nr 2 do umowy, którego realizacja jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego związanych z wykonywanymi badaniami na rzecz hospitalizowanych pacjentów, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji dodatkowego zakresu zamówienia, wynikającej z okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które powodują, że realizacja umowy wywołałaby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu umowy lub powodowałaby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych
4. Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej powyżej jest zobowiązany do zachowania proponowanych cen jednostkowych netto dla zwiększonej ilości zakupywanych towarów.
5. Stosowanie „prawa opcji” opisanego powyżej celem realizacji bieżących dostaw nie wymaga formy pisemnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:

Cena - 60 %
Termin dostawy - 40 %

Na sumaryczną ocenę oferty Wykonawcy składają się punkty otrzymane w poszczególnych kryteriach.

A. Kryterium „Cena” (Pc)
Ocena ofert w kryterium cena zostanie przeprowadzona na podstawie wyliczeń matematycznych zgodnie z poniższym wzorem.
Liczba punktów (Pc) = najniższa cena/cena badanej oferty x 100 x 60 %

Do wyliczenia punktowego w kryterium ceny zostanie przyjęta wartość brutto wyrażona w złotych zgodnie z danymi zamieszczonymi przez Wykonawcę w specyfikacji asortymentowo-cenowej.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 60 pkt

B. Kryterium „Termin dostawy” (Pt)
Maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin dostawy wynosi 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
Wykonawca w formularzu ofertowym deklaruje jaki termin dostawy przedmiotu zamówienia oferuje.
Liczba przyznawanych punktów w zależności od zadeklarowanego terminu dostawy wynosi:
Termin dostawy przedmiotu umowy w dniach roboczych Liczba punktów Pt
5 dni 0 pkt
4 dni 10 pkt
3 dni 20 pkt
2 dni 30 pkt
1 dzień 40 pkt
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów, pozostałe oferty zgodnie z powyższą tabelą.
Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
Pc + Pt = Ocena końcowa oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Ulotki do przeciwciał, kontroli i kalibratorów w języku polskim - dotyczy pakietu 2, 7

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Ulotki do przeciwciał, kontroli i kalibratorów w języku polskim - dotyczy pakietu 2, 7

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta powinna składać się z następujących dokumentów:
a) Wypełnionego Formularza ofertowego wg załącznika nr 1 do SWZ. Niniejszy Formularz (zał. nr 1 do SWZ) nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP. Wykonawca wypełnia również informacyjnie formularz systemowy (tj. wartości brutto, termin dostawy przedmiotu umowy w dniach roboczych) na Platformie https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt 2 załącznika nr 1 do SWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY pkt 12 ppkt 12.7) SWZ.
b) Aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe – załącznik nr 3 do SWZ – dołączyć do oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
c) Wypełnionej specyfikacji asortymentowo-cenowej (SAC) zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ,
d) Dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 5 SWZ, przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”,
e) Pełnomocnictwa lub innych dokumentów, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą – jeżeli dotyczy.
f) Dowodu wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do postępowania Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości uzależnionej od pakietu:
Pakiet 1 Zestaw do oznaczania chlorków w pocie na aparat Nanoduct firmy Vescor 100,00 zł
Pakiet 2 Odczynniki do cytometru przepływowego Navios (1) 2 800,00 zł
Pakiet 3 Odczynniki alergologiczne (1) 200,00 zł
Pakiet 4 Odczynniki alergologiczne (2) Zamawiający nie wymaga
Pakiet 5 Komory do testów płatkowych Zamawiający nie wymaga
Pakiet 6 Odczynniki w ampułkach Zamawiający nie wymaga
Pakiet 7 Odczynniki do cytometru przepływowego Navios (2) 400,00 zł
RAZEM 3 500,00 zł
Wadium można wnosić w następujących formach: pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U. 2020 poz. 299).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
 Wykonawcy muszą spełniać łącznie warunki określone w pkt 4.2 SWZ
 każdy z Wykonawców samodzielnie jest zobowiązany do wykazania braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa powyżej.
5.24. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców lub gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 b) SWZ składa Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.25. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy dołączyć do oferty.
5.26. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przekazania kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5.27. Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub Podwykonawca, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, oraz pełnomocnictwo sporządza w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym W przypadku gdy Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub Podwykonawca, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, lub pełnomocnictwo, sporządzi jako dokument w postaci papierowej i opatrzy własnoręcznym podpisem, przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokumenty te należy wczytać na Platformę: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl poprzez zakładkę Korespondencja., poza zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby oraz przedmiotowymi środkami dowodowymi które należy dołączyć do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszystkie zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenia uwzględnione są w § 6 ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zsmchorzow. ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-05 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masażu tantrycznego- Bytom
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masażu tantrycznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI