Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ortopedycznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ortopedycznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁapy
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-08-20
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-03
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ortopedycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: (85) 814 24 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallapy.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ortopedycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1f43a92-f435-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003436/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Zakup narzędzi do zabiegów ortopedycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitallapy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, (adres skrzynki ePUAP: /SPZOZLapy/SkrytkaESP). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@szpitallapy.pl. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń mogą być składane przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: przetargi@szpitallapy.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@szpitallapy.pl.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział 19 SWZ INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział 19 SWZ INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/21/2021/TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ortopedycznych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, zał. nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia), z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 9, stanowiące odrębne zadania
w przedmiotowym postępowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ, w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet zamówienia, kilka z nich lub na całość zamówienia. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych pakietów zamówienia. Nieuwzględnienie w danym pakiecie, na który składana jest oferta, chociażby jednej z pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty dotyczącej tego pakietu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena – 60 pkt
b) Okres gwarancji - 40 pkt
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów (cena + okres gwarancji), tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert przedstawionych w 16.1 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ortopedycznych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, zał. nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia), z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 9, stanowiące odrębne zadania
w przedmiotowym postępowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ, w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet zamówienia, kilka z nich lub na całość zamówienia. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych pakietów zamówienia. Nieuwzględnienie w danym pakiecie, na który składana jest oferta, chociażby jednej z pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty dotyczącej tego pakietu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena – 60 pkt
b) Okres gwarancji - 40 pkt
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów (cena + okres gwarancji), tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert przedstawionych w 16.1 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ortopedycznych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, zał. nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia), z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 9, stanowiące odrębne zadania
w przedmiotowym postępowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ, w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet zamówienia, kilka z nich lub na całość zamówienia. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych pakietów zamówienia. Nieuwzględnienie w danym pakiecie, na który składana jest oferta, chociażby jednej z pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty dotyczącej tego pakietu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena – 60 pkt
b) Okres gwarancji - 40 pkt
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów (cena + okres gwarancji), tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert przedstawionych w 16.1 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ortopedycznych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, zał. nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia), z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 9, stanowiące odrębne zadania
w przedmiotowym postępowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ, w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet zamówienia, kilka z nich lub na całość zamówienia. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych pakietów zamówienia. Nieuwzględnienie w danym pakiecie, na który składana jest oferta, chociażby jednej z pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty dotyczącej tego pakietu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena – 60 pkt
b) Okres gwarancji - 40 pkt
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów (cena + okres gwarancji), tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert przedstawionych w 16.1 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ortopedycznych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, zał. nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia), z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 9, stanowiące odrębne zadania
w przedmiotowym postępowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ, w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet zamówienia, kilka z nich lub na całość zamówienia. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych pakietów zamówienia. Nieuwzględnienie w danym pakiecie, na który składana jest oferta, chociażby jednej z pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty dotyczącej tego pakietu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena – 60 pkt
b) Okres gwarancji - 40 pkt
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów (cena + okres gwarancji), tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert przedstawionych w 16.1 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ortopedycznych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, zał. nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia), z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 9, stanowiące odrębne zadania
w przedmiotowym postępowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ, w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet zamówienia, kilka z nich lub na całość zamówienia. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych pakietów zamówienia. Nieuwzględnienie w danym pakiecie, na który składana jest oferta, chociażby jednej z pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty dotyczącej tego pakietu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena – 60 pkt
b) Okres gwarancji - 40 pkt
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów (cena + okres gwarancji), tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert przedstawionych w 16.1 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ortopedycznych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, zał. nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia), z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 9, stanowiące odrębne zadania
w przedmiotowym postępowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ, w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet zamówienia, kilka z nich lub na całość zamówienia. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych pakietów zamówienia. Nieuwzględnienie w danym pakiecie, na który składana jest oferta, chociażby jednej z pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty dotyczącej tego pakietu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena – 60 pkt
b) Okres gwarancji - 40 pkt
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów (cena + okres gwarancji), tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert przedstawionych w 16.1 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ortopedycznych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, zał. nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia), z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 9, stanowiące odrębne zadania
w przedmiotowym postępowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ, w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet zamówienia, kilka z nich lub na całość zamówienia. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych pakietów zamówienia. Nieuwzględnienie w danym pakiecie, na który składana jest oferta, chociażby jednej z pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty dotyczącej tego pakietu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena – 60 pkt
b) Okres gwarancji - 40 pkt
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów (cena + okres gwarancji), tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert przedstawionych w 16.1 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ortopedycznych”, zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, zał. nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia), z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 9, stanowiące odrębne zadania
w przedmiotowym postępowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ, w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet zamówienia, kilka z nich lub na całość zamówienia. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych pakietów zamówienia. Nieuwzględnienie w danym pakiecie, na który składana jest oferta, chociażby jednej z pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty dotyczącej tego pakietu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena – 60 pkt
b) Okres gwarancji - 40 pkt
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów (cena + okres gwarancji), tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert przedstawionych w 16.1 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w ww. zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w ww. zakresie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci katalogów lub stron katalogowych w języku polskim, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych celem weryfikacji czy zaproponowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi/parametry przewidziane przez Zamawiającego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe w postaci katalogów lub stron katalogowych w języku polskim

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Rozdział 14 SWZ WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług z zastrzeżeniem ust. 2,
2) zmiany niniejszej umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności wynikających z działania siły wyższej (przez którą rozumie się wydarzenia, które w chwili podpisania umowy nie mogły być przez Strony przewidziane i zostały spowodowane przez okoliczności od nich niezależne takie jak wojna, pożar, wiatrołomy, susza, powódź, inne naturalne klęski, epidemie, restrykcje lub prawne rozporządzenia, rządu, strajki, itp.) - zmiana dotyczyć może terminu wykonania zamówienia i zakresu świadczenia Wykonawcy;
b) zmiany/wprowadzenia Podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji Zamawiającego;
c) zmiany osób do reprezentacji Stron, wskazanych w § 3 ust. 3 umowy.
2. W przypadku zmiany wskazanej w ust. 1 pkt 1) Strony ustalają protokolarnie wartość prac wykonanych wg stanu na dzień poprzedzający zmianę stawki podatku VAT. Nowa stawka podatku będzie miała zastosowanie do prac wykonywanych po dniu zmiany.
3. Podstawę zmiany umowy stanowić będzie wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem oraz przedstawieniem dowodów potwierdzających okoliczności stanowiące podstawę do zmiany umowy.
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Jeżeli o zmianę postanowień umowy wnioskuje Wykonawca, przedkłada wniosek Zamawiającemu na co najmniej 4 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany, z wyjątkiem przypadków należycie uzasadnionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego.
6. Wszystkie powyższe zapisy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Do oferty Wykonawca obowiązany jest dołączyć:
1) formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ,
2) opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 7 do SWZ,
3) oświadczenie wykazujące brak podstaw do wykluczenia określonego w załączniku nr 3 do SWZ; w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
4) następujące przedmiotowe środki dowodowe: – Zamawiający wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci katalogów lub stron katalogowych w języku polskim, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
5) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
6) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam Przewoźników do współpracy na Czechy i Węgry - Gliwice / Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam Przewoźników do współpracy w realizacji transportów na trasach międzynarodowych. Trasy bilateralne: Polska-Czechy/Węgry- Polska (export/import). Miejsce załadunku / rozładunku w PL: Gliwice / Tychy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ortopedycznych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łapy: Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ortopedycznych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ortopedycznych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa aparatu RTG do pracowni badań rentgenowskich zabytków archeologicznych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI