IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, zgodnie z art.144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-09, godzina:
10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
płyn do dezynfekcji rąk – 5l |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Płyn do dezynfekcji rąk- objętość 5 litrów- zawartość alkoholu min. 70%- posiada właściwości bakteriobójcze, bójcze wobec grzybów drożdżopodobnych i wirusobójcze wobec HIV, HBV, HCV, herpes simplex viruses, rota, noro, adeno, polio, vaccinia i SARS- 1500 opakowań
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin przydatności do użycia |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia poszczególnych zadań: wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: dla każdej z części termin minimalny - 5 dni roboczych termin maksymalny – 10 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pomiędzy 5 a 10 dniem.Termin przydatności do użycia wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: 2 lata, (minimalna ilość lat), 3 lata, 4 lat, 5 lat (maksymalna ilość lat).
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
płyn do dezynfekcji rąk - 1 l |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Płyn do dezynfekcji rąk- objętość 1 litr- zawartość alkoholu min. 70%- posiada właściwości bakteriobójcze, bójcze wobec grzybów drożdżopodobnych i wirusobójcze wobec HIV, HBV, HCV, herpes simplex viruses, rota, noro, adeno, polio, vaccinia i SARS- 1 500 opakowań
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin przydatności do użycia |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia poszczególnych zadań: wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: dla każdej z części termin minimalny - 5 dni roboczych termin maksymalny – 10 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pomiędzy 5 a 10 dniemTermin przydatności do użycia wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: 2 lata, (minimalna ilość lat), 3 lata, 4 lat, 5 lat (maksymalna ilość lat)..
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
płyn do dezynfekcji powierzchni – 5l |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Płyn do dezynfekcji powierzchni- objętość 5 litrów- zawartość alkoholu min. 70%- posiada właściwości bakteriobójcze, bójcze wobec grzybów drożdżopodobnych i wirusobójcze wobec HIV, HBV, HCV, herpes simplex viruses, rota, noro, adeno, polio, vaccinia i SARS- 1 500 opakowań
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin przydatności do użycia |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia poszczególnych zadań: wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: dla każdej z części termin minimalny - 5 dni roboczych termin maksymalny – 10 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pomiędzy 5 a 10 dniem.Termin przydatności do użycia wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: 2 lata, (minimalna ilość lat), 3 lata, 4 lat, 5 lat (maksymalna ilość lat).
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
maseczka ochronna kat. 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maseczka ochronna kat. 2- 3 warstwowa- zapewniająca ochronę przed zakażeniami drogą kropelkową- posiadająca normę EN14683- 50 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin przydatności do użycia |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia poszczególnych zadań: wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: dla każdej z części termin minimalny - 5 dni roboczych termin maksymalny – 10 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pomiędzy 5 a 10 dniem.Termin przydatności do użycia wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: 2 lata, (minimalna ilość lat), 3 lata, 4 lat, 5 lat (maksymalna ilość lat).
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
maseczka ochronna wielorazowa bawełniana |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maseczka ochronna wielorazowa bawełniana- co najmniej 2 warstwowa- z certyfikatem Oeko-Tex Standard 100- rozmiar uniwersalny- zakładana na elastycznych gumkach- możliwość prania w temperaturze 60 stopni Celsjusza- kolor: czarny lub moro- 5 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia poszczególnych zadań: wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: dla każdej z części termin minimalny - 5 dni roboczych termin maksymalny – 10 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pomiędzy 5 a 10 dniem.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
maseczka ochronna jednorazowa (półmaska)* |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maseczka ochronna jednorazowa (półmaska)- półmaska filtrująca do ochrony przed cząstkami- co najmniej klasy FFP2- spełniająca normy: KN95, EN14683:2019- medyczna, włókninowa, wykonana z niepylącej i hipoalergicznej włókniny- 2 000 sztuk
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin przydatności do użycia |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia poszczególnych zadań: wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: dla każdej z części termin minimalny - 5 dni roboczych termin maksymalny – 10 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pomiędzy 5 a 10 dniem.Termin przydatności do użycia wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: 2 lata, (minimalna ilość lat), 3 lata, 4 lat, 5 lat (maksymalna ilość lat).
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
gogle/okulary ochronne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gogle / okulary ochronne- spełniające normę EN166 lub EN170- certyfikat CE- wielorazowego użytku (możliwość dezynfekcji)- 4 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia poszczególnych zadań: wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: dla każdej z części termin minimalny - 5 dni roboczych termin maksymalny – 10 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pomiędzy 5 a 10 dniem.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
przyłbica ochronna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przyłbica ochronna- zakrywająca całą twarz- elementy z plastiku i pleksi (bez obecności gumowych i materiałowych elementów)- możliwość dezynfekcji- 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia poszczególnych zadań: wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: dla każdej z części termin minimalny - 5 dni roboczych termin maksymalny – 10 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pomiędzy 5 a 10 dniem.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
fartuch barierowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fartuch barierowy- wykonany z barierowej włókniny polipropylenowej SMS- bez zawartości: lateksu, polietylenu i celulozy- do procedur wysokiego ryzyka- zgodny z wymaganiami dla poziomu 2 wg AAMI lub równoważne- rozmiar M,L,XL- kolor żółty lub niebieski- 300 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin przydatności do użycia |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia poszczególnych zadań: wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: dla każdej z części termin minimalny - 5 dni roboczych termin maksymalny – 10 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pomiędzy 5 a 10 dniem.Termin przydatności do użycia wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: 2 lata, (minimalna ilość lat), 3 lata, 4 lat, 5 lat (maksymalna ilość lat).
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
fartuch ochronny jednorazowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fartuch ochronny jednorazowy- wykonany z włókniny polipropylenowej- bez zawartości: lateksu, polietylenu i celulozy- zgodny z wymaganiami dla poziomu 3 wg AAMI lub równoważne- składający się z dwóch części – bluza oraz spodnie- koloru białego lub niebieskiego- rozmiar uniwersalny- 2 000 kompletów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin przydatności do użycia |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia poszczególnych zadań: wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: dla każdej z części termin minimalny - 5 dni roboczych termin maksymalny – 10 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pomiędzy 5 a 10 dniem.Termin przydatności do użycia wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: 2 lata, (minimalna ilość lat), 3 lata, 4 lat, 5 lat (maksymalna ilość lat).
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
kombinezon ochronny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kombinezon ochronny- ochrona zgodna z kategorią III odzieży ochronnej- ochrona biologiczna z normą EN14126- właściwości antystatyczne zgodnie z normą EN 1149-5- rozmiar M, L, XL- 300 sztuk
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin przydatności do użycia |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia poszczególnych zadań: wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: dla każdej z części termin minimalny - 5 dni roboczych termin maksymalny – 10 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pomiędzy 5 a 10 dniem.Termin przydatności do użycia wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: 2 lata, (minimalna ilość lat), 3 lata, 4 lat, 5 lat (maksymalna ilość lat).
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
osłony na buty |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Osłony na buty- będące uzupełnieniem kombinezonów ochronnych z pkt. 11- chroniące obuwie oraz uszczelniają dół nogawki przed zanieczyszczeniami EN 14126- 1 000 kompletów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia poszczególnych zadań: wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: dla każdej z części termin minimalny - 5 dni roboczych termin maksymalny – 10 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pomiędzy 5 a 10 dniem.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
rękawice ochronne jednorazowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękawice ochronne jednorazowe- nitrylowe- ASTM D7907 (wirusy, bakterie)- zgodność z normami EN 455-1-2-3, ISO 9001, ISO 13485- zakrywające całą dłoń- pakowane po 100 szt. / opakowanie- rozmiar S,M,L,XL- 250 opakowań
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin przydatności do użycia |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia poszczególnych zadań: wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: dla każdej z części termin minimalny - 5 dni roboczych termin maksymalny – 10 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pomiędzy 5 a 10 dniem.Termin przydatności do użycia wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: 2 lata, (minimalna ilość lat), 3 lata, 4 lat, 5 lat (maksymalna ilość lat).
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
rękawice ochronne jednorazowe z przedłużonym rękawem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękawice ochronne jednorazowe- nitrylowe- ASTM D7907 (wirusy, bakterie)- zgodność z normami EN 455-1-2-3, ISO 9001, ISO 13485- zakrywające całą dłoń- z przedłużonym rękawem- pakowane po 100 szt. / opakowanie- rozmiar S,M,L,XL- 250 opakowań
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin przydatności do użycia |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia poszczególnych zadań: wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: dla każdej z części termin minimalny - 5 dni roboczych termin maksymalny – 10 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pomiędzy 5 a 10 dniem.Termin przydatności do użycia wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: 2 lata, (minimalna ilość lat), 3 lata, 4 lat, 5 lat (maksymalna ilość lat).
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
szybki test na COVID-19 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szybki test na COVID-19- szybki test płytkowy- polega na jakościowym oznaczeniu antygenu SARS-CoV-2 z wymazu z nosogardła- zawiera pasek membrany pokryty wstępnie unieruchomionym przeciwciałem anty-SARS-CoV-2 na linii testowej i mysie monoklonalne anty-kurze IgY na linii kontrolnej- pakowany w zbiorcze opakowanie po 25 testów / op.- zawierający kontrolny test dodatni- zawierający kontrolny test ujemny- 20 opakowań
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin przydatności do użycia |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia poszczególnych zadań: wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: dla każdej z części termin minimalny - 5 dni roboczych termin maksymalny – 10 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pomiędzy 5 a 10 dniem.Termin przydatności do użycia wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: 2 lata, (minimalna ilość lat), 3 lata, 4 lat, 5 lat (maksymalna ilość lat).
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
czepki na głowę |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Czepki na głowę (chirurgiczne)- flizelinowe- kolor biały, zielony lub niebieski- 5 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
10,00 |
termin przydatności do użycia |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia poszczególnych zadań: wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: dla każdej z części termin minimalny - 5 dni roboczych termin maksymalny – 10 dni roboczych oraz terminy znajdujące się pomiędzy 5 a 10 dniem.Termin przydatności do użycia wg oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie: 2 lata, (minimalna ilość lat), 3 lata, 4 lat, 5 lat (maksymalna ilość lat).