IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena brutto oferty |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w postaci następujących postanowień: 1) wprowadzenie nowego produktu o wyższych parametrach lub rozszerzonym zakresie w tej samej cenie lub niższej, jeżeli Wykonawca i Zamawiający zgodnie potwierdzą, że nowy produkt jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego; 2) obniżenie ceny jednostkowej asortymentu netto i brutto, w przypadku, gdy Wykonawca zawnioskuje do Zamawiającego o obniżenie ceny jednostkowej, pod warunkiem, że Wykonawca przedstawi uzasadnienie takiego wniosku, a Zamawiający zaakceptuje to uzasadnienie; 3) obniżenie ceny jednostkowych netto i brutto asortymentu objętego przedmiotem zamówienia, w przypadku, gdy Zamawiający zawnioskuje do Wykonawcy o obniżenie ceny jednostkowych, pod warunkiem, że Zamawiający przedstawi uzasadnienie takiego wniosku, a Wykonawca zaakceptuje to uzasadnienie i będzie w stanie obniżyć ceny jednostkowe; 4) podwyższenie ceny jednostkowej asortymentu netto i brutto, w przypadku zastosowania wcześniej zmiany umowy o której mowa w pkt 2 i 3, przy założeniu, że podwyższenie ceny nie może skutkować wprowadzeniem ceny wyższej niż zaoferowane w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia, pod warunkiem, że Wykonawca uzasadni podwyższenie ceny jednostkowej asortymentu, a Zamawiający zaakceptuje to uzasadnienie lub w przypadku, gdy wnioskując o zmianę, o której mowa w pkt 2 i 3 Wykonawca poinformował Zamawiającego, że obniżenie ceny jednostkowej jest możliwe na określony czas; 5) zamiana towaru na towar o tych samych parametrach lecz niższej cenie, jeżeli zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, a jego równoważność zostanie potwierdzona przez Zamawiającego i Wykonawcę, który zobligowany będzie przedstawić informację (dokumenty) potwierdzające równoważność nowego towaru z towarem zaoferowanym na etapie postępowania o udzielenie zamówienia; 6) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania jego produkcji lub czasowego jej wstrzymania, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik, tj. asortyment równoważny - pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową netto i brutto, tzn. produkt będzie zgodny z wymaganiami stawianymi na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, a jego cena będzie nie wyższa niż asortymentu zaoferowanego pierwotnie w ofercie; 7) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta i zaprzestaniu produkcji asortymentu w opakowaniach o wielkości wskazanej w ofercie, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, z tym, że zmiana taka nie może obowiązywać przed datą zaprzestania produkcji asortymentu; 8) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy na wniosek Wykonawcy, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; 9) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia – w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego; 10) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia – w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego; 11) zmiany ceny netto asortymentu, w przypadku zmiany podatku VAT, tak by stała pozostała cena jednostkowa brutto asortymentu – zmiana taka obowiązywać będzie od dnia zmiany podatku VAT; 12) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonania takich zmian zmiana taka obowiązywać będzie od dnia obowiązywania uregulowań prawa powszechnie obowiązującego na podstawie których została dokonana; 13) zmiana numeru katalogowego lub oznaczenia danego asortymentu, na wniosek Wykonawcy, w dowolnym momencie trwania umowy, o ile Wykonawca przedstawi wiarygodne uzasadnienie takiej zmiany i wykaże, iż dostarczany będzie nadal asortyment określony w umowie, tj. jedyną zmianą będzie zmiana numeru katalogowego lub oznaczenia asortymentu; 14) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 11 ust. 1 umowy, w przypadku niewykorzystania w tym terminie przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, o okres nie dłuższy niż 48 miesięcy od daty zawarcia umowy, w zależności od wysokości kwoty niewykorzystanych środków na realizację niniejszej umowy (wartości brutto umowy) – zmiana może zostać dokonana na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy; 15) zmiany postanowień umowy w zakresie obowiązku odbierania i akceptowania faktur przesyłanych drogą elektroniczną oraz sposobu i miejsca ich dostarczania, w przypadku wprowadzenia przepisów obligujących Zamawiającego do przyjmowania faktur elektronicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-05-09, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Materiały medyczne jednorazowego użytku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zaawansowany zestaw introduktora do tracheostomii przeskórnej metodą ciagłą ze stożkową rurką tracheostomijną VERSATUBE do kontrolowanego, planowego wprowadzania rurki tacheostomijnej podchrząstkowo ;zestaw składa się ; - rozszerzacz z cewnikiem prowadzącym ,- prowadnik ze znacznikami pozycjonujacymi ,- rozszerzacze ładujące do rurki, - igła introduktora 7cm,roz 15G, - igła koszulki FEP 7cm roz 15G, rozszerzacze 14,0 F ,6,5 cm, - skalpel jednorazowego użytku nr 15, - strzykawka jednorazowa, - pojemnik na zużyte igły, - żel pośliżgowy , - gąbki z gazy., śr.wew. rurki tracheostomijnej (mm) roz.8 i 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33000000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Materiały medyczne jednorazowego użytku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pojedynczy zestaw do pomiaru ciśnienia krwi metodą inwazyjną ze zintegrowaną membraną do pobierania krwi w systemie zamkniętym. Zestaw wyposażony w pojedynczą linie pomiarową o łącznej długości 150cm Pojedyńczy przetwornik o prędkości przepływu 3ml/h, kranik kalibracyjny z niezdejmowalnym koreczkiem. Linia wypełniania systemu pomiarowego wyposażona w zbiornik wyrównawczy z zakrzywioną igłą która zapobiega zapowietrzaniu się systemu pomiarowego.Zestaw kompatybilny z monitorami Philips poprzez kabel. Zamawiający oczekuje udostępnienia na czas trwania umowy 5 szt. kabli interfejsowych kompatybilnych z monitorami Philips. Mankiet ciśnieniowy do szybkiej infuzji – pojemność 500 ml. Mankiet wykonany z transparentnego materiału trwale zespolony po dwóch dłuższych bokach, posiadający uchwyt do zawieszenia, haczyk po wewnętrznej stronie kieszeni, ogranicznik ciśnienia (zawór bezpieczeństwa do 300mmHg), manometr z obrotową skalą odczytu, trójdrożny zawór kranikowy, ergonomiczną, wysokowydajną gruszkę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0, 33000000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Materiały medyczne jednorazowego użytku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podkładki magnetyczne na narzędzia chirurgiczne posiadająca wystające magnesy utrzymujące narzędzia w bezpiecznym miejscu. Tylna strona podkładmi wykonanan z pianki antypoślizgowej, przylegająca do każdego obłożenia pacjenta. Bezlateksowa. 25,4cm x 40,6cm Bezpieczny skalpel jednorazowego użytku z wysuwanymi ostrzami pozwalające na kontrolowane wysuwanie całego ostrza.Skalpel posiada blokadę zamknięcia przed utylizacją.Skalpel zapewnia pełną widoczność ostrza w każdym momencie co pozwala zmniejszyć ryzyko przypadkowego zakłucia.Ostrze ze stali nierdzewnej . Skalpel w celu łatwej identyfikacji rozmiaru posiada identyfikacje w zależności od koloru suwaka.Rękojeśc posiada nacięcia antypoślizgowe do bezpiecznego trzymania w rękawicy. Bezlateksowy. Rozmiary: 6, 10, 10A, 11, E11, 14, 15, 15A, 15C, 16 Ostrza jednorazowe zamknięte w specjalnej osłonce , która otwiera się podczas zaiegu i zamyka po jego zakończeniu, umożliwiając bezpieczną utylizacje.Ostrza ze stali nierdzewnej.Bezpieczne ostrza zapewniają bezdotykowe zakładanie i zdejmowanie systemem "klik" Rozmiary: 10, 11, 15 Czepki do bezwodnego mycia głowy, przebadany dermatologicznie bez konieczności użycia wody, przeciw drobnoustrojowe. Pianka myjąco-pielęgnująca o właściwościach antybakteryjnych do czyszczenia skóry nie powodująca podrażnień skóry i błon śluzowych. Ściereczki do wykonania pełnej lub częściowej toalety pacjenta, antybakteryjne bezzapachowe z chlorkiem cetylopirydyny, skuteczne działanie na MRSA, rozm. 33x22 cm. pakowane po 10 szt. Myjki w formie rękawicy pokryty środkiem myjącym na obu ściankach rękawicy bez spłukiwania pakowane po 12 szt. Półmaska filtrująca na wdechu, szczelna, z filtrem drobnocząsteczkowym HEPA, zgodna z normą PN-EN 149 , klasa FFP3, bioaerozol 0,3-0,5 µm, zdolność filtracyjna 99%.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0, 33000000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Materiały medyczne jednorazowego użytku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wkłady workowe jednorazowe do ssaków próżniowych IHT o pojemności 2000 ml z zastawką, wyposażone w hudrofobowy zawór odcinający zabezpieczający instalację przed zalaniem, z trwale dołączoną pokrywą, na pokrywie tylko 2 przyłącza do próżni i do pacjenta, szczelne zamknięcie wkładu, wkłady wykonane z miękkiego materiału nie zawierającego PCV, nie wymagające dodatkowych połączeń typu dreny, łączniki, redukcje. Pakowane pojedynczo w opakowanie typu folia lub folia-papier z trwale naniesioną datą ważności. Wkłady muszą myć kompatybilne z posiadanymi kanistrami typu „Aspirator” / Iberhospitex.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0, 33000000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Materiały medyczne jednorazowego użytku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pieluchomajtki dla dorosłych, jednorazowego użytku, chłonne roz. M, L op. 30szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0, 33000000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Materiały medyczne jednorazowego użytku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elektrody do zewnętrznej stymulacji do defibratora PHILIPS
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0, 33000000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Materiały medyczne jednorazowego użytku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elektrody EKG na podłożu pianki ze stałym żelem do monitorowania dorosłych do badań wysiłkowych i pacjentów silnie pocących się. Nie odklejający się pod wpływem potu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0, 33000000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Materiały medyczne jednorazowego użytku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cewnik dwuświatłowy do hemodializykrótkoterminowej 14F x 20 cm, jałowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0, 33000000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Materiały medyczne jednorazowego użytku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw uniwersalny do żywienia dojelitowego służący do połączenia worka z dietą ( opakowanie miękkie typu Pack ) lub butelki z dietą ze zgłębnikiem ENFit, umożliwiający żywienie pacjenta metodą ciagłego wlewu przy pomocy pompy Flocare Infinity. Zestaw nie zawiera DEHP, nie zawiera lateksu, pakowany pojedyńczo. Opakowanie zawiera plastikowy koszyczek do zawieszania butelki na stojaku. Igła do znieczuleń zewnątrzoponowych ze szlifem typu Touhy 16, 18Gx80mm, sterylna Strzykawka niskooporowa 10ml Luer lock, eliptyczna skala pomiarowa, sterylna
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0, 33000000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Materiały medyczne jednorazowego użytku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do pomiaru ciśnienia śródbrzusznego metodą ABDO - PRESURE z kontrolowaną zbiórką moczu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0, 33000000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Materiały medyczne jednorazowego użytku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowe pady kompatybilne z urządzeniem ARCTIC SUN 5000 rozmiar: L, M, S przekazujące energie termiczną. Służące do hipotermii terapeutycznej pacjenta. Konstrukcja trzywarstwowa padów (warstwa izolacyjna, cienka folia, warstwa przylegajaca hydrożelowa) z myślą o minimalizacji utraty ciepła do otoczenia, zapewnieniu szybkiego chłodzenia i kontroli w zależności od czasu trwania terapii
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0, 33000000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Materiały medyczne jednorazowego użytku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do opaskowania żylaków przełyku zawierający 7 podwiązek ( 6 podwiązek koloru niebieskiego ułatwiające obserwację miejsca obliteracji podczas krwawienia , 1 przedostatnia podwiązka koloru szarego sygnalizująca pozastanie ostatniej na nasadce) wykonanych z materiału hypoalergicznego; nie zawierającego lateksu, podwiązki zamontowane w sposób nieograniczający pola widzenia, zestaw wyposażony w giętki dren, przeznaczony do irygacji miejsca obliteracji, przyłączany do głowicy, zestaw z mechaniczną i dźwiękową i wizualna sygnalizacją momentu uwolnienia podwiązki połączony z nasadką za pomoca giętkiego, plecionego drutu ułatwiającego zamontownie zestawu. Zestaw przeznaczony do współpracy z endoskopami o średnicy 8.6 - 11.5 mm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0, 33000000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Materiały medyczne jednorazowego użytku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Urządzenie do infuzji do wszczepiania portów. Igła ( z ostrzem typu Hubera ), zagięta pod kątem 90 st. elastyczne przedłużenie ( o dł. 30 cm. ) z zaciskiem i żeńskim łącznikiem typu Luer Lock. Długość 22 mm., średnica zewnętrzna 0,7 : G 22 Urządzenie do infuzji do wszczepiania portów. Igła ( z ostrzem typu Hubera ), zagięta pod kątem 90 st. elastyczne przedłużenie ( o dł. 30 cm. ) z zaciskiem i żeńskim łącznikiem typu Luer Lock. Długość 18 mm., średnica zewnętrzna 0,9 : G 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0, 33000000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Materiały medyczne jednorazowego użytku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pistolet jednorazowy do biopsj gruboigłowej, igła jednorazowa, sterylna, ze zintegrowanym, jednorazowym "pistoletem" z dwoma niezależnymi przyciskami umożliwiającymi strzał - z tyłu oraz na lewym boku rękojeści, długość strzału 22mm, rękojeść posiadająca plastikowe wypustki, zapobiegające stoczeniu się urządzenia ze stolika, rozmiary oznaczone odpowiednio koloramy na przyciskach strzału, rozmiary: dla śred. 14G - 10 i 16cm; 16G - 10 i 16cm; 18G - 10, 16, 20, 25cm; 20G - 10, 16, 20cm; Igła ze znacznikiem jednorazowa, sterylna z klipami tytanowymi, w różnych rozmiarach i kształtach (np. pętli) z włóknami polymerowymi do identyfikacji miejsca po biopsji gruboigłowej umieszczone w penie; w rozmiarach 17G: dł igły 10 i 12 cm, jak również igły z klipami tytanowymi w kształcie pętli, z zastosowaniem przy MR bez włókien polymerowych w rozm 17G: dł igły 10 i 12c
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0, 33000000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Materiały medyczne jednorazowego użytku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wzierniki laryngologiczne do otoskopu J.U. uniwesalne rozm: od 2 - 4 Wzierniki ginekologiczne standard bez ftalanów, wytrzymały materiał wykonania, zredukowane ryzyko pęknięcia J.U. rozm: S,L,M
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0, 33000000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: