Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów jednorazowego użytku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-08-02
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00275224
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów
jednorazowego użytku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 47/8512050

1.5.8.) Numer faksu: 47/8512060

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów
jednorazowego użytku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bacd4f5-034e-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066155/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów jednorazowego użytku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania zaleca się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl
w zakładce „Pytania/Informacje”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się
datę ich przesłania za pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl.
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://slaskapolicja.eb2b.com.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Załączniki”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://slaskapolicja.eb2b.com.pl. do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf g) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Pozostałe informacje zostały zawarte w Sekcji XIV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACH
dla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano
w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Pouczenie
wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119). Pozostałe informacje zostały zawarte w Sekcji
XXV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-170/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Kaseta do elektronicznego urządzenia DRUG Read – szt. 800. Zamawiający wymaga aby: Kasety do elektronicznego urządzenia DRUG Read-zadanie nr 1 posiadały gwarancję minimum 18 miesięcy licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru). Zamawiający wymaga aby termin ważności dostarczonego towaru nie był być krótszy niż okres gwarancji wskazany w formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 3 do SWZ liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo – ilościowego.
8. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne i kompatybilne do opisanych przez Zamawiającego.
8.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania i być kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy
Załączniki nr 3 – formularz cenowy i opis przedmiotu zamówienia dla zadań od 1 do 4

4.2.6.) Główny kod CPV: 33694000-1 - Czynniki diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje skorzystanie z prawa opcji dla zadań nr 1,2,3
W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości zakupywanego asortymentu maksymalnie do wartości zabezpieczonych przez Zamawiającego środków finansowych dla zadań 1,2,3. Wartość opcji będzie stanowić różnica pomiędzy wartością zabezpieczonych środków na dane zadanie a najkorzystniejszą ofertą dla danego zadania. Asortyment zakupiony w ramach prawa opcji musi być tożsamy z asortymentem zaoferowanym w ramach zamówienia podstawowego, a jego ceny jednostkowe będą identyczne jak asortymentu oferowanego w ramach zamówienia podstawowego. Miejsce dostawy w ramach prawa opcji będzie tożsame z dostawą zamówienia podstawowego natomiast ilości asortymentu będącego przedmiotem dostawy w ramach prawa opcji Zamawiający wskaże Wykonawcy na etapie podjęcia decyzji o skorzystaniu z prawa opcji. (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy). W ramach prawa opcji zakres asortymentu zostanie określony przez Zamawiającego w złożonym zamówieniu w przypadku podjęcia decyzji o skorzystaniu z prawa opcji. 9.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj.: zakupu dodatkowego asortymentu.
9.2 W przypadku skorzystania z prawa opcji dostawa nastąpi w terminie 21 dni roboczych dostawy liczony będzie od daty zgłoszenia zamówienia na adres e-mail:………...Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca w załączniku nr 1 do SWZ wskazuje cenę ofertową wyrażoną w wartości liczbowej dwóch miejsc po przecinku, oraz wysokość podatku VAT wyrażoną w %.
2. Wykonawca w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ poda cenę (wartość) oferty brutto, która będzie wynikała z wyliczeń dokonanych w tabeli formularza cenowego - Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ wyrażoną w wartości liczbowej do dwóch miejsc po przecinku i słownie, oraz wskaże stawkę podatku VAT wyrażoną w %.
3. Wykonawca obliczy cenę oferty w załączniku nr 3 do SIWZ- formularzu cenowym – Opisie Przedmiotu Zamówienia w następujący sposób:
a. w kolumnie 7 dla każdego wiersza odrębnie wpisze cenę jednostkową netto,
b. w kolumnie 8 dla każdego wiersza odrębnie wpisze wartość netto, która będzie wynikała z ceny jednostkowej netto podanej w kolumnie 7 wymnożonej przez ilość określoną w kolumnie 6 (kol.6 x kol.7)
c. w kolumnie 9 dla każdego wiersza odrębnie wpisze stawkę podatku VAT wyrażoną procentowo, bez wyliczania kwoty podatku.
d. w kolumnie 10 dla każdego wiersza odrębnie wpisze wartość brutto, która będzie wynikała z wartości netto podanej w kolumnie 7 powiększonej o podatek VAT według stawki określonej w kolumnie 9
e. cenę oferty danego zadania stanowi suma wartości wszystkich wierszy w kolumnie 10, która powinna zostać przeniesiona do formularza ofertowego dla danego zadania.
4. W cenie oferty Wykonawca winien skalkulować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia w tym również wszystkie opłaty, wszystkie podatki, itp. wraz z podatkiem od towarów i usług (VAT), z zastrzeżeniem przypadków, gdy w zadaniu nie ma asortymentu opodatkowanego tą stawką zgodnie z ustawą o VAT.
5. Należy zastosować zaokrąglenia do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z polskim systemem płatniczym po zaokrągleniu do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
6. Oferty złożone przez Wykonawców zagranicznych, tzn. mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP muszą zawierać ceny netto.
7. W przypadku złożenia oferty, której cena ofertowa spełnia przesłanki wskazane w art. 224 ustawy Pzp, Zamawiający przeprowadzi procedurę badania rażąco niskiej ceny zgodnie z przywołanymi wyżej przepisami. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający przewiduje prawo opcji a w związku z tym, zawrze umowę do wysokości środków przeznaczonych na realizację dla danego zadania, Zamawiający będzie badał rażąco niską cenę w oparciu o ceny jednostkowe brutto (średnią arytmetyczną cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu na dane zadanie) i wartość zamówienia powiększoną o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania dla danego zadania.
Zgodnie z art. 225 ust. 1 ustawy Pzp jeżeli wybór oferty prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego to Wykonawca zobligowany jest podać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi oraz
wskazać ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do
przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć sam.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Kaseta do elektronicznego urządzenia do ALERE DDS2 – szt. 100 . Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy był fabrycznie nowy, gatunku i spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga aby Kasety do elektronicznego urządzenia do ABBOTT SOTOXA (ALERE DDS2)-zadanie nr 2- posiadały gwarancję minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru) Zamawiający wymaga aby termin ważności dostarczonego towaru nie był być krótszy niż okres gwarancji wskazany w formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 3 do SWZ liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo – ilościowego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne i kompatybilne do opisanych przez Zamawiającego.
8.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania i być kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego. zczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy
Załączniki nr 3 – formularz cenowy i opis przedmiotu zamówienia dla zadań od 1 do 4

4.2.6.) Główny kod CPV: 33694000-1 - Czynniki diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje skorzystanie z prawa opcji dla zadań nr 1,2,3
W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości zakupywanego asortymentu maksymalnie do wartości zabezpieczonych przez Zamawiającego środków finansowych dla zadań 1,2,3. Wartość opcji będzie stanowić różnica pomiędzy wartością zabezpieczonych środków na dane zadanie a najkorzystniejszą ofertą dla danego zadania. Asortyment zakupiony w ramach prawa opcji musi być tożsamy z asortymentem zaoferowanym w ramach zamówienia podstawowego, a jego ceny jednostkowe będą identyczne jak asortymentu oferowanego w ramach zamówienia podstawowego. Miejsce dostawy w ramach prawa opcji będzie tożsame z dostawą zamówienia podstawowego natomiast ilości asortymentu będącego przedmiotem dostawy w ramach prawa opcji Zamawiający wskaże Wykonawcy na etapie podjęcia decyzji o skorzystaniu z prawa opcji. (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy). W ramach prawa opcji zakres asortymentu zostanie określony przez Zamawiającego w złożonym zamówieniu w przypadku podjęcia decyzji o skorzystaniu z prawa opcji. 9.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj.: zakupu dodatkowego asortymentu.
9.2 W przypadku skorzystania z prawa opcji dostawa nastąpi w terminie 21 dni roboczych dostawy liczony będzie od daty zgłoszenia zamówienia na adres e-mail:………...Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca w załączniku nr 1 do SWZ wskazuje cenę ofertową wyrażoną w wartości liczbowej dwóch miejsc po przecinku, oraz wysokość podatku VAT wyrażoną w %.
2. Wykonawca w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ poda cenę (wartość) oferty brutto, która będzie wynikała z wyliczeń dokonanych w tabeli formularza cenowego - Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ wyrażoną w wartości liczbowej do dwóch miejsc po przecinku i słownie, oraz wskaże stawkę podatku VAT wyrażoną w %.
3. Wykonawca obliczy cenę oferty w załączniku nr 3 do SIWZ- formularzu cenowym – Opisie Przedmiotu Zamówienia w następujący sposób:
a. w kolumnie 7 dla każdego wiersza odrębnie wpisze cenę jednostkową netto,
b. w kolumnie 8 dla każdego wiersza odrębnie wpisze wartość netto, która będzie wynikała z ceny jednostkowej netto podanej w kolumnie 7 wymnożonej przez ilość określoną w kolumnie 6 (kol.6 x kol.7)
c. w kolumnie 9 dla każdego wiersza odrębnie wpisze stawkę podatku VAT wyrażoną procentowo, bez wyliczania kwoty podatku.
d. w kolumnie 10 dla każdego wiersza odrębnie wpisze wartość brutto, która będzie wynikała z wartości netto podanej w kolumnie 7 powiększonej o podatek VAT według stawki określonej w kolumnie 9
e. cenę oferty danego zadania stanowi suma wartości wszystkich wierszy w kolumnie 10, która powinna zostać przeniesiona do formularza ofertowego dla danego zadania.
4. W cenie oferty Wykonawca winien skalkulować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia w tym również wszystkie opłaty, wszystkie podatki, itp. wraz z podatkiem od towarów i usług (VAT), z zastrzeżeniem przypadków, gdy w zadaniu nie ma asortymentu opodatkowanego tą stawką zgodnie z ustawą o VAT.
5. Należy zastosować zaokrąglenia do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z polskim systemem płatniczym po zaokrągleniu do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
6. Oferty złożone przez Wykonawców zagranicznych, tzn. mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP muszą zawierać ceny netto.
7. W przypadku złożenia oferty, której cena ofertowa spełnia przesłanki wskazane w art. 224 ustawy Pzp, Zamawiający przeprowadzi procedurę badania rażąco niskiej ceny zgodnie z przywołanymi wyżej przepisami. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający przewiduje prawo opcji a w związku z tym, zawrze umowę do wysokości środków przeznaczonych na realizację dla danego zadania, Zamawiający będzie badał rażąco niską cenę w oparciu o ceny jednostkowe brutto (średnią arytmetyczną cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu na dane zadanie) i wartość zamówienia powiększoną o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania dla danego zadania.
Zgodnie z art. 225 ust. 1 ustawy Pzp jeżeli wybór oferty prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego to Wykonawca zobligowany jest podać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi oraz
wskazać ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do
przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć sam.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Kaseta do elektronicznego urządzenia do AQUILA SCAN – szt. 400 Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy był fabrycznie nowy, gatunku i spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga aby Kasety do elektronicznego urządzenia-AQUILA SCAN-zadanie nr 3- posiadały gwarancję minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru). Zamawiający wymaga aby termin ważności dostarczonego towaru nie był być krótszy niż okres gwarancji wskazany w formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 3 do SWZ liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo – ilościowego.
8. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne i kompatybilne do opisanych przez Zamawiającego.
8.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania i być kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego. zczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy
Załączniki nr 3 – formularz cenowy i opis przedmiotu zamówienia dla zadań od 1 do 4

4.2.6.) Główny kod CPV: 33694000-1 - Czynniki diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje skorzystanie z prawa opcji dla zadań nr 1,2,3 W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości zakupywanego asortymentu maksymalnie do wartości zabezpieczonych przez Zamawiającego środków finansowych dla zadań 1,2,3. Wartość opcji będzie stanowić różnica pomiędzy wartością zabezpieczonych środków na dane zadanie a najkorzystniejszą ofertą dla danego zadania. Asortyment zakupiony w ramach prawa opcji musi być tożsamy z asortymentem zaoferowanym w ramach zamówienia podstawowego, a jego ceny jednostkowe będą identyczne jak asortymentu oferowanego w ramach zamówienia podstawowego. Miejsce dostawy w ramach prawa opcji będzie tożsame z dostawą zamówienia podstawowego natomiast ilości asortymentu będącego przedmiotem dostawy w ramach prawa opcji Zamawiający wskaże Wykonawcy na etapie podjęcia decyzji o skorzystaniu z prawa opcji. (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy). W ramach prawa opcji zakres asortymentu zostanie określony przez Zamawiającego w złożonym zamówieniu w przypadku podjęcia decyzji o skorzystaniu z prawa opcji. 9.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj.: zakupu dodatkowego asortymentu.
9.2 W przypadku skorzystania z prawa opcji dostawa nastąpi w terminie 21 dni roboczych dostawy liczony będzie od daty zgłoszenia zamówienia na adres e-mail:………...Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca w załączniku nr 1 do SWZ wskazuje cenę ofertową wyrażoną w wartości liczbowej dwóch miejsc po przecinku, oraz wysokość podatku VAT wyrażoną w %.
2. Wykonawca w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ poda cenę (wartość) oferty brutto, która będzie wynikała z wyliczeń dokonanych w tabeli formularza cenowego - Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ wyrażoną w wartości liczbowej do dwóch miejsc po przecinku i słownie, oraz wskaże stawkę podatku VAT wyrażoną w %.
3. Wykonawca obliczy cenę oferty w załączniku nr 3 do SIWZ- formularzu cenowym – Opisie Przedmiotu Zamówienia w następujący sposób:
a. w kolumnie 7 dla każdego wiersza odrębnie wpisze cenę jednostkową netto,
b. w kolumnie 8 dla każdego wiersza odrębnie wpisze wartość netto, która będzie wynikała z ceny jednostkowej netto podanej w kolumnie 7 wymnożonej przez ilość określoną w kolumnie 6 (kol.6 x kol.7)
c. w kolumnie 9 dla każdego wiersza odrębnie wpisze stawkę podatku VAT wyrażoną procentowo, bez wyliczania kwoty podatku.
d. w kolumnie 10 dla każdego wiersza odrębnie wpisze wartość brutto, która będzie wynikała z wartości netto podanej w kolumnie 7 powiększonej o podatek VAT według stawki określonej w kolumnie 9
e. cenę oferty danego zadania stanowi suma wartości wszystkich wierszy w kolumnie 10, która powinna zostać przeniesiona do formularza ofertowego dla danego zadania.
4. W cenie oferty Wykonawca winien skalkulować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia w tym również wszystkie opłaty, wszystkie podatki, itp. wraz z podatkiem od towarów i usług (VAT), z zastrzeżeniem przypadków, gdy w zadaniu nie ma asortymentu opodatkowanego tą stawką zgodnie z ustawą o VAT.
5. Należy zastosować zaokrąglenia do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z polskim systemem płatniczym po zaokrągleniu do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
6. Oferty złożone przez Wykonawców zagranicznych, tzn. mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP muszą zawierać ceny netto.
7. W przypadku złożenia oferty, której cena ofertowa spełnia przesłanki wskazane w art. 224 ustawy Pzp, Zamawiający przeprowadzi procedurę badania rażąco niskiej ceny zgodnie z przywołanymi wyżej przepisami. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający przewiduje prawo opcji a w związku z tym, zawrze umowę do wysokości środków przeznaczonych na realizację dla danego zadania, Zamawiający będzie badał rażąco niską cenę w oparciu o ceny jednostkowe brutto (średnią arytmetyczną cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu na dane zadanie) i wartość zamówienia powiększoną o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania dla danego zadania.
Zgodnie z art. 225 ust. 1 ustawy Pzp jeżeli wybór oferty prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego to Wykonawca zobligowany jest podać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi oraz
wskazać ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do
przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć sam.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – Test jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania w ślinie środków działających podobnie do alkoholu: – szt. 270. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy był fabrycznie nowy, gatunku i spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga aby Testy jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania w ślinie środków działających podobnie do alkoholu-zadanie nr 4 posiadały gwarancję minimum 20 miesięcy licząc od dnia dostawy (podpisania przez Strony protokołu odbioru). Zamawiający wymaga aby termin ważności dostarczonego towaru nie był być krótszy niż okres gwarancji wskazany w formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 i 3 do SWZ liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo – ilościowego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne i kompatybilne do opisanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania i być kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego. zczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy
Załączniki nr 3 – formularz cenowy i opis przedmiotu zamówienia dla zadań od 1 do 4

4.2.6.) Główny kod CPV: 33694000-1 - Czynniki diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca w załączniku nr 1 do SWZ wskazuje cenę ofertową wyrażoną w wartości liczbowej dwóch miejsc po przecinku, oraz wysokość podatku VAT wyrażoną w %.
2. Wykonawca w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ poda cenę (wartość) oferty brutto, która będzie wynikała z wyliczeń dokonanych w tabeli formularza cenowego - Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ wyrażoną w wartości liczbowej do dwóch miejsc po przecinku i słownie, oraz wskaże stawkę podatku VAT wyrażoną w %.
3. Wykonawca obliczy cenę oferty w załączniku nr 3 do SIWZ- formularzu cenowym – Opisie Przedmiotu Zamówienia w następujący sposób:
a. w kolumnie 7 dla każdego wiersza odrębnie wpisze cenę jednostkową netto,
b. w kolumnie 8 dla każdego wiersza odrębnie wpisze wartość netto, która będzie wynikała z ceny jednostkowej netto podanej w kolumnie 7 wymnożonej przez ilość określoną w kolumnie 6 (kol.6 x kol.7)
c. w kolumnie 9 dla każdego wiersza odrębnie wpisze stawkę podatku VAT wyrażoną procentowo, bez wyliczania kwoty podatku.
d. w kolumnie 10 dla każdego wiersza odrębnie wpisze wartość brutto, która będzie wynikała z wartości netto podanej w kolumnie 7 powiększonej o podatek VAT według stawki określonej w kolumnie 9
e. cenę oferty danego zadania stanowi suma wartości wszystkich wierszy w kolumnie 10, która powinna zostać przeniesiona do formularza ofertowego dla danego zadania.
4. W cenie oferty Wykonawca winien skalkulować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia w tym również wszystkie opłaty, wszystkie podatki, itp. wraz z podatkiem od towarów i usług (VAT), z zastrzeżeniem przypadków, gdy w zadaniu nie ma asortymentu opodatkowanego tą stawką zgodnie z ustawą o VAT.
5. Należy zastosować zaokrąglenia do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z polskim systemem płatniczym po zaokrągleniu do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
6. Oferty złożone przez Wykonawców zagranicznych, tzn. mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP muszą zawierać ceny netto.
7. W przypadku złożenia oferty, której cena ofertowa spełnia przesłanki wskazane w art. 224 ustawy Pzp, Zamawiający przeprowadzi procedurę badania rażąco niskiej ceny zgodnie z przywołanymi wyżej przepisami. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający przewiduje prawo opcji a w związku z tym, zawrze umowę do wysokości środków przeznaczonych na realizację dla danego zadania, Zamawiający będzie badał rażąco niską cenę w oparciu o ceny jednostkowe brutto (średnią arytmetyczną cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu na dane zadanie) i wartość zamówienia powiększoną o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania dla danego zadania.
Zgodnie z art. 225 ust. 1 ustawy Pzp jeżeli wybór oferty prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego to Wykonawca zobligowany jest podać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi oraz
wskazać ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do
przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć sam.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2.1 w zakresie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-4 i 6 ustawy Pzp – oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, złożone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
1.2.2 w zakresie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, złożone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
1.2.3 w zakresie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp –odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
1.2.4 Zamawiający w zakresie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego dokona weryfikacji za pomocą wszelkich dostępnych środków, np. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
1.2.4 w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie określa szczególnych dokumentów w tym zakresie.
1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w Sekcji VIII pkt. 1.1.1 pkt. 1.2.1-1.2.3 składa każdy z Wykonawców. Dokumenty wskazane w Sekcji VIII pkt 1.2.4 Wykonawcy mogą przedstawić łącznie. Oświadczenia i dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1.4 Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.), odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, dane umożliwiające dostęp do tych środków - oświadczenie Wykonawcy stanowi wzór załącznik nr 4 do SWZ. Zgodnie z Sekcją VIII SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

2.1 Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w postaci: opisu i typu zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. W przypadku, gdy zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, Wykonawca dołączy je do oferty.
2.2 Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia lub wyjaśnienia w wyznaczonym terminie.
2.3 Zamawiający nie wezwie Wykonawcy do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
2.4 Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane urządzenia spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria i są kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego.
2.5 W przypadku nie złożenia przedmiotowych środków dowodowych na wezwanie Zamawiającego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c ustawy Pzp jako niezgodna z warunkami zamówienia.
3. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty i oświadczenia o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415) składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w postaci: opisu i typu zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. W przypadku, gdy zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, Wykonawca dołączy je do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
2. Projektowane postanowienia określa– załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w oparciu o art. 455 ustawy Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-02 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy
Załączniki nr 3 – formularz cenowy i opis przedmiotu zamówienia dla zadań od 1 do 4
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam szkolenia z żywej kropli krwi- Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam szkolenia z żywej kropli krwi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI