Zakup i dostawa immunoglobulin ludzkich normalnych do podawania w ramach programów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa immunoglobulin ludzkich normalnych do podawania w ramach programów lekowych B.67
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-04-02
  • ZamawiającyUniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00023083
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa immunoglobulin ludzkich normalnych do podawania w ramach programów lekowych B.67

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288975

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Banacha 1A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-097

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@uckwum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: uckwum.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa immunoglobulin ludzkich normalnych do podawania w ramach programów lekowych B.67

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d90e228-8d4c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023083

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uckwum.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającyma Wykonawcami odbywa się w przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu Platformyzakupowej „e-zamawiający”, zgodnie z informacją zawartą w Rozdziale II ust. 3, z zastrzeżeniempostanowień ust. 4. https://uckwum.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przystąpienie do udziału w niniejszym postępowaniu wymaga posiadania konta na Platformie.3. Wzakładce „Lista przetargów i Dialogów technicznych”, „Aktualne” należy wybrać niniejsze postępowaniei kliknąć pole „Przystąp do postępowania”. Jeżeli Wykonawca nie posiada konta na Platformie, pokliknięciu pola „Przystąp do postępowania” zostanie automatycznie przekierowany do panelurejestracyjnego, w którym wymagane jest wprowadzenie danych użytkownika. Rejestracja Wykonawcytrwa do 2 dni roboczych, w związku z powyższym zaleca się uwzględnienie czasu niezbędnego narejestrację w celu złożenia oferty. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.4. Informacje dotycząceobsługi Platformy, w tym złożenia oferty, opisane zostały w instrukcji obsługi Platformy dostępnej wzakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”: 1) dopuszczany rodzaj podpisu: kwalifikowany,zaufany lub osobisty:a) dokumenty w formacie .pdf zaleca się użycie formatu PAdES;b) dokumenty wformacie innym niż .pdf, należy użyć formatu XAdES.2) niezbędne wymagania sprzętowo –aplikacyjne:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor IntelIV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowszewersje;c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej wnajnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) włączona obsługaJavaScript;e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;3)dopuszczalnymi formatami przesyłanych danych są: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .zip, .xml;4)maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy: 100 MB.5) informacje na tematkodowania i czasu odbioru danych:a) plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformiewidoczny jest na Platformie jako zaszyfrowany w formacie kodowania UTF8. Odszyfrowanie plikunastępuje automatycznie z chwilą upływu terminu otwarcia ofert;b) oznaczenie czasu odbioru danychprzez Platformę zawiera datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar;c) w przypadku komunikacji pomiędzyWykonawcą a Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej, w okolicznościach j.n.oznaczeniem czasu odbioru danych będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości z serwerapocztowego Zamawiającego.5. Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji przy użyciu pocztyelektronicznej, na adres wskazany Roz. I, z zastrzeżeniem, że dokumenty, o których mowa wRozdziale XVI ust. 5, 6 i 7 składane są wyłącznie za pośrednictwem Platformy. Oferta powinna byćzłożona w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podmiotowe środki dowodoweoraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy iTechnologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innychdokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, składa się w formieelektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formiedokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L119 z4.5.2016),zwanego dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danychosobowych jestUCKWUM, ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa, POLSKA. 2. w ramach postępowania oudzieleniezamówienia publicznego administrator przetwarza dane osobowe w postaci m.in. imienia,nazwiska,numeru telefonu, adresu e-mail oraz adresu do korespondencji oraz innych danychwymaganych dowskazania w ramach przetargu. Administrator przetwarza dane, które dotyczą osóbfizycznych:—pozyskiwane bezpośrednio od osób fizycznych, których one dotyczą,— od innychpodmiotów, np. wimieniu których osoby te działają,— od innych podmiotów, np. które wskazują daneosobowe w treściprzekazywanych dokumentów i ofert. Podanie danych osobowych jest dobrowolne,niemniej jestjednocześnie wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp,warunkującym udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodaniaokreślonych danychwynikają z ustawy Pzp; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celuzwiązanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i f.Wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany, w tym dane nie będą podlegały profilowaniu;4. odbiorcami Pani/Panadanychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania napodstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawyo dostępie doinformacji publicznej;5. posiada Pani/Pan:1)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępudo danychosobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Panadanych osobowych;3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODOoraz ograniczeniami wynikającymi z ustawy Pzp;4) prawo do wniesienia skargi doPrezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Panadotyczących narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku zart. 17 ust. 3 lit. b, dlub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszeniadanych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO;3)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO;6.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przezadministratora, zgodnie z art. 97ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeli czas trwania umowy lub zasady oraz wytyczne dot.przechowywania i archiwizacji dokumentacjiprojektowej przekraczają 4 lata, okres przechowywaniaobejmuje cały czas trwania umowy lub okreswskazany w dokumentach. Pełna informacja dotyczącaprzetwarzania danych osobowych znajduje sięw rozdziale XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZPUCK.262.025.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa immunoglobulin ludzkich do podawania dożylnego 5%;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651520-9 - Immunoglobuliny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa immunoglobulin ludzkich 10%.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651520-9 - Immunoglobuliny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:- zezwolenie uprawniające do obrotu produktami leczniczymi wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego, zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W przypadku hurtowni spoza RP nieposiadających zezwolenia uprawniającego do obrotu produktami leczniczymi wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego wymagane jest zaświadczenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego o możliwości zaopatrywania Aptek Szpitalnych podmiotów leczniczych w produkty lecznicze lub zezwolenie uprawniające do obrotu produktami leczniczymi wydane przez odpowiedni organ państwa członkowskiego UE/EFTA.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: Oświadczenie sporządzone, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania.2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, tj:1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:a) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.b) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 1-2 ustawy Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 8-10 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zezwolenia uprawniającego do obrotu produktami leczniczymi wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego, zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W przypadku hurtowni spoza RP nieposiadających zezwolenia uprawniającego do obrotu produktami leczniczymi wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego wymagane jest zaświadczenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego o możliwości zaopatrywania Aptek Szpitalnych podmiotów leczniczych w produkty lecznicze lub zezwolenie uprawniające do obrotu produktami leczniczymi wydane przez odpowiedni organ państwa członkowskiego UE/EFTA.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Karty charakterystyki zaoferowanych produktów leczniczych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Karty charakterystyki zaoferowanych produktów leczniczych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa „e-zamawiający” Firmy Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. – Marketplanet, ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, dostępna pod adresem: https://uckwum.ezamawiajacy.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-02 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-01

2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie paznokci w domu - Komorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykonanie paznokci w domu. 2 osoby pod jednym adresem - do zrobienia pedicure i manicure u jednej osoby a u drugiej pedicure. Nowa Wieś/Komorów. Godziny po 17. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI