Zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek, sprzętu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek, sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą czytnika automatycznego do OB.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającyKatowickie Centrum Onkologii
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00042601
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek, sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą czytnika automatycznego do OB.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Centrum Onkologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276201240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Raciborska 26

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-074

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@kco.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek, sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą czytnika automatycznego do OB.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c8583f3-a813-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005062/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 system zamknięty do pobierania krwi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania sprzętowe do korzystania z platformy Zamawiającego: 1) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 8 /Windows 10; 2) w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit. 3) w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit; 4) podłączenie do Internetu: min. 56 Kb na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe); 5) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: K.C.O./TP/6/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek, sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą czytnika automatycznego do OB.Asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 2 do SWZ – Oferta Cenowa.dot. Części A 1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek oraz sprzętu laboratoryjnego cykliczną dostawę na wezwanie Zamawiającego.2. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto jako ceny maksymalne przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do Apteki. 4. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy użyciu faksu/emaila, średnio jeden lub dwa razy w miesiącu.5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego faksem/ emailem.6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianom w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z bieżących zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. Ilość zamawianego towaru nie będzie mniejsza niż 65 % wartości Umowy7. Wykonawca musi zagwarantować dostępność zaoferowanego Zamawiającemu asortymentu przez cały okres obowiązywania umowy.8. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru, którego termin ważności nie będzie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy (dotyczy wszystkich pozycji zamówienia za wyjątkiem poz. 6, 7, 29) w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowywanie i nie krótszy niż 5 miesięcy w przypadku probówek z poz. 6, 7, 29.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (dot. części A):a) system zamknięty pobierania krwi powinien być wykonany z tworzywa sztucznego, gwarantować całkowitą ochronę przed kontaktem z krwią,b) możliwość pobierania krwi w przypadku naczyń kruchych (pacjenci leczeni onkologicznie) i u noworodków, małych dzieci,c) probówki muszą być wykonane z tworzywa sztucznego nietłukącego i niełamliwego,d) probówki określone w pozycjach 1,2,18,29,30 muszą być przystosowane do pracy z analizatorami: Cobas Integra 400 Plus, Cobas 6000,e) probówka określona w pozycji 3,4 musi być przystosowana do pracy z analizatorem hematologicznym SYSMEX XT4000i, SYSMEX XN 550f) probówka określona w pozycji 5 musi być przystosowana do pracy z analizatorem serologicznym Classic Plus, IH500,g) probówka określona w pozycji 6,7 musi być przystosowana do pracy z analizatorem koagulologicznym STA Compact,h) system powinien umożliwiać pobieranie krwi w kierunku badań:- biochemicznych,- hematologicznych,- koagulologicznych,- serologicznych,- OB,i) igły wyłącznie systemowe kompatybilne z probówkami, j) łączniki do końcówek typu Luer kompatybilne z systemem,k) Wykonawca gwarantuje w cenie oferty przeszkolenie personelu i doradztwo w zakresie pobierania krwi w systemie (należy przeszkolić ok. 200 osób, w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące od daty zawarcia Umowy, na zlecenie Zamawiającego w terminach przez niego wyznaczonych).Wymagania do czytnika automatycznego do OB (dot. części B):Wykonawca gwarantuje dostarczenie czytnika do OB na okres 12 miesięcy w ramach dzierżawy spełniającego poniższe wymagania:a) automatyczny system odczytu i zapis wyników,b) maksymalna ilość próbówek umieszczanych jednorazowo na pokładzie urządzenia- 40 pozycji,c) pomiar odczytu OB w probówkach zaoferowanych w części A poz. 8,d) dokładność pomiaru OB- 1mm,e) prezentowanie wyników na wyświetlaczu z możliwością podłączenia drukarki do ich wydruku,f) system podtrzymania danych w przypadku awarii zasilania,g) aparat współpracujący z czytnikiem kodów kreskowych,h) możliwość stałego monitorowania stanu wykonania oznaczeń na ekranie monitora,i) system monitorowania błędów i niesprawności urządzenia,j) przeprowadzenie szkolenia w laboratorium Zamawiającego,k) instrukcja obsługi w języku polskim,l) w okresie użytkowania zapewnienie w ramach umowy autoryzowanego serwisu oraz napraw wraz z wymianą części, czas realizacji serwisu do 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00, w przypadku przedłużającego się czasu naprawy zapewnienie aparatu zastępczego o parametrach nie gorszych niż zaoferowany czytnik,m) czytnik posiadający znak CE,n) dwie kontrole o dwóch różnych nominałach do codziennej kontroli pracy aparatu.Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33192500-7 - Probówki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała Komisja Przetargowa. Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz dokonać poprawek oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze SIWZ niepowodujących istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów:Wartość punktowa /kryterium nr 1/ jest wyliczona wg wzoru: Najniższa cena spośród oferowanychWartość punktowa kryterium nr 1 = ........................................................................ x waga kryterium x 100 Cena z oferty badanejWartość punktowa /kryterium nr 2/ jest wyliczona wg wzoru: Liczba pkt. otrzymanych przez wykonawcęWartość punktowa kryterium nr 2 = ......................................................................... x waga kryterium x 100 9 Każdy parametr techniczny i funkcjonalny (wg Załącznika Nr 7 do SWZ) otrzyma odpowiednie ilości punktów tj. :Tak – 1 pkt; Nie – 0 pkt. Punkty zostaną podsumowane i wstawione do wzoru jako liczba punktów otrzymanych przez Wykonawcę.3. Ocena końcowa oferty - jest to suma punktów uzyskanych za kryterium nr 1 i 2

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena parametrów technicznych i funkcjonalnych przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – warunki zostały określone w SWZ; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie; 4) zdolności technicznej lub zawodowej – warunki zostały określone w SWZoraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 - 6 i 109 ust. 1 pkt 1, pkt 2 lit. b, lit c, pkt 3, pkt 5 – 10 ustawy Pzp, a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SWZ Zawartość Oferty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, złoży: a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).Oświadczenie - Załącznik nr 3 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) próbki, zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ – Wykaz próbek, sposób i miejsce ich złożenia, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.b) opis sposobu użytkowania czytnika automatycznego do OB lub instrukcję obsługi w języku polskim.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) próbki, zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ – Wykaz próbek, sposób i miejsce ich złożenia, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.b) opis sposobu użytkowania czytnika automatycznego do OB lub instrukcję obsługi w języku polskim.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 2 000,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce „Oferty”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oferta musi zawierać:1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.2. Wypełnioną i podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Ofertę Cenową stanowiącą Załącznik Nr 2 do SWZ. 3. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 3 do SWZ.4. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 4 do SWZ.5. Próbki, zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ – Wykaz próbek, sposób i miejsce ich złożenia, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.6. Opis sposobu użytkowania czytnika automatycznego do OB lub instrukcję obsługi w języku polskim.7. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).8. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 7 do SWZ – Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia.9. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 8 do SWZ – Minimalne wymagania graniczne do spełnienia przez oferowany czytnik do OB.10. Aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające zaoferowane towary do obrotu, stosowania w kraju.11. Pisemną informację Wykonawcy z proponowanym zakresem szkolenia dla pracowników Zamawiającego- dot. części A.Sposób i miejsce złożenia próbekPróbki są nieodpłatne i bezzwrotne.Próbki należy umieścić w odpowiednio zabezpieczonej paczce. Paczkę oraz poszczególne próbki należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy. Paczka dodatkowo winna być opisana: „próbki do postępowania w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawę systemu zamkniętego pobierania krwi”. Próbki należy złożyć zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ – Wykaz próbek, który należy wypełnić i dołączyć do paczki z próbkami.Próbki należy złożyć w Kancelarii, ul. Raciborska 26, do dnia 11.05.2021 r. do godz. 10:00.
2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę oczyszczanie jelita grubego - Zabrze
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie zabieg płukania jelita grubego, który miałbym wykonywany mieć po raz pierwszy. Wizyta najlepiej w godzinach popołudniowych po 16.30. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI