Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek, sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą czytnika automatycznego do OB.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Centrum Onkologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276201240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raciborska 26
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-074
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@kco.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek, sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą czytnika automatycznego do OB.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c8583f3-a813-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005062/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 system zamknięty do pobierania krwi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania sprzętowe do korzystania z platformy Zamawiającego: 1) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 8 /Windows 10; 2) w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit. 3) w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit; 4) podłączenie do Internetu: min. 56 Kb na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe); 5) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: K.C.O./TP/6/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek, sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą czytnika automatycznego do OB.Asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 2 do SWZ – Oferta Cenowa.dot. Części A 1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek oraz sprzętu laboratoryjnego cykliczną dostawę na wezwanie Zamawiającego.2. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto jako ceny maksymalne przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do Apteki. 4. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy użyciu faksu/emaila, średnio jeden lub dwa razy w miesiącu.5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego faksem/ emailem.6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianom w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z bieżących zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. Ilość zamawianego towaru nie będzie mniejsza niż 65 % wartości Umowy7. Wykonawca musi zagwarantować dostępność zaoferowanego Zamawiającemu asortymentu przez cały okres obowiązywania umowy.8. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru, którego termin ważności nie będzie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy (dotyczy wszystkich pozycji zamówienia za wyjątkiem poz. 6, 7, 29) w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowywanie i nie krótszy niż 5 miesięcy w przypadku probówek z poz. 6, 7, 29.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (dot. części A):a) system zamknięty pobierania krwi powinien być wykonany z tworzywa sztucznego, gwarantować całkowitą ochronę przed kontaktem z krwią,b) możliwość pobierania krwi w przypadku naczyń kruchych (pacjenci leczeni onkologicznie) i u noworodków, małych dzieci,c) probówki muszą być wykonane z tworzywa sztucznego nietłukącego i niełamliwego,d) probówki określone w pozycjach 1,2,18,29,30 muszą być przystosowane do pracy z analizatorami: Cobas Integra 400 Plus, Cobas 6000,e) probówka określona w pozycji 3,4 musi być przystosowana do pracy z analizatorem hematologicznym SYSMEX XT4000i, SYSMEX XN 550f) probówka określona w pozycji 5 musi być przystosowana do pracy z analizatorem serologicznym Classic Plus, IH500,g) probówka określona w pozycji 6,7 musi być przystosowana do pracy z analizatorem koagulologicznym STA Compact,h) system powinien umożliwiać pobieranie krwi w kierunku badań:- biochemicznych,- hematologicznych,- koagulologicznych,- serologicznych,- OB,i) igły wyłącznie systemowe kompatybilne z probówkami, j) łączniki do końcówek typu Luer kompatybilne z systemem,k) Wykonawca gwarantuje w cenie oferty przeszkolenie personelu i doradztwo w zakresie pobierania krwi w systemie (należy przeszkolić ok. 200 osób, w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące od daty zawarcia Umowy, na zlecenie Zamawiającego w terminach przez niego wyznaczonych).Wymagania do czytnika automatycznego do OB (dot. części B):Wykonawca gwarantuje dostarczenie czytnika do OB na okres 12 miesięcy w ramach dzierżawy spełniającego poniższe wymagania:a) automatyczny system odczytu i zapis wyników,b) maksymalna ilość próbówek umieszczanych jednorazowo na pokładzie urządzenia- 40 pozycji,c) pomiar odczytu OB w probówkach zaoferowanych w części A poz. 8,d) dokładność pomiaru OB- 1mm,e) prezentowanie wyników na wyświetlaczu z możliwością podłączenia drukarki do ich wydruku,f) system podtrzymania danych w przypadku awarii zasilania,g) aparat współpracujący z czytnikiem kodów kreskowych,h) możliwość stałego monitorowania stanu wykonania oznaczeń na ekranie monitora,i) system monitorowania błędów i niesprawności urządzenia,j) przeprowadzenie szkolenia w laboratorium Zamawiającego,k) instrukcja obsługi w języku polskim,l) w okresie użytkowania zapewnienie w ramach umowy autoryzowanego serwisu oraz napraw wraz z wymianą części, czas realizacji serwisu do 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00, w przypadku przedłużającego się czasu naprawy zapewnienie aparatu zastępczego o parametrach nie gorszych niż zaoferowany czytnik,m) czytnik posiadający znak CE,n) dwie kontrole o dwóch różnych nominałach do codziennej kontroli pracy aparatu.Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33192500-7 - Probówki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała Komisja Przetargowa. Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz dokonać poprawek oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze SIWZ niepowodujących istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów:Wartość punktowa /kryterium nr 1/ jest wyliczona wg wzoru: Najniższa cena spośród oferowanychWartość punktowa kryterium nr 1 = ........................................................................ x waga kryterium x 100 Cena z oferty badanejWartość punktowa /kryterium nr 2/ jest wyliczona wg wzoru: Liczba pkt. otrzymanych przez wykonawcęWartość punktowa kryterium nr 2 = ......................................................................... x waga kryterium x 100 9 Każdy parametr techniczny i funkcjonalny (wg Załącznika Nr 7 do SWZ) otrzyma odpowiednie ilości punktów tj. :Tak – 1 pkt; Nie – 0 pkt. Punkty zostaną podsumowane i wstawione do wzoru jako liczba punktów otrzymanych przez Wykonawcę.3. Ocena końcowa oferty - jest to suma punktów uzyskanych za kryterium nr 1 i 2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena parametrów technicznych i funkcjonalnych przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10