Część nr: |
1 |
Nazwa: |
GRUPA 1 - pistolet biopsyjny 1 sztuka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, dostawa, uruchomienie Rok produkcji: 2019 Działo do automatycznej biopsji grubo igłowej do otrzymania wysokiej jakości próbek histopatologicznych prostaty i nerek Dwa łatwo zwalniane spusty z przodu (podłużny płaski) i tyłu ( punktowy-okrągły) działa ułatwiające pracę jedną ręką Zapadka zabezpieczająca przed przypadkowym zwolnieniem spustu umieszczona z tyłu na dźwigni. Zwolnienie musi następować za pomocą przesunięcia Wystrzał min. 25 mm Bez regulacji głębokości wkłucia Ładowanie za pomocą profilowanej dźwigni z tyłu aparatu Łatwe do odzyskania próbki, bez konieczności wyjmowania igły z działa Igła biopsyjna do aparatu 10 sztuk Kolorystyczne kodowanie grubości igły Numerologiczne oznaczenie głębokości wkłucia na igle Dobrze widoczna echogeniczna końcówka igły Długość pobieranego wycinka min. 18 mm Zintegrowany i nieusuwalny separator igły zapewniający stabilizację podczas wystrzału Warunki gwarancji, serwisu - załącznik nr 3 do SIWZ GRUPA 1 - pistolet biopsyjny 1 sztuka Zakup, dostawa, uruchomienie Rok produkcji: 2019 Działo do automatycznej biopsji grubo igłowej do otrzymania wysokiej jakości próbek histopatologicznych prostaty i nerek Dwa łatwo zwalniane spusty z przodu (podłużny płaski) i tyłu ( punktowy-okrągły) działa ułatwiające pracę jedną ręką Zapadka zabezpieczająca przed przypadkowym zwolnieniem spustu umieszczona z tyłu na dźwigni. Zwolnienie musi następować za pomocą przesunięcia Wystrzał min. 25 mm Bez regulacji głębokości wkłucia Ładowanie za pomocą profilowanej dźwigni z tyłu aparatu Łatwe do odzyskania próbki, bez konieczności wyjmowania igły z działa Igła biopsyjna do aparatu 10 sztuk Kolorystyczne kodowanie grubości igły Numerologiczne oznaczenie głębokości wkłucia na igle Dobrze widoczna echogeniczna końcówka igły Długość pobieranego wycinka min. 18 mm Zintegrowany i nieusuwalny separator igły zapewniający stabilizację podczas wystrzału Warunki gwarancji, serwisu - załącznik nr 3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
10,00 |
Wydłużenie terminu gwarancji |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
GRUPA 2 - cystoskop z optyką 3 sztuki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, dostawa, uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu Rok produkcji: 2019 Optyka 4 mm , kąt patrzenia 30 stopni , długość robocza 282,2 mm /+- 10 mm/, pin zatrzaskowy. W zestawie tuba ochronna o długości 305 mm /+- 10 mm/ 2 sztuki Płaszcz cystoskopu 17 Fr , zakończony dziobem. W zestawie z obturatorem 2 nierozbieralne kurki zaworów 2 sztuki Mostek do optyki 4 mm cystoskopu 2 sztuki Optyka 4 mm , kąt patrzenia 12 stopni , długość robocza 280 mm /+- 10 mm/, pin zatrzaskowy. W zestawie tuba ochronna o długości 305 mm / +- 10 mm/ 1 sztuka Mostek do cystoskopu , jednodrogowy, nierozbieralny zawór 1 sztuka Płaszcz cystoskopu 21Fr , zakończony dziobem, w zestawie z obturatorem 2 nierozbieralne kurki zaworów 1 sztuka Warunki gwarancji, serwisu, szkolenia - załącznik nr 3 do SIWZ GRUPA 2 - cystoskop z optyką 3 sztuki Zakup, dostawa, uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu Rok produkcji: 2019 Optyka 4 mm , kąt patrzenia 30 stopni , długość robocza 282,2 mm /+- 10 mm/, pin zatrzaskowy. W zestawie tuba ochronna o długości 305 mm /+- 10 mm/ 2 sztuki Płaszcz cystoskopu 17 Fr , zakończony dziobem. W zestawie z obturatorem 2 nierozbieralne kurki zaworów 2 sztuki Mostek do optyki 4 mm cystoskopu 2 sztuki Optyka 4 mm , kąt patrzenia 12 stopni , długość robocza 280 mm /+- 10 mm/, pin zatrzaskowy. W zestawie tuba ochronna o długości 305 mm / +- 10 mm/ 1 sztuka Mostek do cystoskopu , jednodrogowy, nierozbieralny zawór 1 sztuka Płaszcz cystoskopu 21Fr , zakończony dziobem, w zestawie z obturatorem 2 nierozbieralne kurki zaworów 1 sztuka Warunki gwarancji, serwisu, szkolenia - załącznik nr 3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
10,00 |
Wydłużenie terminu gwarancji |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
GRUPA 3 - stanowisko do resuscytacji z wyposażeniem 3 sztuki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, dostawa, uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu Rok produkcji: 2019 Stanowisko do resuscytacji noworodka z wyposażeniem - inkubator otwarty, o stabilnej konstrukcji umieszczony na podstawie jezdnej. Wszystkie kółka wyposażone w hamulce Moduł podnośnika elektrycznego realizujący płynną regulację położenia materacyka względem poziomu podłogi Zasilanie AC dostosowane do 230 V +/-10%, 50 Hz Kolorowy wyświetlacz (ekran) na panelu sterującym, typu LCD do prezentacji parametrów nastawianych i monitorowanych z wyświetlanym tekstem w języku polskim Płynna regulacja kata nachylenia podstawy z materacykiem w zakresie +/-12°. Prowadnice lub szuflada do wprowadzenia kasety RTG pod materacyk bez konieczności przemieszczania dziecka. Kaseta wysuwana po obu stronach inkubatora Wyciszanie alarmów w sposób bezdotykowy, realizowany wyłącznie poprzez ruch ręki w pobliżu czujnika ruchu, zapobiegający w ten sposób kontaktowi personelu z częścią niesterylną urządzenia oraz ułatwiający obsługę urządzenia podczas wykonywania procedur medycznych. Alarmy akustyczne i optyczne Promiennik grzejny, z regulacją mocy grzania z poziomu panelu sterującego. Zakres regulacji mocy grzania (0÷100)% Konstrukcja promiennika bez możliwości odsuwania/odchylania czy blokowania, usytuowana pod kątem po stronie panelu sterującego (nie zawieszona równolegle nad leżem pacjenta), zapewniająca komfort pracy personelu przy wykonywaniu procedur intensywnych przy noworodku oraz zapewniająca równomierne nagrzewanie powierzchni materacyka. Moc promiennika min. 350 W. Automatyczne ustawienie mocy grzania na 100%, po włączeniu inkubatora. Czas grzania wstępnego max.7 minut Zintegrowana lampa zabiegowa min. 2000 luksów umożliwiająca podświetlanie wybranego obszaru pacjenta stanowiąca integralną część urządzenia, bez konieczności dołączania jej do szyny akcesoryjnej urządzenia (rozbudowy stanowiska zwiększającego jego gabaryty) Opuszczane, przezierne ścianki boczne inkubatora Układ automatycznej regulacji temperatury bazujący na pomiarach temperatury skóry noworodka w zakresie: (35÷37,5) °C ze skokiem 1°C. Manualna regulacja temperatury Zakres pomiarowy temperatury skóry pacjenta (32÷41) °C z dokładnością czujnika ±0,1 °C Zakres pomiarowy temperatury skóry pacjenta (32÷41) °C z dokładnością czujnika ±0,1 °C Stanowisko wyposażone w stoper APGAR wyświetlający upływający czas (po 1, 5, 10 minutach) oraz okresowo dźwięk przypominający o ocenie punktacji APGAR noworodka. Możliwość wł/wył. tej funkcji Wbudowany w panel główny moduł do resuscytacji składający się z manometrów, przepływomierzy oraz mieszalnika. Precyzyjne nastawy stężenia tlenu w mieszance realizowane za pomocą mieszalnika wbudowanego w panel główny. Regulacja wartości ciśnienia gazów dostarczanych pacjentowi z zabezpieczeniem podaży powyżej 30 cmH2O (prezentacja aktualnej wartości ciśnienia w drogach oddechowych na manometrze). Regulowany PIP oraz PEEP. Ssak Venturiego z regulacją siły ssania oraz manometrem wbudowanym w główny panel sterujący inkubatora otwartego Wbudowane w stanowisko gniazdo do podłączenia czujnika saturacji lub pomiar saturacji dostepny w kardiomonitorze będącym na wyposażeniu stanowiska do resuscytacji(opisanym poniżej) Pomiar metodą Masimo Uchwyt od frontu i tyłu inkubatora otwartego, ułatwiający jego transport Wykonywanie automatycznie testu sprawdzającego po włączeniu do sieci oraz okresowo w trakcie pracy inkubatora, w celu ciągłej kontroli poprawności funkcjonowania urządzenia Min. 2 dodatkowe gniazda elektryczne wbudowane fabrycznie w inkubator umożliwiające podłączenie innego sprzętu System szuflad-pojemników o obciążeniu do min. 6,5kg Szyna do mocowania dodatkowych akcesoriów, stanowiąca integralną część panelu głównego Wbudowana waga w zakresie od 300g do 8kg Czujniki wielorazowe do pomiaru temperatury- minimum 2szt/ stanowisko Kardiomonitor funkcji życiowych: Monitor przystosowany do transportu: wygodny uchwyt umożliwiający użycie dwóch rąk jednocześnie, waga max. 4,5 kg. Duże, czytelne światło alarmu. Kolor alarmu zależny od stopnia ważności. Akumulator wymienny przez użytkownika bez potrzeby rozkręcania monitora, czas pracy min. 180 min. Czas ładowania poniżej 4h do 90% pojemności baterii Wskaźnik naładowania akumulatora bezpośrednio na akumulatorze - niezależnie od monitora głównego. Wszystkie mierzone parametry wyświetlane jednocześnie na ekranie. Klawisze bezpośredniego dostępu, min. NIBP start/stop, zrzut ekranu, wyciszenie alarmów, powrót do ekranu głównego, trendy Możliwość rozbudowy o port synchronizacji z defibrylatorem oraz port do systemu przywoływania pielęgniarki. Porty pomiarowe kodowane za pomocą różnych kolorów, w celu ułatwienia identyfikacji odpowiednich akcesoriów. Ekran monitora, dotykowy w technologii pojemnościowej, wysokiej jakości, o przekątnej min. 10" i rozdzielczości min. 1280x800. Możliwość podłączenia ekranu powielającego Możliwość wyświetlania min. 6 krzywych wraz z odpowiadającymi parametrami cyfrowymi oraz dodatkowych 4 pól numerycznych. Możliwość wyświetlania ekranu dużych cyfr Ustawienia Możliwość nawigacji menu monitora z automatyczną rekonfiguracja ekranu umożliwiająca jednoczesny podgląd wszystkich mierzonych parametrów i krzywych. Automatyczna rekonfiguracja ekranu po pojawieniu się nowych mierzonych parametrów (modułu, przewody). Min. 7 różnych konfigurowalnych trybów monitora, umożliwiających zapis różnych ustawień ekranu (kolory, parametry, krzywe, limity alarmowe). Alarmy Alarmy wizualne i dźwiękowe, schemat uzależniony od stopnia alarmu. Alarm powinien być reprezentowany przez: - informację tekstową - migającą wartość parametru, który przekroczył granicę - alarm dźwiękowy o zróżnicowanym sygnale w zależności od stopnia - lampkę alarmu min. 3 kategorie alarmów, dodatkowo alarmy informacyjne (techniczne) Ręczne i automatyczne ustawienie granic alarmowych - automatyczne dopasowanie w zależności od obecnie wskazywanych wartości Pauza alarmu min. 2 min. Historia alarmów min. 20 przypadków z zapisem daty, stopnia oraz opisem alarmu. Trendy Trendy numeryczne i graficzne z min. 72h (także trendy ST), rozdzielczość min. 1 min. Autotest monitora zwiększający bezpieczeństwo EKG Pomiar EKG z 3 lub 5 elektrod. W komplecie przewód główny oraz odprowadzenia 3 elektrodowe noworodkowe Możliwość wyświetlania 3 różnych odprowadzeń (w przypadku 5 elektrod) jednocześnie, lub prezentacji EKG w formie kaskady na min. 3 polach krzywych. Częstość akcji serca min. 30 -300 ud./min. Wykrywanie arytmii z min. 4 odprowadzeń jednocześnie. Min. 16 rodzajów arytmii. Alarm arytmi z podaniem nazwy zaburzenia rytmu. Możliwość wyświetlania siatki EKG Detekcja stymulatora, prezentacja stymulacji na krzywej EKG. Częstość oddechowa mierzona metodą impedancyjną z elektrod EKG. Częstość oddechu min. 5 -120 odd/min SpO2 Prezentacja krzywej pletyzmograficznej oraz wartości saturacji w technologii Masimo odpornej na artefakty ruchowe i niską perfuzję. W komplecie przewód i czujniki jednorazowe dla noworodków Zakres SpO2 min. 1-100% NIBP Pomiar NIBP metodą oscylometryczną, technika dwutubową w celu zwiększenia dokładności i bezpieczeństwa. Skokowa deflacja mankietu. Przewód zakończony szybkozłączką umożliwiającą wymianę mankietu bez wkręcania. W komplecie przewód oraz mankiety dla noworodków w 5 rozmiarach 20 szt. Zakres pomiaru NIBP min. 10 - 290 mmHg Pomiar NIBP ręczny, pilny lub automatyczny w zakresie min. 1 - 120 min. Możliwość zastopowania inflacji w dowolnym momencie przy pomocy przycisku funkcyjnego. Pozostałe Pomiar temperatury powierzchniowej z możliwością rozbudowy o drugi kanał temperatury bez udziału serwisu. Pomiar min. 2 kanałów ciśnienia krwawego . Zakres min. -40 do 320mmHg Możliwość rozbudowy o moduł pomiarowy CO2 (kapnografia). Moduł wymienny między pozostałymi monitorami. Możliwosć rozbudowy o rejestrator termiczny min. 3 przebiegów, o wysokiej rozdzielczości poziomej, min. 24 pkt/mm przy prędkości przesuwu 25mm/s oraz trendów tabelarycznych i graficznych Warunki gwarancji, serwisu, szkolenia - załącznik nr 3 do SIWZ GRUPA 3 - stanowisko do resuscytacji z wyposażeniem 3 sztuki Zakup, dostawa, uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu Rok produkcji: 2019 Stanowisko do resuscytacji noworodka z wyposażeniem - inkubator otwarty, o stabilnej konstrukcji umieszczony na podstawie jezdnej. Wszystkie kółka wyposażone w hamulce Moduł podnośnika elektrycznego realizujący płynną regulację położenia materacyka względem poziomu podłogi Zasilanie AC dostosowane do 230 V +/-10%, 50 Hz Kolorowy wyświetlacz (ekran) na panelu sterującym, typu LCD do prezentacji parametrów nastawianych i monitorowanych z wyświetlanym tekstem w języku polskim Płynna regulacja kata nachylenia podstawy z materacykiem w zakresie +/-12°. Prowadnice lub szuflada do wprowadzenia kasety RTG pod materacyk bez konieczności przemieszczania dziecka. Kaseta wysuwana po obu stronach inkubatora Wyciszanie alarmów w sposób bezdotykowy, realizowany wyłącznie poprzez ruch ręki w pobliżu czujnika ruchu, zapobiegający w ten sposób kontaktowi personelu z częścią niesterylną urządzenia oraz ułatwiający obsługę urządzenia podczas wykonywania procedur medycznych. Alarmy akustyczne i optyczne Promiennik grzejny, z regulacją mocy grzania z poziomu panelu sterującego. Zakres regulacji mocy grzania (0÷100)% Konstrukcja promiennika bez możliwości odsuwania/odchylania czy blokowania, usytuowana pod kątem po stronie panelu sterującego (nie zawieszona równolegle nad leżem pacjenta), zapewniająca komfort pracy personelu przy wykonywaniu procedur intensywnych przy noworodku oraz zapewniająca równomierne nagrzewanie powierzchni materacyka. Moc promiennika min. 350 W. Automatyczne ustawienie mocy grzania na 100%, po włączeniu inkubatora. Czas grzania wstępnego max.7 minut Zintegrowana lampa zabiegowa min. 2000 luksów umożliwiająca podświetlanie wybranego obszaru pacjenta stanowiąca integralną część urządzenia, bez konieczności dołączania jej do szyny akcesoryjnej urządzenia (rozbudowy stanowiska zwiększającego jego gabaryty) Opuszczane, przezierne ścianki boczne inkubatora Układ automatycznej regulacji temperatury bazujący na pomiarach temperatury skóry noworodka w zakresie: (35÷37,5) °C ze skokiem 1°C. Manualna regulacja temperatury Zakres pomiarowy temperatury skóry pacjenta (32÷41) °C z dokładnością czujnika ±0,1 °C Zakres pomiarowy temperatury skóry pacjenta (32÷41) °C z dokładnością czujnika ±0,1 °C Stanowisko wyposażone w stoper APGAR wyświetlający upływający czas (po 1, 5, 10 minutach) oraz okresowo dźwięk przypominający o ocenie punktacji APGAR noworodka. Możliwość wł/wył. tej funkcji Wbudowany w panel główny moduł do resuscytacji składający się z manometrów, przepływomierzy oraz mieszalnika. Precyzyjne nastawy stężenia tlenu w mieszance realizowane za pomocą mieszalnika wbudowanego w panel główny. Regulacja wartości ciśnienia gazów dostarczanych pacjentowi z zabezpieczeniem podaży powyżej 30 cmH2O (prezentacja aktualnej wartości ciśnienia w drogach oddechowych na manometrze). Regulowany PIP oraz PEEP. Ssak Venturiego z regulacją siły ssania oraz manometrem wbudowanym w główny panel sterujący inkubatora otwartego Wbudowane w stanowisko gniazdo do podłączenia czujnika saturacji lub pomiar saturacji dostepny w kardiomonitorze będącym na wyposażeniu stanowiska do resuscytacji(opisanym poniżej) Pomiar metodą Masimo Uchwyt od frontu i tyłu inkubatora otwartego, ułatwiający jego transport Wykonywanie automatycznie testu sprawdzającego po włączeniu do sieci oraz okresowo w trakcie pracy inkubatora, w celu ciągłej kontroli poprawności funkcjonowania urządzenia Min. 2 dodatkowe gniazda elektryczne wbudowane fabrycznie w inkubator umożliwiające podłączenie innego sprzętu System szuflad-pojemników o obciążeniu do min. 6,5kg Szyna do mocowania dodatkowych akcesoriów, stanowiąca integralną część panelu głównego Wbudowana waga w zakresie od 300g do 8kg Czujniki wielorazowe do pomiaru temperatury- minimum 2szt/ stanowisko Kardiomonitor funkcji życiowych: Monitor przystosowany do transportu: wygodny uchwyt umożliwiający użycie dwóch rąk jednocześnie, waga max. 4,5 kg. Duże, czytelne światło alarmu. Kolor alarmu zależny od stopnia ważności. Akumulator wymienny przez użytkownika bez potrzeby rozkręcania monitora, czas pracy min. 180 min. Czas ładowania poniżej 4h do 90% pojemności baterii Wskaźnik naładowania akumulatora bezpośrednio na akumulatorze - niezależnie od monitora głównego. Wszystkie mierzone parametry wyświetlane jednocześnie na ekranie. Klawisze bezpośredniego dostępu, min. NIBP start/stop, zrzut ekranu, wyciszenie alarmów, powrót do ekranu głównego, trendy Możliwość rozbudowy o port synchronizacji z defibrylatorem oraz port do systemu przywoływania pielęgniarki. Porty pomiarowe kodowane za pomocą różnych kolorów, w celu ułatwienia identyfikacji odpowiednich akcesoriów. Ekran monitora, dotykowy w technologii pojemnościowej, wysokiej jakości, o przekątnej min. 10" i rozdzielczości min. 1280x800. Możliwość podłączenia ekranu powielającego Możliwość wyświetlania min. 6 krzywych wraz z odpowiadającymi parametrami cyfrowymi oraz dodatkowych 4 pól numerycznych. Możliwość wyświetlania ekranu dużych cyfr Ustawienia Możliwość nawigacji menu monitora z automatyczną rekonfiguracja ekranu umożliwiająca jednoczesny podgląd wszystkich mierzonych parametrów i krzywych. Automatyczna rekonfiguracja ekranu po pojawieniu się nowych mierzonych parametrów (modułu, przewody). Min. 7 różnych konfigurowalnych trybów monitora, umożliwiających zapis różnych ustawień ekranu (kolory, parametry, krzywe, limity alarmowe). Alarmy Alarmy wizualne i dźwiękowe, schemat uzależniony od stopnia alarmu. Alarm powinien być reprezentowany przez: - informację tekstową - migającą wartość parametru, który przekroczył granicę - alarm dźwiękowy o zróżnicowanym sygnale w zależności od stopnia - lampkę alarmu min. 3 kategorie alarmów, dodatkowo alarmy informacyjne (techniczne) Ręczne i automatyczne ustawienie granic alarmowych - automatyczne dopasowanie w zależności od obecnie wskazywanych wartości Pauza alarmu min. 2 min. Historia alarmów min. 20 przypadków z zapisem daty, stopnia oraz opisem alarmu. Trendy Trendy numeryczne i graficzne z min. 72h (także trendy ST), rozdzielczość min. 1 min. Autotest monitora zwiększający bezpieczeństwo EKG Pomiar EKG z 3 lub 5 elektrod. W komplecie przewód główny oraz odprowadzenia 3 elektrodowe noworodkowe Możliwość wyświetlania 3 różnych odprowadzeń (w przypadku 5 elektrod) jednocześnie, lub prezentacji EKG w formie kaskady na min. 3 polach krzywych. Częstość akcji serca min. 30 -300 ud./min. Wykrywanie arytmii z min. 4 odprowadzeń jednocześnie. Min. 16 rodzajów arytmii. Alarm arytmi z podaniem nazwy zaburzenia rytmu. Możliwość wyświetlania siatki EKG Detekcja stymulatora, prezentacja stymulacji na krzywej EKG. Częstość oddechowa mierzona metodą impedancyjną z elektrod EKG. Częstość oddechu min. 5 -120 odd/min SpO2 Prezentacja krzywej pletyzmograficznej oraz wartości saturacji w technologii Masimo odpornej na artefakty ruchowe i niską perfuzję. W komplecie przewód i czujniki jednorazowe dla noworodków Zakres SpO2 min. 1-100% NIBP Pomiar NIBP metodą oscylometryczną, technika dwutubową w celu zwiększenia dokładności i bezpieczeństwa. Skokowa deflacja mankietu. Przewód zakończony szybkozłączką umożliwiającą wymianę mankietu bez wkręcania. W komplecie przewód oraz mankiety dla noworodków w 5 rozmiarach 20 szt. Zakres pomiaru NIBP min. 10 - 290 mmHg Pomiar NIBP ręczny, pilny lub automatyczny w zakresie min. 1 - 120 min. Możliwość zastopowania inflacji w dowolnym momencie przy pomocy przycisku funkcyjnego. Pozostałe Pomiar temperatury powierzchniowej z możliwością rozbudowy o drugi kanał temperatury bez udziału serwisu. Pomiar min. 2 kanałów ciśnienia krwawego . Zakres min. -40 do 320mmHg Możliwość rozbudowy o moduł pomiarowy CO2 (kapnografia). Moduł wymienny między pozostałymi monitorami. Możliwosć rozbudowy o rejestrator termiczny min. 3 przebiegów, o wysokiej rozdzielczości poziomej, min. 24 pkt/mm przy prędkości przesuwu 25mm/s oraz trendów tabelarycznych i graficznych Warunki gwarancji, serwisu, szkolenia - załącznik nr 3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
10,00 |
Wydłużenie terminu gwarancji |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
GRUPA 4 - resuscytator 1 sztuka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, dostawa, uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu Rok produkcji: 2019 Przenośny aparat do resuscytacji noworodka. na wózku jezdnym Urządzenie zasilane gazami (tlen/powietrze), bez konieczności podłączania do prądu. Moduł do resuscytacji składający się z manometrów, przepływomierzy oraz mieszalnika. Precyzyjne nastawy stężenia tlenu w mieszance realizowane za pomocą mieszalnika wbudowanego w panel główny. Regulacja wartości ciśnienia gazów dostarczanych pacjentowi z zabezpieczeniem podaży powyżej 30 cmH2O (prezentacja aktualnej wartości ciśnienia w drogach oddechowych na manometrze). Regulowany PIP oraz PEEP. Ssak Venturiego z regulacją siły ssania oraz manometrem wbudowanym w główny panel sterujący Dwa wyjścia umożliwiające podłączenie równolegle rurki T lub/i worka z maską. 2 niezależne zestawy wejść zasilających w gazy (tlen/powietrze) na tylnym panelu urządzenia. Alarm niskiego poziomu zasilania w gazy. Uchwyt od góry, pozwalający przenosić urządzenie Waga max. 8 kg. Warunki gwarancji, serwisu, szkolenia - załącznik nr 3 do SIWZ GRUPA 4 - resuscytator 1 sztuka Zakup, dostawa, uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu Rok produkcji: 2019 Przenośny aparat do resuscytacji noworodka. na wózku jezdnym Urządzenie zasilane gazami (tlen/powietrze), bez konieczności podłączania do prądu. Moduł do resuscytacji składający się z manometrów, przepływomierzy oraz mieszalnika. Precyzyjne nastawy stężenia tlenu w mieszance realizowane za pomocą mieszalnika wbudowanego w panel główny. Regulacja wartości ciśnienia gazów dostarczanych pacjentowi z zabezpieczeniem podaży powyżej 30 cmH2O (prezentacja aktualnej wartości ciśnienia w drogach oddechowych na manometrze). Regulowany PIP oraz PEEP. Ssak Venturiego z regulacją siły ssania oraz manometrem wbudowanym w główny panel sterujący Dwa wyjścia umożliwiające podłączenie równolegle rurki T lub/i worka z maską. 2 niezależne zestawy wejść zasilających w gazy (tlen/powietrze) na tylnym panelu urządzenia. Alarm niskiego poziomu zasilania w gazy. Uchwyt od góry, pozwalający przenosić urządzenie Waga max. 8 kg. Warunki gwarancji, serwisu, szkolenia - załącznik nr 3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33157000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
10,00 |
Wydłużenie terminu gwarancji |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
GRUPA 5 - ssak elektryczny na podstawie jezdnej 1 sztuka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, dostawa, uruchomienie Rok produkcji: 2019 Ssak przeznaczony do pracy ciągłej na podstawie jezdnej z czterema kołach w tym dwa przednie z blokadą Zasilanie elektryczne 230 V/50Hz Wydajność ssaka min. 37 l/min Podciśnienie max. 0-90 kPa z dokładnością ± 5% Poziom hałasu max. 39,4 dB Wymiary max urządzenia ( szer.x wys. głęb.) 480x900x460 mm. +/- 10 mm Waga ssaka nie więcej niż 13 kg (z podstawą jezdną nie więcej niż 21 kg) Obudowa wykonana z trwałego, odpornego na uszkodzenia materiału. Praca ssaka oparta na wbudowanej bezolejowej membranowej pompie próżniowej. Manometr ssaka przystosowany do dobrej widoczności odczytu ustawienia siły ssania w miejscach niedoświetlonych /podświetlony elektrycznie lub fosforyzowany/ Manometr ssaka opisany w podziałach oznaczonych kolorami ; mmHg, cmH?O, bar, kPa Min. trzystopniowe zabezpieczenie przeciwprzelewowe Wyposażenie: - zbiornik bezpieczeństwa szklany 0.2-0.3L - przewód łączący zbiornik bezpieczeństwa ze zbiornikiem podstawowym szt. 1 - 2- litrowy zbiornik podstawowy, nietłukący( z poliwęglanu) z możliwością zastosowania pokrywy zakręcanej lub wciskanej, z zabezpieczeniem przed przelaniem szt. 1 - uchwyt zbiornika z uchwytem na przewód ssący szt. 1 - przewód ssący silikonowy z zaworem zatrzymującym ssanie dł.1,5 m szt. 1 - stojak jezdny ssaka szt. 1 - kabel zasilający min. 2m szt. 1 Możliwość mocowania zbiorników o pojemności od 1do 4 l. Możliwość stosowania jednorazowych worków na wydzielinę przystosowanych do zbiorników 2l wielorazowych z pokrywami wielorazowymi zarówno zakręcanymi na pojemnik jak i wciskanymi w pojemnik Możliwość stosowania pojemników wielorazowych 4L x 4 szt. montowanych na szynie EURO podstawy jezdnej ssaka w sposób stabilny bez wsparcia serwisu Możliwość rozbudowy ssaka o dodatkowy uchwyt do zawieszenia drenu ssącego montowany na szynie EURO podstawy jezdnej Możliwość rozbudowy ssaka o 1 lub 2 pojemniki do kateterów montowanych na uchwytach z klemą do szyny EURO na podstawie jezdnej ssaka bez wsparcia serwisu Możliwość rozbudowy ssaka o włącznik nożny on/off Możliwość rozbudowy podstawy jezdnej ssaka o kosz na akcesoria (dreny jednorazowe, cewniki) montowany na tylnej części postawy bez wsparcia serwisu Możliwość rozbudowy ssaka o mechanizm przełączający wypełnienia butli 1/2 montowany na szynie EURO podstawy jezdnej bez wsparcia serwisu Ssak przystosowany do późniejszej instalacji systemu drenażu, w zakresie od 0 do 40 cm H2O Warunki gwarancji, serwisu - załącznik nr 3 do SIWZ GRUPA 5 - ssak elektryczny na podstawie jezdnej 1 sztuka Zakup, dostawa, uruchomienie Rok produkcji: 2019 Ssak przeznaczony do pracy ciągłej na podstawie jezdnej z czterema kołach w tym dwa przednie z blokadą Zasilanie elektryczne 230 V/50Hz Wydajność ssaka min. 37 l/min Podciśnienie max. 0-90 kPa z dokładnością ± 5% Poziom hałasu max. 39,4 dB Wymiary max urządzenia ( szer.x wys. głęb.) 480x900x460 mm. +/- 10 mm Waga ssaka nie więcej niż 13 kg (z podstawą jezdną nie więcej niż 21 kg) Obudowa wykonana z trwałego, odpornego na uszkodzenia materiału. Praca ssaka oparta na wbudowanej bezolejowej membranowej pompie próżniowej. Manometr ssaka przystosowany do dobrej widoczności odczytu ustawienia siły ssania w miejscach niedoświetlonych /podświetlony elektrycznie lub fosforyzowany/ Manometr ssaka opisany w podziałach oznaczonych kolorami ; mmHg, cmH?O, bar, kPa Min. trzystopniowe zabezpieczenie przeciwprzelewowe Wyposażenie: - zbiornik bezpieczeństwa szklany 0.2-0.3L - przewód łączący zbiornik bezpieczeństwa ze zbiornikiem podstawowym szt. 1 - 2- litrowy zbiornik podstawowy, nietłukący( z poliwęglanu) z możliwością zastosowania pokrywy zakręcanej lub wciskanej, z zabezpieczeniem przed przelaniem szt. 1 - uchwyt zbiornika z uchwytem na przewód ssący szt. 1 - przewód ssący silikonowy z zaworem zatrzymującym ssanie dł.1,5 m szt. 1 - stojak jezdny ssaka szt. 1 - kabel zasilający min. 2m szt. 1 Możliwość mocowania zbiorników o pojemności od 1do 4 l. Możliwość stosowania jednorazowych worków na wydzielinę przystosowanych do zbiorników 2l wielorazowych z pokrywami wielorazowymi zarówno zakręcanymi na pojemnik jak i wciskanymi w pojemnik Możliwość stosowania pojemników wielorazowych 4L x 4 szt. montowanych na szynie EURO podstawy jezdnej ssaka w sposób stabilny bez wsparcia serwisu Możliwość rozbudowy ssaka o dodatkowy uchwyt do zawieszenia drenu ssącego montowany na szynie EURO podstawy jezdnej Możliwość rozbudowy ssaka o 1 lub 2 pojemniki do kateterów montowanych na uchwytach z klemą do szyny EURO na podstawie jezdnej ssaka bez wsparcia serwisu Możliwość rozbudowy ssaka o włącznik nożny on/off Możliwość rozbudowy podstawy jezdnej ssaka o kosz na akcesoria (dreny jednorazowe, cewniki) montowany na tylnej części postawy bez wsparcia serwisu Możliwość rozbudowy ssaka o mechanizm przełączający wypełnienia butli 1/2 montowany na szynie EURO podstawy jezdnej bez wsparcia serwisu Ssak przystosowany do późniejszej instalacji systemu drenażu, w zakresie od 0 do 40 cm H2O Warunki gwarancji, serwisu - załącznik nr 3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
10,00 |
Wydłużenie terminu gwarancji |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
GRUPA 6 - wózek anestezjologiczny 1 sztuka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, dostawa Rok produkcji: 2019 Wymiary zewnętrzne szafki wózka (mm) 600x500(±20mm Wysokość od podłoża do blatu (mm) 1000 mm (±20mm Wózek wykonany ze stali, lakierowany proszkowo, w tym: Blat górny z osłoną z tworzywa ABS, otoczony z 3 stron bandami Podstawa z osłoną z tworzywa ABS, z odbojami umieszczonymi w narożnikach wózka nad kołami, zabezpieczającymi wózek przed uszkodzeniami Cztery koła o średnicy 125 mm, w tym dwa z blokadą; Oponki nie brudzące podłoże; Szafka wózka wyposażona w cztery szuflady na prowadnicach łożyskowych. Szuflady o różnej wysokości; podać wysokość (mm)Szuflady o różnej wysokości frontów Wózek wyposażony w uchwyt do prowadzenia wózka ; uchwyt umieszczony od frontu wózka; WYPOSAŻENIE DODATKOWE WÓZKA Co najmniej dwa odcinki szyny instrumentalnej ze stali kwasoodpornej, o przekroju 25x10 i długości nie mniejszej niż 400mm, służące do zawieszenia dodatkowego osprzętu Kosz na odpady z tworzywa , z pokrywą wahadłową, w obudowie drucianej stalowej, z uchwytami na szynę, wykonanymi z anodowanego aluminium - 1 szt. Możliwość wyboru kolorystyki wózka w co najmniej sześciu różnych kolorach Warunki gwarancji - załącznik nr 3 do SIWZ GRUPA 6 - wózek anestezjologiczny 1 sztuka Zakup, dostawa Rok produkcji: 2019 Wymiary zewnętrzne szafki wózka (mm) 600x500(±20mm Wysokość od podłoża do blatu (mm) 1000 mm (±20mm Wózek wykonany ze stali, lakierowany proszkowo, w tym: Blat górny z osłoną z tworzywa ABS, otoczony z 3 stron bandami Podstawa z osłoną z tworzywa ABS, z odbojami umieszczonymi w narożnikach wózka nad kołami, zabezpieczającymi wózek przed uszkodzeniami Cztery koła o średnicy 125 mm, w tym dwa z blokadą; Oponki nie brudzące podłoże; Szafka wózka wyposażona w cztery szuflady na prowadnicach łożyskowych. Szuflady o różnej wysokości; podać wysokość (mm)Szuflady o różnej wysokości frontów Wózek wyposażony w uchwyt do prowadzenia wózka ; uchwyt umieszczony od frontu wózka; WYPOSAŻENIE DODATKOWE WÓZKA Co najmniej dwa odcinki szyny instrumentalnej ze stali kwasoodpornej, o przekroju 25x10 i długości nie mniejszej niż 400mm, służące do zawieszenia dodatkowego osprzętu Kosz na odpady z tworzywa , z pokrywą wahadłową, w obudowie drucianej stalowej, z uchwytami na szynę, wykonanymi z anodowanego aluminium - 1 szt. Możliwość wyboru kolorystyki wózka w co najmniej sześciu różnych kolorach Warunki gwarancji - załącznik nr 3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
10,00 |
Wydłużenie terminu gwarancji |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Grupa 7 - system parawanowy montowany do sufitu wraz z montażem 4 sztuki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie Rok produkcji: 2019 System parawanowy mocowany do sufitu oddzielający łóżka .Szyna prowadząca aluminiowa z wkładką PCV. System wykonany z profili aluminiowych , zaczep jezdny z haczykiem, nasadki końcowe. Długość jednej listwy aluminiowej 2100 mm /+-20mm/. Wieszaki typu V, usztywniające konstrukcję Listwa mocowana do sufitu właściwego na szpilkach (profilach aluminiowych), kołnierze maskujące przejście przez sufit podwieszony. Odległość pomiędzy sufitem podwieszonym, a listwą 500mm. Wysokość pomieszczenia od podłogi do sufitu podwieszonego 2800 mm. Wysokość pomiędzy sufitem podwieszonym, a właściwym 400-450 mm. Zasłona wykonana z materiału bawełniano-poliestrowego/ z atestem / ,zmywalna, odporna na środki dezynfekcyjne, przeznaczona do prania w temperaturze 95 stopni C Możliwość wyboru 8 kolorów. Wielkość materiału: długość do szyny 2100mm , zmarszczona o długości ok 3000mm , wysokość 1900 mm. Warunki gwarancji - załącznik nr 3 do SIWZ Grupa 7 - system parawanowy montowany do sufitu wraz z montażem 4 sztuki Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie Rok produkcji: 2019 System parawanowy mocowany do sufitu oddzielający łóżka .Szyna prowadząca aluminiowa z wkładką PCV. System wykonany z profili aluminiowych , zaczep jezdny z haczykiem, nasadki końcowe. Długość jednej listwy aluminiowej 2100 mm /+-20mm/. Wieszaki typu V, usztywniające konstrukcję Listwa mocowana do sufitu właściwego na szpilkach (profilach aluminiowych), kołnierze maskujące przejście przez sufit podwieszony. Odległość pomiędzy sufitem podwieszonym, a listwą 500mm. Wysokość pomieszczenia od podłogi do sufitu podwieszonego 2800 mm. Wysokość pomiędzy sufitem podwieszonym, a właściwym 400-450 mm. Zasłona wykonana z materiału bawełniano-poliestrowego/ z atestem / ,zmywalna, odporna na środki dezynfekcyjne, przeznaczona do prania w temperaturze 95 stopni C Możliwość wyboru 8 kolorów. Wielkość materiału: długość do szyny 2100mm , zmarszczona o długości ok 3000mm , wysokość 1900 mm. Warunki gwarancji - załącznik nr 3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39000000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
10,00 |
Wydłużenie terminu gwarancji |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
GRUPA 8 - centrala z 4 kardiomonitorami wraz z półkami pod monitor 1 kpl. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, dostawa, uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu Rok produkcji: 2019 Monitor pacjenta, wymagania ogólne Monitor o budowie kompaktowej, z kolorowym ekranem LCD o przekątnej przynajmniej 12 cali, z wbudowanym zasilaczem sieciowym, przeznaczony do monitorowania noworodków, dzieci i dorosłych Wygodne sterowanie monitorem za pomocą stałych przycisków i menu ekranowego w języku polskim. Stałe przyciski zapewniają dostęp do najczęściej używanych funkcji. Obsługa menu ekranowego: wybór przez dotyk elementu na ekranie, zmiana wartości i wybór pozycji z listy - za pomocą pokrętła, potwierdzanie wyboru i zamknięcie okna dialogowego przez naciśnięcie pokrętła. Możliwość zmiany i wartości, wybrania pozycji z listy, potwierdzenia wyboru i zamknięcia okna za pomocą tylko ekranu dotykowego. Monitor zamontowany na półce z wysięgnikiem montowanym trwale do panela. (kolumny) Półka lub uchwyt dostosowana do montażu na panelu/kolumnie/ pionowym ICE 2000 Firmy Kendromed .Półka o nośności 10- kg. Możliwość wykorzystania monitora do transportu: - nie cięższy niż 5 kg - wyposażony w wygodny uchwyt do przenoszenia, umożliwiający zawieszenie na poręczy łóżka - wyposażony w akumulator dostępny do wymiany przez użytkownika, wystarczający przynajmniej na 5 godzin pracy - system mocowania monitora, umożliwiający szybkie zdjęcie monitora ze stanowiska bez użycia narzędzi i wykorzystanie go do transportu pacjenta - monitor jest gotowy do uruchomienia łączności bezprzewodowej, umożliwiającej centralne monitorowanie podczas transportu Chłodzenie bez wentylatora Możliwość dopasowania sposobu wyświetlania parametrów do własnych wymagań. Ilość różnych przebiegów (krzywych) dynamicznych możliwych do jednoczesnego wyświetlenia na ekranie monitora - minimum 8. Dostępny ekran dużych liczb i ekran z krótkimi trendami obok odpowiadających im krzywych dynamicznych. Możliwość skonfigurowania, zapamiętania w monitorze i późniejszego przywołania przynajmniej 3 własnych zestawów parametrów pracy monitora Trendy tabelaryczne i graficzne wszystkich mierzonych parametrów przynajmniej z 5 dni, z możliwością przeglądania z rozdzielczością lepszą niż 5 sekund Oprogramowanie realizujące funkcje: - kalkulatora lekowego - kalkulatora parametrów hemodynamicznych, wentylacyjnych i utlenowania - obliczenia nerkowe Monitor umożliwia wyświetlanie danych z innego monitora pacjenta podłączonego do tej samej sieci, również w przypadku systemu bez centrali Monitor wyposażony we wbudowany rejestrator taśmowy, drukujący przynajmniej 3 krzywe dynamiczne Monitor zamocowany na stanowisku OIT w sposób umożliwiający obrót i zmianę nachylenia ekranu Możliwości monitorowania parametrów Pomiar EKG EKG z analizą arytmii, możliwość pomiaru z 3 elektrod i z 5 elektrod, po podłączeniu odpowiedniego przewodu Zakres pomiarowy przynajmniej: 15-350 uderzeń/minutę Pomiar odchylenia ST Monitorowanie arytmii z rozpoznawaniem przynajmniej 15 różnych arytmii Pomiar oddechu Włączany na życzenie pomiar z elektrod EKG z możliwością wyboru odprowadzenia w menu monitora odprowadzenia EKG do monitorowania oddechu Pomiar saturacji i tętna (SpO2) Pomiar SpO2 algorytmem Nellcor lub równoważnym pod względem wszystkich opublikowanych parametrów dotyczących jakości pomiaru, z możliwością stosowania wszystkich czujników z oferty firmy Nellcor Nieinwazyjny pomiar ciśnienia krwi Pomiar ciśnienia ręczny i automatyczny z ustawianym czasem powtarzania do 8 godzin Możliwość włączenia automatycznego blokowania alarmów saturacji podczas pomiaru saturacji i NIBP na tej samej kończynie Pomiar temperatury Wyświetlanie temperatury T1, T2 i różnicy temperatur Inwazyjny pomiar ciśnienia Pomiar możliwy przynajmniej w 3 torach Możliwość wyboru nazwy toru pomiarowego, określającej miejsce pomiaru i rodzaj mierzonego ciśnienia, takich jak: ciśnienie tętnicze, ośrodkowe ciśnienia żylne, ciśnienie wewnątrzczaszkowe Pomiar rzutu minutowego serca Możliwość wykonania pomiaru metodą termodylucji Pomiar CO2 Pomiar możliwy u pacjentów zaintubowanych i niezaintubowanych Wyświetlane stężenie CO2, częstość oddechów i fala oddechowa CO2 Możliwość użycia do pomiarów CO2 w strumieniu głównym czujnika wykorzystywanego w respiratorach Draeger posiadanych przez zamawiającego. Możliwość połączenia monitora z respiratorem i aparatem do znieczulania posiadanych w szpitalu przez zamawiającego Wyświetlanie danych z respiratora na ekranie monitora i udostępnianie tych danych w sieci centralnego monitorowania Możliwość rozbudowy o pomiar gazów anestetycznych Pomiar w strumieniu bocznym, szybkość próbkowania nie mniejsza niż 150 ml/min Wymagane akcesoria pomiarowe Przewód EKG do podłączenia 3 elektrod Czujnik SpO2 dla dorosłych i przewód przedłużający Wężyk do podłączenia mankietów do pomiaru ciśnienia i mankiet pomiarowy dla dorosłych Czujnik temperatury skóry Akcesoria do pomiaru CO2 przynajmniej dla 10 pacjentów niezaintubowanych. Centrala pielęgniarska System centralnego nadzoru wyposażony w: a) min. 1 ekran LCD o przekątnej min. 19" b) możliwość monitorowania jednocześnie min. 4 kardiomonitorów, c) funkcja nadzoru zbiorczego, d) funkcja podglądu wszystkich danych z wybranego kardiomonitora, e) zapamiętywanie i przeglądanie krzywych dynamicznych co najmniej z ostatnich 240 godzin, f) zapamiętywanie i przeglądanie trendów przynajmniej z ostatnich 240 godzin, Warunki gwarancji, serwisu, szkolenia - załącznik nr 3 do SIWZ GRUPA 8 - centrala z 4 kardiomonitorami wraz z półkami pod monitor 1 kpl. Zakup, dostawa, uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu Rok produkcji: 2019 Monitor pacjenta, wymagania ogólne Monitor o budowie kompaktowej, z kolorowym ekranem LCD o przekątnej przynajmniej 12 cali, z wbudowanym zasilaczem sieciowym, przeznaczony do monitorowania noworodków, dzieci i dorosłych Wygodne sterowanie monitorem za pomocą stałych przycisków i menu ekranowego w języku polskim. Stałe przyciski zapewniają dostęp do najczęściej używanych funkcji. Obsługa menu ekranowego: wybór przez dotyk elementu na ekranie, zmiana wartości i wybór pozycji z listy - za pomocą pokrętła, potwierdzanie wyboru i zamknięcie okna dialogowego przez naciśnięcie pokrętła. Możliwość zmiany i wartości, wybrania pozycji z listy, potwierdzenia wyboru i zamknięcia okna za pomocą tylko ekranu dotykowego. Monitor zamontowany na półce z wysięgnikiem montowanym trwale do panela. (kolumny) Półka lub uchwyt dostosowana do montażu na panelu/kolumnie/ pionowym ICE 2000 Firmy Kendromed .Półka o nośności 10- kg. Możliwość wykorzystania monitora do transportu: - nie cięższy niż 5 kg - wyposażony w wygodny uchwyt do przenoszenia, umożliwiający zawieszenie na poręczy łóżka - wyposażony w akumulator dostępny do wymiany przez użytkownika, wystarczający przynajmniej na 5 godzin pracy - system mocowania monitora, umożliwiający szybkie zdjęcie monitora ze stanowiska bez użycia narzędzi i wykorzystanie go do transportu pacjenta - monitor jest gotowy do uruchomienia łączności bezprzewodowej, umożliwiającej centralne monitorowanie podczas transportu Chłodzenie bez wentylatora Możliwość dopasowania sposobu wyświetlania parametrów do własnych wymagań. Ilość różnych przebiegów (krzywych) dynamicznych możliwych do jednoczesnego wyświetlenia na ekranie monitora - minimum 8. Dostępny ekran dużych liczb i ekran z krótkimi trendami obok odpowiadających im krzywych dynamicznych. Możliwość skonfigurowania, zapamiętania w monitorze i późniejszego przywołania przynajmniej 3 własnych zestawów parametrów pracy monitora Trendy tabelaryczne i graficzne wszystkich mierzonych parametrów przynajmniej z 5 dni, z możliwością przeglądania z rozdzielczością lepszą niż 5 sekund Oprogramowanie realizujące funkcje: - kalkulatora lekowego - kalkulatora parametrów hemodynamicznych, wentylacyjnych i utlenowania - obliczenia nerkowe Monitor umożliwia wyświetlanie danych z innego monitora pacjenta podłączonego do tej samej sieci, również w przypadku systemu bez centrali Monitor wyposażony we wbudowany rejestrator taśmowy, drukujący przynajmniej 3 krzywe dynamiczne Monitor zamocowany na stanowisku OIT w sposób umożliwiający obrót i zmianę nachylenia ekranu Możliwości monitorowania parametrów Pomiar EKG EKG z analizą arytmii, możliwość pomiaru z 3 elektrod i z 5 elektrod, po podłączeniu odpowiedniego przewodu Zakres pomiarowy przynajmniej: 15-350 uderzeń/minutę Pomiar odchylenia ST Monitorowanie arytmii z rozpoznawaniem przynajmniej 15 różnych arytmii Pomiar oddechu Włączany na życzenie pomiar z elektrod EKG z możliwością wyboru odprowadzenia w menu monitora odprowadzenia EKG do monitorowania oddechu Pomiar saturacji i tętna (SpO2) Pomiar SpO2 algorytmem Nellcor lub równoważnym pod względem wszystkich opublikowanych parametrów dotyczących jakości pomiaru, z możliwością stosowania wszystkich czujników z oferty firmy Nellcor Nieinwazyjny pomiar ciśnienia krwi Pomiar ciśnienia ręczny i automatyczny z ustawianym czasem powtarzania do 8 godzin Możliwość włączenia automatycznego blokowania alarmów saturacji podczas pomiaru saturacji i NIBP na tej samej kończynie Pomiar temperatury Wyświetlanie temperatury T1, T2 i różnicy temperatur Inwazyjny pomiar ciśnienia Pomiar możliwy przynajmniej w 3 torach Możliwość wyboru nazwy toru pomiarowego, określającej miejsce pomiaru i rodzaj mierzonego ciśnienia, takich jak: ciśnienie tętnicze, ośrodkowe ciśnienia żylne, ciśnienie wewnątrzczaszkowe Pomiar rzutu minutowego serca Możliwość wykonania pomiaru metodą termodylucji Pomiar CO2 Pomiar możliwy u pacjentów zaintubowanych i niezaintubowanych Wyświetlane stężenie CO2, częstość oddechów i fala oddechowa CO2 Możliwość użycia do pomiarów CO2 w strumieniu głównym czujnika wykorzystywanego w respiratorach Draeger posiadanych przez zamawiającego. Możliwość połączenia monitora z respiratorem i aparatem do znieczulania posiadanych w szpitalu przez zamawiającego Wyświetlanie danych z respiratora na ekranie monitora i udostępnianie tych danych w sieci centralnego monitorowania Możliwość rozbudowy o pomiar gazów anestetycznych Pomiar w strumieniu bocznym, szybkość próbkowania nie mniejsza niż 150 ml/min Wymagane akcesoria pomiarowe Przewód EKG do podłączenia 3 elektrod Czujnik SpO2 dla dorosłych i przewód przedłużający Wężyk do podłączenia mankietów do pomiaru ciśnienia i mankiet pomiarowy dla dorosłych Czujnik temperatury skóry Akcesoria do pomiaru CO2 przynajmniej dla 10 pacjentów niezaintubowanych. Centrala pielęgniarska System centralnego nadzoru wyposażony w: a) min. 1 ekran LCD o przekątnej min. 19" b) możliwość monitorowania jednocześnie min. 4 kardiomonitorów, c) funkcja nadzoru zbiorczego, d) funkcja podglądu wszystkich danych z wybranego kardiomonitora, e) zapamiętywanie i przeglądanie krzywych dynamicznych co najmniej z ostatnich 240 godzin, f) zapamiętywanie i przeglądanie trendów przynajmniej z ostatnich 240 godzin, Warunki gwarancji, serwisu, szkolenia - załącznik nr 3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33195100-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
10,00 |
Wydłużenie terminu gwarancji |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
GRUPA 9 - shaver z wiertarką 1 sztuka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, dostawa, uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu Rok produkcji: 2019 Shaver zasilany i sterowany ze stacji zasilania. Kanał ssący przebiegającym w osi rękojeści (bez zagięć). Możliwość obrotowej i oscylacyjnej pracy shavera. Zakres prędkości obrotowej shavera: min. od 50 do max. 30 000 obrotów/min Zakresy prędkości oscylacyjnej shavera : min. od 50 do max. 7 500 obrotów /min Stacja zasilania wyposażona w dotykowy ekran LCD (przekątna min. 20 cm) z dwiema pompami perystaltycznymi. Możliwość współpracy stacji z neuromonitorem tj. możliwość stymulacji nerwów za pomocą standardowych wierteł otolaryngologicznych podczas operacji otolaryngologicznych Automatyczne ustawienie parametrów w zależności od używanej rękojeści Parametry prezentowane na wyświetlaczu: - wartość obrotów napędu, - kierunek obrotów, - kody błędów, - wielkość przepływu irygacji, - wybrany napęd - mikronośnik Stacja zasilająca z funkcją umożliwiającą zatrzymanie okna ostrza zawsze w tej samej wcześniej ustawionej pozycji, np. "zawsze otwarte" lub "zawsze zamknięte" Stacja zasilająca z możliwością pracy w module z przemywaniem optyki endoskopów . Możliwość dostarczenia i zastosowania ostrzy "śledzonych" przez nawigację elektromagnetyczną, fabrycznie skalibrowanych Możliwość podpięcia do jednej stacji dwóch niezależnych systemów (shaver i wiertarka) Konsola wyposażona w uchwyt do zawieszenia na statywie infuzyjnym Zestaw ostrzy jednorazowego użytku, prostych w zestawie z drenami irygacyjnym 10 szt. Wiertarka szybkoobrotowa do zabiegów otolaryngologicznych Urządzenie fabrycznie nowe Prędkość maksymalna nie mniejsza niż 60 000 obr./min. Waga rączki max. do 110 g Długość rączki: max. 12 cm, średnica nie większa niż 1,55 cm Prostnica montowana zatrzaskowo, dedykowana do wierteł jedno i wielorazowego użytku Kątnica montowana zatrzaskowo, dedykowana do wierteł jedno i wielorazowego użytku Zestaw wierteł wielorazowego użytku 10 szt. wraz z zestawem 10 drenów irygacyjnych (do wyboru przez Zamawiającego) Warunki gwarancji, serwisu, szkolenia - załącznik nr 3 do SIWZ GRUPA 9 - shaver z wiertarką 1 sztuka Zakup, dostawa, uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu Rok produkcji: 2019 Shaver zasilany i sterowany ze stacji zasilania. Kanał ssący przebiegającym w osi rękojeści (bez zagięć). Możliwość obrotowej i oscylacyjnej pracy shavera. Zakres prędkości obrotowej shavera: min. od 50 do max. 30 000 obrotów/min Zakresy prędkości oscylacyjnej shavera : min. od 50 do max. 7 500 obrotów /min Stacja zasilania wyposażona w dotykowy ekran LCD (przekątna min. 20 cm) z dwiema pompami perystaltycznymi. Możliwość współpracy stacji z neuromonitorem tj. możliwość stymulacji nerwów za pomocą standardowych wierteł otolaryngologicznych podczas operacji otolaryngologicznych Automatyczne ustawienie parametrów w zależności od używanej rękojeści Parametry prezentowane na wyświetlaczu: - wartość obrotów napędu, - kierunek obrotów, - kody błędów, - wielkość przepływu irygacji, - wybrany napęd - mikronośnik Stacja zasilająca z funkcją umożliwiającą zatrzymanie okna ostrza zawsze w tej samej wcześniej ustawionej pozycji, np. "zawsze otwarte" lub "zawsze zamknięte" Stacja zasilająca z możliwością pracy w module z przemywaniem optyki endoskopów . Możliwość dostarczenia i zastosowania ostrzy "śledzonych" przez nawigację elektromagnetyczną, fabrycznie skalibrowanych Możliwość podpięcia do jednej stacji dwóch niezależnych systemów (shaver i wiertarka) Konsola wyposażona w uchwyt do zawieszenia na statywie infuzyjnym Zestaw ostrzy jednorazowego użytku, prostych w zestawie z drenami irygacyjnym 10 szt. Wiertarka szybkoobrotowa do zabiegów otolaryngologicznych Urządzenie fabrycznie nowe Prędkość maksymalna nie mniejsza niż 60 000 obr./min. Waga rączki max. do 110 g Długość rączki: max. 12 cm, średnica nie większa niż 1,55 cm Prostnica montowana zatrzaskowo, dedykowana do wierteł jedno i wielorazowego użytku Kątnica montowana zatrzaskowo, dedykowana do wierteł jedno i wielorazowego użytku Zestaw wierteł wielorazowego użytku 10 szt. wraz z zestawem 10 drenów irygacyjnych (do wyboru przez Zamawiającego) Warunki gwarancji, serwisu, szkolenia - załącznik nr 3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
10,00 |
Wydłużenie terminu gwarancji |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
GRUPA 10 - lampa bezcieniowa sufitowa 1 sztuka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, dostawa, uruchomienie Rok produkcji: 2019 Kopuła lampy o średnicy 35 cm (+_5 cm) Źródło światła lampy: min. 3 diody (LED) Trwałość diod min. 30 000 godzin Wszystkie diody identyczne, emitujące światło białe o jednakowej temperaturze barwowej Ilość diod nie większa niż 10 szt. Lampa zapewniająca białe światło o neutralnej barwie: temperatura barwowa światła lampy Tc około 4500 K (±100 K) Lampa zapewniająca wierne odwzorowanie barw: współczynnik oddawania barw lamp Ra min. 95 Maksymalne natężenie światła Ec lampy 60 000 lux (±10%) Możliwość płynnej elektronicznej regulacji natężenia światła lampy w zakresie od 25 % do 100 % Ec lub większym. Włączanie lampy oraz regulacja natężenia światła za pomocą pokrętła umieszczonego przy kopule lampy. Lampa wyposażona we wskaźnik diodowy ustawionego poziomu natężenia światła (min. 5 diod). Średnica pola dla lampy min. 15 cm Kopuła lampy wyposażona w uchwyt "sterylny" z wymiennymi rękojeściami, które można sterylizować w sterylizatorach parowych. W komplecie 2 rękojeści. Kopuła lampy wyposażona dodatkowo w min. 2 zintegrowane uchwyty boczne (niesterylne) rozmieszczone na obwodzie kopuły. Powierzchnia kopuły łatwa do utrzymania w czystości: gładka, jednorodna, bez widocznych pokryw, śrub lub nitów mocujących. Waga lampy nie większa niż 20 kg, zapewniająca łatwe manewrowanie lampą Możliwość opuszczania kopuły lampy na wysokość min. 150 cm zapewaniającą swobodną pracę personelu pod lampą, tzn. możliwość podniesienia kopuły ponad głowę lekarza Kopuła lampy zawieszona na wysięgniku z uchylnym ramieniem, umożliwiającym regulację wysokości lampy w zakresie min. 100 cm. Kopuła lampy wyposażony w min. 2 przeguby umożliwiające pochylanie kopuły. Obrót w każdym przegubie zakresie min. 270°. Warunki gwarancji, serwisu - załącznik nr 3 do SIWZ GRUPA 10 - lampa bezcieniowa sufitowa 1 sztuka Zakup, dostawa, uruchomienie Rok produkcji: 2019 Kopuła lampy o średnicy 35 cm (+_5 cm) Źródło światła lampy: min. 3 diody (LED) Trwałość diod min. 30 000 godzin Wszystkie diody identyczne, emitujące światło białe o jednakowej temperaturze barwowej Ilość diod nie większa niż 10 szt. Lampa zapewniająca białe światło o neutralnej barwie: temperatura barwowa światła lampy Tc około 4500 K (±100 K) Lampa zapewniająca wierne odwzorowanie barw: współczynnik oddawania barw lamp Ra min. 95 Maksymalne natężenie światła Ec lampy 60 000 lux (±10%) Możliwość płynnej elektronicznej regulacji natężenia światła lampy w zakresie od 25 % do 100 % Ec lub większym. Włączanie lampy oraz regulacja natężenia światła za pomocą pokrętła umieszczonego przy kopule lampy. Lampa wyposażona we wskaźnik diodowy ustawionego poziomu natężenia światła (min. 5 diod). Średnica pola dla lampy min. 15 cm Kopuła lampy wyposażona w uchwyt "sterylny" z wymiennymi rękojeściami, które można sterylizować w sterylizatorach parowych. W komplecie 2 rękojeści. Kopuła lampy wyposażona dodatkowo w min. 2 zintegrowane uchwyty boczne (niesterylne) rozmieszczone na obwodzie kopuły. Powierzchnia kopuły łatwa do utrzymania w czystości: gładka, jednorodna, bez widocznych pokryw, śrub lub nitów mocujących. Waga lampy nie większa niż 20 kg, zapewniająca łatwe manewrowanie lampą Możliwość opuszczania kopuły lampy na wysokość min. 150 cm zapewaniającą swobodną pracę personelu pod lampą, tzn. możliwość podniesienia kopuły ponad głowę lekarza Kopuła lampy zawieszona na wysięgniku z uchylnym ramieniem, umożliwiającym regulację wysokości lampy w zakresie min. 100 cm. Kopuła lampy wyposażony w min. 2 przeguby umożliwiające pochylanie kopuły. Obrót w każdym przegubie zakresie min. 270°. Warunki gwarancji, serwisu - załącznik nr 3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33167000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
10,00 |
Wydłużenie terminu gwarancji |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
GRUPA 11 - stół operacyjny okulistyczny 1 sztuka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, dostawa, uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu Rok produkcji: 2019 Stół przeznaczony do zabiegów operacyjnych w zakresie chirurgii okulistycznej Stół z hydraulicznie składanymi czteroma elementami blatu Możliwość zamontowania dodatkowego podgłówka na już istniejącym Regulacja wzdłużna, teleskopowa podgłówka z możliwością regulacji jego kąta nachylenia pod kark pacjenta Długość segmentu nożnego nie mniejsza niż 580mm Długość segmentu podudzia nie mniejsza niż 470mm Długość segmentu tułowia nie mniejsza niż 540mm Zagłówek z możliwością wzdłużnej regulacji nie mniejszej niż 188mm Regulacja hydrauliczna ruchu stołu góra / dół w zakresie od 580 do 860mm ±10mm, prędkość regulacji 9,6-12,1mm/s Zakres regulacji kąta nachylenia zagłówka od -39? do +30 ?, prędkość regulacji 4-6?/s Zakres regulacji kąta nachylenia tułowia od -23 ? do +80 ?, prędkość regulacji 1,7-7,6?/s Zakres regulacji kąta nachylenia podudzia od -10? do +38 ?, prędkość regulacji 2,1-8,4?/s Zakres regulacji kąta nachylenia dolnej części nóg od -74 ? do + 28 ?, prędkość regulacji 2,7-11,27?/s Maksymalna długość całkowita stołu nie mniej niż 1983mm Szerokość stołu co najmniej 767mm Waga stołu nie więcej niż 140kg Maksymalne obciążenie stołu 250kg (+/- 10kg) Maksymalne obciążenie zagłówka nie mniej niż 30kg Maksymalne obciążenie dolnej części nóg nie mniej niż 60kg Zakres poprawnej pracy urządzenia w temperaturach +10 ?C - +40 ?C Możliwość regulacji pilotem ustawień stołu z możliwością zapamiętania min. 8 pozycji stołu Możliwość wyposażenia w opcjonalny sterownik nożny umożliwiający sterowanie poszczególnymi segmentami, lub sterownik umożliwiający sterowanie segmentami z możliwością przywołania 1 z 8 zapisanych pozycji stołu Możliwość szybkiego montażu wielu elementów dodatkowych do części ruchomych stołu Główny wyłącznik prądu Pokrycie stołu umożliwiające szybką dezynfekcje - możliwość zdjęcia każdego materaca na czas dezynfekcji Możliwość jednoczesnego zainstalowania przewodowego sterownika nożnego i ręcznego Konstrukcja stołu wykonana ze stali nierdzewnej bez pokryw lakierniczych Konstrukcja blatu stołu wykonana z płyty klejonej Stół na podstawie jezdnej z manualną/nożną blokadą kół Stół wyposażony w podstawę jezdną z 4 skrętnymi , antystatycznymi kołami o średnicy 120mm wyposażonymi w 4 dźwignie blokujące Stół wyposażony w metolowe rączki rozmieszczone symetrycznie względem osi stołu, na segmencie nożnym, oraz dodatkowe, chowane rączki umieszczone symetrycznie względem osi stołu pod segmentem tułowia Bezszwowe obicie stołu operacyjnego wykonane z jasnoróżowego materiału. Wszystkie elementy obicia indywidualnie demontowane. Materac części tułowia wypełniony tworzywem wisko-elastycznym Stół wyposażony w elastyczny wysięgnik umożliwiający zamocowanie rur układu anestetycznego (1 szt.) W segmencie tułowia stół wyposażony w zintegrowane symetryczne podłokietniki Stół wyposażony w raczki ułatwiające prowadzenie stołu 2kpl. Stół wyposażony w magnetyczny uchwyt na sterownik ręczny 1szt. Diody informujące o stanie baterii, konieczności ładowania oraz procesie ładowania Bateria zamontowana na stałe Czas pracy przy pełni naładowanej baterii co najmniej 1 tydzień Stół wyposażony w przewodowy sterownik ręczny 1szt Warunki gwarancji, serwisu, szkolenia - załącznik nr 3 do SIWZ GRUPA 11 - stół operacyjny okulistyczny 1 sztuka Zakup, dostawa, uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu Rok produkcji: 2019 Stół przeznaczony do zabiegów operacyjnych w zakresie chirurgii okulistycznej Stół z hydraulicznie składanymi czteroma elementami blatu Możliwość zamontowania dodatkowego podgłówka na już istniejącym Regulacja wzdłużna, teleskopowa podgłówka z możliwością regulacji jego kąta nachylenia pod kark pacjenta Długość segmentu nożnego nie mniejsza niż 580mm Długość segmentu podudzia nie mniejsza niż 470mm Długość segmentu tułowia nie mniejsza niż 540mm Zagłówek z możliwością wzdłużnej regulacji nie mniejszej niż 188mm Regulacja hydrauliczna ruchu stołu góra / dół w zakresie od 580 do 860mm ±10mm, prędkość regulacji 9,6-12,1mm/s Zakres regulacji kąta nachylenia zagłówka od -39? do +30 ?, prędkość regulacji 4-6?/s Zakres regulacji kąta nachylenia tułowia od -23 ? do +80 ?, prędkość regulacji 1,7-7,6?/s Zakres regulacji kąta nachylenia podudzia od -10? do +38 ?, prędkość regulacji 2,1-8,4?/s Zakres regulacji kąta nachylenia dolnej części nóg od -74 ? do + 28 ?, prędkość regulacji 2,7-11,27?/s Maksymalna długość całkowita stołu nie mniej niż 1983mm Szerokość stołu co najmniej 767mm Waga stołu nie więcej niż 140kg Maksymalne obciążenie stołu 250kg (+/- 10kg) Maksymalne obciążenie zagłówka nie mniej niż 30kg Maksymalne obciążenie dolnej części nóg nie mniej niż 60kg Zakres poprawnej pracy urządzenia w temperaturach +10 ?C - +40 ?C Możliwość regulacji pilotem ustawień stołu z możliwością zapamiętania min. 8 pozycji stołu Możliwość wyposażenia w opcjonalny sterownik nożny umożliwiający sterowanie poszczególnymi segmentami, lub sterownik umożliwiający sterowanie segmentami z możliwością przywołania 1 z 8 zapisanych pozycji stołu Możliwość szybkiego montażu wielu elementów dodatkowych do części ruchomych stołu Główny wyłącznik prądu Pokrycie stołu umożliwiające szybką dezynfekcje - możliwość zdjęcia każdego materaca na czas dezynfekcji Możliwość jednoczesnego zainstalowania przewodowego sterownika nożnego i ręcznego Konstrukcja stołu wykonana ze stali nierdzewnej bez pokryw lakierniczych Konstrukcja blatu stołu wykonana z płyty klejonej Stół na podstawie jezdnej z manualną/nożną blokadą kół Stół wyposażony w podstawę jezdną z 4 skrętnymi , antystatycznymi kołami o średnicy 120mm wyposażonymi w 4 dźwignie blokujące Stół wyposażony w metolowe rączki rozmieszczone symetrycznie względem osi stołu, na segmencie nożnym, oraz dodatkowe, chowane rączki umieszczone symetrycznie względem osi stołu pod segmentem tułowia Bezszwowe obicie stołu operacyjnego wykonane z jasnoróżowego materiału. Wszystkie elementy obicia indywidualnie demontowane. Materac części tułowia wypełniony tworzywem wisko-elastycznym Stół wyposażony w elastyczny wysięgnik umożliwiający zamocowanie rur układu anestetycznego (1 szt.) W segmencie tułowia stół wyposażony w zintegrowane symetryczne podłokietniki Stół wyposażony w raczki ułatwiające prowadzenie stołu 2kpl. Stół wyposażony w magnetyczny uchwyt na sterownik ręczny 1szt. Diody informujące o stanie baterii, konieczności ładowania oraz procesie ładowania Bateria zamontowana na stałe Czas pracy przy pełni naładowanej baterii co najmniej 1 tydzień Stół wyposażony w przewodowy sterownik ręczny 1szt Warunki gwarancji, serwisu, szkolenia - załącznik nr 3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192230-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
10,00 |
Wydłużenie terminu gwarancji |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
GRUPA 12 - meble ze stali nierdzewnej (regały) na Blok Operacyjny 4 sztuki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, dostawa Rok produkcji: 2019 Regał wykonany ze stali kwasoodpornej gatunki OH18N9 Wysokość regału 2050 mm / +- 50 mm/. Szerokość regału 800 mmm Głębokość regału 400 mm / +- 10 mm /. Ilość półek 6 Rozstaw półek min 300 mm Półki pełne lub ażurowe, montowane na stałe. Podstawa wyposażona w stopki umożliwiające wypoziomowanie Warunki gwarancji - załącznik nr 3 do SIWZ GRUPA 12 - meble ze stali nierdzewnej (regały) na Blok Operacyjny 4 sztuki Zakup, dostawa Rok produkcji: 2019 Regał wykonany ze stali kwasoodpornej gatunki OH18N9 Wysokość regału 2050 mm / +- 50 mm/. Szerokość regału 800 mmm Głębokość regału 400 mm / +- 10 mm /. Ilość półek 6 Rozstaw półek min 300 mm Półki pełne lub ażurowe, montowane na stałe. Podstawa wyposażona w stopki umożliwiające wypoziomowanie Warunki gwarancji - załącznik nr 3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
10,00 |
Wydłużenie terminu gwarancji |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
GRUPA 13 - aparat do zabiegów w niedokrwieniu 1 sztuka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, dostawa Rok produkcji: 2019 Podwójny regulowany zasilacz opasek zaciskowych Staw przewoźny do zasilaczy Zasilnie w sprężone powietrze medyczne Ciśnienie zasilania 400 kPa Dwa niezależne kanały Kanały oznaczone kolorami czerwonym i niebieskim Ciśnienie wyjściowe na opaskach zaciskowych 0 do 500 mm Hg Niezależna regulacja dla każdego z kanałów Zakres czasu : 1 s do 99 minut 59 sekund co jedną sekundę Waga urządzenia max 3,5 kg Przewód pneumatyczny zasilacza - 1 sztuka niebieski Przewód pneumatyczny zasilacza - 1 sztuka czerwony Przewód pneumatyczny zasilający Statyw - wysokość zasilacza min. 1100 mm Ciężar statywu max 10 kg W komplecie: opaska zaciskowa dziecięca podwójna ( wymiary 50x11) oraz opaska zaciskowa na udo o wymiarach 120x 13,5 Warunki gwarancji, serwisu - załącznik nr 3 do SIWZ GRUPA 13 - aparat do zabiegów w niedokrwieniu 1 sztuka Zakup, dostawa Rok produkcji: 2019 Podwójny regulowany zasilacz opasek zaciskowych Staw przewoźny do zasilaczy Zasilnie w sprężone powietrze medyczne Ciśnienie zasilania 400 kPa Dwa niezależne kanały Kanały oznaczone kolorami czerwonym i niebieskim Ciśnienie wyjściowe na opaskach zaciskowych 0 do 500 mm Hg Niezależna regulacja dla każdego z kanałów Zakres czasu : 1 s do 99 minut 59 sekund co jedną sekundę Waga urządzenia max 3,5 kg Przewód pneumatyczny zasilacza - 1 sztuka niebieski Przewód pneumatyczny zasilacza - 1 sztuka czerwony Przewód pneumatyczny zasilający Statyw - wysokość zasilacza min. 1100 mm Ciężar statywu max 10 kg W komplecie: opaska zaciskowa dziecięca podwójna ( wymiary 50x11) oraz opaska zaciskowa na udo o wymiarach 120x 13,5 Warunki gwarancji, serwisu - załącznik nr 3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33158000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
10,00 |
Wydłużenie terminu gwarancji |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
GRUPA 14 - szafa do przechowywania krwi 2 sztuki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, dostawa, uruchomienie Rok produkcji: 2019 Konstrukcja szafowa z pojedynczą komorą chłodzenia Pojemność komory 170 litrów (+-5%) Pojemność robocza: co najmniej 130 standardowych worków z KKCz. Wymiary zewnętrzne; szerokość 670 mm ( +-20) wysokość od 1290 do 1590 mm Możliwość ustawienia temperatury plus 4 stopnie Cyrkulacja powietrza wspomagana przez wentylator System automatycznego odszraniania Wnętrze wykonane ze stali nierdzewnej Obudowa ze stali lakierowanej na kolor biały Drzwi zewnętrzne uchylne z oknem witrynowym oraz mechanizmem samoczynnego domykania Możliwość zmiany kierunku otwarcia drzwi i zamknięcia na klucz Wysuwane na rolkach szuflady ze stali nierdzewnej z płaskim perforowanym dnem. Co najmniej 3 szuflady. Każda z szuflad wyposażona dodatkowo w system przegród umożliwiających przechowywanie worków z krwią w pozycji pionowej i pełnej separacji Sterowanie elektroniczne, panel kontrolny z kolorowym tekstowym wyświetlaczem ciekłokrystalicznym Dwa czujniki temperatury do jednoczesnego pomiaru i wyświetlania temperatury powietrza oraz temperatury cieczy w pojemniku referencyjnym Sterownik wyposażony w funkcje Je rejestracji temperatury i stanów alarmowych. Możliwość podglądu danych archiwalnych na wyświetlaczu chłodziarki lub przesłania na pamięć typu pendrive bez pośrednictwa komputera Uruchamianie urządzenia dedykowanym przyciskiem Komora z oświetleniem LED. Oświetlenie włączane przyciskiem na panelu sterowania Możliwość blokowania dostępu do panelu sterowania przy pomocy indywidualnych haseł Alarm zaniku napięcia podtrzymywany bateryjnie Wizualne i akustyczne alarmy informujące o wzroście lub spadku temperatury, niedomknięciu drzwi, rozładowaniu baterii zasilającej alarm zaniku napięcia Niezależny termostat chroniący przed spadkiem temperatury poniżej plus 2 stopnie C. i zamarznięciem ładunku Czujnik otoczenia temperatury Port kablowy umożliwiający wprowadzenie do komory dodatkowych zewnętrznych przyrządów pomiarowych Co najmniej 3 punktowa funkcja kalibracji czujnika temperatury Zasilanie 230V/50 Hz Warunki gwarancji, serwisu - załącznik nr 3 do SIWZ GRUPA 14 - szafa do przechowywania krwi 2 sztuki Zakup, dostawa, uruchomienie Rok produkcji: 2019 Konstrukcja szafowa z pojedynczą komorą chłodzenia Pojemność komory 170 litrów (+-5%) Pojemność robocza: co najmniej 130 standardowych worków z KKCz. Wymiary zewnętrzne; szerokość 670 mm ( +-20) wysokość od 1290 do 1590 mm Możliwość ustawienia temperatury plus 4 stopnie Cyrkulacja powietrza wspomagana przez wentylator System automatycznego odszraniania Wnętrze wykonane ze stali nierdzewnej Obudowa ze stali lakierowanej na kolor biały Drzwi zewnętrzne uchylne z oknem witrynowym oraz mechanizmem samoczynnego domykania Możliwość zmiany kierunku otwarcia drzwi i zamknięcia na klucz Wysuwane na rolkach szuflady ze stali nierdzewnej z płaskim perforowanym dnem. Co najmniej 3 szuflady. Każda z szuflad wyposażona dodatkowo w system przegród umożliwiających przechowywanie worków z krwią w pozycji pionowej i pełnej separacji Sterowanie elektroniczne, panel kontrolny z kolorowym tekstowym wyświetlaczem ciekłokrystalicznym Dwa czujniki temperatury do jednoczesnego pomiaru i wyświetlania temperatury powietrza oraz temperatury cieczy w pojemniku referencyjnym Sterownik wyposażony w funkcje Je rejestracji temperatury i stanów alarmowych. Możliwość podglądu danych archiwalnych na wyświetlaczu chłodziarki lub przesłania na pamięć typu pendrive bez pośrednictwa komputera Uruchamianie urządzenia dedykowanym przyciskiem Komora z oświetleniem LED. Oświetlenie włączane przyciskiem na panelu sterowania Możliwość blokowania dostępu do panelu sterowania przy pomocy indywidualnych haseł Alarm zaniku napięcia podtrzymywany bateryjnie Wizualne i akustyczne alarmy informujące o wzroście lub spadku temperatury, niedomknięciu drzwi, rozładowaniu baterii zasilającej alarm zaniku napięcia Niezależny termostat chroniący przed spadkiem temperatury poniżej plus 2 stopnie C. i zamarznięciem ładunku Czujnik otoczenia temperatury Port kablowy umożliwiający wprowadzenie do komory dodatkowych zewnętrznych przyrządów pomiarowych Co najmniej 3 punktowa funkcja kalibracji czujnika temperatury Zasilanie 230V/50 Hz Warunki gwarancji, serwisu - załącznik nr 3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
10,00 |
Wydłużenie terminu gwarancji |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: