Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup, dostawa i uruchomienie ultradźwiękowego aspiratora tkankowego oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i eksploatacji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530512391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 26
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-401
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kamil.flak@usk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i uruchomienie ultradźwiękowego aspiratora tkankowego oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i eksploatacji.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e685bfe-a999-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006556/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.26 Ultradźwiękowy aspirator tkankowy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://usk-opole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usk-opole.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych Czas zapisywanyjest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomościmailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danychjest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://usk-opole.logintrade.net
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisamikrajowymi.b) Dane osobowe wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. zakup,dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Oddziału Pediatrii USK w Opolu.c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r.o dostępie do informacji publicznej.d) Dane osobowe wykonawcy zawartew protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmujecały czas trwania umowy.e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, znajdujesię w załączniku nr4 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/2-23/233/55/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenie wyposażone w zintegrowany moduł ssący.Maksymalne podciśnienie wytwarzane przez ssak nie mniejsze niż 500 mm HgAspiracja pracująca w dwóch trybach: stałym i na żądanie.W trybie stałym, stałe zasysanie i irygacja są dostarczane do rękojeści na poziomie ustawionym na ekranie dotykowymW trybie na żądanie, zasysanie i irygacja są dostarczane do rękojeści wyłącznie po aktywacji pedału amplitudy.Wybieranie trybu aspiracji na ekranie dotykowymWydajność płukania w ml/minWymagania/Parametry ogólne:Możliwość sterylnej zmiany samej końcówki roboczej ( a nie całej głowicy ultradźwiękowej) podczas zabiegu operacyjnegoAktywacja noża ultradźwiękowego wyłącznikiem nożnym. Długość kabla włącznika nożnego nie mniejsza niż 6m. Włącznik nożny pracujący w dwóch trybach :Standardowym - rękojeść działa na poziomie amplitudy ustawionej na ekranie dotykowym , niezależnie od nacisku na pedał.Proporcjonalnym – rękojeść działa proporcjonalnie do nacisku na pedał, to znaczy im większy nacisk tym większa amplituda, z maksymalnym poziomem ustawionym na ekranie dotykowymPrzestawianie trybu pracy włącznika nożnego na ekranie dotykowym.Głowica ultradźwiękowa umożliwiająca używanie różnych końcówek roboczych – co najmniej trzech o różnych długościachGłowice robocze przystosowane do sterylizacji w autoklawieUproszczony system podłączania drenów aspiracyjnych i irygacyjnych . W zestawie jałowych drenów specjalna kaseta służąca do szybkiego podłączania drenów do konsoli.Przetwornik ultradźwiękowy piezoelektrycznyNiezależna od włącznika nożnego i amplitudy drgań końcówki funkcja selektywności rozdrabniania tkanek, ustawiana za pomocą własnego wskaźnika.Możliwość ustawienia co najmniej 4 różnych poziomów selektywności dla dowolnej amplitudy drgań końcówki na ekranie dotykowym. Możliwość redukcji chmurki płynu irygującego pojawiającej się w czasie aktywacji ultradźwięków ( końcówki robocze zaopatrzone w dwa specjalne otwory aspiracji wstępnej )Konsola wyposażona w dotykowy ekran sterujący. Wszystkie wyświetlane informacje, komunikaty i alarmy w języku polskim .Ekran dotykowy zawierający wszystkie podstawowe informacje dotyczące obsługi, konfigurowania, pomocy i rozwiązywania problemów oraz montażu , demontażu i czyszczenia, w języku polskim.