Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup aparatury medycznej dla Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie - RZP-
48/KS/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Dziecięcy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niekłańska 4/24
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-924
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nieklanska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieklanska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup aparatury medycznej dla Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie - RZP-
48/KS/2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f689e03f-470a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074954/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.31 Zakup aparatury medycznej dla Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://nieklanska.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nieklanska.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
platformy MarketPlanet1) Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a. dokumenty w
formacie pdf należy podpisywać tylko formatem PAdES; b. Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż
,,pdf",wtedy należy użyć formatu XadES.2) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo –aplikacyjne umożliwiające pracę
w Systemie: a. stały dostęp do sieci Internet; b. zainstalowana przeglądarka internetowa: • Chrome w wersji 45 lub późniejsze –
zalecana; • Firefox w wersji 46 lub późniejsze;• Opera w wersji 37 lub późniejsze; c. włączona obsługa JavaScript; d.
oprogramowanie Szafir Host zainstalowane w systemie peracyjnym; e. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny
umożliwiający obsługę formatów pdf; f. dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB – pdf, doc, docx,
xls, xlsx; g. zainstalowany dodatek Szafir SDK Web do przeglądarek; h. zainstalowane środowisko Java w wersji minimum 1.8
(jre).Pozostałe informacje odnośnie środków komunikacji elektronicznej znajdują się w SWZ, Rozdział XIII "Informacje o sposobie
porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także odbierania
korespondencji." na stronie https://nieklanska.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje dostępne są w SWZ pod adresem
https://nieklanska.ezamawiajacy.pl
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dostępne są w SWZ pod adresem
https://nieklanska.ezamawiajacy.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP-48/KS/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest Zakup aparatury medycznej dla Szpitala Dziecięcego im.
prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie oraz ( dostawa, montaż i szkolenie personelu) w asortymencie i
ilościach określonych w Załączniku nr 2A - Formularzu asortymentowo – cenowym oraz Załączniku nr 2B – Opis przedmiotu
zamówienia stanowiącymi integralną część SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000 złotych;
d) zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu medycznego, o wartości brutto
minimum: - Zadanie nr 2 - 160 000 zł ;
obejmujące swoim zakresem dostawy sprzętu medycznego właściwego dla Zadania nr 2, wykonane nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert .
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)
Wykaz wykonanych dostaw zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ
b) polisa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) Dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty zakwalifikowane, jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974) posiadają odpowiedni Certyfikat, Deklarację zgodności i
oznakowanie produktu symbolem CE na opakowaniu bezpośrednim oraz dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia
wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego
dalej Prezesem Urzędu, lub dokument/-ty potwierdzający/-e dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na
terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium. - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do
niniejszej SWZ (jeżeli dotyczy);
b) W przypadku, gdy następuje pierwsze udostępnienie na terytorium państwa członkowskiego wyrobu gotowego do użycia
w celu jego używania zgodnie z przewidzianym zastosowaniem (wprowadzenie do używania), Wykonawca zobowiązany
jest do przedstawienia dokumentów wymaganych ustawą o wyrobach medycznych, o wprowadzeniu wyrobu do używania
(jeżeli dotyczy);
c) Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ, że Wykonawca wraz z dostawą sprzętu
medycznego dostarczy wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do
wykonywania czynności między innymi: obsługi serwisowej, przeglądów, kontroli itp. zgodnie z Rozdz. 13 art. 63 ustawy z
dnia 07.04.2022 o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 poz. 974) – Wykaz należy dostarczyć wraz z dostawą;
d) Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ o posiadaniu wykazu dostawców określonych
przez wytwórcę części zamiennych, zużywalnych i materiałów eksploatacyjnych dla przedmiotu zamówienia - Wykaz należy
dostarczyć wraz z dostawą;
e) Oświadczenie zgodności parametrów sprzętu i wyposażenia z wymaganiami Zamawiającego - Załącznik Nr 9 do SWZ;
f) Dokumenty potwierdzające warunki graniczne tj. np. karty danych technicznych, aktualne katalogi ze zdjęciami oraz
dokumenty wskazane w Załączniku Nr 2 część B – Opis przedmiotu zamówienia;
g) Dla sprzętu katalogi lub karty produktu lub inny dokument ze zdjęciem lub rysunkiem;
h) Na sprzęt i aparaturę aktualne polskie lub obowiązujące w UE świadectwa/certyfikaty, dokumenty dopuszczeniowe do
stosowania w placówkach ochrony zdrowia;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) Dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty zakwalifikowane, jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974) posiadają odpowiedni Certyfikat, Deklarację zgodności i
oznakowanie produktu symbolem CE na opakowaniu bezpośrednim oraz dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia
wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego
dalej Prezesem Urzędu, lub dokument/-ty potwierdzający/-e dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na
terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium. - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do
niniejszej SWZ (jeżeli dotyczy);
b) W przypadku, gdy następuje pierwsze udostępnienie na terytorium państwa członkowskiego wyrobu gotowego do użycia
w celu jego używania zgodnie z przewidzianym zastosowaniem (wprowadzenie do używania), Wykonawca zobowiązany
jest do przedstawienia dokumentów wymaganych ustawą o wyrobach medycznych, o wprowadzeniu wyrobu do używania
(jeżeli dotyczy);
c) Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ, że Wykonawca wraz z dostawą sprzętu
medycznego dostarczy wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do
wykonywania czynności między innymi: obsługi serwisowej, przeglądów, kontroli itp. zgodnie z Rozdz. 13 art. 63 ustawy z
dnia 07.04.2022 o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 poz. 974) – Wykaz należy dostarczyć wraz z dostawą;
d) Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ o posiadaniu wykazu dostawców określonych
przez wytwórcę części zamiennych, zużywalnych i materiałów eksploatacyjnych dla przedmiotu zamówienia - Wykaz należy
dostarczyć wraz z dostawą;
e) Oświadczenie zgodności parametrów sprzętu i wyposażenia z wymaganiami Zamawiającego - Załącznik Nr 9 do SWZ;
f) Dokumenty potwierdzające warunki graniczne tj. np. karty danych technicznych, aktualne katalogi ze zdjęciami oraz
dokumenty wskazane w Załączniku Nr 2 część B – Opis przedmiotu zamówienia;
g) Dla sprzętu katalogi lub karty produktu lub inny dokument ze zdjęciem lub rysunkiem;
h) Na sprzęt i aparaturę aktualne polskie lub obowiązujące w UE świadectwa/certyfikaty, dokumenty dopuszczeniowe do
stosowania w placówkach ochrony zdrowia;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania Wykonawca
zobowiązany jest złożyć:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Jednocześnie Zamawiający
informuje, że zgodnie z § 13 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415), w celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę zdolności do występowania w
obrocie gospodarczym, samodzielnie pobierze dokumenty dotyczące Wykonawcy i/lub Podwykonawców znajdujące się w
bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych, pod warunkiem że Wykonawca w ofercie wskaże dane (właściwy rejestr)
umożliwiające dostęp do powyższych informacji.
3) Oświadczenie dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art.
117 ust. 4 ustawy Pzp stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ (o ile dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zgodnie z zapisami SWZ.
Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. Pozostałe informacje
odnośnie wadium znajdują się w Rozdziale V "Wadium" SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125
ust. 1 uPzp, składa każdy z tych Wykonawców, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe informacje dostępne są we Wzorze umowy Załącznik nr 5. do SWZ pod adresem
https://nieklanska.ezamawiajacy.pl
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-08 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://nieklanska.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-08 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-07