Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜„Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów tj. mammografu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜SAMODZIELNA PRACOWNIA DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ "TOMOGRAF" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 271268385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Aleja Bielska 105
1.5.2.) Miejscowość: ˜Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜322175140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜biuro@tomograf.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.tomograf.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
˜Spółka z o.o. - prywatna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜„Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów tj. mammografu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-e86279a8-c3a5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 03
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. 3. Oferta powinna być:a. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,b. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.6. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.7. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje8. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.9. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜DM/06/2021 r.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜A. Wymagania ogólne: 1. Mamograf cyfrowy, fabrycznie wyposażony w detektor (nie dopuszcza się mammografów ucyfrowionych kasetami CR lub detektorami),2. Mamograf musi być fabrycznie nowy i nie używany, bez wad ukrytych. Rok produkcji mammografu 2021.B. Generator wysokiego napięcia: C. Lampa RTG D. Automatyka: E. Statyw Mammograficzny: F. Detektor cyfrowy: G. Konsola technika – stacja akwizycyjna:H: Stacja opisowa 1 Komplet – Rozbudowa serwera aplikacyjnego, I. Inne wymagania: 1. Wykonawca zezłomuje stary mammograf i przekaże Zamawiającemu kartę przekazania odpadu, (stary mammograf MAMMOMAT 3000),2. Wykonawca wykona testy akceptacyjne i specjalistyczne po oddaniu aparatu do użytku, 3. Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla techników i lekarzy minimum dwa dni po minimum 5 godzin dziennie, 4. Wykonawca dostarczy zestaw fantomów do wykonania testów podstawowych, 5. Wykonawca dostarczy kamerę cyfrową do wydruków obrazów mammograficznych w technologii suchej o rozdzielczości minimum 508 DPI, 6. W ramach dostawy Wykonawca wykona pakiet osłon stałych, 7. Wykonawca zaadaptuje i dostosuje pomieszczenie w którym to będzie zainstalowany mammograf w stopniu umożliwiającym jego użytkowanie, 8. Wykonawca zaadaptuje bądź wymieni tablicę elektryczną, 9. Wykonawca dokona i sporządzi dokument z pomiaru mocy dawki po uruchomieniu urządzenia, 10. Wykonawca zapewni dostępność części zamiennych przez okres minimum 10 lat od daty podpisania protokołu dostawy. Szczegółowy opis znajduje się w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33111650-2 - Urządzenia do mammografii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜1.Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - C min - najniższa cena spośród wszystkich ofert- Cof - cena podana w ofercie2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia Liczba punktów = (Tof/Tmax) * 100 * waga gdzie:Tof - liczba dni powodująca skrócenie terminu wskazana w ofercie. Tmax - największa liczba dni powodująca skrócenie terminu dostawy spośród wszystkich ofert. Minimalny termin dostawy mammografu to 28 dni od dnia podpisania umowy, maksymalny termin dostawy to 42 dni od dnia podpisania umowy. (tj. maksymalnie wykonawca może skrócić termin dostawy o 14 dni).Należy wskazać konkretną liczbę dni skrócenia terminu dostawy (np. 10 dni).W przypadku niewskazania przez wykonawcę skrócenia terminu dostawy o daną liczbę dni, zamawiający będzie oceniał ofertę tak, jakby wykonawca wskazał 0 dni skrócenia terminu dostawy, z terminem dostawy 42 dni od dnia podpisania umowy. Termin dostawy określony przez zamawiającego 42 dni od podpisania umowy jest terminem maksymalnym, niezbędnym do oceny przez zamawiającego, iż oferta jest zgodna ze Specyfikacją Warunków Zamówienia. 3.Parametry techniczne sprzętu: Opcje należy zaznaczyć w opisie technicznym tj. załączniku nr 2 a. (załącznik techniczny) W przypadku niezaznaczenia opcji „tak” bądź „nie” w załączniku przy danej pozycji Wykonawca otrzyma 0 % w niezaznaczonej pozycji. Aparat dobiera optymalną siłę kompresji na podstawie podatności piersi na dalszy ucisk (gdy pierś przestaje zmieniać swoją grubość ucisk zatrzymuje się oferując optymalną jakość obrazu przy jak najmniejszym dyskomforcie dla pacjentki); możliwość aplikacji większego ucisku przez technika, jeśli uzna on to za stosowne W przypadku wskazania odpowiedzi tak - Wykonawca otrzyma 5 %.Na wyświetlaczu na statywie podawane nazwisko i imię pacjentki w celu dodatkowej kontroli dla zmniejszenia możliwości pomyłek - przypisania zdjęć do niewłaściwej osoby. W przypadku wskazania odpowiedzi tak Wykonawca otrzyma 5 %.Korekta przez technika kąta ustawienia głowicy dla danej pacjentki w projekcji MLO aparat automatycznie zastosuje skorygowany kąt podczas drugiej projekcji MLO tej pacjentki W przypadku wskazania odpowiedzi tak Wykonawca otrzyma 5 %.Jeden i ten sam przycisk, którego aktywacja powoduje automatyczne przemieszczenie się aparatu do pozycji odpowiedniej dla następnej projekcji, ustawionej w procedurze badania. W przypadku korekty przez technika kąta ustawienia głowicy dla danej pacjentki w projekcji MLO aparat automatycznie zastosuje skorygowany kąt podczas drugiej projekcji MLO tej pacjentki.W przypadku wskazania odpowiedzi tak Wykonawca otrzyma 3 %.Zmiana wysokości pulpitu konsoli technika W przypadku wskazania odpowiedzi tak Wykonawca otrzyma 3 %.Rozmiar Piksela maksimum 100 µm ≤ 85 µm – 3 % >85 µm – 0 % Funkcjonalność automatycznego i natychmiastowego wyświetlania wymaganych odległości od zaznaczonej przez radiologa zmiany chorobowej w 2D do:• linii skóry• sutka• ściany klatki piersiowej W przypadku wskazania odpowiedzi tak Wykonawca otrzyma 3 %.Grubość obudowy detektora od strony pacjentki, ułatwiająca pozycjonowanie zwłaszcza tęższych pacjentek Maksimum 85 mm ≤ 70 mm – 3 %. >70 mm – 0 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Skrócenie terminu dostawy .
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7