Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów – mammografy w ramach Narodowej Strategii Onkologicznej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3
1.5.2.) Miejscowość: Radziejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542856331
1.5.8.) Numer faksu: 542853701
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów – mammografy w ramach Narodowej Strategii Onkologicznej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-619f08d6-c9c3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Na podstawie programu wieloletniego „Narodowa Strategia Onkologiczna”, zadania pn.: Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów – mammografy, finansowanego z części 46 – Zdrowie, działu 851 – Ochrona Zdrowia, rozdziału 85149 – Programy polityki zdrowotnej,
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): : Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwiet-nia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporzą-dzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych
Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postę-powaniu jest Zamawiający;2)
Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod numerem tel. 605 985 824 ; e-mail:
sosinski@squality.com.pl .3) Dane osobowe Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym
postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4) Odbiorcami danych
osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ust. 1 Pzp; 5) dane osobowe osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych
bezpośrednio jego dotyczących oraz danych osób uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp; 7) w
odniesieniu do danych osobowych osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu decyzje nie
będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) osoby uczestniczące
w przedmiotowym postępowaniu posiadają:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych bezpośrednio ich dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania przez
Wykonawcę uczestniczącego w przedmiotowym postępowaniu danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących
wykonawców i uczestników przedmiotowego zamówienia narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje
Wykonawcy i osobom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit.
b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych
Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-07/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aparat mammograficzny z cyfrowym detektorem obrazu, w pełni cyfrowy (nie dopuszcza się aparatu ucyfrowionego zarówno CR i jak DR)fabrycznie nowy. Rok produkcji 2021. spełniający wymagania polskiego prawa szczególnie w zakresie aparatu do screeningu
4.2.6.) Główny kod CPV: 33111650-2 - Urządzenia do mammografii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena
2) termin dostawy
3) Jakośc
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry jakościowe
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie określa żadnych warunków udziału w postępowaniu w
zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;2) uprawnień do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;3) sytuacji
ekonomicznej i finansowej;4) zdolności technicznej lub zawodowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego o których mowa w:• art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy,
dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówie-nie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego,• art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami
porozumie-nia mającego na celu zakłócenie konkurencji,• art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy (dot. wstępnych
konsultacji rynkowych)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającegowymagania oraz cechy, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków
dowodowych:1) Specyfikacja techniczna (załącznik nr 4 do SWZ). 2) Zamawiający żąda
złożenia przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie że oferowane dostawy
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.3) Wykonawca składa przedmiotowe
środki dowodowe wraz z ofertą.4) Przedmiotowym środkiem dowodowym w niniejszym
postępowaniu jest: a) Dla produktów będących wyrobem medycznym: deklaracja zgodności i
oznakowanie znakiem CE lub/oraz wpis /zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i
podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie lub/oraz powiadomienie/zgłoszenie do
Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów
Biobójczych lub formularza przeniesienia lub formularza przeniesienia danych. b) Dla produktów
niebędących wyrobem medycznym - Deklaracja zgodności producenta. 5) Opisy , tj.: a) Wykaz
podmiotów upoważnionych, przez producenta aparatu lub autoryzowanego przedstawiciela, do
obsługi serwisowej oraz - jeśli aparat do prawidłowego i bezpiecznego działania wymaga
specjalnych części zamiennych, części zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnychokreślonych przez producenta aparatub) Wykaz dostawców takich części 6) Zamawiający może
żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.7)
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki
dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w
wyznaczonym terminie.8) Postanowień pkt. 7) nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek
dowodowy służy potwierdzaniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie
kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega
odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania., wykaz dostaw oferowanego aparatu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środkidowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w
wyznaczonym terminie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (art. 108 ust. 1
uPzp).2. Oświadczenie w/w stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i
spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert – tymczasowo
zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe określone w
CZĘŚCI IX A SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. 3. W przypadku
wspólnego ubiegania się Wykonawców, oświadczenie w/w składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.4.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców, oświadczenie składa
każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia i spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu.