Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów - mammograf

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów - mammograf
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-12
  • ZamawiającyCENTRUM MEDYCZNE FEMINA KAPUŚNIAK WALECZEK SPÓŁKA JAWNA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00103202
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów - mammograf

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM MEDYCZNE FEMINA KAPUŚNIAK WALECZEK SPÓŁKA JAWNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277481772

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kłodnicka 23

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-703

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 575100606

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: konkurs@femina.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.femina.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Sp. jawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów - mammograf

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa94f58e-d8d2-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103202

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.femina.katowice.pl/konkurs

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.femina.katowice.pl/konkurs
konkurs@femina.katowice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być:
a) sporządzona w postaci skanu wykonanego w formacie PDF oferty oryginalnej.
b) pod rygorem nieważności podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.

Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru.
Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru, to do oferty należy dołączyć
pełnomocnictwo w postaci papierowej.

Maksymalny rozmiar jednego pliku przesłanego za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi maksymalnie 25 MB

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagania w tym zakresie określone zostały w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wymagania w tym zakresie określone zostały w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 01/07/2021/F

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mammografu, zwanego dalej „sprzętem” lub
„aparatem”.
Przedmiot zamówienia uzyskał dofinansowanie z Ministerstwa Zdrowia w ramach
programu wieloletniego pn. Narodowa Strategia Onkologiczna w zakresie zadania pn.
„Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów - mammografy”
na lata 2021-2022.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
Wykonawca wypełniając wskazane w załączniku nr 2 do SWZ pozycje potwierdza
spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
1.1. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim
standardzie zarówno pod względem jakości sprzętu jak i funkcjonalności sprzętu, a
także wolny od wad fizycznych i prawnych.
1.2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
1.3. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach
medycznych.
1.4. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć,
wnieść, rozładować, ustawić, uruchomić oraz przeprowadzić szkolenie pracowników
Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu.
1.5. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do miejsca
Centrum Medyczne FEMINA Kapuśniak Waleczek Spółka Jawna
ul. Kłodnicka 23, 40-703 Katowice
1.6. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami
treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania
Wykonawców. Zmiany treści SWZ oraz udzielone odpowiedzi, o których mowa w
zdaniu poprzednim są każdorazowo wiążące dla Wykonawców. Centrum Medyczne FEMINA, znak sprawy: 1/7/2021/M
ofert częściowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111650-2 - Urządzenia do mammografii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość (ocena techniczna)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy mamografów cyfrowych bezpośrednich o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. – netto. – każda z nich
Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą. Który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ.
b. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz
załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

- Kompletny opis zaoferowanego mammografu zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w tym informacji o gwarancji. Kompletność opisu musi polegać na tym aby wynikało z niego, iż zaoferowane urządzenie jest w pełni zgodne z opisem SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
- dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
- Kompletny opis zaoferowanego mammografu zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w tym informacji o gwarancji. Kompletność opisu musi polegać na tym aby wynikało z niego, iż zaoferowane urządzenie jest w pełni zgodne z opisem SWZ – na załączniku 2 a.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie.
3. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SW

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Kłodnicka 23, 40-703 Katowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-12 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
2. Koszty udziału w postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty, pokrywa Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę aparatu USG - Blachownia
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę aparatu USG. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.