„Wymiana i dobór fabrycznie nowego silnika gazowego na biogaz o mocy dostosowanej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wymiana i dobór fabrycznie nowego silnika gazowego na biogaz o mocy dostosowanej do wymiennika ciepła i pracy w obudowie kontenerowej dla MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTychy
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMaster Odpady i Energia Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-18
  • Numer ogłoszenia541068-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 541068-N-2020 z dnia 2020-05-18 r.

Master Odpady i Energia Sp. z o.o.: „Wymiana i dobór fabrycznie nowego silnika gazowego na biogaz o mocy dostosowanej do wymiennika ciepła i pracy w obudowie kontenerowej dla MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Master Odpady i Energia Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27385470400000, ul. ul. Lokalna  11 , 43-100  Tychy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 198 427, e-mail szymon.lakota@master.tychy.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.master.tychy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Gminna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.master.tychy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.master.tychy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Master Odpady i Energia Sp. z o.o., ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wymiana i dobór fabrycznie nowego silnika gazowego na biogaz o mocy dostosowanej do wymiennika ciepła i pracy w obudowie kontenerowej dla MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o.”
Numer referencyjny: Nr Sprawy: DS/05/2020 r.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wymiana i dobór fabrycznie nowego silnika gazowego na biogaz o mocy dostosowanej do wymiennika ciepła i pracy w obudowie kontenerowej dla MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o.Opis Parametrów Techniczno-Użytkowych:1) Demontaż starego i dobór nowego silnika, biorąc pod uwagę pozostałe elementy agregatu, 2) Montaż nowego silnika gazowego (biogaz pochodzący z procesu fermentacji odpadów komunalnych oraz biogaz pochodzący ze składowiska odpadów). Nowy, montowany silnik musi być o mocy dostosowanej do wymiennika ciepła oraz prądnicy w obudowie kontenerowej. Silnik do wymiany to LIEBHERR G9508 biogas do agregatu kogeneracyjnego HE-LG 330/365 -LG332-B (dopuszczalne są różne warianty). 3) Silnik powinien być tłokowy czterosuwowy, turbodoładowany, z chłodnicą mieszanki doładowanej, fabrycznie przystosowany do pracy przy zasilaniu biogazem. 4) Silnik powinien zapewnić, co najmniej taką moc mechaniczną na kole zamachowym, aby wytwarzać ciągłą moc elektryczną mierzoną na zaciskach prądnicy od 300 kW – do 360kW.  Regulacja temperatury mieszanki 50oC Rozmieszczenie cylindrów 8 w układzie V 640 kW / 800 kVA  Średnica cylindra 130 mm 400 V Skok cylindra 157 mm 50 Hz Objętość skokowa 16,67 litr 1500 obr/min Stopień kompresji 13,3:1 - 96,6 % Prędkość obrotowa 1500 obr/mina) Silnik powinien posiadać: tłoki silnika wykonane ze stopu aluminium, dwustopniową chłodnicę mieszanki doładowanej, wykonaną ze stopów aluminium.b) W zakresie obejmującym dostawę, dopasowanie i montaż silnika, poza powyższym, usługa powiązana jest z wykonaniem: systemu detekcji spalania stukowego sterowania prędkością obrotową układu mieszania sprzęgła mechanicznego silnik – prądnica demontażu i montażu ramy agregatu (dostawy) elementów i części niezbędnych do wymiany i montażu nowego silnika transportu projektowania robocizny rozruch silnikac) Silnik współpracować będzie z PRĄDNICĄ Marelli MJB 355 MB4 o parametrach:  Moc elektryczna nominalna 640 kW / 800 kVA Napięcie 400 V Częstotliwość 50 Hz Prędkość obrotowa 1500 obr/min Sprawność przy cos ϕ = 1 - 96,6 %d) Wymagane osiągi sprawności agregatu przy instalacji nowego silnika i przy 100% obciążeniu: Moc elektryczna: 300 kW – 360 kW Moc ciepłownicza: min 340 kW Napięcie: 400/ 230 V Stabilność napięcia: +/- 0,5% Częstotliwość: 50 Hz Sprawność elektryczna agregatu nie mniejsza niż: >= 38,4% Sprawność ciepłownicza agregatu nie mniejsza niż: >= 46,7% Temperatura wody na wejściu do agregatu z obiegu zewnętrznego 70 oC Temperatura wody na wyjściu z agregatu do obiegu zewnętrznego 90 oC Rodzaj paliwa: Biogaz 60% CH4 Stopień sprężania: 12:1 Średnica cylindra: 132 mm Skok tłoka: 157 mm Objętość skokowa: 17,19l Liczba cylindrów 8 w układzie V Zalecane obciążenie 50 – 100% Parametry określone zgodnie z normą ISO 3046-1 z tolerancją +/- 8% dla odbioru ciepła i +5% dla energii dostarczonej w paliwie.e) Silnik pracować będzie na głównie na biogazie, pochodzącym z procesu fermentacji odpadów komunalnych, o niektórych wybranych parametrach w określonych wielkościach: zawartość metanu CH4 45-65% maksymalna wilgotność względna (%) < 60 suma wszystkich związków siarki [S] mg/m3N < 200 siarkowodór (H2S) maksymalnie ppm < 200 suma wszystkich związków krzemu [Si] mg/m3n CH4 < 2 zawartość cząstek stałych < 5um mg/m3 N CH4< 10 lotne związki organiczne [VOC] mg/ m3N CH4 < 25f) Dopuszczalne wartości emisji związków szkodliwych w spalinach: NOx <500 mg/Nm3 Co <600 mg/Nm3 wartości określone w odniesieniu do 5% O2 w jednostce objętości spalin.Nie wyrażamy zgody na demontaż całego kontenera i przewiezienie go do wykonawcy. Wyrażamy zgodę na demontaż ramy wraz z silnikiem i prądnicą. Zdemontowany silnik wraz z pozostałymi zdemontowanymi elementami pozostaje własnością Zamawiającego.II. Warunki gwarancji i serwisu:Wykonawca udziela 24 miesięcy gwarancji lub 14.990 Mth, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego. W zakresie przeglądów serwisowych należy uwzględnić zarówno części, jak i usługę serwisowania przez cały okres na jaki Wykonawca udziela gwarancji.III. Inne istotne warunki mające wpływ na przedmiot zamówienia: a) W cenie należy uwzględnić:1) Nowy silnik. 2) Demontaż starego silnika.3) Dojazdy 4) Sprzęt wymagany do przeprowadzenia prac.5) Montaż nowego silnika.6) Części wymagane do prawidłowego montażu nowego silnika i jego uruchomienia.7) Rozruch silnika.8) Przeglądy w czasie trwania gwarancji.

II.5) Główny kod CPV: 33112000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 112
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł. Należy przedłożyć aktualny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że wykonał: - minimum jedną dostawę silników do agregatów kogeneracyjnych bądź agregatów kogeneracyjnych,- 1 zadanie, polegające na demontażu istniejącej jednostki i montażu na jej miejsce nowej jednostki kogeneracyjnej. Agregat ten musi pracować na biogazie pochodzącym ze składowiska odpadów lub oczyszczalni ścieków.- 2 zadania, polegające na wykonaniu remontu zespołu kogenarycyjnego/prądotwórczego o mocy elektrycznej min 200 kW.- 2 usługi serwisowe (w okresie gwarancji) polegające na utrzymaniu w ciągłym ruchu zespołów prądotwórczych osiągających roczny przebieg eksploatacyjny na poziomie nie niższym niż 8000 mth / rok.- 2 zadania polegające na prowadzeniu stałej obsługi serwisowej (w okresie gwarancji) zespołu prądotwórczego zasilanego biogazem o mocy nie niższej niż 200 kW.Wykonawca musi wykazać, iż posiada następujące osoby do realizacji zamówienia: - mechanika z minimum 10-letnim doświadczeniem w obsłudze agregatów kogeneracyjnych, zatrudnionego u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę. - minimum dwie osoby dysponujące kwalifikacjami SEP : „E” i „D” dla grup G1, G2, G3. - mechanika posiadającego minimum 3 letnie doświadczenie oraz posiadającego szkolenie z zakresu obsługi i konserwacji przemysłowych silników gazowych. - Wykonawca wykaże, że Wytwórca zespołów kogeneracyjnych posiada certyfikowany system zapewnienia jakości na zgodność z normą PN-EN ISO 9001 lub równoważny w zakresie projektowania, produkcji, dostaw, instalowania, serwisowania zespołów kogeneracyjnych. Pod pojęciem zespołu kogeneracyjnego należy rozumieć zespół prądotwórczy wraz z układem odzysku ciepła. W przypadku kiedy wytwórca nie posiada certyfikowanego systemu zapewnienia jakości w w/w zakresie, lub nie wykonuje wszystkich ww. komponentów samodzielnie, wszystkie elementy tj. zespół prądotwórczy, układ odzysku ciepła muszą zostać wytworzone przez wytwórców posiadających certyfikowany system zapewnienia jakości na zgodność z normą PN-EN ISO 9001 lub równoważny w zakresie co najmniej projektowania, produkcji, dostaw, instalowania, serwisowania elementów powierzonych do wykonania. Celem potwierdzenia opisanego wyżej warunku należy załączyć do oferty kopię lub kopie (w przypadku korzystania z podwykonawców) stosownych certyfikatów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży:a) wykaz dostaw wykonanych (zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz.b) wykaz osób wraz dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje osób. c) aktualny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.d) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości (PN – EN ISO 9001)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz oferty W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.2) odpowiednie pełnomocnictwa Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz w zakresie niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.4) opis techniczny oferowanego silnika (karta katalogowa informująca o konkretnym typie silnika) potwierdzający spełnienie wymogów zawartych w przedmiocie zamówienia oraz w niniejszej SIWZ z uwzględnieniem serwisów w okresie gwarancji. 5) dowód wpłaty wadium 6) karta kosztów eksploatacji w zakresie serwisów wraz ze specyfikacją szczegółową przeglądów oraz ich wartością.VI. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
WADIUM:Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:18.000,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100 PLN) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) w pieniądzu:przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: w Banku Ochrony Środowiska S.A. o/Katowice Nr: 66 1540 1128 2001 7043 4977 0004b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c) gwarancjach bankowych;d) gwarancjach ubezpieczeniowych;e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359).W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b) do e) dokument winien być wystawiony na: MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy.4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty,b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.6. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy PZP.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Tak
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 90,00
Skrócenie terminu wykonania zamówienia 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1) I część, w wysokości 20% wartości przedmiotu zamówienia (silnika w zakresie od demontażu starego do uruchomienia nowego), od demontażu starego silnika i podpisaniu protokołu częściowego wykonanych prac, na podstawie wystawionej faktury VAT, płatna w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT,2) II część, w wysokości 70% wartości przedmiotu zamówienia (silnika w zakresie od demontażu starego do uruchomienia nowego), po wykonaniu dostawy i montażu, na podstawie podpisanego obustronnie protokołu dostawy oraz wystawionej faktury VAT płatna w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT,3) III część, w wysokości 10% wartości przedmiotu zamówienia (silnika w zakresie od demontażu starego do uruchomienia nowego), po wykonaniu umowy i przeprowadzonym rozruchu, oraz po podpisaniu protokołu końcowego potwierdzającego prawidłową realizację obowiązków wynikających z niniejszej umowy, płatna w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT,4) IV część obejmująca wartość przeglądów w czasie trwania gwarancji, płatna każdorazowo w wysokości wymaganej wykonanym przeglądem.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej - Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej na rzecz 36 osób niesamodzielnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Tychy: DOSTAWA MIESZANEK MLECZNYCH
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Tychy: Dostawa leków
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa sprzętu medycznego, materiałów do badań i materiałów pomocniczych dla ZDL
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa leków
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI