Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw środków czystości i materiałów sanitarnych, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
1.2.1 Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek UJ CM
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw środków czystości i materiałów sanitarnych, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku (formularzu cenowym) ilości zamawianych środków czystości i materiałów sanitarnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących. Zamawiający zastrzega sobie również prawo niewykorzystania do 50% kwoty umownej brutto, całego asortymentu oraz niewykorzystania całej kwoty umownej brutto, a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu.
1.3 Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy muszą wziąć pod uwagę, iż:
1.3.1 poszczególne dostawy będą realizowane do budynków, w których zlokalizowane są liczne jednostki organizacyjne Zamawiającego. Budynki rozmieszczone są na terenie całego miasta Krakowa. Liczba zamówień na terenie Polski albo Miasta Kraków na inny adres niż wskazany w Załączniku (Wykaz jednostek UJ CM do których będą dostarczane środki czystości) nie przekroczy 3% liczby wszystkich zamówień,
1.3.2 Zamawiający nie posiada zaplecza magazynowego, w którym Wykonawca mógłby zdeponować większą ilość zamawianych artykułów; zamówienia będą składane na bieżąco w ramach aktualnego zapotrzebowania danej jednostki organizacyjnej UJCM,
1.3.3 transport przedmiotu zamówienia każdorazowo zapewnia na własny koszt Wykonawca (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia), a dostawa będzie realizowana sukcesywnie w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego w sposób przewidziany w niniejszej SIWZ przez daną jednostkę organizacyjną Zamawiającego.
1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, zawiera kalkulację cenową stanowiącą Załącznik A do Formularza oferty stanowiące integralną część SWZ (plik w formacie Excel).
1.5 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1.5.1 Zapewnienie dokonywania sukcesywnych zamówień: - drogą elektroniczną, - bezpośrednio w siedzibie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio: faksem, pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). Zamówienia będą składane od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30.
1.5.2 Zobowiązanie Wykonawcy do sukcesywnej dostawy własnym środkiem transportu oraz wniesienia środków czystości i materiałów sanitarnych stanowiących przedmiot zamówienia, na własny koszt, w dni robocze, tj. dni od poniedziałku do piątku max. do 5 dni roboczych od otrzymania zamówienia, zgodnie z terminem zadeklarowanym w pkt 2 formularza oferty. *warunek dodatkowo punktowany zgodnie z pkt 17) SWZ, na wskazany w zamówieniu adres (do miejsc oraz wniesienie do pomieszczeń w budynkach wskazanych przez Zamawiającego).
1.5.3 Zobowiązanie Wykonawcy do dostarczenia raportów w wersji elektronicznej (plik excel lub inny z możliwością edycji danych) osobom upoważnionym przez Zamawiającego (Iwona Bańka iwona.banka@uj.edu.pl, Dominika Pasterczyk dominika.pasterczyk@uj.edu.pl) najpóźniej w drugim dniu roboczym każdego miesiąca tj.:
1.5.3.1 - raportu z realizacji zamówień za poprzedni miesiąc;
1.5.3.2 - raportu zawierającego ilości wykorzystanych poszczególnych pozycji umowy dla danego materiału, dla całego czasu jej realizacji, wg wzoru ( załącznik nr 3 do umowy)
1.5.4 Termin przydatności do użycia środków czystości i materiałów sanitarnych nie może być krótszy niż 2/3 terminu ważności podanego przez producenta.
1.5.5 Dostarczane artykuły powinny posiadać oryginalne opakowanie producenta oraz powinny być konfekcjonowane w wymaganej gramaturze/jednostce objętości, w jednym opakowaniu. Niedopuszczalnym jest dostarczenie kilku opakowań produktów w celu uzyskania wymaganej przez Zamawiającego gramatury/objętości. Środki czystości i materiały sanitarne muszą być oznakowane w sposób czytelny nazwą, warunkami przechowywania oraz terminem ważności na opakowaniu środka pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego.
1.5.6 Termin zapłaty faktury za wykonane i odebrane przedmioty zamówienia ustala się na 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury jednostce składającej zamówienie, która została wystawiona po odebraniu zamówienia bez zastrzeżeń.
1.6 Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia sukcesywnie w okresie 12 miesięcy nie wcześniej niż od dnia 19.12.2021r. lub do wyczerpania jej wartości, jeśli nastąpi to przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do wcześniejszego rozpoczęcia wykonywania umowy przez niego w przypadku wygaśnięcia uprzedniej umowy na dostawę środków czystości i materiałów sanitarnych, o czym poinformuje Wykonawcę z tygodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy w ramach kwoty, która pozostała do wykorzystania.
1.7 Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego na bieżąco o wszelkich promocjach. Zamawiający w ramach realizacji umowy ma prawo do uzyskania obniżonej ceny na produkty opisane w przedmiocie zamówienia na podstawie ofert promocyjnych/ kodów promocji itp. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych podanych w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy w przypadku bieżących promocji stosowanych przez Wykonawcę na produkty objęte przedmiotem umowy.
1.8 Wykonawca będzie doręczał faktury do Zamawiającego zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w Formularzu oferty, przy uwzględnieniu możliwości zmiany wynikającej z treści wzoru umowy będącego integralną częścią SWZ.
1.9 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest do wskazania w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty (Załącznik A): nazwy producenta lub marki oraz numeru katalogowego artykułu, jeśli występuje.
1.9 W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych środków czystości i materiałów sanitarnych Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany na środek czystości wolny od wad, na swój koszt, w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.
1.10 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi.
1.11 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
1.12 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru stanowiącego przedmiot umowy, Zamawiający dopuszcza wymianę na jego odpowiednik o takich samych lub lepszych parametrach, za cenę nie wyższą niż podana w ofercie pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego. Zmiana ta nie wymaga aneksu, a jedynie pisemnego powiadomienia Stron. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
39810000-3 - Preparaty i woski wonne
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39812100-8 - Pasty do podłóg
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
39830000-9 - Środki czyszczące
39831000-6 - Preparaty piorące
39831200-8 - Detergenty
39831220-4 - Środki odtłuszczające
39831250-3 - Roztwory myjące
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
Dentysta Kraków Stomatolog Kraków Klinika Stomatologiczna Kraków
Kraków (małopolskie)
Fizjoterapia, fizjoterapeuta, rehabilitacja, masaż leczniczy, terapia
Nowy Sącz (małopolskie)
Profesjonalny pedicure i manicure z dojazdem Kraków i okolice
Kraków, małopolskie (małopolskie)
Art Clinik Kraków - Chirurgia - Medycyna Estetyczna - Kosmetologia
Kraków gm Śródmieście pow m Kraków małopol (małopolskie)
TM-Studio Twój profesjonalny salon manicure i pedicure w Krakowie!
Kraków (małopolskie)
Optyk Pokorny
Tarnów (małopolskie)
Endodent. Dentysta Kraków
Kraków (małopolskie)
Endodent. Dentysta Kraków. Leczenie kanałowe protetyka ortodoncja
Kraków (małopolskie)
Lardent - Centrum Medyczne i Stomatologiczne
Kraków (małopolskie)