Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usług przewozu i przechowywania zwłok ludzkich dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur okręgu bydgoskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Okrzei
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-317
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 32 33 129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.pobyd@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-bydgoszcz
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług przewozu i przechowywania zwłok ludzkich dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur okręgu bydgoskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3be5570d-6cb5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00125231/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługi przewozu i przechowywania zwłok ludzkich dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur okręgu bydgoskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3be5570d-6cb5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały opisane w instrukcji interaktywnej e-Zamówień.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający wymaga oświadczenia w formularzu ofertowo-cenowym.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie przewiduje.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3006-7.261.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 299491,58 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1
a) dla Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz – Północ dla części miasta Bydgoszcz, położonej po „północnej” stronie rzeki Brdy oraz gmin Dąbrowa Chełmińska, Dobrcz, Koronowo i Osielsko,
b) dla Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz - Południe (w tym Dział ds. Wojskowych) dla części miasta Bydgoszcz, położonej po „południowej” stronie rzeki Brdy oraz gmin Białe Błota, Nowa Wieś Wielka i Solec Kujawski,
4.2.5.) Wartość części: 102923,99 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 98371000-4 - Usługi pogrzebowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-12-01 do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór ofert najkorzystniejszej w każdym zadaniu zamówienia nastąpi na podstawie następujących kryteriów ofert:
1. Za ofertę najkorzystniejszą dla zadań zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a. „Łączna cena ofertowa brutto” – C;
b. „Czas dojazdu do miejsca zdarzenia” dla zadań nr 1-3 oraz „Czas reakcji od chwili przyjęcia zgłoszenia” dla zadania nr 4 – P.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2
a) dla Prokuratury Rejonowej w Inowrocławiu dla miasta Inowrocław oraz gmin Dąbrowa Biskupia, Gniewkowo, Inowrocław, Janikowo, Kruszwica, Pakość, Rojewo i Złotniki Kujawskie,
b) dla Prokuratury Rejonowej w Mogilnie dla miasta Mogilna oraz gmin Dąbrowa, Jeziora Wielkie, Mogilno i Strzelno,
c) dla Prokuratury Rejonowej w Szubinie: dla miasta Szubina oraz gmin Barcin, Kcynia, Łabiszyn, Szubin, Szubinie i Ośrodka Zamiejscowego w Żninie: gminy Rogowo, Gąsawa, Janowiec Wielkopolski i Żnin,
d) dla Prokuratury Rejonowej w Nakle n. Notecią dla miasta Nakła oraz gmin Mrocza, Nakło, Sadki i Sicienko
4.2.5.) Wartość części: 123855,14 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 98371000-4 - Usługi pogrzebowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-12-01 do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór ofert najkorzystniejszej w każdym zadaniu zamówienia nastąpi na podstawie następujących kryteriów ofert:
1. Za ofertę najkorzystniejszą dla zadań zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a. „Łączna cena ofertowa brutto” – C;
b. „Czas dojazdu do miejsca zdarzenia” dla zadań nr 1-3 oraz „Czas reakcji od chwili przyjęcia zgłoszenia” dla zadania nr 4 – P.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3
a) dla Prokuratury Rejonowej w Świeciu n. Wisłą dla miasta Świecia oraz gmin Bukowiec, Dragacz, Drzycim, Jeżewo, Lniano, Nowe, Osie, Pruszcz, Świecie, Świekatowo i Warlubie,
b) dla Prokuratury Rejonowej w Tucholi dla miasta Tucholi oraz gmin Cekcyn, Gostycyn, Kamień Krajeński, Kęsowo, Lubiewo, Sępólno Krajeńskie, Sośno, Śliwice, Tuchola i Więcbork
4.2.5.) Wartość części: 66980,54 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 98371000-4 - Usługi pogrzebowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-12-01 do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór ofert najkorzystniejszej w każdym zadaniu zamówienia nastąpi na podstawie następujących kryteriów ofert:
1. Za ofertę najkorzystniejszą dla zadań zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a. „Łączna cena ofertowa brutto” – C;
b. „Czas dojazdu do miejsca zdarzenia” dla zadań nr 1-3 oraz „Czas reakcji od chwili przyjęcia zgłoszenia” dla zadania nr 4 – P.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4
dla Prokuratur Rejonowych wymienionych wg właściwości w Zadaniach od nr 1 do nr 3 poza obszarem Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy.
4.2.5.) Wartość części: 5731,91 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 98371000-4 - Usługi pogrzebowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-12-01 do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór ofert najkorzystniejszej w każdym zadaniu zamówienia nastąpi na podstawie następujących kryteriów ofert:
1. Za ofertę najkorzystniejszą dla zadań zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a. „Łączna cena ofertowa brutto” – C;
b. „Czas dojazdu do miejsca zdarzenia” dla zadań nr 1-3 oraz „Czas reakcji od chwili przyjęcia zgłoszenia” dla zadania nr 4 – P.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji od chwili przyjęcia zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2.4.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
Zadanie nr 1:
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał lub wykonuje 3 usługi zgodne z przedmiotem zamówienia, na kwotę: 25 000,00 zł brutto (dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) brutto dla każdego z zamówień.
Zadanie nr 2:
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał lub wykonuje 3 usługi zgodne z przedmiotem zamówienia, na kwotę: 25 000,00 zł brutto (dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) brutto dla każdego z zamówień.
Zadanie nr 3:
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał lub wykonuje 3 usługi zgodne z przedmiotem zamówienia, na kwotę: 10 000,00 zł brutto (dziesięć tysięcy złotych 00/100) brutto dla każdego z zamówień.
Zadanie nr 4:
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał lub wykonuje 3 usługi zgodne z przedmiotem zamówienia, na kwotę: 5 000,00 zł brutto (pięć tysięcy złotych 00/100) brutto dla każdego z zamówień.
W celu spełnienia warunku Wykonawca musi złożyć załącznik nr 6 - Wykaz usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane.
2.4.2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
Wykonawca dysponuje bądź będzie dysponował taborem samochodowym przeznaczonym do przewozu zwłok zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007 roku, nr 249, poz.1866). Wykonawca musi wykazać, że posiada przynajmniej jeden przystosowany pojazd.
W celu spełnienia warunku Wykonawca musi złożyć załącznik nr 7 – Wykaz narzędzi (samochodów). Przy czym Wykonawca składając wykaz oświadcza, że posiada pozwolenia lub zezwolenia na przewozów zwłok i szczątków ludzkich dla pojazdów ujętych w wykazie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 6 - Wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie oraz Załącznik nr 7 - wykaz narzędzi (samochodów)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 6 - Wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie oraz Załącznik nr 7 - wykaz narzędzi (samochodów)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 3) oraz Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 5)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełnią ww. warunki udziału w postępowaniu, jeżeli przynajmniej jeden z tych Wykonawców je spełnia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne w przypadku:
a) zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, od chwili jej wprowadzenia.
c) zmiany osób upoważnionych do realizacji umowy,
d) siły wyższej,
e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron,
f) okoliczności wymienionych w Rozdziale 3 Działu VII pzp,
g) innych obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-26 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-26 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-24