Wykonywanie usług medycznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie usług medycznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrów Wielkopolski
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
  • Termin składania wniosków2024-01-31
  • ZamawiającyZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-23
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00059864
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usług medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600553

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wysocka 1B

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 7217533

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_ostrow_wielkopolski@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-759e3559-b539-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00414095/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługi medyczne dla pracownikow Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=49378334

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Składanie, zmiana i wycofanie ofert - odbywa się wyłącznie przy użyciu Platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/zus .
2. Korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w tym składanie oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, z wyjątkiem określonych w SWZ (składanie, zmiana i wycofanie ofert oraz kontakt z Inspektorem Ochrony Danych) – odbywa się wyłącznie przy użyciu:
2.1. Platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/zus,
2.2. poczty elektronicznej: zap_ostrow_wielkopolski@zus.pl (adres poczty elektronicznej zamawiającego)
- zgodnie z wyborem nadawcy korespondencji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, przekazywanej przy użyciu Platformy zakupowej, zostały opisane szczegółowo w Regulaminie SmartPZP, Instrukcji użytkownika SmartPZP oraz SWZ.
2. Sposób sporządzania oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych określone zostały w:
2.1. pkt 4.5 SWZ oraz
2.2. rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający realizuje obowiązki informacyjne, o których mowa w art. 13 ust. 1-3 RODO, przez zamieszczenie wymaganych informacji w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający realizuje obowiązki informacyjne, o których mowa w art. 13 ust. 1-3 RODO, przez zamieszczenie wymaganych informacji w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 260000.271.5.2023-ZAP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 364923,72 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 335009,72 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
" 2.1.4.1. „Część 1” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracowników zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, dalej „Część 1” zamówienia"
"2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla:
2.1.5.1. „Części 1” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4A do SWZ"
"2.1.7.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na:
2.1.7.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,
2.1.7.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań rentgenowskich, EKG i spirometrii,
2.1.7.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych
- na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.
2.1.7.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla:
2.1.7.2.1. „Części 1” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4A do SWZ"
"2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla:
2.1.11.1. „Części 1” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4A do SWZ".

4.2.5.) Wartość części: 127331,59 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"7.2. Kryterium oceny ofert
Kryterium ceny (jedyne kryterium oceny ofert).
7.3. Zasady oceny ofert zgodnie z ustalonym kryterium oceny ofert
7.3.1. Ocenie w zakresie kryterium ceny podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
7.3.2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
7.3.3. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
7.3.4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7.3.5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.
7.3.6. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
7.3.7. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 7.3.6 SWZ, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania."

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"2.1.4.2. „Część 2” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracowników zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Leszna, dalej „Część 2” zamówienia"
"2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)
2.1.5.2. „Części 2” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4B do SWZ"
"2.1.7.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na:
2.1.7.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,
2.1.7.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań rentgenowskich, EKG i spirometrii,
2.1.7.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych
- na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.
2.1.7.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)
2.1.7.2.2. „Części 2” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4B do SWZ"
"2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla:
2.1.11.2. „Części 2” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4B do SWZ"

4.2.5.) Wartość części: 106835,21 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"7.2. Kryterium oceny ofert
Kryterium ceny (jedyne kryterium oceny ofert).
7.3. Zasady oceny ofert zgodnie z ustalonym kryterium oceny ofert
7.3.1. Ocenie w zakresie kryterium ceny podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
7.3.2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
7.3.3. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
7.3.4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7.3.5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.
7.3.6. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
7.3.7. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 7.3.6 SWZ, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania."

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"2.1.4.3. „Część 3” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracowników zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Kępna, dalej „Część 3” zamówienia"
"2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)
2.1.5.3. „Części 3” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4C do SWZ"
"2.1.7.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na:
2.1.7.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,
2.1.7.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań rentgenowskich, EKG i spirometrii,
2.1.7.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych
- na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.
2.1.7.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)
2.1.7.2.3. „Części 3” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4C do SWZ"
"2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)
2.1.11.3. „Części 3” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4C do SWZ".

4.2.5.) Wartość części: 16297,80 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"7.2. Kryterium oceny ofert
Kryterium ceny (jedyne kryterium oceny ofert).
7.3. Zasady oceny ofert zgodnie z ustalonym kryterium oceny ofert
7.3.1. Ocenie w zakresie kryterium ceny podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
7.3.2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
7.3.3. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
7.3.4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7.3.5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.
7.3.6. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
7.3.7. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 7.3.6 SWZ, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania."

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"2.1.4.4. „Część 4” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracowników zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Kalisza, dalej „Część 4” zamówienia"
"2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)
2.1.5.4. „Części 4” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4D do SWZ"
"2.1.7.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na:
2.1.7.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,
2.1.7.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań rentgenowskich, EKG i spirometrii,
2.1.7.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych
- na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.
2.1.7.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)
2.1.7.2.4. „Części 4” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4D do SWZ"
"2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)
2.1.11.4. „Części 4” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4D do SWZ".

4.2.5.) Wartość części: 35111,99 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"7.2. Kryterium oceny ofert
Kryterium ceny (jedyne kryterium oceny ofert).
7.3. Zasady oceny ofert zgodnie z ustalonym kryterium oceny ofert
7.3.1. Ocenie w zakresie kryterium ceny podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
7.3.2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
7.3.3. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
7.3.4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7.3.5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.
7.3.6. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
7.3.7. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 7.3.6 SWZ, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania."

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"2.1.4.5. „Część 5” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracowników zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Jarocina, dalej „Część 5” zamówienia"
"2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)
2.1.5.5. „Części 5” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4E do SWZ"
"2.1.7.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na:
2.1.7.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,
2.1.7.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań rentgenowskich, EKG i spirometrii,
2.1.7.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych
- na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 2207 ze zm.), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.
2.1.7.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)
2.1.7.2.5. „Części 5” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4E do SWZ"
"2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)
2.1.11.5. „Części 5” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4E do SWZ"

4.2.5.) Wartość części: 10846,68 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"7.2. Kryterium oceny ofert
Kryterium ceny (jedyne kryterium oceny ofert).
7.3. Zasady oceny ofert zgodnie z ustalonym kryterium oceny ofert
7.3.1. Ocenie w zakresie kryterium ceny podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
7.3.2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
7.3.3. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
7.3.4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7.3.5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.
7.3.6. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
7.3.7. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 7.3.6 SWZ, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania."

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"2.1.4.6. „Część 6” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracownic zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, dalej „Część 6” zamówienia"
"2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)
2.1.5.6. „Części 6” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4F do SWZ"
"2.1.8.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na:
2.1.8.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,
2.1.8.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań mammograficznych,
2.1.8.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych
- na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
2.1.8.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla:
2.1.8.2.1. „Części 6” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4F do SWZ"
"2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)
2.1.11.6. „Części 6” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4F do SWZ"

4.2.5.) Wartość części: 26831,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"7.2. Kryterium oceny ofert
Kryterium ceny (jedyne kryterium oceny ofert).
7.3. Zasady oceny ofert zgodnie z ustalonym kryterium oceny ofert
7.3.1. Ocenie w zakresie kryterium ceny podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
7.3.2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
7.3.3. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
7.3.4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7.3.5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.
7.3.6. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
7.3.7. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 7.3.6 SWZ, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania."

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"2.1.4.7. „Część 7” zamówienia - Usługi medyczne na rzecz pracownic zamawiającego, wykonywane w placówce medycznej, zlokalizowanej na terenie miasta Leszna, dalej „Część 7” zamówienia"
"2.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu, zawiera dla: (...)
2.1.5.7. „Części 7” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4G do SWZ"
"2.1.8.1. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na:
2.1.8.1.1. rejestracji osób i odbieraniu materiałów do badań, dostarczonych przez osoby, które zgłosiły się celem wykonania wskazanych przez zamawiającego, co do ich rodzaju oraz/lub zakresu usług medycznych,
2.1.8.1.2. obsłudze urządzeń służących do wykonywania badań mammograficznych,
2.1.8.1.3. wydawaniu dokumentacji określającej wyniki wykonanych usług medycznych
- na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
2.1.8.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań – zawiera dla: (...)
2.1.8.2.2. „Części 7” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4G do SWZ."
"2.1.11. Warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo określone dla: (...)
2.1.11.7. „Części 7” zamówienia - w załączniku nr 1 do załącznika nr 4G do SWZ."

4.2.5.) Wartość części: 11755,20 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"7.2. Kryterium oceny ofert
Kryterium ceny (jedyne kryterium oceny ofert).
7.3. Zasady oceny ofert zgodnie z ustalonym kryterium oceny ofert
7.3.1. Ocenie w zakresie kryterium ceny podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
7.3.2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
7.3.3. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
7.3.4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7.3.5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.
7.3.6. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
7.3.7. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 7.3.6 SWZ, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania."

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"4.2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
4.2.1.1. art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp,
4.2.1.2. art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę."
"4.4.2. Wymagane podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie zamawiającego.
4.4.2.1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
4.4.2.1.1. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, sporządzonego zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
4.4.2.1.2. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, sporządzone zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z wykonawców."
"4.4.2.6. Weryfikacji braku zaistnienia podstaw wykluczenia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę, zamawiający dokona na podstawie stosownych oświadczeń, sporządzonych zgodnie z wzorami, stanowiącymi załączniki do SWZ oraz odpowiednich, spośród następujących podmiotowych środków dowodowych:
4.4.2.6.1. wykaz określony w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.5.2006, str. 1, ze zm.) – pobrany przez zamawiającego z bazy danych mieszczącej się pod adresem internetowym: https://eur-lex.europa.eu ,
4.4.2.6.2. wykaz określony w rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.3.2014, str. 6, ze zm.) – pobrany przez zamawiającego z bazy danych mieszczącej się pod adresem internetowym: https://eur-lex.europa.eu ,
4.4.2.6.3. lista osób i podmiotów, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę, prowadzona przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, publikowana w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej ministra właściwego do spraw wewnętrznych – pobrana przez zamawiającego ze strony internetowej: https://www.gov.pl/web/mswia/lista-osob-i-podmiotow-objetych-sankcjami ,
4.4.2.6.4. informacja z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych – pobrana przez zamawiającego z bazy danych mieszczącej się pod adresem internetowym: https://crbr.podatki.gov.pl ,
4.4.2.6.5. odpis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – pobrany przez zamawiającego z bazy danych mieszczącej się pod adresem internetowym: https://prod.ceidg.gov.pl , o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowy środek dowodowy ,
4.4.2.6.6. informacja z Krajowego Rejestru Sądowego – pobrana przez zamawiającego z bazy danych mieszczącej się pod adresem internetowym: https://ekrs.ms.gov.pl , o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowy środek dowodowy."

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"2.1.9. Zamawiający, w przypadku każdej, spośród części zamówienia, wyodrębnionych zgodnie z pkt 2.1.4 SWZ: (...)
2.1.9.2. nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych".

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"4.3.1. W skład kompletnej oferty wraz z załącznikami, wchodzą co najmniej:
4.3.1.1. oferta, którą stanowi wypełniony formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
4.3.1.2. załączniki do oferty, które stanowią: oświadczenia oraz inne dokumenty składane wraz z ofertą, wskazane w pkt 4.4.1 SWZ."
"4.4.1. Wymagane oświadczenia oraz inne dokumenty składane wraz z ofertą.
4.4.1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
4.4.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa wraz z ofertą każdy z wykonawców.
4.4.1.3. Dokumenty potwierdzające umocowanie.
4.4.1.3.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy, złożenia wraz z ofertą, odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
4.4.1.3.2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 4.4.1.3.1 SWZ, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
4.4.1.3.3. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 4.4.1.3.1 SWZ, zamawiający żąda od wykonawcy, złożenia wraz z ofertą, pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
4.4.1.3.4. Pkt 4.4.1.3.3 SWZ stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
4.4.1.3.5. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt 4.4.1.3.1 SWZ, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów."

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"1.9.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa:
1.9.1.1. wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
1.9.1.2. przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.9.2. Zamawiający wyjaśnia, że wspólnicy w spółce cywilnej, o której mowa w art. 860-875 Kodeksu cywilnego, są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia (potocznie: „konsorcjum”)."
"4.4.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa wraz z ofertą każdy z wykonawców. "
"4.4.1.3.3. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 4.4.1.3.1 SWZ, zamawiający żąda od wykonawcy, złożenia wraz z ofertą, pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
4.4.1.3.4. Pkt 4.4.1.3.3 SWZ stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego."
"4.4.2.1.2. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, sporządzone zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z wykonawców."

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"10.1. Projektowane postanowienia umowy, stanowią dla:
10.1.1. „Części 1” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4A do SWZ,
10.1.2. „Części 2” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4B do SWZ,
10.1.3. „Części 3” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4C do SWZ,
10.1.4. „Części 4” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4D do SWZ,
10.1.5. „Części 5” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4E do SWZ,
10.1.6. „Części 6” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4F do SWZ,
10.1.7. „Części 7” zamówienia - załącznik nr 1 do załącznika nr 4G do SWZ,
10.2. Z wykonawcami, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w zakresie poszczególnych części zamówienia, zostaną zawarte umowy, o których mowa w pkt 10.1 SWZ.
10.3. Przewiduje się, że umowa może ulec zmianie, zgodnie z:
10.3.1. art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w zakresie określonym ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tekst jedn.: Dz.U. 2023 poz. 1327 ze zm.);
10.3.2. art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Ppz.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-31 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Znaczenie pojęć użytych w Ogłoszeniu:
1.1. „Instrukcja użytkownika SmartPZP” - „Instrukcja użytkownika Wykonawcy SMARTPZP PORTAL E-USŁUG”, dostępna na stronie internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus , w zakładce „e-learning” (opis odsyłacza: „Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”),
1.2. „Platforma zakupowa” - narzędzie do komunikacji między zamawiającym a wykonawcami, umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, służące w szczególności do składania ofert oraz przekazywania informacji i dokumentów lub oświadczeń, znajdujące się na stronie internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus ,
1.3. „Regulamin SmartPZP” - „Regulamin korzystania z Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępny na stronie internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus , w zakładce „e-learning” (opis odsyłacza: „Regulamin Portalu e-Usług”),
1.4. „RODO” - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016, str. 1, ze
zm.),
1.5. „SWZ” - Specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami, stanowiącymi jej integralną część,
1.6. „ustawa o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę” - ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn.: Dz.U. 2023 poz. 1497 ze zm.),
1.7. „ustawa Pzp” - ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.),
1.8. „wykonawca” - osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która oferuje na rynku wykonanie robót budowlanych lub obiektu budowlanego, dostawę produktów lub świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego,
2. Pozostałe informacje zawiera SWZ, zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonywanie usług pomocy psychologicznej - Czarnków
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonywanie usług pomocy psychologicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.