IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin zapłaty |
10,00 |
Ilość pojazdów, którymi dysponuje pralnia |
15,00 |
Odległość pralni |
15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający w trybie art. 142 ust. 5 zastrzega także możliwość zmiany umowy poprzez zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług – zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy i następuje automatycznie z dniem zmiany stawek podatków od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zmiana taka następuje na wniosek Wykonawcy po udokumentowaniu przez niego wpływu zmiany na wysokość kosztów wykonania zamówienia. Zmiana taka może nastąpić od dnia wejścia w życie zmiany obowiązujących przepisów. W celu udokumentowania wpływu zmiany przepisów na wysokość kosztów wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu informację o ilości pracowników wraz ze wskazaniem wymiaru etatu, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę do realizacji zamówienia według list płac z miesiąca poprzedzającego zmianę przepisów i miesiąca następującego po zmianie przepisów, wraz ze wskazaniem w sposób zanonimizowany wysokości wynagrodzenia brutto poszczególnych pracowników przed wejściem w życie zmiany i po jej wejściu w życie. Z uwagi na fakt, iż ustawa o minimalnym wynagrodzeniu posługuje się pojęciem wynagrodzenia brutto Wykonawca ma obowiązek wskazać wartości faktycznie naliczonego pracownikom wynagrodzenia brutto, nie zaś wynagrodzenia zasadniczego. Wykonawca zobowiązany jest także udzielić Zamawiającemu wyjaśnień, co do sposobu wyliczenia poszczególnych wynagrodzeń na jego wniosek w terminie 3 dni roboczych. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy nie obejmuje wzrostu kosztów Wykonawca spowodowanych zwiększeniem zatrudnienia dla potrzeb realizacji umowy. Jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę danych wynika wzrost kosztów wykonania przez niego zamówienia, Strony w ciągu 30 kolejnych dni podpisują aneks zwiększający wynagrodzenie wykonawcy o kwotę udokumentowanego przez Wykonawcę wzrostu kosztów. Wykonawca jest zobowiązany co miesiąc potwierdzać, iż ilość oraz wymiar etatu pracowników przeznaczonych do realizacji umowy nie uległo zmniejszeniu. Potwierdzeni następuje w formie pisemnego oświadczenia Wykonawcy składanego wraz z fakturą za dany miesiąc. W razie nie złożenia oświadczenia kwota o którą nastąpiło aneksowanie umowy nie zostanie wypłacona do czasu jego złożenia. W przypadku jeżeli z oświadczenia wyniknie, iż u Wykonawcy nastąpiło zmniejszenie ilość zatrudnionych pracowników lub łącznego wymiaru etatów tych pracowników, kwota ustalonego w aneksie wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy jest automatycznie przeliczana proporcjonalnie do rzeczywistej w danym miesiącu ilości pracowników i ich wymiaru etatów. 3) wysokości minimalnej stawki godzinowej - zmiana taka następuje na wniosek Wykonawcy po udokumentowaniu przez niego wpływu zmiany na wysokość kosztów wykonania zamówienia. Zmiana taka może nastąpić po upływie 1 miesiąca od dnia wejścia w życie zmiany obowiązujących przepisów, z mocą od dnia wejścia w życie zmiany przepisów. W celu udokumentowania wpływu zmiany przepisów na wysokość kosztów wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu informację o ilości osób zatrudnionych na podstawie stawki godzinowej wraz ze wskazaniem ilości roboczogodzin na podstawie umowy o pracę do realizacji zamówienia według list płac z miesiąca poprzedzającego zmianę przepisów i miesiąca następującego po zmianie przepisów, wraz ze wskazaniem w sposób zanonimizowany wysokości wynagrodzenia brutto poszczególnych osób przed wejściem w życie zmiany i po jej wejściu w życie. Z uwagi na fakt, iż ustawa o minimalnym wynagrodzeniu posługuje się pojęciem wynagrodzenia brutto Wykonawca ma obowiązek wskazać wartości faktycznie naliczonego pracownikom wynagrodzenia brutto, nie zaś wynagrodzenia zasadniczego. Wykonawca zobowiązany jest także udzielić Zamawiającemu wyjaśnień, co do sposobu wyliczenia poszczególnych wynagrodzeń na jego wniosek w terminie 3 dni roboczych. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy nie obejmuje wzrostu kosztów Wykonawca spowodowanych zwiększeniem zatrudnienia dla potrzeb realizacji umowy. Jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę danych wynika wzrost kosztów wykonania przez niego zamówienia, Strony w ciągu 30 kolejnych dni podpisują aneks zwiększający wynagrodzenie wykonawcy o kwotę udokumentowanego przez Wykonawcę wzrostu kosztów. Wykonawca jest zobowiązany co miesiąc potwierdzać, iż ilość roboczogodzin w ramach realizacji umowy. Potwierdzeni następuje w formie pisemnego oświadczenia Wykonawcy składanego wraz z fakturą za dany miesiąc. W razie nie złożenia oświadczenia kwota o którą nastąpiło aneksowanie umowy nie zostanie wypłacona do czasu jego złożenia. W przypadku jeżeli z oświadczenia wyniknie, iż u Wykonawcy nastąpiło zmniejszenie ilości osób świadczących usługę lub roboczogodzin, kwota ustalonego w aneksie wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy jest automatycznie przeliczana proporcjonalnie do rzeczywistej w danym miesiącu ilości roboczogodzin.4) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - zmiana taka następuje na wniosek wykonawcy po udokumentowaniu przez niego wpływu zmiany na wysokość kosztów wykonania zamówienia. Zmiana taka może nastąpić po upływie 1 miesiąca od dnia wejścia w życie zmiany obowiązujących przepisów, z mocą od dnia wejścia w życie zmiany przepisów. W celu udokumentowania wpływu zmiany przepisów na wysokość kosztów wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu informację o ilości osób które realizują umowę dla Zamawiającego, rodzaju zawartych przez nie wszystkich umów z Wykonawcą wraz ze wskazaniem wymiaru etatu (jeżeli są to osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę) oraz wartości brutto łącznych zwartych z Wykonawcą umów (jeżeli są to umowy zlecenia lub o dzieło) z miesiąca poprzedzającego zmianę i miesiąca następującego po zmianie, wraz ze wskazaniem w sposób zanonimizowany wysokości wynagrodzenia brutto poszczególnych osób przed wejściem w życie zmiany i po jej wejściu w życie. Wykonawca zobowiązany jest także udzielić Zamawiającemu wyjaśnień, co do sposobu wyliczenia poszczególnych wynagrodzeń na jego wniosek. Zmiana nie obejmuje wzrostu kosztów Wykonawca spowodowanych zwiększeniem zatrudnienia dla potrzeb realizacji umowy lub zwiększeniem wartości wynagrodzenia osób realizujących umowę, chyba że zmiana taka wynikała z wejścia w życie nowych przepisów prawnych. Jeżeli z przedstawionych danych wynika wzrost kosztów wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy, Strony w ciągu 30 kolejnych dni podpisują aneks zwiększający wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę udokumentowanego przez Wykonawcę wzrostu kosztów, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca jest zobowiązany co miesiąc potwierdzać, ilość oraz wymiar etatu pracowników, a wynagrodzenie lub liczba osób przeznaczonych do realizacji umowy, w przypadku umów zlecenia i umów o dzieło, nie uległo zmniejszeniu. Potwierdzeni następuje w formie pisemnego oświadczenia Wykonawcy składanego wraz z fakturą za dany miesiąc. W razie nie złożenia oświadczenia kwota o którą nastąpiło aneksowanie umowy nie zostanie wypłacona do czasu jego złożenia. W przypadku jeżeli z oświadczenia wyniknie, iż u Wykonawcy nastąpiło zmniejszenie ilość zatrudnionych pracowników lub łącznego wymiaru etatów tych pracowników, albo obniżenie wynagrodzenia lub zmniejszenie ilości innych osób kwota ustalonego w aneksie wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy jest automatycznie przeliczana proporcjonalnie do rzeczywistej w danym miesiącu ilości pracowników i ich wymiaru etatów, a przy innych podstawach zatrudnienia ilości osób i wysokości wynagrodzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
22.12.2020, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe: