Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiemianowice Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-10-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-20
  • Numer ogłoszenia599332-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 599332-N-2020 z dnia 2020-10-20 r.

Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 30827000000000, ul. 1-go Maja  9 , 41-100  Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 228 30 30, , e-mail zp@zozsiemianowice.pl, , faks 32 228 14 98.
Adres strony internetowej (URL): www.zozsiemianowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.zozsiemianowice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
Adres:
Szpital Miejski w Siemianowicach Śl. Sp. z o.o.; ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śl., Biuro Zarządu - sekretariat (pok. A002)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
Numer referencyjny: SZM/DZ/341/40/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia został podzielony na 18 pakietów.Nr Pakietu Nazwa PakietuPakiet nr 1 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych u noworodkówPakiet nr 2 Dreny Redona sterylnePakiet nr 3 Igły do akupunktury Pakiet nr 4 Pułapki wodne do kapnografu Pakiet nr 5 Pułapki wodne do respiratora DRAEGERPakiet nr 6 Cewnik Foley silikonowy z końcówką TiemannaPakiet nr 7 Maski filtrujące z zaworem wydechowymPakiet nr 8 Instrumenty i narzędzia do Diatermii MAXIUM /KLS MARTINPakiet nr 9 Dren do andropompyPakiet nr 10 Akumulatory do UPSPakiet nr 11 Wielorazowe narzędzia laparoskopowePakiet nr 12 Przyrząd przelewowyPakiet nr 13 Zestawy infuzyjne do pompy infuzyjne ALARISPakiet nr 14 Układ oddechowy do resuscytatora dla noworodków – typu ResuscitairePakiet nr 15 Naczynia plastikowe jednorazowego użytku do posiłków gorącychPakiet nr 16 Retraktor wachlarzowyPakiet nr 17 Zestaw do nakłucia jamy opłucnowejPakiet nr 18 Hypoalergiczne paski do zamykania brzegów ranPakiet nr 19 Narzędzia do chirurgii otwartej

II.5) Główny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33170000-2
33160000-9
33141323-0
33141310-0
33141320-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lubzawodowej, jeżeli wykaże, że: a) Wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłychrównież wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, ajeŜeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Dla Pakietów nr 18 - każda dostawa o wartości nie niższej niż 300,00 PLN brutto,Dla Pakietów nr 1,12 - każda dostawa o wartości nie niższej niż 1 000,00 PLN brutto,Dla Pakietów nr 4,5,10 - każda dostawa o wartości nie niższej niż 2 000,00 PLN brutto,Dla Pakietów nr 2,3,6,9,13,14,16,17,19 - każda dostawa o wartości nie niższej niż 3 000,00 PLN brutto,Dla Pakietów nr 12 - każda dostawa o wartości nie niższej niż 12 000,00 PLN brutto,Dla Pakietów nr 7,8,19 - każda dostawa o wartości nie niższej niż 80000,00 PLN brutto,W przypadku składania ofert na więcej niż 1 pakiet wartość wykonanych dostaw nie może być niższa niż suma kwot dla danych pakietów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresiewskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunkówzamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, Ŝe wykonawcanie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeniastanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Oświadczenie o przynaleŜności lub braku przynaleŜności do tejsamej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 7 doSIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
7.1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda:a) Oświadczenie o posiadaniu przez zaoferowany przedmiot zamówienia aktualnych dopuszczeń do obrotu i używania dla wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 211 późn. zm.),b) Przedstawienia świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie RP, UEc) deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego),d) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), e) wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego prowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia o wyrobach Medycznych – w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie).f) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010r o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:1. Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: a) zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy,b) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę, c) zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie,d) zmiany danych Stron umowy(np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),e) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,f) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,g) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,h) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,i) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,j) zastąpienie wyrobu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania wyrobu objętego umową z zachowaniem ceny jednostkowej,k) zmiany numerów katalogowych produktów w przypadku aktualizacji katalogów przez producenta, a także w zakresie zmiany produktu przy zachowaniu nazwy międzynarodowej jeżeli produkt objęty ofertą został wstrzymany w produkcji lub wycofany, przy zachowaniu ceny jednostkowej.l) stawki podatku od towarów i usług – zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy i następuje automatycznie z dniem zmiany stawek podatków od towarów i usług;m) zmiany umowy w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-28, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 - Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych u noworodków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych u noworodków – jednorazowy wykonany z miękkiego tworzywa, który nie ulegnie zgięciom i nie jest łamliwy. Musi mieć możliwość współpracy z pompą perystaltyczną do pompy Ascor typ AP 31 szt. 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141642-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 – Dreny Redona
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dreny Redona posiadające perforację o zmiennej średnicy otworów zapewniającą stałą skuteczność drenażu na całej długości perforowanego drenu, podwójnie pakowane w opakowanie zewnętrzne folia- papier i wewnętrzne foliowe, perforowane, z nitką radiacyjna na całej długości, sterylne1 Dreny Redona 8 szt. 1002 Dreny Redona 10 szt. 4003 Dreny Redona 12 szt. 3004 Dreny Redona 14 szt. 6005 Dreny Redona 16 szt. 1006 Dreny Redona 18 szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34141542-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 – Igły do akupunktury
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Igły do akupunktury 0,20x25 – pozłacana, opak.= 100 szt. Op. 402 Igły do akupunktury 0,20x40 – pozłacana, opak.= 100 szt. Op. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141320-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4 - Pułapki wodne do kapnografu - Draeger
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pułapki wodne do kapnografu wielorazowego użytku do aparatu do znieczuleniaFABIUS CE szt. 20PRIMUS szt. 20CS szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33170000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5 - Pułapki wodne do respiratora DRAEGER
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pułapki wodne do respiratora DRAEGERTypu – Water Lock2 szt. 25
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33170000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6 - Cewnik Foley silikonowy z końcówką Tiemanna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cewnik do cewnikowania pęcherza moczowego w przypadku zwężenia cewki moczowej. Możliwość utrzymania do 29 dni. Wykonany z medycznej odmiany 100% silikon. Atraumatyczna końcówka. Wyposażony w boczny otwór o łagodnie wyoblonych krawędziach. Pasek kontrastujący w RTG wraz z oliwką. Całkowicie transparentny. Plastikowa zastawka zapewniająca szczelność balonu. Sterylny, sterylizowany tlenkiem etylenu. Opakowanie podójne.Długość = 420mm, Balon 5 – 10ml.1 CH14 Szt. 202 CH16 Szt. 203 CH18 Szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7 – Maski filtrujące z zaworem wydechowym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Półmaska filtrująca jednorazowego użytku z zaworem wydechowym, chroniąca przed cząstkami stałymi, nielotnymi cząstkami ciekłymi i bioaerozolami. Do zastosowań w środowisku medycznym, w tym do zabiegów chirurgicznych i innych procedur medycznych. Zgodna z dyrektywami 89/686/EWG (dla środków ochrony indywidualnej) i 93/42/EWG (dla wyrobów medycznych). Spełniająca wymagania norm EN 14683:2005, EN 149:2001+A1:2009. Zapewniająca skuteczność filtracji bakteryjnej 98 % oraz odporność na rozpryski 120 mmHg. Materiał filtracyjny o niskich oporach oddychania i dużej skuteczności filtracji.Składana 3-panelowa konstrukcja półmaski z profilowaną częścią nosową wykonaną z miękkiej pianki, zapewniająca kompatybilność z okularami i goglami ochronnymi. Szt. 50002 Maska ochronna-respirator, spełniająca wymogi EN149:2001 , dla ochrony personelu medycznego , z zakrytym zaworem wydechowym i filtrem chirurgicznym, trójwarstwowy filtr elektrytowy wykonany z polipropylenu , trójpanelowa składana konstrukcja półmaski zapewniająca doskonałe przyleganie do twarzy , posiadająca dwie taśmy nagłowia wykonane z poliizopropylenu , zapewniające równomierny nacisk i dopasowanie półmaski , zawór wydechowy wykonany z poliizopropylenu , klasa ochrony maski - FFP3, min. Zdolność filtracyjna min. 99%, filtracja cząstek 0,3-0,5 mikrometra, Wyrób medyczny zgodny z EN 14683:2005 , typ IIR , do ochrony dróg oddechowych przy kontakcie z chorym pacjentem (zwłaszcza na gruźlicę,zapalenie płuc, błonicę..) winien stanowić ochronę zarówno użytkownika jak i jego otoczenia Szt. 2000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8 - Instrument i narzędzia do Diatermii MAXIUM /KLS MARTIN
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I Narzędzia laparoskopowe Kleszczyki i ostrza do aparatu elektrochirurgicznego model MAXIUM /KLS Martin 1 Kleszczyki do zamykania naczyń z równoczesnym cięciem, wielokrotnego użytku z rozpoznawaniem narzędzi, z automatycznym doborem właściwego programu, prowadnica śr. 5mm, dł. 37cm, (min. 50 sterylizacji), do aparatu elektrochirurgicznego model MAXIUM /KLS Martin Kompl. 12 Trzon narzędzia do pozycji nr 1 Szt. 13 Jednorazowe, wymienne ostrze do kleszczyków do zamykania naczyń o śr. 5 mm i dł. 37cm, op.= 6szt. - do narzędzia z pozycji nr 1 Op. 244 Haczyk monopolarny, średnica 5mm, długość 470mm Szt. 25 Przewód monopolarny, wtyk 3 pin, długość 5m Szt. 2II Narzędzia do chirurgii otwartejdo aparatu elektrochirurgicznego model MAXIUM /KLS Martin 6 Wielorazowy klem do zamykania naczyń do 7 mm z jednoczesnym cięciem (za wyjątkiem nożyka):- z rozpoznawaniem narzędzi,- z automatycznym doborem właściwego programu do zamykania naczyń;- z automatyczną aktywacją przy złączeniu ramion narzędzia (nie dopuszcza się wykorzystania funkcji Auto-Start)- zamykanie naczyń do 7 mm potwierdzone przez niezależną jednostkę badawczą- długość 180 [mm] +/- 5 [mm],- gwarantowana żywotność min. 50 zabiegów,końcówka robocza zagięta długość min. 15 mm – 1 komplet Kompl. 17 Wielorazowy klem do zamykania naczyń:- z rozpoznawaniem narzędzi,- z automatycznym doborem właściwego programu do zamykania naczyń;- zamykanie naczyń do 7 mm potwierdzone przez niezależną jednostkę badawczą- długość 280 [mm] +/- 5 [mm],,końcówka robocza zagięta szerokości max. 5 mm – 1 komplet Kompl. 18 Nóż do wielorazowego klemu do zamykania naczyń do 7 mm z jednoczesnym cięciem - pozycja nr 6, sterylny – 10 szt. Op. 69 Nożyczki bipolarne, smukłe wyg., dł. 23 cm Szt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9 - Dreny do arthropompy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Dreny do arthropompy szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141642-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10 - Akumulatory do UPS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Akumulator typ Europower – 12V 7 – 7,2Ah szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11 - Wielorazowe narzędzia laparoskopowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Nożyczki 5mm / 310mm - NOŻYCZKI MONOPOLARNE TYP METZENBAUM, OBROTOWE,ROZBIERALNE-4 CZĘSCIOWE WIELORAZOWEGO UŻYTKU ZĄBKOWANE,KOŃCE ZAKRZYWIONE, ODGIĘTE W LEWĄ STRONĘ Z WKŁADKĄ WĘGLOWĄ, ŚR 5 MM , DŁ 310 MM, MOŻLIWOŚC STERYLIZACJI JAKO NARZEDZIE ZŁOŻONE szt. 22 Kleszcze 5 mm / 310mm - KLESZCZYKI ATRAUMATYCZNE UNIWERSALNE Z PRZEWĘŻENIEM MONOPOLARNE, OBROTOWE,ROZBIERALNE-4 CZĘSCIOWE WIELORAZOWEGO UŻYTKU ŚR 5 MM , DŁ 310 MM, MOŻLIWOŚC STERYLIZACJI JAKO NARZEDZIE ZŁOŻONE szt. 23 Kleszcze 5mm / 310mm - KLESZCZYKI CHWYTAJĄCE TYPU GRASPER, ATRAUMATYCZNE, SZCZĘKI OKIENKOWE, ZĄBKOWANE, MONOPOLARNE, OBROTOWE, ROZBIERALNE-4 CZĘŚCIOWE, WIELORAZOWEGO UŻYTKU, Z ERGONOMICZNĄ RĘKOJEŚCIĄ Z BLOKADĄ, ŚR 5 MM, DŁ 310 MM,MOŻLIWOŚC STERYLIZACJI JAKO NARZEDZIE ZŁOŻONE szt. 24 Kleszcze do dysekcji - KLESZCZYKI CHWYTAJĄCE UNIWERSALNE, SZCZĘKI KRÓTKIE, OKIENKOWE, MONOPOLARNE, OBROTOWE, ROZBIERALNE-4 CZĘŚCIOWE, WIELORAZOWEGO UŻYTKU, Z ERGONOMICZNĄ RĘKOJEŚCIĄ Z BLOKADĄ, ŚR 5 MM, DŁ 420 MM,MOŻLIWOŚC STERYLIZACJI JAKO NARZEDZIE ZŁOŻONE szt. 25 Kleszcze jelitowe 5mm / 370mm - JELITOWE KLESZCZE DO CHWYTANIA TYPU DORSEY, MONOPOLARNE, OBROTOWE, ROZBIERALNE-4 CZĘŚCIOWE, WIELORAZOWEGO UŻYTKU, Z ERGONOMICZNĄ RĘKOJEŚCIĄ Z BLOKADĄ, ŚR 5 MM, DŁ 370 MM,MOŻLIWOŚC STERYLIZACJI JAKO NARZEDZIE ZŁOŻONE szt. 25a WKŁAD ROBOCZY KLESZCZ.JELIT.DORSEY ŚR.5/370MM szt. 25b TUBUS ZEWNĘTRZNY 5/5MM DO NARZ.370MM szt. 25c ERGONOMICZNA RĄCZKA DO NARZĘDZIA LAPAROSKOPOWEGO MONOPOLARNEGO Z BLOKADĄ I CZERWONĄ DŹWIGNIĄ KOLANKOWĄ CAŁKOWITEJ DEZAKTYWACJI BLOKADY, ZE STAŁYM, IZOLOWANYM PRZYŁĄCZEM HF I MECHANIZMEM ZAPADKOWYM ONE-CLICK DO POŁĄCZENIA Z RAMIENIEM ROBOCZYM NARZĘDZIA szt. 26 TUBUS ZEWNĘTRZNY 5/10MM DO NARZ.370MM szt. 27 Kleszcze jelitowe 5mm / 420mm - KLESZCZYKI MONOPOLARNE JELITOWE TYP DORSEY, OBROTOWE,ROZBIERALNE-4 CZĘSCIOWE, WIELORAZOWEGO UŻYTKU, SZCZĘKI DŁUGIE, OKIENKOWE, ŚR 5 MM, DŁ 420 MM,MOŻLIWOŚC STERYLIZACJI JAKO NARZEDZIE ZŁOŻONE szt. 28 Kleszcze zagięte 5mm / 310mm - KLESZCZYKI PREPARACYJNE TYPU MARYLAND, MONOPOLARNE, OBROTOWE, ROZBIERALNE-4 CZĘŚCIOWE WIELORAZOWEGO UŻYTKU, Z ERGONOMICZNĄ RĘKOJEŚCIĄ BEZ BLOKADY, ŚR 5 MM, DŁ 310 MM,MOŻLIWOŚC STERYLIZACJI JAKO NARZEDZIE ZŁOŻONE szt. 29 Igła Veresa - KANIULA INSUFLACYJNA VERESS , SR.2,1MM,DŁ. 150MM szt. 210 TROAKAR 10 + obturator - KOMPLETNY TROKAR SR.10MM , DŁ.110MM, METALOWY GŁADKI Z ZAWOREM DO INSUFLACJI I OBTURATOREM TRÓJKĄTNYM Kompl. 410a TUBUS TROKARU ŚR.10MM DŁ.110MM METALOWY GŁADKI Szt. 410b KORPUS DO TROAKARU ŚR.10,0MM Z ZAWOREM DO INSUFLACJI Szt. 410c OBTURATOR TRÓJKĄTNY DO TROAKARU.SR10,0MM 110MM Szt. 410d USZCZELKI SILIKONOWE WEWNETRZNE DO TROKARU SR.10MM, OP.=20SZT Szt. 111 TROAKAR 5 + obturator - KOMPLETNY TROKAR 5,5MM, DŁ.110MM METALOWY GŁADKI BEZ ZAWORU DO INSUFLACJI I OBTURATOREM TRÓJKĄTNYM Kompl 411a TUBUS TROKARU ŚR.5,5MM DŁ.110MM METALOWY GŁADKI Szt. 411b KORPUS DO TROAKARU ŚR.5,5MM BEZ ZAWORU DO INSUFLACJI Szt. 411c OBTURATOR TRÓJKĄTNY DO TROAKARU.SR5,5MM 110MM Szt. 411d USZCZELKI SILIKONOWE WEWNETRZNE DO TROKARU SR.5,5MM, OP.=20SZT Szt. 112 Klipsownica - KLIPSOWANICA LAPAROSKOPOWA POJEDYŃCZA, ROZMIAR ML, DŁ. 330MM, ŚR. 5,5MM, WYPOSAŻONA W OBROTOWE RAMIĘ I KANAŁ PŁUCZĄCY. DO ZASTOSOWANIA Z KLIPSAMI do oferowanej klipsownicy. Szt. 213 Ssak - URZADZENIE SSĄCO-PŁUCZĄCE SR. 5MM, DL 330MM Szt. 214 Optyka laparoskopowa - OPTYKA SZEROKOKATNA ŚR.10MM 30 ST.330MM Szt. 215 Światłowód laparoskopowy - FULL HD ŚWIATŁOWÓD.ŚR.4,8MM DŁUGI 2,5M Szt. 216 Dren do gazu - DREN DO INSUFLACJI Z PODGRZEWANIEM GAZU Szt. 217 Elektroda haczykowa - monopolarna + rączka + kabel 17a UCHWYT DO ELEKTROD MONOPOLARNEJ, ŚR. 5MM DŁ. 330MM Szt. 217b ELEKTRODA HACZYKOWA TYPU L, MONOPOLARNA DO UCHWYTU Szt. 217c KABEL MONOPOLARNY ERBE ICC WTYK 5 MM WT GNIAZDO MM Szt. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12 – Przyrząd przelewowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Przyrząd przelewowy do mieszania płynów z portami Typu – Transofix szt. 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141642-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13 - Zestawy infuzyjne do pompy infuzyjne ALARIS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Zestawy do pompy infuzyjne ALARISa Do pompy strzykawkowejZestaw przeźroczysty kompatybilny do pomp infuzyjnych strzykawkowych ALARIS CC z wbudowanym w linię dyskiem Alaris. Produkt jednorazowego użycia. Pozbawiony latexu i DEHP. 100szt/op. szt. 100b Do pompy objętościowejZestaw do infuzji standardowy kompatybilny do pomp objętościowych Alaris GW z zaworem zapobiegającym zjawisku syfonowania z zabezpieczeniem przed wolnym przepływem. Produkt jednorazowego użycia. Bez zawartości DEHP i latexu. Pozbawiony latexu i DEHP. 100szt/op. szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14 – Układ oddechowy do resuscytatora dla noworodków - typu Resuscitaire
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Jednorazowego użytku układ oddechowy z AutoBreath, składający się z karbowanej rury o dł. 1m, średnicy 10 mm, zintegrowanej z zastawką wydechową regulowaną ciśnieniem, zaopatrzoną w dren o długości 95 cm; układ kompatybilny z urządzeniem typu Resuscitaire. Op.=25 szt. Op. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33170000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15 - Naczynia plastikowe jednorazowego użytku do posiłków gorących
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Naczynia plastikowe jednorazowego użytku do posiłków gorących1 Talerz płaski Ø 23 cm ± 2cm szt. 35 0002 Flaczarka poj. 500 ml szt. 50 0003 Łyżki jednorazowe duże szt. 7 0004 Widelce jednorazowe szt. 7 0005 Nóż jednorazowy szt. 3 0006 Talerz papierowy prostokątny 17cm x 24 cm szt. 50 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16 – Retraktor wątrobowy typu wachlarz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Poz. Nazwa sprzętu j.m. Zapotrzebowanie śr/rok1 Retraktor wątrobowy typu wachlarz – wachlarzowy, 5 cio palczasty, wyginany, nierozbieralny, średnica 10mm, długość 330mm, z portem typu Luer – Lock do mycia w myjni szt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Pakiet nr 17 - Zestaw do nakłucia jamy opłucnowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Zestaw do nakłucia jamy opłucnowej – worek do zbiórki odprowadzanych płynów o pojemności 2000ml z zastawką przeciwzwrotną i odpływem, skalowany co 100ml, strzykawka o pojemności 60ml, trzy igły o długości 55mm (14G, 16G, 19G), kranik trójdrożny, wyrób sterylizowany tlenkiem etylenu. szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Pakiet nr 18 - Hypoalergiczne paski do zamykania brzegów ran
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:pojedyncze opakowanie każdego produktu powinno być zaopatrzone w etykietę zawierającą: nazwa w języku polskim, seria, data ważności 1 Hypoalergiczne , samoprzylepne paski do bezurazowego zamykania brzegów ran , wzmocnione 100 mm x 12 mm /+ - 3mm/ x 6 pasków w 1 opakowaniu op. 100 2 Hypoalergiczne , samoprzylepne paski do bezurazowego zamykania brzegów ran , wzmocnione 75 mm x 6mm /+ - 3mm/ x 3 paski w 1 opakowaniu op. 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Pakiet nr 19 - Narzędzia do chirurgii otwartej - wielorazowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Hak 3 - zębny ostry ( 165mm ) - HACZYK OPERACYJNY DELIKATNY TRÓJZĘBNY OSTRY 5,0X7,0MM DŁUGOŚĆ 165 MM Szt. 2 2 Hak 3 - zębny tępy ( 165mm) - HACZYK OPERACYJNY DELIKATNY TRÓJZĘBNY TĘPY4,5X7,0MM DŁUGOŚĆ 165 MM Szt. 2 3 Nożyczki mięśniowe ( 170mm ) - NOŻYCZKI PREPARACYJNE TYP MAYO- STILLE ODGIĘTE DŁUGOŚĆ 170 MM 6 3/4" OSTRZA TĘPO TĘPE Szt. 3 4 Imadło Hagera ( 200mm ) - MADŁO CHIRURGICZNE Z ZAPADKĄ DŁUGOŚĆ 200 MM 8" CZĘŚĆ ROBOCZA Z TWARDĄ WKŁADKĄ SZCZĘKI ZĄBKOWANE KRZYŻOWO SKOK 0,2 MM BARDZO SMUKŁE Szt. 2 5 Imadło Hagera ( 180mm ) - IMADŁO CHIRURGICZNE Z ZAPADKĄ DŁUGOŚĆ 180 MM CZĘŚĆ ROBOCZA Z TWARDĄ WKŁADKĄ SZCZĘKI ZĄBKOWANE KRZYŻOWO SKOK 0,2 MM BARDZO SMUKŁE Szt. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33160000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej - Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej na rzecz 36 osób niesamodzielnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Siemianowice Śląskie: dostawa rękawic chirurgicznych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa rękawów foliowo-papierowych, testów i materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa sprzętu medycznego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI