Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów opatrunkowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiemianowice Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-08-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-18
  • Numer ogłoszenia575138-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 575138-N-2020 z dnia 2020-08-18 r.

Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów opatrunkowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 30827000000000, ul. 1-go Maja  9 , 41-100  Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 228 30 30, , e-mail zp@zozsiemianowice.pl, , faks 32 228 14 98.
Adres strony internetowej (URL): https://zozsiemianowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://zozsiemianowice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://zozsiemianowice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
Adres:
Szpital Miejski w Siemianowicach Śl. Sp. z o.o.; ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śl., Biuro Zarządu - sekretariat (pok. A002)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny: SZM/DZ/341/27/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotzamówienia został podzielony na 14 pakietów. Pakiet nr 1 Zestawy do iniekcji, kompresy, opatrunkijałowe, hypoalergiczne przylepce. Pakiet nr 2 Gaza bawełniana i kompresy gazowe niejałowe i jałowePakiet nr 3 Setony, serwety, tupfery Pakiet nr 4 Kompresy gazowe niejałowe Pakiet nr 5 Podkład z włókniny i chusta Pakiet nr 6 Wata Pakiet nr 7 Opaski dziane, elastyczna, opatrunek syntetyczny Pakiet nr8 Opaski gipsowe 12 minut Pakiet nr 9 Plastry opatrunkowe do zaopatrywania ran pooperacyjnych Pakietnr 10 Siatki opatrunkowe elastyczne typu rękaw Pakiet nr 11 Opatrunek jałowy gazowy nasączonyparafiną Pakiet nr 12 Przylepce, preparat do ochrony skóry Pakiet nr 13 Hypoalergiczne paski dozamykania brzegów ran Pakiet nr 14 Zestawy porodowe i noworodkowe oraz zestawy opatrunkowe doprocedur medycznych

II.5) Główny kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141000-0
33141111-1
33141110-4
33141112-8
33141113-4
33141119-7
33141115-9
33141114-2
33141116-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 222473,90
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej,jeŜeli wykaŜe, Ŝe: a) Wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieŜwykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeŜeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Dla Pakietów nr 2, 14 - każda dostawa o wartości nie niższej niż 40 000,00 PLN brutto,Dla Pakietów nr 1, 4 - każda dostawa o wartości nie niższej niż 25 000,00 PLN brutto,Dla Pakietów nr 3, 6 ,7, 9 - każda dostawa o wartości nie niższej niż 15 000,00 PLN brutto,Dla Pakietów nr 5, 8, 12 - każda dostawa o wartości nie niższej niż 6 000,00 PLN brutto,Dla Pakietów nr 10, 11, 13- każda dostawa o wartości nie niższej niż 500,00 PLN brutto,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanymprzez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, Ŝe wykonawca nie podlegawykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5do SIWZ. Oświadczenie o przynaleŜności lub braku przynaleŜności do tej samej grupy kapitałowej, októrej mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeŜeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, Ŝe oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przezzamawiającego, zamawiający Ŝąda: a) Oświadczenie o posiadaniu przez zaoferowany przedmiotzamówienia aktualnych dopuszczeń do obrotu i uŜywania dla wyrobów medycznych zgodnie z ustawąz dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 211 późn. zm.), b) Materiały informacyjne (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim potwierdzającespełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ ( Opis przedmiotuzamówienia). W przypadku kiedy zaoferowane wyroby będą budzić wątpliwości Zamawiającego co doich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ, Zamawiający w celupotwierdzenia, Ŝe oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ zastrzegaprawo Ŝądania próbek wszystkich zaoferowanych wyrobów. Próbki zostaną uzupełnione przezZamawiającego na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 20,00
Termin zapłaty 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: • zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy,• obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę,• zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie.• zmiany danych Stron umowy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),• działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,• zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,• omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,• mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,• zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,• zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu z zachowaniem ceny jednostkowej,• sposobu konfekcjonowania produktów przy zachowaniu cen jednostkowych przeliczonych odpowiednio dla nowego sposobu konfekcjonowania, zmiany numerów katalogowych produktów w przypadku aktualizacji katalogów przez producenta, a także w zakresie zmiany produktu przy zachowaniu nazwy międzynarodowej jeżeli produkt objęty ofertą został wstrzymany w produkcji lub wycofany, przy zachowaniu ceny jednostkowej,• zmiany określone w art. 144 ust. 1 ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-27, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: PAKIET NR 1 *** - Zestawy do iniekcji, kompresy, opatrunki jałowe, hypoalergiczne przylepce.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: pojedyncze opakowanie każdego produktu powinno być zaopatrzone w etykietę zawierającą: nazwa w języku polskim, seria, data ważności 1 Sterylny zestaw do iniekcji o składzie : kompresy włókninowe nasączone 70%alkoholem izopropylowym o właściwościach dezynfekujących oraz kompresywłókninowe suche ,wymiar obu kompresów po złożeniu 30 mm x 30 mm, wymiarcałkowity obu kompresów 60mm x 30mm opakowanie zawiera 50 par kompresów suchy + mokry2 Kompresy włókninowe 30g/m2 , 4-warstwy, niejałowe, 5x5cm x 100 szt.w opakowaniu 3 Jałowy opatrunek włókninowy, hypoalergiczny z klejem akrylowym z zaokrąglonymi brzegami do mocowania kaniul w miejscu wkłucia 5,1-6cm x 7,6cm-8cm x 1szt ***4 Opatrunek jałowy, przeźroczysty, samoprzylepny z folii poliuretanowej, z ramka, do jałowego osłonięcia ran i ochrony przed wtórnym zakażeniem w opakowaniu zgrzewanym, odporne na działanie śr. dezynfekujących zawierających alkohol 10cm x 12cm +/- 2 cm x 1 sztuka ***5 Sterylny, poliuretanowy opatrunek do mocowania cewników centralnych z dwoma wcięciami. Rozmiar 10 x 12cm z ramką i metką. Obrzeża wzmocnione od spodu włóknina z każdej strony. Odporne na działanie śr. dezynfekujących zawierających alkohol. Klej akrylowy naniesiony równomiernie. Wyrób medyczny klasy IIa, opakowanie typu folia-folia. Potwierdzenie bariery folii dla wirusów =>27nm przez niezależne laboratorium na podstawie badań statystycznie zmiennej ilości próbek (min. 30) 10cm x 12cm +/- 2 cm x 1 sztuka ***6 Hypoalergiczny przylepiec o optymalnej rozciągliwości i sile adhezji. Wykonany z białej miękkiej, perforowanej, elastycznej włókniny poliestrowej z klejem akrylowym, pozwalającej na łatwe dostosowanie przylepca do anatomicznych kształtów ciała, trudnobrudzącej. Włóknina zapewnia przepuszczalność dla pary wodnej i powietrza, jest wodoodporna, bez papieru zabezpieczającego. Stosowany do mocowania opatrunków , zwłaszcza pooperacyjnych, perforowana co 5 cm, do stosowania bez użycia nożyczek. Nie zawiera tlenku cynku, lateksu, kauczuku 10 cm x 9,1 m x 1 szt. 15cm x 9,1 m x 1 szt. 20cm x 10 m x 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141100-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 32143,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 20,00
Termin zapłaty 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: PAKIET NR 2 - gaza bawełniana i kompresy gazowe niejałowe i jałowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Gaza bawełniana niejałowa 13-nitkowa,szer. 90cm x 100 mb2 Gaza bawełniana niejałowa 17-nitkowa, szer. 90cm x 100 mb3 Gaza bawełniana niejałowa 13-nitkowa, 1m x 1m4 Gaza bawełniana jałowa kopertowana 13-nitkowa 1mx1m, nitka bielona bezchlorowo 5 Kompresy gazowe niejałowe 13 nitkowe, 8 warstwowe, z podwijanymi brzegami, *** 5cm x 5cm ā 100 szt. x 1 op.6 Kompresy gazowe niejałowe 13 nitkowe, 8 warstwowe, podwijanymi brzegami *** 7,5cm x 7,5 cm ā 100 szt. x 1 op.7 Kompresy gazowe niejałowe 13 nitkowe, 8 warstwowe, podwijanymi brzegami,*** 10cm x 10cm ā 100 szt. x 1 op.8 Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 8 warstwowe, podwijanymi brzegami *** ā 3 szt.; 5cm x 5cm x 1 op.9 Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 8 warstwowe, podwijanymi brzegami *** ā 3 szt.; 7,5cm x 7,5cm x 1 op.10 Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 8 warstwowe, podwijanymi brzegami *** ā 3 szt.; 10cm x 10cm. X 1 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141119-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 42482,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: PAKIET NR 3 *** - Setony, serwety, tupfery
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Serweta operacyjna jałowa z nitką RTG i tasiemką 8 – warstwowe, 17 nitkowe , 45cm x 45cm ā 2 szt. ***2 Setony gazowe 17 nitkowe 4 warstwowe jałowe 2 m x 1 cm ***3 Setony gazowe 17 nitkowe 4 warstwowe jałowe 2 m x 2 cm ***4 Setony gazowe 17 nitkowe 4 warstwowe jałowe 2 m x 5 cm ***5 Serweta z włókniny jałowa ,foliowana 45 x 75 cm z otworem 8cm i przylepcem a 1 szt.6 Serweta z włókniny jałowa ,foliowana 45 x 75 cm z otworem 5cm i przylepcem a 1 szt.7 Serweta z włókniny jałowa, foliowana 45 x 75 cm a 1 szt.8 Tupfery gazowe jałowe typu kula z nitką RTG 30cm x 30cm ā 20 szt. ***9 Tupfery gazowe jałowe typu fasola z nitką RTG 15cm x 15cm ā 10 szt. ***materiały opatrunkowe o klasie II a wg, klasyfikacji wyrobów medycznych do krótkotrwałego kontaktu (reguła7).Uwaga:Pozycja 1 – Zamawiający dopuszcza wycenę opakowań a’5szt. z odpowiednim przeliczeniem do dwóch miejsc po przecinku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 15804,20
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: PAKIET NR 4 *** - Kompresy gazowe jałowe i niejałowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kompresy gazowe niejałowe 17 nitkowe, 16 warstwowe , podwijanymi brzegami ,z nitką RTG będącą integralna częścią całego kompresu; *** 10cm x 10cm a 100 szt. x 1 op.2 Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, warstwowe , rozmiar 10cmx7cm po rozłożeniu 100cmx100cm do zaopatrywania ran bezpośrednio po zabiegach operacyjnych.3 Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 16 warstwowe , podwijanymi brzegami ,z nitką RTG będącą integralna częścią całego kompresu; *** 10cm x 10cm a 10 szt. x 1 op.4 Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 16 warstwowe , podwijanymi brzegami ,z nitką RTG będącą integralna częścią całego kompresu; *** 10cm x 10cm a 20 szt. x 1 op.5 Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 16 warstwowe , podwijanymi brzegami ,z nitką RTG będącą integralna częścią całego kompresu; *** 10cm x 10cm a 40 szt. x 1 op.6 Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 12warstwowe , podwijanymi brzegami ,z nitką RTG będącą integralna częścią całego kompresu; *** 7.5cm x 7.5cm a 20 szt. x 1 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141119-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25014,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: PAKIET NR 5 - Podkład z włókniny i chusta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Podkład z włókniny foliowany niejałowy, 210cm x 160 cm x 1 szt.2 Chusta trójkątna włókninowa x 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141114-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7120,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: PAKIET NR 6 – Wata
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Wata celulozowa – płaty o dużej wchłanialności, bielona 40 x 60 cm x 1 kg 2 500 kg2 Wata celulozowa – rolki ā 150 g x 1 szt. 20 szt.3 Wata opatrunkowa bawełniano – wiskozowa ā 200 g x 1 szt. 40 szt.4 Wata opatrunkowa bawełniano – wiskozowa ā 500 g x 1 szt. 40 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141115-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16545,20
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: PAKIET NR 7 - Opaski dziane, elastyczna, opatrunek syntetyczny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Opaska dziana, wiskozowa ,podtrzymująca 4m x 10cm x 1 szt.2 Opaska dziana, wiskozowa ,podtrzymująca 4m x 15cm x 1 szt.3 Opaska dziana, wiskozowa ,podtrzymująca 4m x 5cm x 1 szt. 4 Opaska elastyczna dziana z zapinką wykonana z poliestru i elastomeru, elastyczna na całej długości wym.5m x 15cm5 Opaska elastyczna 4m x 15cm z zapinką , tkana , wielokrotnego użytku o uniwersalnym zastosowaniu x 1 szt.6 Syntetyczny opatrunek /podkład/ pod gips 10 cm x 300 cm7 Syntetyczny opatrunek /podkład/ pod gips 12 cm x 300 cm8 Syntetyczny opatrunek /podkład/ pod gips 15 cm x 300 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33111413-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11906,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: PAKIET NR 8 OPASKI GIPSOWE - 8 - 12 minutowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 8 OPASKI GIPSOWE - 8 - 12 minutowe1 10 cm x 300 cm x 1 szt. / lub 2 sztuki2 12 cm x 300 cm x 1 szt.3 15 cm x 300 cm x 1 szt. 4 20 cm x 300 cm x 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141100-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3417,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: PAKIET NR 9 PLASTRY OPATRUNKOWE JAŁOWE DO ZAOPATRYWANIA RAN POOPERACYJNYCH Z POWŁOKĄ ZAPOBIEGAJĄCĄ PRZYKLEJANIU SIĘ DO RANY W OPAKOWANIACH ZGRZEWNYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 9 PLASTRY OPATRUNKOWE JAŁOWE DO ZAOPATRYWANIA RAN POOPERACYJNYCH Z POWŁOKĄ ZAPOBIEGAJĄCĄ PRZYKLEJANIU SIĘ DO RANY W OPAKOWANIACH ZGRZEWNYCH 1 7,0-7,5 cm x 5 cm x 1 szt. 26000 szt.2 10 cm x 8 cm x 1 szt. 2500 szt.3 10 cm x 6 cm x 1 szt. 3000 szt. 4 15 cm x 6 cm x 1 szt. 2000 szt.5 15 cm x 8 cm x 1 szt. 2500 szt.6 20 cm x 8 cm x 1 szt. 1400 szt.7 20 cm x 10 cm x 1 szt. 3200 szt.8 25 cm x 10 cm x 1 szt. 5000 szt.9 30 cm x 10 cm x 1 szt. 500 szt.10 35 cm x 10 cm x 1 szt. 3000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141111-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12063,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: PAKIET NR 10 SIATKI OPATRUNKOWE ELASTYCZNE typu rękaw, wykonana z przędzy poliamidowo-poliuretanowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 10 SIATKI OPATRUNKOWE ELASTYCZNE typu rękaw, wykonana z przędzy poliamidowo-poliuretanowej1 1m x 1,0 – 1,5 cm2 1m x 1,5 – 2,5 cm 3 1m x 2,5 – 3,5 cm 4 1m x 3,5 – 4,5 cm5 1m x 5,0 – (6,5)7,0 cm 6 1m x 7,0 – 9,0 (9,5) cm 7 1m x 9,0 – 11,0 cm lub 10,0-13,5 cm8 1m x 13,0 (13,5) – 15,0 cm (16,0cm)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 992,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: PAKIET NR 11 - Opatrunek jałowy gazowy nasączony parafiną
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 11 - Opatrunek jałowy gazowy nasączony parafiną1 Opatrunek jałowy gazowy nasączony parafiną 5cm x 5 cm x 1 szt. 10cm x 10 cm x 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 354,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: PAKIET NR 12 - Przylepce, preparat do ochrony skóry
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 12 - Przylepce, preparat do ochrony skóry 1 Uniwersalny przylepiec mocujący na tkaninie, hipoalergiczny 5 m x 2,5 cm x 1 szt. 2 Przylepiec włókninowy mocujący, hipoalergiczny 9,14 m x 2,5 x 1 szt. 3 Przylepiec hypoalergiczny mocujący z włókniny poliestrowej, pokryty klejem akrylowym, bez zawartości tlenku cynku, perforowany na całej długości, co umożliwia dzielenie wzdłuż i w poprzek bez użycia nożyczek, oddychający, wodoodporny 9,14 m x 5 cm x 1 szt.4 Przylepiec mocujący ze sztucznego jedwabiu ,hipoalergiczny 9,14 m x 5 cm x 1 szt. 5 Przylepiec z opatrunkiem nie przywierającym do ran na włókninie z klejem akrylowym, hipoalergiczny 1m x 6 cm x 1 szt. 6 Preparat do ochrony skóry, bez zawartości alkoholu, nafty i wazeliny. . Szybko wysycha, tworząc na skórze oddychającą, przejrzystą błonę. Sterylny i nietoksyczny, w atomizerze 28 – 30ml. PRÓBKA7 Preparat do ochrony skóry, bez zawartości alkoholu, nafty i wazeliny. Szybko wysycha, tworząc na skórze oddychającą, przejrzystą błonę. Sterylny i nietoksyczny, w kremie 92 - 95g. PRÓBKA8 Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek do mocowania kaniul obwodowych u dzieci, ramka otaczająca cały opatrunek, zaokrąglone brzegi, rozmiar 4,4x4,4 cm, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol, klej akrylowy równomiernie naniesiony na całej powierzchni przylepnej, wyrób medyczny klasy IIa, nie pylące, nie rwące się w kierunku otwarcia opakowanie z polietylenu typu folia-folia o wysokiej gęstości, zapewniające sterylną powierzchnię dla odłożenia opatrunku po otwarciu opakowania. Potwierdzenie bariery folii dla wirusów =>27nm przez niezależne laboratorium.9 Pojedynczo pakowany, sterylny opatrunek z folii poliuretanowej do mocowania i zabezpieczania wkłuć donaczyniowych u noworodków i niemowląt , rozmiar 3,8x4,5cm , ze wzmocnionymi z 4 stron włókniną brzegami. Folia pokryta hydrofilowym klejem akrylowym naniesionym w siateczkę , ramka ułatwiająca aplikację i metka do oznaczania , opatrunek odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol. Na części foliowej klej jest naniesiony wzorem diamentu a na wzmocnieniu klej naniesiony jest w sposób równomierny . Dodatkowe laminowane paski z włókniny (w tym jeden z kolorową aplikacją) do mocowania cewnika/kaniuli oraz laminowana włókninowa metka do oznaczania. Opatrunek posiada zaokrąglone brzegi , przepuszczalność dla pary wodnej powyżej 10.000 g/m 2 /37ºC/24h.10 Zestaw myjący do kompleksowej ochrony i pielęgnacji skóry pacjenta przeznaczony do mycia całego pacjenta zapewnia jednoczesne nawilżanie suchej skóry i tworzy ochronę barierową, produkt bezzapachowy bez parabenów hypoalergiczny. Preparat nie wymaga spłukiwania, ani usuwania ze skóry.Wym20cmx30cm.Opakowanie jednostkowemaks..8szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11374,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: PAKIET NR 13 - Hypoalergiczne paski do zamykania brzegów ran
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 13 - Hypoalergiczne paski do zamykania brzegów ran1 Hypoalergiczne , samoprzylepne paski do bezurazowego zamykania brzegów ran , wzmocnione 100 mm x 12 mm /+ - 3mm/ x 6 pasków w 1 opakowaniu2 Hypoalergiczne , samoprzylepne paski do bezurazowego zamykania brzegów ran , wzmocnione 75 mm x 6mm /+ - 3mm/ x 3 paski w 1 opakowaniu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141112-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 250,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: PAKIET NR 14 - Zestawy porodowe i noworodkowe oraz zestawy opatrunkowe do procedur medycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 14 - Zestawy porodowe i noworodkowe oraz zestawy opatrunkowe do procedur medycznych 1 Zestaw do cewnikowania I- OIOM Zestaw o minimalnym składzie: Jałowy zestaw do cewnikowania, zapakowane w twardy blister w składzie:serweta laminowana 42g/m2,niebieska,roz.50x60cm- 1 szt.serweta laminowana 42g/m2,niebieska, z otworem 5cm i rozcięciem roz.50x60cm- 1 szt. rękawice nitrylowe rozmiar M z wywiniętymi mankietami- 2 szt.Tupfer kula 17N,roz.20x20cm- 5 szt.Kompresy z gazy, 17N, 8W,roz.7,5x7,5cm- 8 szt.Pęseta plastikowa ok13cm- 1 szt.pean plastikowy ok 14cm – 1 szt.pojemnik plastikowy 125cm- 1 szt.Elementy poza twardym blistrem stanowiące skład zestawuStrzykawka wypełniona jałową wodą z 10% gliceryną 10ml – 1 szt.Strzykawka wypełniona lubrykantem z lidokainą 6ml.- 1 szt.Tupfery, kompresy gazowe kl.2a reg 7.Zestaw zapakowany w opakowanie typu „twardy blister”, na opakowaniu centralna etykieta z dwiema nalepkami z numerem serii, datą ważności, nazwą producenta, służąca do wklejania do dokumentacji. Napisy na etykiecie w języku polskim. Sterylizowany EO.2 Zestaw do wkłucia centralnego - OIOM serweta laminowana 42g/m2,roz.75x45cm- 1 szt.serweta 2-warstwowa,56g/m2,roz.45x75cm z przylepnym otworem 8cm- 1 szt.strzykawka 10ml – 1 szt.strzykawka 20ml- 1 szt.igła 1,2x40mm- 1 szt.igła 0,8x40mm- 1 sz.tkompresy z gazy 17n.8w,roz.7,5x7,5- 10 szt.tupfery kule,roz.20x20cm – 10 szt.Tupfery ,kompresy gazowe kl.2a reg 7.opatrunek z wkładem chłonnym,roz.7,2x5cm- 1 szt.pęseta plastikowa 13cm- 1 szt.ostrze nr 11- 1 szt.imadło metalowe 13cm,ju ze stali polerowanej, spełniające wymagania normy ISO 7153-1 oraz ASTM 899-12, po obu stronach narzędzia umieszczony znak CE oraz znak jednorazowego użycia(przekreślona 2) – 1 sztZestaw zapakowany w opakowanie typu twardy blister,2-komorowy,służący jako miska do zabiegu.3 Zestaw do zmiany opatrunku - OIOM Zestaw o minimalnym składzie: Rękawice lateksowe M z wywiniętymi mankietami – 2 szt.Pęseta plastikowa niebieska i zielona 12,5cm – 2 szt.Tupfer kula z gazy 17 nitkowej 20x20cm – 6 szt.Kl 2a reg 7.Ostrze jednorazowe nr 11 – 1 szt.Worek foliowy na odpady 240x270 mm- 1 szt.Kompres włókninowy 30g 4w 7,5x7,5 cm – 2 szt.Zestaw zapakowany w opakowanie typu „twardy blister” , na opakowaniu centralna etykieta z kodem kreskowym z dwiema nalepkami z numerem serii, datą ważności, nazwą producenta, służąca do wklejania do dokumentacji. Napisy na etykiecie w języku polskim. Sterylizowany EO.4 Zestaw do dezynfekcji pola operacyjnego - OIOM Zestaw o minimalnym składzie: Rękawice lateksowe L z wywiniętymi mankietami – 2 szt.Tupfery kula 17N, 20x20cm -5 szt.Korcang – kleszczyki plastikowe19 cm – 1 szt.Zestaw zapakowany w opakowanie typu „twardy blister” , na opakowaniu centralna etykieta z kodem kreskowym z dwiema nalepkami z numerem serii, datą ważności, nazwą producenta, służąca do wklejania do dokumentacji. Napisy na etykiecie w języku polskim. Sterylizowany EO.5 Zestaw do zakładania szwów – Poradnia chirurgiczna Zestaw o minimalnym składzie: Serweta z laminatu 42g/m2,45x75cm -1szt.Serweta z laminatu 42g/m2,50x60cm z przylepnym otworem 8cm -1szt.Tupfery kula 17N, 20x20cm -3szt.Kompresy włókninowe 30g/m2,Roz.7,5x7,5cm -5szt.Tupfery, kompresy włókninowe kl.2a reg 7.Pęseta plastikowa 13cm -1sztPęseta metalowa chirurgiczna 12cm ju-1szt.Imadło metalowe 13cm ju -1szt.Nożyczki metalowe ostro-ostre11cm ju -1szt.Narzędzia metalowe wykonane ze stali polerowanej, spełniające wymagania normy ISO 7153-1 oraz ASTM 899-12, na powierzchni znak CE z obu stron narzędzia ,oraz znak jednorazowości (przekreślona 2) z obu stron narzędzia.Zestaw zapakowany w opakowanie typu „twardy blister” , na opakowaniu centralna etykieta z kodem kreskowym z dwiema nalepkami z numerem serii, datą ważności, nazwą producenta, służąca do wklejania do dokumentacji. Napisy na etykiecie w języku polskim. Sterylizowany EO.6 Zestaw urologiczny sterylny - Poradnia urologiczna Zestaw o minimalnym składzie: serweta laminowana 42g/m2,niebieska,roz.50x60cm- 1 szt.serweta laminowana 42g/m2,niebieska, z otworem 5cm i rozcięciem roz.50x60cm- 1 szt. rękawice lateksowe roz. M z wywiniętymi mankietami- 2 szt.Tupfer kula 17N,roz.20x20cm- 6 szt.Kompresy z gazy, 17N, 8W,roz.7,5x7,5cm- 8 szt.Pęseta plastikowa - 1 szt.Zestaw zapakowany w opakowanie typu „twardy blister”, na opakowaniu centralna etykieta z dwiema nalepkami z numerem serii, datą ważności, nazwą producenta, służąca do wklejania do dokumentacji. Napisy na etykiecie w języku polskim. Sterylizowany EO7 Zestaw noworodkowy Zestaw o minimalnym składzie: 1. Podkład higienicznych z wkładem chłonnym z pulpy celulozowej o wymiarach 60 x 60 x 1 szt., górna warstwa podkładu wykonana z miękkiej włókniny, a od spodu pokryty nieprzepuszczalną folią.2. Serwetki z włókniny spunlace 50 g/m2 80 cm x 60 cm x 2 szt.3. Kocyk flanelowy z motywem dziecięcym 160 cm x 75 cm x 1 szt. 4. Czapeczka nakładana, z podwójnym mankietem, wykonana z dzianiny bawełnianej, splot ściągaczowy, rozmiar u dołu bez naciągania 20 cm w obwodzie x 1 szt. Zestaw jałowy, opakowany folia/papier, wraz z etykietą samoprzylepną, zbudowaną z części nieusuwalnej oraz z dwóch elementów (indeks wyrobu, numer lot, data ważności oraz identyfikacja producenta), które można odkleić celem dołączenia do dokumentacji Zamawiającego.8 Zestaw porodowy z metalowymi narzędziami jednorazowego użytku Zestaw o minimalnym składzie: - serweta 130x90 cm pod pośladki w kształcie stożka wykonana z laminat dwuwarstwowego o gram 56g/m2 – 1 szt.- kompresy gazowe 17n8w 10x10 – 10 szt.- serweta kompresowa wykonana z włókniny spunlace o gram. 50g/m2w rozmiarze 60x80 cm- 2 szt.- nożyczki metalowe do nacięcia krocza, jednorazowego użytku – 1 szt.- nożyczki metalowe do przecięcia pępowiny , jednorazowego użytku – 1 szt.- zacisk do pępowiny plastikowy – 1 szt.- serweta podfoliowana wykonana z laminatu o gram 43g/m2 150x90 cm do owinięcia zestawu jako osłona na stolik narzędziowy- 1 szt.Zestaw zapakowany w torebkę papierowo-foliową z etykietą centralną w języku polskim zawierającą dane dotyczące producenta, datę ważności i numer LOT, z etykietami TAG do wklejenia do dokumentacji medycznej.8a Pean metalowy jednorazowego użytku 14 cm.9 Zestaw dom pobierania materiału do badań Zestaw o minimalnym składzie: Miska owalna 500 ml / ok. 11,5 x 7,5 cm / , miska owalna 250 ml / ok. 9,5 x 5,5 cm/ , plastikowe z transparentnymi podziałkami Zestaw zapakowany w opakowanie papierowo-foliowe , na opakowaniu centralna etykieta z kodem kreskowym z dwiema nalepkami z numerem serii, datą ważności, nazwą producenta, służąca do wklejania do dokumentacji. Napisy na etykiecie w języku polskim. Sterylizowany EO.10 Zestawy do szycia krocza Skład Serweta 90x60 cm wykonana z laminatu polipropylen-polietylen o gram. 43 g/m2 – 1 szt., Podkład chłonny z pulpą celulozową 90x60 cm – 1 szt.Kompresy gazowe 17n8w 7,5x7,5 cm – 20 szt.Penseta chirurgiczna metalowa j.uż 15 cm -1 szt.Nożyczki ostro-tępe metalowe j.uż 17 cm – 1 szt.Imadło metalowe j.uż. 20 cm – 1 szt.Pean metalowy j. uż. 20 cm – 1 szt.Narzędzia jednorazowego użytku, wykonany ze stali polerowanej, spełniające wymagania normy ISO 7153-1 oraz ASTM 899-12, po obu stronach narzędzia umieszczony znak CE oraz znak jednorazowego użycia (przekreślona 2)Zestaw zapakowany w torebkę papierowo-foliową z etykietą centralną w języku polskim zawierającą dane dotyczące producenta, datę ważności i numer LOT, z etykietami TAG do wklejenia do dokumentacji medycznej.11 Zestaw do usuwania szwów – ginekologiczny Zestaw do usuwania szwów – ginekologicznySkład:Rękawice lateksowe M z wywiniętymi mankietami – 2 szt.Pęseta metalowa j.uz 12,5cm – 1 sztTupfer kula, z gazy 17 nitkowej 20x20cm – 6 szt.Kl 2a reg 7.Nożyczki chirurgiczne ,metalowe oczne j.uż. 11cm-1sztNożyczki i pęseta jednorazowego użytku, wykonany ze stali polerowanej, spełniające wymagania normy ISO 7153-1 oraz ASTM 899-12, po obu stronach narzędzia umieszczony znak CE oraz znak jednorazowego użycia (przekreślona 2)Zestaw zapakowany w opakowanie typu „twardy blister” dwukomorowy, na opakowaniu centralna etykieta z dwiema nalepkami z numerem serii, datą ważności, nazwą producenta, służąca do wklejania do dokumentacji. Napisy na etykiecie w języku polskim. Sterylizowany EO
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 43008,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej - Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej na rzecz 36 osób niesamodzielnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI