Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów szewnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiemianowice Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-04-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-22
  • Numer ogłoszenia533406-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 533406-N-2020 z dnia 2020-04-22 r.

Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów szewnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 30827000000000, ul. 1-go Maja  9 , 41-100  Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 228 30 30, , e-mail zp@zozsiemianowice.pl, , faks 32 228 14 98.
Adres strony internetowej (URL): www.zozsiemianowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.zozsiemianowice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zozsiemianowice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
Adres:
Szpital Miejski w Siemianowicach Śl. Sp. z o.o.; ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śl., Biuro Zarządu - sekretariat (pok. A002)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów szewnych
Numer referencyjny: SZM/DN/DZ/341/13/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 pakietów.Lp. Nr Pakietu Nazwa Pakietu1 Pakiet nr 1 Nić syntetyczna monofilamentowa wchłaniana I2 Pakiet nr 2 Nić pleciona syntetyczna wchłaniana I3 Pakiet nr 3 Nić pleciona syntetyczna wchłaniana II4 Pakiet nr 4 Nić naturalna jedwabna5 Pakiet nr 5 Nić pleciona syntetyczna niewchłanialna6 Pakiet nr 6 Nić syntetyczna monofilamentowa niewchłaniana I7 Pakiet nr 7 Nić pleciona syntetyczna wchłaniana III8 Pakiet nr 8 Nić syntetyczna monofilamentowa niewchłaniana II9 Pakiet nr 9 Taśma do szycia narządów miąższowych10 Pakiet nr 10 Nić syntetyczna monofilamentowa wchłaniana II11 Pakiet nr 11 Nić pleciona syntetyczna wchłaniana IV12 Pakiet nr 12 Nić syntetyczna monofilament niewchłaniana IIIWarunki szczegółowe dla wszystkich pakietów: 1. Dostawca gwarantuje:a) terminowość dostaw: od 2 do 5 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia drogą pisemną/ faksową lub drogą elektroniczną; b) godziny dostaw do 13.00 – miejsce dostaw - Apteka szpitalna, ul.1 Maja 9, Siemianowice Śląskie 41-100;c) zamówienia realizowane w pełnych, oryginalnych opakowaniach produktu leczniczego, wyrobu medycznego. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć towar zgodnie z zamówieniem, co do ilości, jakości,w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie;d) W przypadku dostaw „cito” w szczególnych okolicznościach, których nie można było wcześniej przewidzieć - do 8 godzin od chwili złożenia zamówienia;e) potwierdzanie zamówienia niezwłocznie po jego otrzymaniu, z podaniem pozycji, które nie zostaną zrealizowane i podaniem przyczyny, terminu realizacji;f) realizację reklamacji w okresie od 1 dnia do 2 dni od dnia zgłoszenia reklamacji dotyczącej wad fizycznych towaru, jak również wad jakościowych; Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwej partii towaru na wolną od wad w ciągu 1 dnia w przypadku wad jakościowych oraz w ciągu 2 dni od chwili złożenia reklamacji w przypadku pozostałych. Reklamacje będą składane przez Zamawiającego na piśmie i faksem lub drogą mailową niezwłocznie po stwierdzeniu wad. Reklamowany towar zwracany jest do Dostawcy jego środkami transportu lub na koszt Dostawcy;g) posiadanie świadectw dopuszczenia do obrotu;h) termin ważności produktu leczniczego, wyrobu medycznego minimum 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Zamawiający zwraca dostarczony towar na koszt dostawcy, w przypadku krótszego niż wskazany terminu ważności;i) każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu medycznego oraz opakowania zbiorcze muszą posiadać etykiety handlowe zawierające: nazwę handlową zgodnie ze złożoną ofertą handlową- wyrobu medycznego lub równoważny – tj. opakowanie zbiorcze i pojedynczy egzemplarz (saszetka) muszą posiadać opisy i symbole, które w zrozumiały i jednoznaczny sposób pozwolą użytkownikowi na identyfikację wyrobu medycznego (szwu (nici) potrzebnego w danym zabiegu materiału szewnego);j) na każdym egzemplarzu, a także na opakowaniu zbiorczym materiałów szewnych będzie podany nr serii oraz data ważności, nazwy producenta, ilości sztuk w opakowaniu;k) Do każdej saszetki nici dołączone są wklejki do dokumentacji medycznej zawierające – nazwę producenta, nr serii, datę ważności, nr katalogowy, nazwę nici i nadrukowany kod matrycowy;l) że każdy produkt musi posiadać wszelkie niezbędne atesty, certyfikaty CE, zaświadczenia względnie świadectwa dopuszczające do użytkowania w lecznictwie zamkniętym (o ile ustawy nakładają taki obowiązek);m) Iż w przypadku nie dostarczenia towaru określonego w umowie w wymaganym terminie, pożądanej jakości oraz w przypadku braku możliwości dostawy produktu objętego niniejszą umową, Zamawiający będzie uprawniony do zrealizowania zamówienia u innego Dostawcy a Dostawca pokryje różnicę w cenie między ceną przewidzianą w umowie a ceną u innego Dostawcy.2. Charakterystyka nici.Materiały szewne powinny charakteryzować się : gładką, jednolitą powierzchnią, pozbawioną zagłębień i łączeń jednorodną grubością na całej swojej długości plastycznością i podatnością na odkształcenia, podczas używania wytrzymałością na zerwanie, podczas używania

II.5) Główny kod CPV: 33141121-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141120-7
33141100-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lubzawodowej, jeŜeli wykaŜe, Ŝe: a) Wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłychrównieŜ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, ajeŜeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:Pakiet nr 1 - co najmniej 2 dostawy wyrobów medycznych, każda o wartości nie niższej niż 30 000,00 PLN bruttoPakiet nr 2 - co najmniej 2 dostawy wyrobów medycznych, każda o wartości nie niższej niż 5 000,00 PLN bruttoPakiet nr 3 - co najmniej 2 dostawy wyrobów medycznych, każda o wartości nie niższej niż 10 000,00 PLN bruttoPakiet nr 4 - co najmniej 2 dostawy wyrobów medycznych, każda o wartości nie niższej niż 5 000,00 PLN bruttoPakiet nr 5 - co najmniej 2 dostawy wyrobów medycznych każda o wartości nie niższej niż 5 000,00 PLN bruttoPakiet nr 6 - co najmniej 2 dostawy wyrobów medycznych, każda o wartości nie niższej niż 5 000,00 PLN bruttoPakiet nr 7 - co najmniej 2 dostawy wyrobów medycznych, każda o wartości nie niższej niż 15 000,00 PLN bruttoPakiet nr 8 - co najmniej 2 dostawy wyrobów medycznych, każda o wartości nie niższej niż 1 000,00 PLN bruttoPakiet nr 9 - co najmniej 2 dostawy wyrobów medycznych, każda o wartości nie niższej niż 5 000,00 PLN bruttoPakiet nr 10 - co najmniej 2 dostawy wyrobów medycznych, każda o wartości nie niższej niż 10 000,00 PLN bruttoPakiet nr 11 - co najmniej 2 dostawy wyrobów medycznych, każda o wartości nie niższej niż 1 000,00 PLN bruttoPakiet nr 12 - co najmniej 2 dostawy wyrobów medycznych, każda o wartości nie niższej niż 1 000,00 PLN brutto
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresiewskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunkówzamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, Ŝe wykonawcanie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowiZałącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie o przynaleŜności lub braku przynaleŜności do tej samejgrupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej,jeŜeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
celu potwierdzenia, Ŝe oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przezzamawiającego, zamawiający Ŝąda: a) Oświadczenie o posiadaniu przez zaoferowany przedmiotzamówienia aktualnych dopuszczeń do obrotu i uŜywania dla wyrobów medycznych zgodnie zustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 211 późn. zm.), b)Materiały informacyjne (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskimpotwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ( Opis przedmiotu zamówienia). W przypadku kiedy zaoferowane wyroby będą budzić wątpliwościZamawiającego co do ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ,Zamawiający w celu potwierdzenia, Ŝe oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonymw SIWZ zastrzega prawo Ŝądania próbek wszystkich zaoferowanych wyrobów. Próbki zostanąuzupełnione przez Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: • zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy,• obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę,• zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie.• zmiany danych Stron umowy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),• działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,• zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,• omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,• mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,• zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,• zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu z zachowaniem ceny jednostkowej,• sposobu konfekcjonowania produktów przy zachowaniu cen jednostkowych przeliczonych odpowiednio dla nowego sposobu konfekcjonowania, zmiany numerów katalogowych produktów w przypadku aktualizacji katalogów przez producenta, a także w zakresie zmiany produktu przy zachowaniu nazwy międzynarodowej jeżeli produkt objęty ofertą został wstrzymany w produkcji lub wycofany, przy zachowaniu ceny jednostkowej,- określonym art. 144 ust. 1 pkt. 2-5 ustawy PZP- określonym art. 142 ust. 5 ustawy PZP poprzez zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług – zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy i następuje automatycznie z dniem zmiany stawek podatków od towarów i usług,2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zmiana taka następuje na wniosek wykonawcy po udokumentowaniu przez niego wpływu zmiany na wysokość kosztów wykonania zamówienia. Zmiana taka może nastąpić po upływie 1 miesiąca od dnia wejścia w życie zmiany obowiązujących przepisów, z mocą od dnia wejścia w życie zmiany przepisów. W celu udokumentowania wpływu zmiany przepisów na wysokość kosztów wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu informację o ilości pracowników wraz ze wskazaniem wymiaru etatu, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę do realizacji zamówienia według list płac z miesiąca poprzedzającego zmianę przepisów i miesiąca następującego po zmianie przepisów, wraz ze wskazaniem w sposób zanonimizowany wysokości wynagrodzenia brutto poszczególnych pracowników przed wejściem w życie zmiany i po jej wejściu w życie. Z uwagi na fakt, iż ustawa o minimalnym wynagrodzeniu posługuje się pojęciem wynagrodzenia brutto Wykonawca ma obowiązek wskazać wartości faktycznie naliczonego pracownikom wynagrodzenia brutto, nie zaś wynagrodzenia zasadniczego. Wykonawca zobowiązany jest także udzielić Zamawiającemu wyjaśnień, co do sposobu wyliczenia poszczególnych wynagrodzeń na jego wniosek w terminie 3 dni roboczych. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy nie obejmuje wzrostu kosztów Wykonawca spowodowanych zwiększeniem zatrudnienia dla potrzeb realizacji umowy. Jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę danych wynika wzrost kosztów wykonania przez niego zamówienia, Strony w ciągu 30 kolejnych dni podpisują aneks zwiększający wynagrodzenie wykonawcy o kwotę udokumentowanego przez Wykonawcę wzrostu kosztów. Z uwagi na specyfikę zamówienia oraz fakt, iż najczęściej Wykonawca realizuje także umowy dla innych podmiotów dodatkowo zobowiązany jest wskazać, ilość posiłków produkowanych w danej kuch miesięcznie dla wszystkich klientów, określając proporcję udziału Zamawiającego w całej produkcji. W tej proporcji ustalony zostaje wzrost wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wzrostu wynagrodzeń. Wykonawca jest zobowiązany co miesiąc potwierdzać, iż ilość oraz wymiar etatu pracowników przeznaczonych do realizacji umowy nie uległo zmniejszeniu. Potwierdzeni następuje w formie pisemnego oświadczenia Wykonawcy składanego wraz z fakturą za dany miesiąc. W razie nie złożenia oświadczenia kwota o którą nastąpiło aneksowanie umowy nie zostanie wypłacona do czasu jego złożenia. W przypadku jeżeli z oświadczenia wyniknie, iż u Wykonawcy nastąpiło zmniejszenie ilość zatrudnionych pracowników lub łącznego wymiaru etatów tych pracowników albo zmiana proporcji udziału Zamawiającego w całkowitej produkcji Wykonawcy, kwota ustalonego w aneksie wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy jest automatycznie przeliczana proporcjonalnie do rzeczywistej w danym miesiącu ilości pracowników i ich wymiaru etatów oraz nowego współczynnika udziału w produkcji.3) wysokości minimalnej stawki godzinowej - zmiana taka następuje na wniosek wykonawcy po udokumentowaniu przez niego wpływu zmiany na wysokość kosztów wykonania zamówienia. Zmiana taka może nastąpić po upływie 1 miesiąca od dnia wejścia w życie zmiany obowiązujących przepisów, z mocą od dnia wejścia w życie zmiany przepisów. W celu udokumentowania wpływu zmiany przepisów na wysokość kosztów wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu informację o ilości osób zatrudnionych na podstawie stawki godzinowej wraz ze wskazaniem ilości roboczogodzin do realizacji zamówienia według list płac z miesiąca poprzedzającego zmianę przepisów i miesiąca następującego po zmianie przepisów, wraz ze wskazaniem w sposób zanonimizowany wysokości wynagrodzenia brutto poszczególnych osób przed wejściem w życie zmiany i po jej wejściu w życie. Wykonawca zobowiązany jest także udzielić Zamawiającemu wyjaśnień, co do sposobu wyliczenia poszczególnych wynagrodzeń na jego wniosek w terminie 3 dni roboczych. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy nie obejmuje wzrostu kosztów Wykonawca spowodowanych zwiększeniem zatrudnienia dla potrzeb realizacji umowy. Jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę danych wynika wzrost kosztów wykonania przez niego zamówienia, Strony w ciągu 30 kolejnych dni podpisują aneks zwiększający wynagrodzenie wykonawcy o kwotę udokumentowanego przez Wykonawcę wzrostu kosztów. Zasada proporcji do udziału w produkcji stosuje się analogicznie jak w ust. 2). Wykonawca jest zobowiązany co miesiąc potwierdzać, iż ilość roboczogodzin w ramach realizacji umowy. Potwierdzenie następuje w formie pisemnego oświadczenia Wykonawcy składanego wraz z fakturą za dany miesiąc. W razie nie złożenia oświadczenia kwota o którą nastąpiło aneksowanie umowy nie zostanie wypłacona do czasu jego złożenia. W przypadku jeżeli z oświadczenia wyniknie, iż u Wykonawcy nastąpiło zmniejszenie ilość osób świadczących usługę lub roboczogodzin, kwota ustalonego w aneksie wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy jest automatycznie przeliczana proporcjonalnie do rzeczywistej w danym miesiącu ilości roboczogodzin z uwzględnieniem proporcji.4) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - zmiana taka następuje na wniosek wykonawcy po udokumentowaniu przez niego wpływu zmiany na wysokość kosztów wykonania zamówienia. Zmiana taka może nastąpić po upływie 1 miesiąca od dnia wejścia w życie zmiany obowiązujących przepisów, z mocą od dnia wejścia w życie zmiany przepisów. W celu udokumentowania wpływu zmiany przepisów na wysokość kosztów wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu informację o ilości osób które realizują umowę dla Zamawiającego, rodzaju zawartych przez nie wszystkich umów z Wykonawcą wraz ze wskazaniem wymiaru etatu (jeżeli są to osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę) oraz wartości brutto łącznych zwartych z Wykonawcą umów (jeżeli są to umowy zlecenia lub o dzieło) z miesiąca poprzedzającego zmianę i miesiąca następującego po zmianie, wraz ze wskazaniem w sposób zanonimizowany wysokości wynagrodzenia brutto poszczególnych osób przed wejściem w życie zmiany i po jej wejściu w życie. Wykonawca zobowiązany jest także udzielić Zamawiającemu wyjaśnień, co do sposobu wyliczenia poszczególnych wynagrodzeń na jego wniosek. Zmiana nie obejmuje wzrostu kosztów Wykonawca spowodowanych zwiększeniem zatrudnienia dla potrzeb realizacji umowy lub zwiększeniem wartości wynagrodzenia osób realizujących umowę, chyba że zmiana taka wynikała z wejścia w życie nowych przepisów prawnych. Jeżeli z przedstawionych danych wynika wzrost kosztów wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy, Strony w ciągu 30 kolejnych dni podpisują aneks zwiększający wynagrodzenie wykonawcy o kwotę udokumentowanego przez Wykonawcę wzrostu kosztów, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca jest zobowiązany co miesiąc potwierdzać, ilość oraz wymiar etatu pracowników, a wynagrodzenie lub liczba osób przeznaczonych do realizacji umowy, w przypadku umów zlecenia i umów o dzieło, nie uległo zmniejszeniu. Zasady ustalania proporcji wzrostu kosztów do współczynnika udziału produkcji u Wykonawcy na potrzeby Zamawiającego do udziału całkowitej produkcji określone w ust. 2) stosujemy odpowiednio. Potwierdzeni następuje w formie pisemnego oświadczenia Wykonawcy składanego wraz z fakturą za dany miesiąc. W razie nie złożenia oświadczenia kwota o którą nastąpiło aneksowanie umowy nie zostanie wypłacona do czasu jego złożenia. W przypadku jeżeli z oświadczenia wyniknie, iż u Wykonawcy nastąpiło zmniejszenie ilość zatrudnionych pracowników lub łącznego wymiaru etatów tych pracowników, albo obniżenie wynagrodzenia lub zmniejszenie ilości innych osób kwota ustalonego w aneksie wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy jest automatycznie przeliczana proporcjonalnie do rzeczywistej w danym miesiącu ilości pracowników i ich wymiaru etatów, a przy innych podstawach zatrudnienia ilości osób i wysokości wynagrodzenia.Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-30, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: PAKIET 1 - Nić syntetyczna monofilamentowa I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis nici: Nić monofilamentowa, wchłanialna, syntetyczna, jałowa, zbudowana z polidwuoksanonu stosowana do zespalania tkanek wymagających długiego okresu podtrzymywania.Okres podtrzymywania tkankowego: 80% - 14 dni, 50% - 28 dniCzas całkowitego wchłonięcia szwu: 180 – 210 dni1 4)0 75cm okrągła, ½ koła,20mm 1442 4)0 75cm okrągła, ½ koła,30mm 723 3)0 75cm okrągła, ½ koła,27mm 16564 2)0 75cm okrągła, ½ koła,27mm wzmocniona 10085 2)0 75cm okrągła, ½ koła,30mm 7206 0 75cm okrągła, ½ koła, wzmocniona, 40 mm 1447 1 150cm pętla okrągła, ½ koła, wzmocniona, 40mm 14408 1 90cm odwrotnie tnąca, ½ koła,52mm 10809 2 90cm okrągła, ½ koła, wzmocniona 40mm 122410 2)0 75 cm okrągła, prosta, 75 mm 144UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: PAKIET 2 - Nić pleciona syntetyczna wchłaniana I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis nici: Nić pleciona, wchłanialna, syntetyczna, jałowa zbudowana z kwasu poliglikolowego lub polimeru kwasu glikolowego i mlekowegoOkres podtrzymywania tkanki 50% - 5 dniOkres wchłaniania : 40-45 dni1 2)0 70 cm Odwrotnie tnąca lub tnąca 3/8 koła, 33mm 8642 3)0 70 cm Okrągła. ½ koła, 22mm 72UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: PAKIET 3 - Nić pleciona syntetyczna wchłaniana II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis nici: Nić pleciona, wchłanialna, syntetyczna, jałowa zbudowana z kwasu poliglikolowego lub polimeru kwasu glikolowego i mlekowego Okres podtrzymywania tkanki : do 35 dni.Czas całkowitego wchłonięcia masy szwu : od ok. 56 do ok.90 dni.1 2)0 70cm okrągła, ½ koła,31mm 17282 1)0 70cm okrągła, ½ koła,40mm 4323 2)0 140cm bez igły 8644 0 140cm bez igły 1445 1 140cm lub 2 x 70cm bez igły 18006 2 140cm lub 2 x 70cm bez igły 720UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: PAKIET 4 - Nić naturalna jedwabna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis nici: Nić naturalna, jedwabna, pleciona, z naturalnych włókien jedwabnych, niewchłanialna, jałowa, powlekana czystym woskiem pszczelim.1. 0 150 cm bez igły 14402. 2)0 150 cm bez igły 28803. 2 150 cm bez igły 360UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: PAKIET 5 - Nić pleciona syntetyczna niewchłanialna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis nici: Nić syntetyczna, pleciona, niewchłanialna, poliestrowa, jałowa, powlekana silikonem lub polietylenem/octanem winilu1. 2)0 75 cm okrągła, ,½ koła, wzmocniona, 30mm 10082. 3 75 cm okrągła, ,½ koła,50mm wzmocniona, 3603. 2 75 cm Okrągła z tnącym ostrzem ½ koła, wzmocniona, 38mm 724. 2 250 cm bez igły 725. 2)0 90cm Okrągła, ½ koła, wzmocniona, 30 mm 1008UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: PAKIET 6 - Nić syntetyczna monofilamentowa neiwchłaniana I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis nici: Syntetyczna , monofilamentowa, niewchłanialna z włókna poliamidowego 1 2)0 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,39 mm 10802 2)0 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,24mm 20883 3)0 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,24mm 20884 3)0 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,30mm 7205 4)0 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,24mm 1446 5)0 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,19mm 367 1 75 cm odwrotnie tnąca, 3/8 koła,39mm 144UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: PAKIET 7 - Nić pleciona syntetyczna wchłaniana III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET 7 - Nić pleciona syntetyczna wchłaniana IIIOpis nici: Plecionka wchłanialna (SZEW PLECIONY), syntetyczna na bazie kwasu poliglikolowego i mlekowego. Powleczenie: Glacomer 37Okres podtrzymywania tkanki : 75% - po 14 dniach, 50% po 21 dniach. Czas wchłaniania masy szwu : 56-70 dni1 2)0 75 cm okrągła, 3/8 koła,30mm 7202 0 75 cm okrągła, ½ koła, wzmocniona, 40mm 3963 1 75 cm okrągła, ½ koła, wzmocniona, 40mmz krótkim tnącym końcem 18004 2 90 cm okrągła, ½ koła, wzmocniona, 50mmz krótkim tnącym końcem 14405 1 75 cm Okrągła, haczykowata, 32 mm z krótkim tnącym końcem typu CC 396UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: PAKIET 8 - Nić syntetyczna monofilamentowa niewchłaniana II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET 8 - Nić syntetyczna monofilamentowa niewchłaniana IIOpis nici: Nić monofilamentowa, niewchłanialna, jałowa, syntetyczna zbudowana z polipropylenu, silikonizowana1 4)0 90 cm Okrągła, ½ koła, podwójna, 17mm 1082 2)0 45 cm 3/8 koła, odwrotnie tnąca, 24 mm, z dwoma koralikami i dwoma klipsami, do szycia śródskórnego 1083 2)0 75 cm Okrągła, podwójna, prosta do szwu kapciuchowego,75mm 36UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33111421-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: PAKIET 9 - Taśma do szycia narządów miąższowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET 9 - Taśma do szycia narządów miąższowychOpis: Taśma do szycia narządów miąższowych z kwasu poliglikolowego, wchłanialna.Okres podtrzymywania ok. 18-21 dniCzas wchłonięcia ok. 60-90 dni 1 0,3 mm 60 cm Okrągła, ½ koła, tępa, 85mm 36UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: PAKIET 10 - Nić syntetyczna monofilamentowa II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET 10 - Nić syntetyczna monofilamentowa IIOpis: Szew monofilamentowy, syntetyczny, wchłaniany wykonany z glikolidu, dioksanonu i węglanu trimetylu, system składający się z igły chirurgicznej na jednym końcu, a na drugim końcu posiadający pętlowy chwytak oraz jednokierunkowe haczyki na długości niciOkres podtrzymywania ok. 21 dniCzas wchłonięcia ok. 90-110 dni 1 2/0 30 cm Okrągła, ½ koła, 26mm 96UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: PAKIET 11 - Nić pleciona syntetyczna wchłaniana IV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET 11 - Nić pleciona syntetyczna wchłaniana IV Opis nici: Nić pleciona, wchłanialna, syntetyczna, jałowa zbudowana z kwasu poliglikolowego lub polimeru kwasu glikolowego i mlekowego Okres podtrzymywania tkanki : do 35 dni.Czas całkowitego wchłonięcia masy szwu : od ok. 56 do ok.90 dni.1 2/0 30 cm Okrągła, ½ koła, 48mm 648UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: PAKIET12 - Nić syntetyczna monofilament niewchłaniana III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET12 - Nić syntetyczna monofilament niewchłaniana IIISkład chemiczny: polipropylen1 2)0 75cm Igła okrągła , ½ koła 30mm 722 3)0 75cm Igła okrągła , ½ koła 30mm 72UWAGA: opakowanie oryginalne powinno zawierać do 12 saszetek. Zamawiający dopuszcza opakowanie 24 lub 36 saszetek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie rzęs-Skoczów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przedłużenie rzęs. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI