Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNysa
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-21
  • ZamawiającyOśrodek Pomocy Społecznej w Nysie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00016660
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004501963

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1A

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-303

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774472370

1.5.8.) Numer faksu: 774336746

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opsnysa@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ops-nysa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3634eec9-71e9-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003204/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.ops-nysa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 8.9.3. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Szczegóły podano w dokumentach SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8.2 Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) poczty elektronicznej k.kaminska@ops-nysa.pl
z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.
8.3 Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
8.4 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
8.5 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
8.6 Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 8.10.
8.7 Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu (zakładka Szczegóły) oraz podany jest na pierwszej stronie SWZ.
8.8 Ofertę, składa się, pod rygorem nieważności:
1) w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) lub
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym e-dowodem.
8.10.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt 8.9), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.ops-nysa.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły podano w dokumentach SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły podano w dokumentach SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OPS.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Świadczenie usług psychologa dziecięcego

Nazwa zamówienia: Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej.
Zadania w w/w projekcie świadczone przez psychologa dziecięcego:
1. Diagnozowanie zaburzeń lękowych, zachowania, snu, odżywiania, nastroju jak również terapia wynikająca z indywidualnych potrzeb uczestników.
2. Wspomaganie rozwoju dzieci i młodzieży.
3. Specjalistyczne poradnictwo i konsultacje.
4. Prowadzenie ww. działań w formie indywidualnej i/lub grupowej, stacjonarnej i/lub mobilniej (tj. w miejscu zamieszkania uczestnika/ów) w zależności od potrzeb uczestników.
5. Dopuszcza się możliwość realizacji usług on–line w wypadku wprowadzenie ograniczeń spowodowanych sytuacją epidemiologiczną w kraju.
6. Dokumentowanie ww. działań zgodnie z wymaganiami zamawiającego
7. Współpraca z koordynatorem projektu.
8. Współpraca z innymi specjalistami realizującymi projekt pn. „Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” oraz z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie.

Czas trwania: 12 godzin średniomiesięcznie/ przez okres 17 miesięcy, łącznie 378 godzin.
Specjalistyczne poradnictwo i konsultacje odbywać się będą przynajmniej raz w tygodniu.
Miejsce świadczenia usługi: Klub Rodzica w Gminnym Centrum Wsparcia III Sektora ul. Kornela Ujejskiego 25, 48-300 Nysa i/lub mobilnie w miejscu zamieszkania uczestnika i/lub on-line. Usługa świadczona będzie w godzinach pracy Klubu Rodzica tj. od 7:00 do 19:00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
Szczegółowe informacje podano w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ w każdej części tj.:
1. Cena - waga 60 pkt.
2. Doświadczenie waga 40 pkt.
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryteriami, które mają przypisaną WAGĘ w skali od 0-100 określonej powyżej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Świadczenie usług terapeuty rodzin/pedagoga

Nazwa zamówienia: Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej.
Zadania w w/w projekcie świadczone przez terapeutę rodzin/pedagoga:
1. Przeprowadzenie warsztatów z zakresu zwiększenia świadomości wychowawczej rodziców, rozwoju umiejętności stosowania metod i środków wychowawczych.
2. Przeprowadzenie terapii zajęciowej.
3. Prowadzenie ww. działań w formie indywidualnej i/lub grupowej, stacjonarnej i/lub mobilniej (tj. w miejscu zamieszkania uczestnika/ów) w zależności od potrzeb uczestników.
4. Dopuszcza się możliwość realizacji usług on–line w wypadku wprowadzenie ograniczeń spowodowanych sytuacją epidemiologiczną w kraju.
5. Dokumentowanie ww. działań zgodnie z wymaganiami zamawiającego
6. Współpraca z koordynatorem projektu.
7. Współpraca z innymi specjalistami realizującymi projekt pn. „Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” oraz z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie.

Czas trwania: 10 godzin średniomiesięcznie/ przez okres 17 miesięcy, łącznie 300 godzin.
Specjalistyczne poradnictwo i konsultacje odbywać się będą przynajmniej raz w tygodniu.

Miejsce świadczenia usługi: Klub Rodzica w Gminnym Centrum Wsparcia III Sektora ul. Kornela Ujejskiego 25, 48-300 Nysa i/lub mobilnie w miejscu zamieszkania uczestnika i/lub on-line. Usługa świadczona będzie w godzinach pracy Klubu Rodzica tj. od 7:00 do 19:00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ w każdej części tj.:
1. Cena - waga 60 pkt.
2. Doświadczenie waga 40 pkt.
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryteriami, które mają przypisaną WAGĘ w skali od 0-100 określonej powyżej.
13.2. Sposób oceny ofert: Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: Realizacja warsztatów socjoterapeutycznych

Nazwa zamówienia: Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej.
Zadania w w/w projekcie realizowane na warsztatach socjoterapeutycznych:
1. Wspomaganie dzieci w rozwoju i przyjmowaniu, rozumieniu rzeczywistości przez realizację celów rozwojowych, edukacyjnych i terapeutycznych.
2. Przygotowanie zapotrzebowania do realizacji warsztatów (materiały, pomoce dydaktyczne – zgłoszenie zamawiający).
3. Planowanie tematyki warsztatów (do akceptacji przez koordynatora projektu).
4. Dokumentowanie ww. działań zgodnie z wymaganiami zamawiającego
5. Współpraca z koordynatorem projektu.
6. Współpraca z innymi specjalistami realizującymi projekt pn. „Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” oraz z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie.
Czas trwania: 12 godzin średniomiesięcznie/ przez okres 17 miesięcy, łącznie 393 godzin
Realizacja warsztatów odbywać się będzie przynajmniej raz w tygodniu.

Miejsce świadczenia usługi: Klub Rodzica w Gminnym Centrum Wsparcia III Sektora ul. Kornela Ujejskiego 25, 48-300 Nysa i/lub mobilnie w miejscu zamieszkania uczestnika i/lub on-line. Usługa świadczona będzie w godzinach pracy Klubu Rodzica tj. od 7:00 do 19:00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy.

Szczegółowe informacje podano w dokumentach SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ w każdej części tj.:
1. Cena - waga 60 pkt.
2. Doświadczenie waga 40 pkt.
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryteriami, które mają przypisaną WAGĘ w skali od 0-100 określonej powyżej.
13.2. Sposób oceny ofert: Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5.1 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP.
5.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
5.2.1. w części nr 1: min. 1 osobą, posiadającą kwalifikacje do wykonywania czynności
z zakresu psychologa dziecięcego, w tym: wykształcenie wyższe magisterskie – psychologia, udokumentowane minimum trzyletnie doświadczenie w pracy
o charakterze psychologa dziecięcego zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania;
5.2.2. w części nr 2: min. 1 osobą, posiadającą kwalifikacje do wykonywania czynności z zakresu pracy z rodzinami/terapii rodzin, w tym: wykształcenie wyższe, pedagogiczne bądź psychologiczne, udokumentowane minimum trzyletnie doświadczenie w pracy o charakterze pedagoga rodzinnego/terapeuty rodzin zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania;
5.2.3. w części nr 3: min. 1 osobą, posiadającą kwalifikacje z zakresu realizacji warsztatów socjoterapeutycznych, w tym: wykształcenie pedagogiczne, ukończony kursu z socjoterapii/terapii zajęciowej, udokumentowane minimum pięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów socjoterapii/warsztatów terapii zajęciowej zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania.
6.1 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw
do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
6.2 Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6.3 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6.4 W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwo które musi
być w formie lub postaci elektronicznej.
Szczegółowe informacje podano w dokumentach SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (w zał. nr 2 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór w zał. nr 4 do SWZ),
6.5.4 oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt. 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 7 do SWZ). Szczegółowe informacje podano w dokumentach SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
6.2 Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6.3 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6.5.1 Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (wzór
w zał. nr 5 do SWZ).
6.5.2 Wykaz Usług wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały prawidłowo wykonane i prawidłowo ukończone, przy czy dowodami , o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi związane z ww. zamówieniem były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór w zał. nr 6 do SWZ).
Szczegóły podano w dokumentach SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dokumenty potwierdzające ich kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz umowę wiążącą wykonawcę z podwykonawcą (jeśli dotyczy).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dokumenty potwierdzające ich kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz umowę wiążącą wykonawcę z podwykonawcą (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

6.4 W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwo które musi
być w formie lub postaci elektronicznej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-21 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 10.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu, do dnia 21.01.2022., godz.12:00. 10.2 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 10.3 Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia. 10.4 Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. 10.5 Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-21 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu lomi lomi, gua sha, abyangii, udwartana, shiatsu- Kietrz
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu lomi lomi, gua sha, abyangii, udwartana, shiatsu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI