Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nysie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004501963
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1A
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774472370
1.5.8.) Numer faksu: 774336746
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opsnysa@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ops-nysa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ef6fdac-2fd6-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002863/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wybór specjalistów ( psychologa dziecięcego, psychologa/psychoterapeuty, terapeuty rodzin/pedagoga, realizacja warsztatów socjoterapeutycznych w ramach zadania 7 i 8 Bliżej rodziny i dziecka wparcie..
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ef6fdac-2fd6-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Szczegółowe informacje podano w dokumentach SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) poczty elektronicznej k.kaminska@ops-nysa.pl
z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 8.2 Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) poczty elektronicznej k.kaminska@ops-nysa.pl
z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.
8.3 Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
8.4 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert):
8.10.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt 8.9), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły podano w dokumentach SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły podano w dokumentach SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OPS.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Świadczenie usług psychologa dziecięcego
Nazwa zamówienia: Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej.
Zadania w w/w projekcie świadczone przez psychologa dziecięcego:
1. Diagnozowanie zaburzeń lękowych, zachowania, snu, odżywiania, nastroju jak również terapia wynikająca z indywidualnych potrzeb uczestników.
2. Wspomaganie rozwoju dzieci i młodzieży.
3. Specjalistyczne poradnictwo i konsultacje.
4. Prowadzenie ww. działań w formie indywidualnej i/lub grupowej, stacjonarnej i/lub mobilniej (tj. w miejscu zamieszkania uczestnika/ów) w zależności od potrzeb uczestników.
5. Dopuszcza się możliwość realizacji usług on–line w wypadku wprowadzenie ograniczeń spowodowanych sytuacją epidemiologiczną w kraju.
6. Dokumentowanie ww. działań zgodnie z wymaganiami zamawiającego
7. Współpraca z koordynatorem projektu.
8. Współpraca z innymi specjalistami realizującymi projekt pn. „Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” oraz z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie.
Czas trwania: 12 godzin średniomiesięcznie/ przez okres 20 miesięcy, łącznie 378 godzin.
Specjalistyczne poradnictwo i konsultacje odbywać się będą przynajmniej raz w tygodniu.
Miejsce świadczenia usługi: Klub Rodzica w Gminnym Centrum Wsparcia III Sektora ul. Kornela Ujejskiego 25, 48-300 Nysa i/lub mobilnie w miejscu zamieszkania uczestnika i/lub on-line. Usługa świadczona będzie w godzinach pracy Klubu Rodzica tj. od 7:00 do 19: z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ w każdej części tj.:
1. Cena - waga 60 pkt.
2. Doświadczenie waga 40 pkt.
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryteriami, które mają przypisaną WAGĘ w skali od 0-100 określonej powyżej.
Szczegółowe informacje podano w dokumentach zamówienia SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadcznie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Świadczenie usług terapeuty rodzin/pedagoga
Nazwa zamówienia: Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej.
Zadania w w/w projekcie świadczone przez terapeutę rodzin/pedagoga:
1. Przeprowadzenie warsztatów z zakresu zwiększenia świadomości wychowawczej rodziców, rozwoju umiejętności stosowania metod i środków wychowawczych.
2. Przeprowadzenie terapii zajęciowej.
3. Prowadzenie ww. działań w formie indywidualnej i/lub grupowej, stacjonarnej i/lub mobilniej (tj. w miejscu zamieszkania uczestnika/ów) w zależności od potrzeb uczestników.
4. Dopuszcza się możliwość realizacji usług on–line w wypadku wprowadzenie ograniczeń spowodowanych sytuacją epidemiologiczną w kraju.
5. Dokumentowanie ww. działań zgodnie z wymaganiami zamawiającego
6. Współpraca z koordynatorem projektu.
7. Współpraca z innymi specjalistami realizującymi projekt pn. „Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” oraz z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie.
Czas trwania: 10 godzin średniomiesięcznie/ przez okres 20 miesięcy, łącznie 300 godzin.
Specjalistyczne poradnictwo i konsultacje odbywać się będą przynajmniej raz w tygodniu.
Miejsce świadczenia usługi: Klub Rodzica w Gminnym Centrum Wsparcia III Sektora ul. Kornela Ujejskiego 25, 48-300 Nysa i/lub mobilnie w miejscu zamieszkania uczestnika i/lub on-line. Usługa świadczona będzie w godzinach pracy Klubu Rodzica tj. od 7:00 do 19:00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ w każdej części tj.:
1. Cena - waga 60 pkt.
2. Doświadczenie waga 40 pkt.
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryteriami, które mają przypisaną WAGĘ w skali od 0-100 określonej powyżej.
Szczegółowe informacje podano w dokumentach zamówienia SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Realizacja warsztatów socjoterapeutycznych
Nazwa zamówienia: Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej.
Zadania w w/w projekcie realizowane na warsztatach socjoterapeutycznych:
1. Wspomaganie dzieci w rozwoju i przyjmowaniu, rozumieniu rzeczywistości przez realizację celów rozwojowych, edukacyjnych i terapeutycznych.
2. Przygotowanie zapotrzebowania do realizacji warsztatów (materiały, pomoce dydaktyczne – zgłoszenie zamawiający).
3. Planowanie tematyki warsztatów (do akceptacji przez koordynatora projektu).
4. Dokumentowanie ww. działań zgodnie z wymaganiami zamawiającego
5. Współpraca z koordynatorem projektu.
6. Współpraca z innymi specjalistami realizującymi projekt pn. „Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” oraz z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie.
Czas trwania: 12 godzin średniomiesięcznie/ przez okres 20 miesięcy, łącznie 393 godzin
Realizacja warsztatów odbywać się będzie przynajmniej raz w tygodniu.
Miejsce świadczenia usługi: Klub Rodzica w Gminnym Centrum Wsparcia III Sektora ul. Kornela Ujejskiego 25, 48-300 Nysa i/lub mobilnie w miejscu zamieszkania uczestnika i/lub on-line. Usługa świadczona będzie w godzinach pracy Klubu Rodzica tj. od 7:00 do 19:00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ w każdej części tj.:
1. Cena - waga 60 pkt.
2. Doświadczenie waga 40 pkt.
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryteriami, które mają przypisaną WAGĘ w skali od 0-100 określonej powyżej.
Szczegółowe informacje podano w dokumentach zamówienia SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5.1 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP.
5.2O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
5.2.1. w części nr 1: min. 1 osobą, posiadającą kwalifikacje do wykonywania czynności z zakresu psychologa dziecięcego, w tym: wykształcenie wyższe magisterskie – psychologia, udokumentowane minimum trzyletnie doświadczenie w pracy o charakterze psychologa dziecięcego zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania;
5.2.2. w części nr 2: min. 1 osobą, posiadającą kwalifikacje do wykonywania czynności z zakresu pracy z rodzinami/terapii rodzin, w tym: wykształcenie wyższe, pedagogiczne bądź psychologiczne, udokumentowane minimum trzyletnie doświadczenie w pracy o charakterze pedagoga rodzinnego/terapeuty rodzin zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania;
5.2.3. w części nr 3: min. 1 osobą, posiadającą kwalifikacje z zakresu realizacji warsztatów socjoterapeutycznych, w tym: wykształcenie pedagogiczne, ukończony kursu z socjoterapii/terapii zajęciowej, udokumentowane minimum pięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów socjoterapii/warsztatów terapii zajęciowej zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania.
6.1 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
6.2 Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
6.3 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6.4 W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwo które musi
być w formie lub postaci elektronicznej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
6.2 Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6.3Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6.5.1Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (wzór w zał. nr 5 do SWZ).
6.5.2 Wykaz Usług wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały prawidłowo wykonane i prawidłowo ukończone, przy czy dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi związane z ww. zamówieniem były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór w zał. nr 6 do SWZ). Szczegóły podano w dokumentach SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (w zał. nr 2 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór w zał. nr 4 do SWZ),
6.5.4 oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt. 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 7 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
7.1 Dokumenty potwierdzające ich kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz umowę wiążącą wykonawcę z podwykonawcą (jeśli dotyczy).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dokumenty potwierdzające ich kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz umowę wiążącą wykonawcę z podwykonawcą (jeśli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwo które musi
być w formie lub postaci elektronicznej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-28 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 10.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu, do dnia 28.10.2021r., godz.12:00. 10.2 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 10.3 Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia. 10.4 Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. 10.5 Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Szczegółowe informacje podano w dokumentach zamówienia SWZ.