Wybór realizatora usługi w ramach zadania nr 2 pn „Aktywizacja społeczna i zdrowotna...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wybór realizatora usługi w ramach zadania nr 2 pn „Aktywizacja społeczna i zdrowotna osób stosujących przemoc, uzależnionych i współuzależnionych -wsparcie socjoterapeuty
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWołów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-05
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00136186
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wybór realizatora usługi w ramach zadania nr 2 pn „Aktywizacja społeczna i zdrowotna osób stosujących przemoc, uzależnionych i współuzależnionych -wsparcie socjoterapeuty

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005956944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 6

1.5.2.) Miejscowość: Wołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71-3845194

1.5.8.) Numer faksu: 71-3832688

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopswolow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.wolow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wybór realizatora usługi w ramach zadania nr 2 pn „Aktywizacja społeczna i zdrowotna osób stosujących przemoc, uzależnionych i współuzależnionych -wsparcie socjoterapeuty

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f052deea-c59e-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

RPO WD 2014-2020 pn Aktywizacja społeczna, zdrowotna i zawodowa w Gminie Wołów

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wolow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wolow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
18. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
a) .zip
b) .7Z
Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES.
c) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/wolow

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
2. Administratorem danych osobowych jest Zamawiający

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 3. Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,
c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,
e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOPS. 261. 5.2022.PZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 141600 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. wsparcie terapeuty – indywidualne terapie dla 15 osób współuzależnionych 1 godzina miesięcznie na jednego uczestnika
2. indywidualne terapie dla 30 osób doświadczających przemocy 1 godzina miesięcznie na 1 uczestnika
3. grupa wsparcia, mediacje dla 15 osób uzależnionych i współuzależnionych- 6 godzin miesięcznie
Krótki opis przedmiotu zamówienia: udzielenie wsparcia osobom uzależnionym, redukowanie zachowań podtrzymujących dezadaptacyjny model funkcjonowania rodziny, prowadzenie działań nakierowanych na pojednanie, naprawę stosunków , relacji rodzinnych diagnoza problemów, psychoedukacja, przepracowanie trudnych emocji, odkrywanie indywidualnych zasobów i potencjałów pozwalających zwalczać trudna sytuację indywidualnie lub grupowo w zależności od indywidualnych potrzeb uczestników, w formie stacjonarnej i/lub mobilnej (tj. w miejscu zamieszkania uczestnika) w zależności od potrzeb uczestników. Dopuszcza się możliwość realizacji usług on–line w wypadku wprowadzenie ograniczeń spowodowanych sytuacją epidemiologiczną w kraju.
Okres świadczenia usługi: od dnia podpisania umowy do 30.06.2023r.
Zamawiający planuje w ramach realizacji w/w zadania zatrudnienie 2 specjalistów do prowadzenia zajęć.
2. Miejsce świadczenie usługi: Wołów, ul. Trzebnicka 6, Wołów, pl. Szkolny 2 lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3. Liczba godzin świadczenia usług wynosi: :
1) w 2022 roku:
- wsparcie terapeutyczne indywidualne terapie dla 15 os. współuzależnionych 150 godzin
- grupa wsparcia mediacje dla osób uzależnionych i współuzależnionych 60 godzin
- indywidualne terapie dla 30 os. doświadczających przemocy 300 godzin
2) w 2023 roku :
- wsparcie terapeutyczne indywidualne terapie dla 15 os. współuzależnionych 90 godzin
- grupa wsparcia mediacje dla osób uzależnionych i współuzależnionych 36 godzin
- indywidualne terapie dla 30 os. doświadczających przemocy 180 godzin.
Zamawiający planuje zatrudnienie 2 terapeutów do realizacji zadania w/w.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-09 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:
1) Cena – 80%
2) Doświadczenie zawodowe - 20 %
Cenę należy przedstawić wg. Formularza cenowego- załącznik nr 3 do niniejszego zapytania cenowego.
Doświadczenie osób:
Zamawiający będzie oceniał oferty przyznając punkty za udokumentowane doświadczenie przyznając punkty wg następującej zasady:
a) od 3 m-cy do 6 m-cy (włącznie) doświadczenia związanego ze świadczeniem usług terapeutycznych - 5 pkt
b) owyżej 6 m-cy do 12 m-cy (włącznie) doświadczenia związanego ze świadczeniem usług terapeutycznych - 10 pkt
c) powyżej 12 m-cy doświadczenia związanego ze świadczeniem usług terapeutycznych - 20 pkt

Do wyliczenia tego kryterium będą brane pełne miesiące posiadanego doświadczenia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Wykształcenie wyższe pedagogiczne, psychologiczne lub inne z certyfikowanymi uprawnieniami do pracy na stanowisku terapeuty uzależnień lub psychoterapeuty, certyfikat specjalisty terapii uzależnień lub instruktora psychoterapii uzależnień
2) minimum 2 lata doświadczenia w zawodzie
3) doświadczenie w pracy z rodzinami z problemami opiekuńczo- wychowawczymi
4) Wymagane predyspozycje i kompetencje: komunikatywność, odporność na stres, kreatywność, cierpliwość, odpowiedzialność, odporność emocjonalna, empatia, podzielność uwagi, dokładność i spostrzegawczość, dążenie do rozwoju, praca w zespole, zaangażowanie, branie odpowiedzialności, budowanie relacji.
5) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
6) nie była karana za przestępstwa przeciwko życiu i zdrowiu, wolności seksualnej i obyczajności, przeciwko rodzinie i opiece, przeciwko czci i nietykalności cielesnej (Rozdz. 25-27 KK) i nie toczy się w stosunku do niej postępowanie karne

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. VI.2 ppkt. 4) SWZ, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania czynności przy realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o posiadaniu przez te osoby

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1. Załącznik nr 1- formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2. Załącznik nr 2 - oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. Załączniki nr 3 – zestawienie kosztów zadania
4. Załącznik nr 4 – wykaz osób wyznaczonych do realizacji zadania
5. Załącznik nr 5- oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym
6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z własnym oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane , dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy.
9. ZOBOWIĄZANIE do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
10. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik / do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
11. Uzasadnienie zastrzeżenia dokumentów wskazanych w formularzu ofertowym jako tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Wykształcenie wyższe pedagogiczne, psychologiczne lub inne z certyfikowanymi uprawnieniami do pracy na stanowisku terapeuty uzależnień lub psychoterapeuty, certyfikat specjalisty terapii uzależnień lub instruktora psychoterapii uzależnień
2) minimum 2 lata doświadczenia w zawodzie
3) doświadczenie w pracy z rodzinami z problemami opiekuńczo- wychowawczymi
4) Wymagane predyspozycje i kompetencje: komunikatywność, odporność na stres, kreatywność, cierpliwość, odpowiedzialność, odporność emocjonalna, empatia, podzielność uwagi, dokładność i spostrzegawczość, dążenie do rozwoju, praca w zespole, zaangażowanie, branie odpowiedzialności, budowanie relacji.
5) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
6) nie była karana za przestępstwa przeciwko życiu i zdrowiu, wolności seksualnej i obyczajności, przeciwko rodzinie i opiece, przeciwko czci i nietykalności cielesnej (Rozdz. 25-27 KK) i nie toczy się w stosunku do niej postępowanie karne


2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1. Załącznik nr 1- formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2. Załącznik nr 2 - oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. Załączniki nr 3 – zestawienie kosztów zadania
4. Załącznik nr 4 – wykaz osób wyznaczonych do realizacji zadania
5. Załącznik nr 5- oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

nie ma

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wolow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-05 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

nie ma
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kołdry i poduszek firmy Muflon - Gromadka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję kołdrę 22,2 , dwie poduszki 40, 80 cm i materac 21,6 firmy Muflon nowe i jaki byłby to koszt do 24 grudnia. Dziękuję i pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI