Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wybór realizatora usługi terapeuty-indywidualnego i grupowego wsparcia dla osób doświadczających przemocy, stosujacych przemoc, uzależnionych i współuzależnionych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005956944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 6
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 517 823 676
1.5.8.) Numer faksu: 71 383 26 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopswolow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.wolow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wybór realizatora usługi terapeuty-indywidualnego i grupowego wsparcia dla osób doświadczających przemocy, stosujacych przemoc, uzależnionych i współuzależnionych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e11493ae-d681-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164731
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
RPO WD2014-2020
2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną
Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wolow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wolow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl d znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Administratorem danych osobowych jest Zamawiający
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:
a) prawo dostępu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usunięcia danych (art. 17),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOPS. 261. 6.2022.PZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.7.) Wartość umowy ramowej (bez VAT): 141600 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. wsparcie terapeuty – indywidualne terapie dla 15 osób współuzależnionych 1 godzina miesięcznie na jednego uczestnika
2. indywidualne terapie dla 30 osób doświadczających przemocy 1 godzina miesięcznie na 1 uczestnika
3. grupa wsparcia, mediacje dla 15 osób uzależnionych i współuzależnionych- 6 godzin miesięcznie
4. grupa wsparcia, mediacje dla osób stosujących i doświadczających przemocy- 8 godzin miesięcznie.
Krótki opis przedmiotu zamówienia: udzielenie wsparcia osobom uzależnionym, redukowanie zachowań podtrzymujących dezadaptacyjny model funkcjonowania rodziny, prowadzenie działań nakierowanych na pojednanie, naprawę stosunków, relacji rodzinnych diagnoza problemów, psychoedukacja, przepracowanie trudnych emocji, odkrywanie indywidualnych zasobów i potencjałów pozwalających zwalczać trudna sytuację indywidualnie lub grupowo w zależności od indywidualnych potrzeb uczestników, w formie stacjonarnej i/lub mobilnej (tj. w miejscu zamieszkania uczestnika) w zależności od potrzeb uczestników. Dopuszcza się możliwość realizacji usług on–line w wypadku wprowadzenie ograniczeń spowodowanych sytuacją epidemiologiczną w kraju.
Okres świadczenia usługi: od dnia podpisania umowy do 30.06.2023r
Liczba godzin świadczenia usług wynosi: :
1) w 2022 roku:
- wsparcie terapeutyczne indywidualne terapie dla 15 os. współuzależnionych 150 godzin
- grupa wsparcia mediacje dla osób uzależnionych i współuzależnionych 60 godzin
- indywidualne terapie dla 30 os. doświadczających przemocy 300 godzin
w 2023 roku :
- wsparcie terapeutyczne indywidualne terapie dla 15 os. współuzależnionych 90 godzin
- grupa wsparcia mediacje dla osób uzależnionych i współuzależnionych 36 godzin
- indywidualne terapie dla 30 os. doświadczających przemocy 180 godzin
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:
1) Cena – 80%
2) Doświadczenie zawodowe - 20 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doswiadczenie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na
Podstawie art. 108 ustawy Pzp.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, z zastrzeżeniem art. 110 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Prawo zamówień publicznych
Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ustawy Pzp
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1. Załącznik nr 1- formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2. Załącznik nr 2 - oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. Załączniki nr 3 – zestawienie kosztów zadania
4. Załącznik nr 4 – wykaz osób wyznaczonych do realizacji zadania
5. Załącznik nr 5- oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym
6. Załacznik nr 6- oświadczenie o braku wykluczenia w związku z konfliktem zbrojnym na Ukrainie
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z własnym oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane , dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy.
10. ZOBOWIĄZANIE do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
11. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik / do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wolow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-24 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.19.) Umowa ramowa:
Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami
8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie
8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1 ustawy
8.23.) Uzasadnienie zawarcia umowy ramowej na okres wykraczający poza wskazany w art. 311 ust. 3 ustawy:
nie dotyczy
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
nie ma