Wybór osób do realizacji wyjazdów terapeutycznych dla rodzin adopcyjnych organizowanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wybór osób do realizacji wyjazdów terapeutycznych dla rodzin adopcyjnych organizowanych w ramach projektu „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-16
  • ZamawiającyŚląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00076024
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wybór osób do realizacji wyjazdów terapeutycznych dla rodzin adopcyjnych organizowanych w ramach projektu „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Kontroli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386274103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 29

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 501-362-322

1.5.8.) Numer faksu: 798-913-733

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@soa-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soa-katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Realizacja zadań związanych z postępowaniem adopcyjnym

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wybór osób do realizacji wyjazdów terapeutycznych dla rodzin adopcyjnych organizowanych w ramach projektu „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a622c914-c823-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010336/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wybór osób do przeprowadzenia turnusów i kursów terapeutycznych dla rodzin adopcyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

W stronę rodziny - wsparcie usług adopcyjnych

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: Profil Nabywcy - Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach (platformazakupowa.pl)
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl).
Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, .
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
14.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
a) .zip
b) .7Z
Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach (40-017) przy ulicy Granicznej 29,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@soa-katowice.pl;
3) W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na: Wybór osób do realizacji wyjazdów terapeutycznych dla rodzin adopcyjnych organizowanych w ramach projektu „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
4) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa.
5) Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
6) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Wybór osób do realizacji wyjazdów terapeutycznych dla rodzin adopcyjnych organizowanych w ramach projektu „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych” prowadzonym w trybie podstawowym;
7) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy;
8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
9) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
10) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
11) Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ŚOA.AK.331.3.4.2021.PZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 130000,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 117520,33 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja turnusu terapeutycznego dla dzieci z traumą rozwojową oraz ich rodzin organizowanego w ramach projektu pn. „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”.

4.2.5.) Wartość części: 89000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-03 do 2021-06-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu.
2. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.
3. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą na dzień składania ofert stawkę podatku VAT, ustaloną zgodnie z ustawą z dnia 11.03. 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 106 z późn. zm.)
4. Obliczeń należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto, VAT jak i brutto), przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
5. Wykonawca określa cenę brutto w polskich złotych.
6. Cena musi być podana cyfrowo i słownie. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zaproponować jakieś rabaty lub upusty cen, powinien je od razu ująć w obliczeniach ceny, tak aby wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną całościową.
7. Wykonawca powinien zapoznać się z całością niniejszego dokumentu, której integralną częścią są załączniki.

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny przypisując im odpowiednią wagę procentową:
L.p. Kryterium Waga Maksymalna liczba punków
1 Cena (C) 60% 60
2 Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40% 40
Razem: 100
- KRYTERIUM Cena oferty:
Cena oferty z najniższą ceną
C = ----------------------------------- x 60 pkt
Cena oferty ocenianej

C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”

- KRYTERIUM - Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
Obliczane na podstawie zamieszczonego w formularzu ofertowym oświadczenia Wykonawcy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
dla Części I
Zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (rozdział 5 ust. 6 lit „A” SWZ). W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” Zamawiający podda ocenie doświadczenie: Terapeuty I oraz Terapeuty II oraz Terapeuty III oraz Terapeuty IV
(tj. czterech osób). Do oceny przyjęte zostanie wyłącznie doświadczenie w pracy z rodzinami adopcyjnymi i/lub zastępczymi powyżej 3 lat. Zamawiający ustala podlegającą ocenie: minimalną liczbę lat doświadczenia – 4 lata i maksymalną liczbę lat doświadczenia – 10 lat. Doświadczenie powyżej 10 lat nie będzie dodatkowo punktowane.

liczba lat doświadczenia Terapeuty I + liczba lat doświadczenia Terapeuty II + liczba lat doświadczenia Terapeuty III + liczba lat doświadczenia Terapeuty IV
D = ------------------------------------------- x 40 pkt
maksymalna liczba lat doświadczenia Terapeuty I + maksymalna liczba lat doświadczenia Terapeuty II +
maksymalna liczba lat doświadczenia Terapeuty III + maksymalna liczba lat doświadczenia Terapeuty IV

D = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wybór osoby do realizacji kursu terapeutycznego dla dzieci z nadpobudliwością psychoruchową z deficytem uwagi oraz ich rodzin organizowanego w ramach projektu pn. „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”.

4.2.5.) Wartość części: 36000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-15 do 2021-10-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu.
2. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.
3. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą na dzień składania ofert stawkę podatku VAT, ustaloną zgodnie z ustawą z dnia 11.03. 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 106 z późn. zm.)
4. Obliczeń należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto, VAT jak i brutto), przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
5. Wykonawca określa cenę brutto w polskich złotych.
6. Cena musi być podana cyfrowo i słownie. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zaproponować jakieś rabaty lub upusty cen, powinien je od razu ująć w obliczeniach ceny, tak aby wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną całościową.
7. Wykonawca powinien zapoznać się z całością niniejszego dokumentu, której integralną częścią są załączniki
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny przypisując im odpowiednią wagę procentową:
L.p. Kryterium Waga Maksymalna liczba punków
1 Cena (C) 60% 60
2 Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40% 40
Razem: 100
- KRYTERIUM Cena oferty:
Cena oferty z najniższą ceną
C = ----------------------------------- x 60 pkt
Cena oferty ocenianej

C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”

- KRYTERIUM - Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
Obliczane na podstawie zamieszczonego w formularzu ofertowym oświadczenia Wykonawcy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
dla Części II
Zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (rozdział 5 ust. 6 lit „B” SWZ). W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” Zamawiający podda ocenie doświadczenie: Terapeuty I oraz Terapeuty II ( tj. dwóch osób). Do oceny przyjęte zostanie wyłącznie doświadczenie w pracy z rodzinami adopcyjnymi i/lub zastępczymi powyżej 3 lat. Zamawiający ustala podlegającą ocenie: minimalną liczbę lat doświadczenia – 4 lata i maksymalną liczbę lat doświadczenia – 10 lat. Doświadczenie powyżej 10 lat nie będzie dodatkowo punktowane.


liczba lat doświadczenia Terapeuty I + liczba lat doświadczenia Terapeuty II
D = ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ x 40 pkt
maksymalna liczba lat doświadczenia Terapeuty I + maksymalna liczba lat doświadczenia Terapeuty II


D = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zdobędzie największą liczbę punktów obliczonych ze wzoru: P = C + D.

P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (maksymalnie 100 pkt.)
C – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena oferty” (maksymalnie 60 pkt.)
D - liczba punktów przyznana za kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (maksymalnie 40 pkt.).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
1) nie podlegają wykluczeniu w przypadkach określonych w specyfikacji warunków zamówienia,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu mogą dotyczyć:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
4) zdolności technicznej lub zawodowej
3. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie postawił warunku w tym zakresie.
4. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie postawił warunku w tym zakresie.
5. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie postawił warunku w tym zakresie.
6. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać, że:
A) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.:
dla Części I zamówienia:
1) co najmniej 3 osobami (Terapeuta I, Terapeuta II i Terapeuta III) posiadającymi:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii;
b) minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu diagnozy i terapii psychologicznej dzieci po doświadczeniu traumy;
c) doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń/warsztatów/seminariów z zakresu traumy u dzieci i/lub przemocy wobec dzieci i/lub zaburzeń emocjonalnych/zachowania występujących u dzieci;
d) minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami adopcyjnymi i/lub zastępczymi.
2) Co najmniej 1 osobą (Terapeuta IV) posiadającą:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii;
b) minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu diagnozy i terapii psychologicznej dzieci po doświadczeniu traumy;
c) minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu grup wsparcia;
d) minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami adopcyjnymi i/lub zastępczymi.
3) Co najmniej 1 osobą (Terapeutą V) posiadającą:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu pedagogiki;
b) minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu diagnozy i /lub w pracy z dziećmi i/lub młodzieżą po doświadczeniu traumy i/lub z zaburzeniami emocjonalnymi/zachowania.
4) Co najmniej 1 osobą (Terapeutą VI) posiadającą:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu pedagogiki lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku i posiadanie uprawnień pedagogicznych;
b) studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu arteterapii lub muzykoterapii lub socjoterapii;
c) minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi z wykorzystaniem metody arteterapii/muzykoterapii/socjoterapii.
5) Co najmniej 1 osobą (Terapeutą VII) posiadającą:
a) certyfikat terapeuty Somatic Experiencing (SE) oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i/lub młodzieżą po doświadczeniu traumy z wykorzystaniem metody SE lub certyfikat/zaświadczenie ukończenia co najmniej pierwszej części podstawowego szkolenia Eye Movement Desensitization Reprocesing (EMDR) oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i/lub młodzieżą po doświadczeniu traumy z wykorzystaniem terapii EMDR lub certyfikat/zaświadczenie ukończenia kursu w zakresie terapii metodą NeuroAffective Relational Model (Neuroafektywny model relacyjny – NARM) oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i/lub młodzieżą po doświadczeniu traumy z wykorzystaniem metody NARM lub aktualny certyfikat psychoterapeuty poznawczo-behawioralnego oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu psychoterapii poznawczo-behawioralnej dzieci i/lub młodzieży.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza, aby funkcję Terapeuty VII pełnił Terapeuta I i/lub Terapeuta II i/lub Terapeuta III i/lub Terapeuta IV i/lub Terapeuta V przy jednoczesnym spełnianiu warunków dla obu Terapeutów.
6) Co najmniej 1 osobą (Terapeutą VIII) posiadającą:
a) wykształcenie wyższe magisterskie;
b) certyfikat/dyplom terapeuty integracji sensorycznej;
c) minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu terapii integracji sensorycznej.
7) Co najmniej 2 osobami (Opiekun dla dzieci/animator I, Opiekun dla dzieci/animator II) posiadające:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu pedagogiki lub na innym, dowolnym kierunku wraz z posiadaniem uprawnień pedagogicznych;
b) minimum roczne doświadczenie w pracy w sprawowaniu opieki nad dziećmi i/lub prowadzeniu zajęć dla dzieci w żłobkach, przedszkolach, szkołach, klubach dziecięcych, klubach sportowych, świetlicach socjoterapeutycznych lub placówkach instytucjonalnych pieczy zastępczej.
Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga, aby wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu złożył wymagane oświadczenia / dokumenty do oferty. Na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy w terminie składania ofert każdy z wykonawców składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 2 do SWZ).
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 3 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 2 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 1 do SWZ),
2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Rozdziale 5 specyfikacji (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 2 do SWZ),
3) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 3 do SWZ),
4) oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani (w treści formularza ofertowego),
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane wraz z ofertą na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy (jeżeli dotyczy),
6) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),
7) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych.
8) Podmiotowe środki dowodowe, które Wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie w wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni terminie - dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona
1) w celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda od wykonawcy:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu zawiera załącznik nr 4 do SWZ,
9) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wraz z ofertą).
10) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia ( na wezwanie zamawiającego)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 12, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na podstawie przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy w zakresie:
1) zmiany osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w sytuacji wystąpienia zdarzeń losowych takich jak: śmierć, choroba, utrata uprawnień, rezygnacja ze świadczenia usług, ustanie stosunku pracy lub w przypadku niewywiązywania się przez te osoby z pełnionych obowiązków. Inicjatorem zmiany może być Zamawiający i Wykonawca. W przypadku konieczności dokonania przedmiotowej zmiany, Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu propozycję osoby, która ma zastąpić osobę zmienianą, nie później niż 7 dni przed planowanym skierowaniem tej osoby do realizacji robót. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje, doświadczenie, lub wykształcenie nowej osoby będą takie same lub wyższe od osoby zmienianej, która wskazana została przez Wykonawcę w Wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia tj w Załączniku nr 4 do SWZ.
2) Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej, zagrożenia epidemiologiczne i inne) mającej wpływ na realizację umowy.
3) Dopuszcza się możliwość zmiany terminu turnusu/kursu z następujących przyczyn:
a) jeżeli w wyniku przeprowadzonej rekrutacji do udziału w turnusie/kursie nie zostanie zakwalifikowana przynajmniej 60% grupa uczestników spełniających kryteria stawiane na etapie procesu rekrutacji,
b) jeżeli w wyniku przeprowadzonego postępowania nr ŚOA.AK.331.3.3.2021.PZP na Świadczenie usług hotelarsko – gastronomicznych oraz zapewnienie sal warsztatowych na potrzeby organizacji działań w projekcie „W stronę rodziny- wsparcie usług adopcyjnych” w części I/ w części II i/lub III nie zostanie wybrany wykonawca.
4) zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodujących konieczność dostosowania Przedmiotu Umowy do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji Umowy.
5) Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Pośredniczącej i /lub Zarządzającej.
6) Zmiany oświadczeń Wykonawcy i sposobu płatności za realizację usługi związaną z zastosowaniem systemu podzielonej płatności (split payment).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-16 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-15

2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej - Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę realizacja podstawowej usługi fryzjerskiej i kosmetycznej na rzecz 36 osób niesamodzielnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa akcesoriów komputerowych.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Wszczepialne implanty szczękowo-twarzowe
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: DOSTAWA ZESTAWU TRAUMOWEGO
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI