Utworzenie Pracowni Polisomnografii w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Gruźlicy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utworzenie Pracowni Polisomnografii w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoniatowa
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-02-02
  • ZamawiającySAMODZIELNE PUBLICZNE SANATORIUM GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC W PONIATOWEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-24
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00062484
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Utworzenie Pracowni Polisomnografii w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNE PUBLICZNE SANATORIUM GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC W PONIATOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431021965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 6

1.5.2.) Miejscowość: Poniatowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-320

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sanatoriumpg@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatoriumpg.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie Pracowni Polisomnografii w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e84b1a94-ba9a-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00062484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012648/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Utworzenie Pracowni Polisomnografii w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sanatoriumpg.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sanatoriumpg.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: opisano w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.P.S.G.ICH.PDAG.2011.01.2024.JS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utworzenie Pracowni Polisomnografii w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 33124000-5 - Urządzenia i wyroby diagnostyczne i radiodiagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-02-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował:
a) co najmniej 3 dostawy;
b) wyłącznie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia;
c) nazwy i adresy Zamawiających wykazanych dostaw – do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie;
d) wyłącznie dostawy wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
e) wyłącznie dostawy, których wartość jest nie mniejsza niż 100 000 zł brutto (każda z nich).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 455 ust. 1 pkt 2- 4 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dopuszczalne są również nieistotne zmiany umowy.
3. Na podstawie art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1, w następującym zakresie:
1) zastąpienia Sprzętu stanowiącego przedmiot umowy, innym nowym Sprzętem posiadającym co najmniej te same bądź lepsze parametry jakie posiadał Sprzęt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, w przypadku ograniczenia dostępności Sprzętu objętego umową, w szczególności zakończenia lub wstrzymania produkcji oferowanego sprzętu lub w sytuacji gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jest ono niedostępne u producenta lub termin dostaw jest wydłużony (na dowód czego Wykonawca przedstawi stosowny dokument od producenta), a także w przypadku wprowadzenia przez producenta w wyniku postępu technologicznego zmodyfikowanego (udoskonalonego) Sprzętu w zamian lub obok Sprzętu dotychczas oferowanego, pod warunkiem, iż cena Sprzętu nie ulegnie zwiększeniu. Propozycję zmiany Wykonawca skieruje do Zamawiającego w formie pisemnej wraz z udokumentowaniem spełnienia warunków zamówienia i uzasadnieniem przyczyny proponowanej zmiany. Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcę stosownej dokumentacji. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego złożonej przez Wykonawcę propozycji zamiennika;
2) zmiany numeru katalogowego, nazwy własnej tego samego dostarczanego Sprzętu, o ile zmiany te nie będą skutkować zwiększeniem całkowitej wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 oraz pod warunkiem, że Sprzęt będzie tożsamy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie tj. będzie spełniał wszelkie wymagania prawne i jakościowe określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, umowie i załącznikach do umowy. Na potwierdzenie, że sprzęt o nowym numerze katalogowym i/lub zmienionej nazwie jest tożsamy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument stwierdzający, że oprócz zmiany nazwy i/lub zmiany numeru katalogowego nie nastąpiła zmiana Sprzętu pod względem parametrów i jakości przedmiotu zamówienia,
3) obniżenia wynagrodzenia umownego Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 spowodowanego obniżeniem przez Wykonawcę ceny netto sprzętu,
4) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust.1 w przypadku gdy w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie obowiązującej stawki VAT – w takim przypadku zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT z zachowaniem wynagrodzenia netto, które pozostaje bez zmiany;
5) zmiany wskazanego w umowie terminu realizacji dostawy, instalacji, uruchomienia sprzętu oraz terminu przeszkolenia personelu Zamawiającego z zakresu obsługi sprzętu w przypadku wystąpienia po stronie Zamawiającego przyczyn organizacyjnych związanych z pracą właściwego Oddziału Zamawiającego, w tym jego personelu, w związku z koniecznością wykonywania przez ten Oddział /personel Zamawiającego statutowych zadań Zamawiającego;
6) zmiany warunków umowy w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których wejście w życie lub zmiana nastąpiły po zawarciu umowy, a które mają wpływ na realizację umowy, i z których wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień umowy (w takim przypadku zmiana umowy nastąpi w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do aktualnego stanu prawnego).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://sanatoriumpg.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie audiogramu i tympanogramu- Puławy
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie audiogramu i tympanogramu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI