UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH W SŁUPSKU.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH W SŁUPSKU.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSłupsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającyZarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00044870
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH W SŁUPSKU.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH W SŁUPSKU.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b0c4dfc-a999-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001554/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:1) Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk2) Poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej zamowienia@zimslupsk.pl 4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk do konkretnego wykonawcy.5. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. 6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną/osoby upoważnione.7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, który działa w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, reprezentowane przez Dyrektora,2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem: Edyta Zubka, adres e-mail: iod@zimslupsk.pl , telefon 662 078 280, 59 841 00 91,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.9.2021.ZP2

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Części 1 pn. „Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku, z wyłączeniem mogił wojennych” w ramach postępowania na wykonanie usługi pn. „Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku”. 2. W zakresie części 1 będą wykonywane prace porządkowe i utrzymanie zimowe opisane szczegółowo w załączniku nr 10 do SWZ, które obejmują między innymi: 1) prace porządkowe – zamiatanie alejek, ścieżek, schodów utwardzonych i gruntowych, zamiatanie placyków gospodarczych i powierzchni utwardzonych przy pojemnikach na śmieci, opróżnianie koszy typu parkowego, bieżące zbieranie nieczystości, chemiczny oprysk alejek o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych środkiem chwastobójczym, pielęgnacja grobów zaniedbanych, utrzymanie grobów historycznych, oczyszczanie cieków wodnych betonowych i brukowych, koszenie trawników na terenach płaskich i skarpach oraz koszenie chwastów i traw pomiędzy grobami wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem pokosu, grabienie trawiasto-piaszczystych ścieżek i przejść pomiędzy grobami na kwaterach z liści wraz z wywozem do miejsca utylizacji, obcinanie brzegów trawnika, usuwanie chwastów i samosiewów drzew, 2) utrzymanie zimowe alejek i schodów – odśnieżanie alejek i schodów, przygotowanie przejść pod kondukty do pochówków i inne czynności określone w załączniku nr 10 do SWZ.3. Harmonogram rzeczowy wykonywanych ryczałtowych prac porządkowych i zimowego utrzymania obiektów (ilości i krotności) w poszczególnych latach i miesiącach roku kalendarzowego:1) dla części 1 – załącznik nr 11A do SWZ, w tym:a) ryczałtowe prace porządkowe,b) utrzymanie zimowe cmentarza.4. Przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje wykonanie:1) ryczałtowych prac porządkowych i utrzymania zimowego cmentarza, 2) wykonanie prac na zlecenie w zależności od potrzeb w danym roku, w maksymalnych krotnościach ustalonych w załączniku do SWZ dla części 1 nr 1A.5. Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia dla części 1 dokładnie określone zostały w SWZ, w tym w szczególności w załącznikach - formularz cenowy, harmonogram rzeczowy i wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykorzystywanie pojazdów spełniających normę emisji spalin EURO 5 lub wyższą (S)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Części 2 pn. „Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Zachodniej w Słupsku” w ramach postępowania na wykonanie usługi pn. „Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku”. 2. W zakresie części 2 będą wykonywane prace porządkowe i utrzymanie zimowe opisane szczegółowo w załączniku nr 10 do SWZ, które obejmują między innymi: 1) prace porządkowe – zamiatanie alejek, ścieżek, schodów utwardzonych i gruntowych, zamiatanie placyków gospodarczych i powierzchni utwardzonych przy pojemnikach na śmieci, opróżnianie koszy typu parkowego, bieżące zbieranie nieczystości, chemiczny oprysk alejek o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych środkiem chwastobójczym, pielęgnacja grobów zaniedbanych, utrzymanie grobów historycznych, oczyszczanie cieków wodnych betonowych i brukowych, koszenie trawników na terenach płaskich i skarpach oraz koszenie chwastów i traw pomiędzy grobami wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem pokosu, grabienie trawiasto-piaszczystych ścieżek i przejść pomiędzy grobami na kwaterach z liści wraz z wywozem do miejsca utylizacji, obcinanie brzegów trawnika, usuwanie chwastów i samosiewów drzew, 2) utrzymanie zimowe alejek i schodów – odśnieżanie alejek i schodów, przygotowanie przejść pod kondukty do pochówków i inne czynności określone w załączniku nr 10 do SWZ.3. Harmonogram rzeczowy wykonywanych ryczałtowych prac porządkowych i zimowego utrzymania obiektów (ilości i krotności) w poszczególnych latach i miesiącach roku kalendarzowego:1) dla części 2 – załącznik nr 11B do SWZ, w tym:a) ryczałtowe prace porządkowe,b) utrzymanie zimowe cmentarza.4. Przedmiot zamówienia dla części 2 obejmuje wykonanie:1) ryczałtowych prac porządkowych i utrzymania zimowego cmentarza, 2) wykonanie prac na zlecenie w zależności od potrzeb w danym roku, w maksymalnych krotnościach ustalonych w załączniku do SWZ dla części 2 nr 1B.5. Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia dla części 2 dokładnie określone zostały w SWZ, w tym w szczególności w załącznikach - formularz cenowy, harmonogram rzeczowy i wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Wykorzystywanie pojazdów spełniających normę emisji spalin EURO 5 lub wyższą (S)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Części 3 pn. „Utrzymanie mogił wojennych znajdujących się na cmentarzu komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku (pomnik Pomordowanych Polaków, mogiły żołnierzy Armii Radzieckiej, mogiły Aliantów, pomnik Matki Polki)” w ramach postępowania na wykonanie usługi pn. „Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku”. 2. W zakresie części 3 będą wykonywane prace porządkowe i utrzymanie zimowe opisane szczegółowo w załączniku nr 10 do SWZ, które obejmują między innymi: 1) prace porządkowe – zamiatanie alejek, ścieżek, schodów utwardzonych i gruntowych, zamiatanie placyków gospodarczych i powierzchni utwardzonych przy pojemnikach na śmieci, opróżnianie koszy typu parkowego, bieżące zbieranie nieczystości, chemiczny oprysk alejek o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych środkiem chwastobójczym, pielęgnacja grobów zaniedbanych, utrzymanie grobów historycznych, oczyszczanie cieków wodnych betonowych i brukowych, koszenie trawników na terenach płaskich i skarpach oraz koszenie chwastów i traw pomiędzy grobami wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem pokosu, grabienie trawiasto-piaszczystych ścieżek i przejść pomiędzy grobami na kwaterach z liści wraz z wywozem do miejsca utylizacji, obcinanie brzegów trawnika, usuwanie chwastów i samosiewów drzew, 2) utrzymanie zimowe alejek i schodów – odśnieżanie alejek i schodów, przygotowanie przejść pod kondukty do pochówków i inne czynności określone w załączniku nr 10 do SWZ.3. Harmonogram rzeczowy wykonywanych ryczałtowych prac porządkowych i zimowego utrzymania obiektów (ilości i krotności) w poszczególnych latach i miesiącach roku kalendarzowego:1) dla części 3 – załącznik nr 11C do SWZ, w tym:a) ryczałtowe prace porządkowe,b) utrzymanie zimowe cmentarza.4. Przedmiot zamówienia dla części 3 obejmuje wykonanie:1) ryczałtowych prac porządkowych i utrzymania mogił wojennych, 2) wykonanie prac na zlecenie w zależności od potrzeb w danym roku, w maksymalnych krotnościach ustalonych w załączniku do SWZ - odpowiednio dla części 3 nr 1C.5. Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia dla części 3 dokładnie określone zostały w SWZ, w tym w szczególności w załącznikach - formularz cenowy, harmonogram rzeczowy i wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykorzystywanie pojazdów spełniających normę emisji spalin EURO 5 lub wyższą (S)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w zakresie doświadczenia Wykonawcy: dot. części 1: wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jedną usługę (umowę) polegającą na wykonywaniu prac porządkowych oraz zimowym utrzymaniu na cmentarzu komunalnym lub terenie parku lub skweru, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. dot. części 2: wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną usługę (umowę) polegającą na wykonywaniu prac porządkowych oraz zimowym utrzymaniu na cmentarzu komunalnym lub terenie parku lub skweru, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. dot. części 3: wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną usługę (umowę) polegającą na wykonywaniu prac porządkowych oraz zimowym utrzymaniu na cmentarzu komunalnym lub terenie parku lub skweru, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto. w przypadku składania oferty częściowej na więcej niż jedną część (dwie lub trzy części): wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną usługę (umowę) polegającą na wykonywaniu prac porządkowych oraz zimowym utrzymaniu na cmentarzu komunalnym lub terenie parku lub skweru, o wartości nie mniejszej niż suma wartości określonych dla poszczególnych części wskazanych powyżej, na które Wykonawca składa ofertę częściowąlubdwie usługi (umowy) polegające na wykonywaniu prac porządkowych oraz zimowym utrzymaniu na cmentarzu komunalnym lub terenie parku lub skweru, o wartości łącznej nie mniejszej niż suma wartości określonych dla poszczególnych części wskazanych powyżej, na które Wykonawca składa ofertę częściową.Pod pojęciem „cmentarzy komunalnych” Zamawiający rozumie cmentarze (tereny o założeniu parkowym), o których mowa w ustawie z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008 r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków.b) w zakresie potencjału technicznego dostępnego Wykonawcy w przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę częściową na: część 1 i/lub część 2, część 1 i część 3, część 2 i część 3, wszystkie części 1, 2 i 3 dysponuje lub będzie dysponował minimum następującym potencjałem technicznym: kosiarką wózkową – 7 szt., kosiarką żyłkową – 7 szt., zamiatarką chodnikową o całkowitej masie nieprzekraczającej 800 kg – 1 szt., samochodem dostawczym o całkowitej masie nieprzekraczającej 3,5 t – 2 szt., ciągnikiem z pługo-piaskarką o całkowitej masie nieprzekraczającej 800 kg – 2 jednostki,  tylko na część 3 dysponuje lub będzie dysponował minimum następującym potencjałem technicznym: : kosiarką wózkową – 2 szt., kosiarką żyłkową – 2 szt., zamiatarką chodnikową o całkowitej masie nieprzekraczającej 800 kg – 1 szt., samochodem dostawczym o całkowitej masie nieprzekraczającej 3,5 t – 1 szt., Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował ww. sprzętem przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia każdej części.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w pkt 2 ppkt 4 - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 6 do SWZ; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:1) Część 1 – 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100),2) Część 2 – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100),3) Część 3 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 39 1140 1153 0000 2179 2400 1003 z dopiskiem "Wadium - Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku" – część ______”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, który działa w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk,7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Rozdz. IX pkt 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we wzorze umowy (załącznik nr 8 do SWZ).4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-09

2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy - Pruszcz Gdański
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy wykonawcy świadczącego usługi medyczne z zakresu medycyny pracy: badanie laboratoryjne, tj. morfologia oraz badanie przez lekarza medycyny pracy i wydanie orzeczenia dla maksymalnie 425 Uczestników. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.