Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Jaśle i wykonanie usług cmentarnych na cmentarzach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Jaśle i wykonanie usług cmentarnych na cmentarzach komunalnych w Jaśle
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJasło
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Jasło
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-16
  • Numer ogłoszenia610445-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 610445-N-2020 z dnia 2020-11-16 r.

Miasto Jasło: Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Jaśle i wykonanie usług cmentarnych na cmentarzach komunalnych w Jaśle
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jasło, krajowy numer identyfikacyjny 37044030100000, ul. ul. Rynek  12 , 38-200  Jasło, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 486 311, e-mail wzp@um.jaslo.pl, faks 134 486 360.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://um_jaslo.bip.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta w Jaśle, ul. Floriańska 8a (II piętro) urna na korytarzu o nazwie „Zamówienia publiczne”.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Jaśle i wykonanie usług cmentarnych na cmentarzach komunalnych w Jaśle
Numer referencyjny: GN.7045.51.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa bieżącego utrzymania przez Prowadzącego następujących cmentarzy komunalnych:1.1.1. cmentarza komunalnego przy ul. Mickiewicza w Jaśle, obejmującego działkę ewidencyjną nr 600/1, 600/2, 600/3 Obręb nr 16 - Kaczorowy o pow. 11,7569 ha wraz z infrastrukturą komunalną, tj.:a) budynkiem administracyjno-mieszkalnym, w skład którego wchodzą: lokal biurowy Prowadzącego, lokal użytkowy, b) Domem Przedpogrzebowym wraz z wyposażeniem,c) sektorami grzebalnymi,d) drogami dojazdowymi i wewnętrznymi, alejkami i parkingami,e) siecią wewnętrzną wodociągową i kanalizacyjną cmentarza,f) terenami zielonymi,1.1.2. cmentarza komunalnego przy ul. Zielonej w Jaśle obejmującego działki ewidencyjne nr 2432/2, 2432/3 i 2432/4 Obręb nr 8-Centrum o łącznej pow. 2,7000 ha wraz z infrastrukturą komunalną, tj.:a) budynkiem socjalnym,b) Domem Przedpogrzebowym do wystawiania trumien ze zwłokami oraz do odprawiania ceremonii pogrzebowych,c) sektorami grzebalnymi,d) drogami dojazdowymi i wewnętrznymi oraz alejkami,1.1.3.cmentarza komunalnego przy ul. Gajowej w Jaśle obejmującego działki nr 272/3 i 273/5 Obręb nr 14 – Niegłowice o łącznej pow. 1,4837 ha wraz z infrastrukturą komunalną, tj.:a) sektorami grzebalnymi,b) drogami dojazdowymi i wewnętrznymi, alejkami i parkingiem.1.2. Do podstawowych obowiązków Prowadzącego cmentarze komunalne należy:1.2.1. utrzymanie cmentarzy komunalnych obejmujące w szczególności:1. prowadzenie ksiąg cmentarnych i dokumentacji cmentarzy w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. z dnia 31 sierpnia 2001 r., poz. 1013),2. wystawianie w imieniu Miasta Jasła faktury przelewowej z 14 dniowym terminem płatności za miejsce na cmentarzu, wg. stawek określonych uchwałą Rady Miejskiej Jasła w sprawie zasad korzystania z cmentarzy komunalnych w Jaśle, które na dzień zawarcia umowy określa Załącznik Nr 1 do umowy,3. wystawianie w imieniu Miasta Jasła faktury przelewowej z 14 dniowym terminem płatności za usługi cmentarne wymienione wg stawek ustanowionych przez Burmistrza Miasta Jasła, które na dzień zawarcia umowy określa Załącznik Nr 2 do umowy,4. nadzór nad budową i remontami grobów,5. wydawanie zezwoleń na budowę oraz remonty grobów murowanych zgodnie z zatwierdzonym planem zagospodarowania cmentarzy, z wyjątkiem wydawania zezwoleń:a) na adaptację grobu ziemnego na grób murowany, które wydaje Burmistrz Miasta Jasła,b) na prowadzenie robót budowlanych (przy grobach objętych ochroną konserwatora zabytków) na cmentarzu komunalnym przy ul. Zielonej w Jaśle oraz na podejmowanie innych działań prowadzących do naruszenia substancji cmentarza lub zmiany jego wyglądu, na które zezwolenie wydaje wojewódzki konserwator zabytków,6. utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym:- domu przedpogrzebowego wraz z kaplicą - pomieszczeniem do odprawiania ceremonii pogrzebowych - przy ul. Mickiewicza,- budynku do odprawiania ceremonii pogrzebowych przy ul. Zielonej,- budynku socjalnego przy ul. Zielonej,- budynku administracyjno-mieszkalnego przy ul. Mickiewicza,oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, a w szczególności:a. zapewnienie odpowiedniego oświetlenia i ogrzewania budynków, dostawy do budynków energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków,b. pokrywanie kosztów ogrzewania, energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków z wyłączeniem kosztów ogrzewania, energii elektrycznej, wody i odprowadzanie ścieków dotyczących lokalu mieszkalnego i lokalu użytkowego w budynku administracyjno-mieszkalnym przy ul. Mickiewicza w Jaśle, które pokrywają najemcy tych lokali wg wskazań odrębnych liczników lub w części proporcjonalnej do zajmowanej powierzchni w stosunku do powierzchni całkowitej budynku,c. wykonywanie i pokrywanie kosztów: bieżących, napraw eksploatacyjnych budynków i ich wyposażenia.7. utrzymanie w należytym stanie technicznym, porządkowym i sanitarnym powierzchni cmentarzy w szczególności: dróg dojazdowych i wewnętrznych oraz alejek, parkingów, terenów zieleni przez wykonywanie cięć sanitarno-pielęgnacyjnych drzew i krzewów, wycinanie chwastów, wykaszanie trawy co najmniej jeden raz w miesiącu w okresie wegetacyjnym oraz usuwanie opadłych liści,8. zapewnienie oświetlenia cmentarzy w godzinach ich otwarcia,9. zapewnienie prawidłowego działania zdrojów ulicznych, pokrywanie kosztów ich konserwacji oraz dostarczania wody i odprowadzenia ścieków,10. zapewnienie odpowiedniej ilości kontenerów na odpady oraz wywóz odpadów, nieczystości stałych i płynnych oraz pokrywanie kosztów związanych z wywozem odpadów i nieczystości,11. zapewnienie funkcjonowania ustępów publicznych na cmentarzach przy ul. Zielonej i ul. Mickiewicza oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, w tym dodatkowo w dniach od 31.10.2021 r. do dnia 2.11.2021 r. ustawienie 2 kabin sanitarnych na parkingu przy ul. Mickiewicza, w tym 1 kabiny na parkingu od strony zachodniej cmentarza, 1 kabiny na parkingu przy budynku administracyjnym oraz 1 kabiny na cmentarzu przy ul. Gajowej,12. utrzymanie zimowe dróg dojazdowych i wewnętrznych, alejek, parkingów, chodników, a w szczególności odśnieżanie i usuwanie śliskości oraz pokrywanie kosztów z tym związanych,13. utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym tablic ogłoszeniowych umieszczonych na obiektach cmentarnych oraz pokrywanie kosztów z tym związanych,14. zapewnienie w siedzibie Prowadzącego cmentarze komunalne całodobowej dyspozycyjności w świadczeniu czynności związanych z przyjmowaniem zwłok i przetrzymaniem ich do czasu pochówku,15. zapewnienie dyspozycyjności w świadczeniu czynności określonych umową w siedzibie Prowadzącego cmentarz komunalne we wszystkie dni tygodnia w godzinach otwarcia cmentarza, a w budynku socjalnym na cmentarzu komunalnym przy ul. Zielonej w Jaśle w dni robocze w godzinach od 800 do 1600.16. bieżące aktualizowanie danych w systemie „GROBONET”,1.2.2 - wykonywanie przez Prowadzącego cmentarze komunalne usług cmentarnych obejmujące w szczególności:1. wskazywanie i udostępnianie miejsc pochówku (groby, miejsca pod groby zgodniez planami sektorów grzebalnych),2. zapewnienie wykopania i zasypania grobu ziemnego,3. zapewnienie wykonania pochówku w grobie murowanym,4. zapewnienie wykonania ekshumacji,5. wynajem kaplicy - pomieszczenia do odbywania ceremonii pogrzebowych przy ul. Mickiewicza,6. wynajem budynku do odbywania ceremonii pogrzebowych przy ul. Zielonej,7. przyjmowanie zwłok i przetrzymanie ich do czasu pochówku.Szczegółowy wykaz usług cmentarnych wykonywanych przez Prowadzącego cmentarze komunalne zawiera załącznik Nr 2 do umowy stanowiącej załącznik Nr 3 do SIWZ.1.3. Za utrzymanie cmentarzy komunalnych w Jaśle oraz za wykonywanie usług cmentarnych na cmentarzach komunalnych w Jaśle wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne stanowiące 1/12 ceny ofertowej określonej w Formularzu Oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ).1.4. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą.

II.5) Główny kod CPV: 98371110-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
98371111-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na administrowaniu lub zarządzaniu cmentarzami komunalnymi na podstawie umowy sporządzonej na piśmie, zgodnie z ustawą z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są umowy o zarządzanie a także referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (zgodnie z pkt VI.1.2 a SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto wykonania zamówienia 60,00
Termin płatności faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Warunki zmiany umowy zostały określone w projekcie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię do opieki nad mężczyzną 65-letnim, który ma pooperacyjne zaniki pamięci - Jasionka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię do opieki nad mężczyzną 65-letnim, który ma pooperacyjne zaniki pamięci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jasło: Administrowanie targowiskami w Jaśle
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH