USUWANIE POJAZDÓW ORAZ PROWADZENIE PARKINGU STRZEŻONEGO DLA POJAZDÓW USUNIĘTYCH Z...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USUWANIE POJAZDÓW ORAZ PROWADZENIE PARKINGU STRZEŻONEGO DLA POJAZDÓW USUNIĘTYCH Z DRÓG POWIATU BYDGOSKIEGO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyStarostwo Powiatowe w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-29
  • Numer ogłoszenia615955-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 615955-N-2019 z dnia 2019-10-29 r.

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy: USUWANIE POJAZDÓW ORAZ PROWADZENIE PARKINGU STRZEŻONEGO DLA POJAZDÓW USUNIĘTYCH Z DRÓG POWIATU BYDGOSKIEGO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 09235621900000, ul. Konarskiego  1-3 , 85-066  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 525 835 422, e-mail info@powiat.bydgoski.pl, faks 525 835 452.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.bydgoski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.powiat.bydgoski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.powiat.bydgoski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w zamkniętej, oznaczonej kopercie na adres Zamawiającego
Adres:
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, Kancelaria Ogólna p. 448, IVp

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USUWANIE POJAZDÓW ORAZ PROWADZENIE PARKINGU STRZEŻONEGO DLA POJAZDÓW USUNIĘTYCH Z DRÓG POWIATU BYDGOSKIEGO
Numer referencyjny: OR-VII.272.1.28.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, w związku z art. 130a ust. 5f z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, zwanej dalej ustawą Prd (j.t. Dz.U. z 2018 r., poz. 1990 z późn. zm.), w zakresie: 1) usuwania pojazdów (wymienionych w art. 130a ust. 6 ustawy Prd) z dróg w granicach administracyjnych Powiatu Bydgoskiego w sytuacjach, o których mowa w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prd; 2) prowadzenia, na terenie powiatu bydgoskiego lub miasta Bydgoszcz, parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych; 3) wykonywania na wniosek Zamawiającego czynności zmierzających do demontażu pojazdu, który przeszedł na własność Zamawiającego na podstawie orzeczenia sądu, poprzez usunięcie pojazdu z parkingu i przekazanie go do punktu zbierania pojazdów lub do stacji demontażu oraz przekazywanie stosownego zaświadczenia o demontażu Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia jego wystawienia; 4) przetransportowania pojazdów usuniętych przed realizacją niniejszego zamówienia z parkingu strzeżonego (teren Bydgoszczy) świadczącego usługi Zamawiającemu w 2019 roku, w celu ich dalszego przechowywania na parkingu strzeżonym (jeśli dotyczy). 2. Zakres zadań Wykonawcy obejmuje: 1) usunięcie pojazdu z drogi na parking którym dysponuje Wykonawca (jeśli Wykonawca posiada więcej parkingów - najbliżej miejsca, z którego został usunięty) w sposób bezpieczny oraz zabezpieczenie rzeczy, które się w nim znajdują przed kradzieżą, uszkodzeniem, zniszczeniem, dewastacją; 2) uporządkowanie miejsca, na którym znajdował się pojazd przeznaczony do usunięcia (z odpadków szkła, metalu i innych), z wyjątkiem konieczności użycia sprzętu specjalistycznego znajdującego się w pojazdach do tego przystosowanych, bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat; 3) zapewnienie kontaktu umożliwiającego wykonanie dyspozycji usunięcia pojazdu z drogi całodobowo przez siedem dni w tygodniu; 4) prowadzenie ewidencji pojazdów odholowanych i przyjętych na parking w formie pisemnej lub komputerowej; 5) przedstawianie Zamawiającemu (Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego), do 5 dnia każdego miesiąca: a) wykazu pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Bydgoskiego w miesiącu poprzednim, zawierającego następujące dane: data i godzina usunięcia pojazdu z drogi, marka, model, nr rejestracyjny lub VIN pojazdu, numer dyspozycji usunięcia, adres parkingu (wzór wykazu Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy); b) wykazu pojazdów, w stosunku do których podjęta została decyzja o odstąpieniu od usunięcia, zawierający datę i godzinę zdarzenia, nr rejestracyjny, markę, model pojazdu oraz numer dyspozycji (wzór wykazu Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy) ; c) wykazu pojazdów przechowywanych, zawierającego następujące dane: data usunięcia pojazdu z drogi, marka, model, nr rejestracyjny lub VIN pojazdu, numer dyspozycji usunięcia, adres parkingu (wzór wykazu Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy); d) potwierdzeń wydania pojazdu (wzór potwierdzenia Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy); 6) przechowywanie pojazdu na parkingu w sposób gwarantujący jego bezpieczne parkowanie, w tym zabezpieczenie rzeczy, które się w nim znajdują przed kradzieżą, uszkodzeniem, zalaniem, zniszczeniem czy dewastacją; 7) przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdu; 8) wydanie pojazdu – w każdym czasie - 24h/dobę, osobie upoważnionej do jego odbioru, tj. osobie wskazanej w zezwoleniu na odbiór pojazdu wystawionym przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, według wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2285; załącznik nr 3) lub właścicielowi (posiadaczowi) pojazdu wskazanemu w dowodzie rejestracyjnym (pozwoleniu czasowym) lub w pokwitowaniu za zatrzymany dowód rejestracyjny (pozwolenie czasowe). Zastrzega się jednak, że do wydania pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru może dojść jedynie wówczas, gdy przedstawiono Wykonawcy: a) zezwolenie na odbiór pojazdu wystawione przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, o ile było wymagane; b) dowód uiszczenia kaucji w przypadku, o którym mowa w art. 130a ust. 1a ustawy Prd; 9) naliczania właścicielowi pojazdu (osobie uprawnionej) opłat za usunięcie i parkowanie pojazdu; naliczone opłaty właściciel pojazdu (osoba uprawniona) będzie uiszczać w kasie Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy lub wpłacać na rachunek bankowy Powiatu Bydgoskiego nr 60 1020 1462 0000 7402 0317 1071; 10) współdziałanie z podmiotami uprawnionymi do wydawania dyspozycji usunięcia pojazdu z dróg powiatu bydgoskiego; 11) udzielanie pomocy przy wykonywaniu oględzin przechowywanego pojazdu; 12) informowanie Zamawiającego i podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu o nieodebraniu pojazdu, nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu 3 miesięcy od dnia jego usunięcia z drogi zgodnie z art. 130a ust. 10g ustawy Prd; 13) sprawowanie całodobowego dozoru nad przechowywanym pojazdem, od chwili jego usunięcia do momentu odbioru przez uprawnione osoby, sprzedaży, nieodpłatnego przekazania, lub przekazania do demontażu przez Zamawiającego; 14) wydanie pojazdu usuniętego z drogi, jeżeli nie jest on zarejestrowany w żadnym z państw członkowskich Unii Europejskiej, właściwemu miejscowo naczelnikowi urzędu celnego w celu uregulowania jego sytuacji zgodnie z przepisami prawa celnego. 3. Usługa usuwania pojazdu z drogi na wyznaczony parking obejmuje: 1) dojazd do miejsca zdarzenia odpowiednim sprzętem transportowym przeznaczonym do usuwania i przemieszczania pojazdów; 2) załadunek i zabezpieczenie pojazdu, w tym ładunku jeśli znajduje się na pojeździe przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub kradzieżą w czasie transportu na parking, 3) dojazd z usuniętym pojazdem na parking, 4) rozładunek pojazdu i jego przekazanie na parking. 4. Z chwilą rozpoczęcia wykonania usunięcia pojazdu na Wykonawcy spoczywa pełna odpowiedzialność za: 1) powierzone mu mienie w związku ze świadczeniem usług stanowiących przedmiot zamówienia, 2) szkody wynikłe ze zniszczenia powierzonego mu mienia lub mienia osób trzecich spowodowanych działaniem, zaniedbaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy oraz powstałych w wyniku zaniechania działań, do których Wykonawca zobowiązuje się składając ofertę, 3) szkody powstałe w wyniku nienależytego wykonania przez Wykonawcę jego zobowiązań umownych lub czynności zleconych przez podmiot uprawniony bezpośrednio na miejscu zdarzenia, 4) następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich w związku ze świadczeniem usług stanowiących przedmiot zamówienia. 5. Dla należytego wykonania zamówienia Wykonawca powinien przybyć na miejsce zdarzenia w czasie nie dłuższym niż 90 minut od wezwania przez osoby upoważnione na podstawie art. 130a ust. 4 ustawy Prd (policjant, osoba prowadząca akcję ratowniczą). 6. Parkowanie pojazdów usuwanych z drogi odbywać będzie się na parkingu na terenie powiatu bydgoskiego lub miasta Bydgoszcz: 1) strzeżonym, oznaczonym tablicą „Parking strzeżony”, 2) trwale ogrodzonym – ogrodzenie betonowe lub metalowe, 3) o utwardzonej nawierzchni, 4) oświetlonym, 5) monitorowanym (w tym monitoring wizyjny), 6) objętym całodobowym nadzorem, 7) pozwalającym na zabezpieczenie pojazdów uszkodzonych w sposób gwarantujący brak możliwości skażenia środowiska jak i znacznego pogorszenia ich stanu, 8) zamykanym w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej, 9) posiadającym dojazd drogą publiczną bez ograniczeń tonażowych. 7. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć nie mniej niż: 1) 15 stanowisk parkingowych dla usuniętych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, 2) 3 stanowiska parkingowe dla usuniętych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t, do 7,5 t, 3) 3 stanowiska parkingowe dla usuniętych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t, 4) 5 stanowisk parkingowych zabezpieczających pojazdy przed działaniem czynników atmosferycznych, wobec których istnieje prawdopodobieństwo dodatkowych szkód wywołanych tymi czynnikami. 8. Zamawiający przewiduje, że do dnia 31.12.2020 r. zamówieniem zostaną objęte następujące pojazdy i usługi: Lp. Rodzaj pojazdu/rodzaj usługi Przewidywana ilość pojazdów 1 Rower, motorower – usuwanie z drogi 4, 2 Motocykl – usuwanie z drogi 10, 3 Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t – usuwanie z drogi 150, 4 Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t – usuwanie z drogi 3, 5 Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t – usuwanie z drogi 3, 6 Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t – usuwanie z drogi 6, 7 Odstąpienie od usunięcia roweru, motoroweru lub motocykla 5, 8 Odstąpienie od usunięcia pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t 5, 19 Odstąpienie od usunięcia pozostałych pojazdów (o dmc powyżej 3,5 t) 5, 10 Rower, motorower – przechowywanie 4, 11 Motocykl – przechowywanie 10, 12 Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t – przechowywanie 150, 13 Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t – przechowywanie 3, 14 Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t – przechowywanie 3, 15 Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t – przechowywanie 3, 9. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów wskazana w powyższym punkcie jest szacunkowa i służy do skalkulowania ceny oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację umowy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakres usługi w trakcie obowiązywania umowy może dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty. 10. Wykonawca w ofercie określi cenę ryczałtową za 1 miesiąc przechowywania pojazdów, które nie zostały odebrane przez właścicieli (osoby uprawnione) w okresie trwania umowy, w szacunkowej średniomiesięcznej ilości 25 sztuk. Tak określona cena będzie niezmienna i nie będzie uzależniona od ilości pojazdów nieodebranych. 11. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. b) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, w tym przypadku kierowców i pracowników parkingu. c) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań zostały określone w istotnych postanowieniach umowy. 12. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz osób fizycznych skierowanych do realizacji zadania wraz z określeniem podstawy zatrudnienia (imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy i wymiar etatu). 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prawidłowości wykonywania obowiązków przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu wszelkich wyjaśnień, przedstawienia żądanych dokumentów, udzielenia pomocy i zapewnienia warunków niezbędnych do przeprowadzenia kontroli. O terminie kontroli Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie. Miejsce wykonania zamówienia Drogi na terenie Powiatu Bydgoskiego (Gminy: Białe Błota, Dąbrowa Chełmińska, Dobrcz, Koronowo, Nowa Wieś Wielka, Osielsko, Sicienko, Solec Kujawski) oraz parking strzeżony prowadzony przez Wykonawcę na terenie Powiatu Bydgoskiego lub miasta Bydgoszcz.

II.5) Główny kod CPV: 98351100-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
50118110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegające na powtórzeniu podobnych usług do wartości 20% zamówienia podstawowego. Usługi będą wykonywane w zakresie takim jak ma to miejsce w przypadku zakresu podstawowego, w miarę potrzeb Zamawiającego. Warunki udziału, na jakich zostanie w przyszłości udzielone Wykonawcy to zamówienie, nie ulegną zmianie.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 r. lub do czasu wcześniejszego wyczerpania limitu środków finansowych.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Na potwierdzenie warunków Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że posiadają aktualne zezwolenie (licencję) na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego udzielone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.),
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na potwierdzenie warunków Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie nie mniejszej niż 300.000 zł,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na potwierdzenie warunków Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że: 1) dysponują lub będą dysponować co najmniej dwoma pojazdami specjalnymi przeznaczonymi do holowania, spełniającymi warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2012 z późn. zm.), przeznaczonymi do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, oraz powyżej 3,5 t (umożliwiający m.in. usunięcie z drogi zestawów pojazdów- pojazd członowy z naczepą), 2) dysponują lub będą dysponować co najmniej jednym parkingiem strzeżonym na terenie powiatu bydgoskiego lub miasta Bydgoszczy spełniającym warunki, o których mowa w Rozdz. II ust. 6.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym swoje zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Zobowiązanie powinno określać: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Dokument (zobowiązanie) musi zostać złożone w oryginale.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 798), z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty (zaleca się złożenie oświadczenia z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) zezwolenie (licencję) na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego udzielone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.); b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie nie mniejszej niż 300.000,00 zł; c) wykaz parkingów na terenie powiatu bydgoskiego lub miasta Bydgoszcz z podaniem ilości miejsc parkingowych, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do realizacji zamówienia, wraz z informacją wskazującą podstawę do dysponowania parkingami. Wykaz zawierający wymagane informacje zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; d) wykaz pojazdów do usuwania pojazdów z dróg powiatu bydgoskiego. Wykaz zawierający wymagane informacje zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas dojazdu do miejsca zdarzenia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy: 1) poprzez zmianę podmiotu trzeciego/podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powołał się w ofercie w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu. Do zmiany takiej może dojść na prośbę Wykonawcy wyłącznie w uzasadnionym przypadku i pod warunkiem wskazania przez niego innego podmiotu/podwykonawcy, spełniającego warunek udziału w postępowaniu, do spełnienia którego wskazany był w ofercie podwykonawca. 2) w przypadku działania siły wyższej, np. klęski żywiołowe, zamieszki, strajki generalne, działania zbrojne, mające bezpośredni wpływ na możliwość wykonywania zamówienia 3) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron, 4) zlecenia przez Zamawiającego usług dodatkowych na mocy art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, 5) Zmiana obowiązującej stawki VAT – przyjmuje się, że wynagrodzenie netto Wykonawcy nie ulega zmianie natomiast zostanie zmieniona stawka podatku VAT a co za tym idzie jego wartość oraz wartość umowy brutto. 2. Strony są uprawnione do wnioskowania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy/Podwykonawcy, w celu usprawnienia ich rozliczania. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-06, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie podstawowych usług fryzjerskich i kosmetycznych - Krzyżówki
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie podstawowych usług fryzjerskich i kosmetycznych dla podopiecznych DDP. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.