Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej.
(Zamówienie podzielone na 2 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311022908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ALEJE 1 MAJA 9
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 243 03 06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekt@pcpr.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.konin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie systemu pieczy zastępczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej.
(Zamówienie podzielone na 2 części)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da1c9ad1-9b13-456e-adce-e1db163a5b92
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227483/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej (zamówienie podzielone na 13 części) Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim. WRPO. Działanie 6.15
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim" nr FEWP.06.15-IZ.00-0005/23, Priorytet 6, Działanie 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej realizowanego przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego/Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu w partnerstwie z Powiatem Konińskim w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da1c9ad1-9b13-456e-adce-e1db163a5b92
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającymi a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy e-Zamówienia działającej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Informacje ośrodkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami zawarte
są w Rozdziale XI SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji
dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w
szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji
umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgodny z wymaganiami określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. W SWZ zostały opisane szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej oraz sposób przygotowania i składanie oferty.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koninie, Aleje 1 Maja 9, 62-510 Konin, e-mail sekretariat@pcpr.konin.pl podstawie art. 6 ust 1 lit c RODO.
2. Pani/a dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z podmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem e mail: inspektor.ochrony@pcpr.konin.pl
4. Odbiorcami Pani/a danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust 1 ustawy Pzp.
5. Pani/a dane osobowe będą przechowywane , zgodnie z art. 78 ust 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania danych obejmuje cały czas trwania
umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/a danych osobowych bezpośrednio Pani/a dotyczących jest wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W odniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 33
RODO.
8. Posiada Pani/Pan prawo do:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO), 2) prawo do sprostowania swoich danych (art. 16
RODO),
3) prawo do usunięcia swoich danych (art. 17 RODO) - jeśli nie zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 3 RODO,
5) prawo do przenoszenia swoich danych (art. 20 RODO) - jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie umowy: w celu jej zawarcia
lub realizacji (w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO), oraz w sposób zautomatyzowany,
6) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (art. 77 RODO) - w przypadku,
gdy osoba uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne krajowe przepisy regulujące kwestię
ochrony danych osobowych, obowiązujące w Polsce.
9. Nie przysługuje Pani/u :
1) W związku z art.17 ust 3 lit. B,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
2) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO
3) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania pani/a
danych jest art. 6 ust 1 lit.c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCPR.ZP.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) CZĘŚĆ I – „ Wsparcie indywidualne - usługa psychiatrycznej diagnozy pogłębionej dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej na terenie powiatu konińskiego ”
W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył 45 godzin usługi- wykonanie diagnozy pogłębionej zgodnej ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy ogólnorozwojowej wraz z opisem i informacją pisemną dotyczącą dalszej pracy z uczestnikiem odnośnie jego potrzeb w zakresie wsparcia ze wskazaniem specjalistów, dla 10 wskazanych dzieci/młodzieży .
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części
( rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone studia medyczne ze specjalizacją
w dziedzinie psychiatrii, kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy jako psychiatra z dziećmi i młodzieżą.
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę w odległości do 150 km
od siedziby Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) CZĘŚĆ II - „Wsparcie indywidualne - usługa przeprowadzenia wsparcia psychoterapeutycznego dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej na terenie powiatu konińskiego ”
W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył 24 godzin usługi - wsparcie dla 4 wskazanych dzieci/młodzieży.
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części ( rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia – dyplom, certyfikat ukończenia szkolenia psychoterapeutycznego lub psychoterapeuta w trakcie certyfikacji (minimum ukończony 2 rok) potwierdzone stosownymi dokumentami oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, rodziną przez okres co najmniej 2 lat.
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie powiatu konińskiego i Miasta Konina.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunku udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 112 ust 1 ustawy Pzp, określa warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 112 ust.2 ustawy Pzp, określa następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
2) Uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie
4) Zdolność techniczna lub zawodowa
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca musi dysponować osobami zgodnie ze wskazaniem w Rozdziale
VII SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 2 – Oświadczenie składane przez Wykonawcę na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 5 – Wykaz osób dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione, jeżeli spełniać je będą wszyscy Wykonawcy łącznie, z wyłączeniem warunków dotyczących
zdolności technicznej lub zawodowej opisanych w pkt. 8.
W przypadku, o którym mowa w art.117 ust 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia
składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy- załącznik nr 3 do SWZ.
W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach
innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca
nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formuła spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie
odrzuceniem oferty.
Warunki szczegółowe dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zawarte są w pkt. VIII SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 8 do SWZ ( wsparcie
indywidualne).
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
3. Zmiana umowy dla swej ważności, pod rygorem nieważności, wymaga zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-03