Usługi z zakresu dozorowania i prac porządkowych przy biurowcu i posesji Nadleśnictwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi z zakresu dozorowania i prac porządkowych przy biurowcu i posesji Nadleśnictwa Rokita w roku 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzybiernów
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-12-06
  • ZamawiającyNadleśnictwo Rokita
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00286850
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi z zakresu dozorowania i prac porządkowych przy biurowcu i posesji Nadleśnictwa Rokita w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Rokita

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rokita 2

1.5.2.) Miejscowość: Przybiernów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48914186581

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rokita@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rokita.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi z zakresu dozorowania i prac porządkowych przy biurowcu i posesji Nadleśnictwa Rokita w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f798c48f-4eaf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00062943/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi z zakresu dozorowania i prac porządkowych przy biurowcu i posesji Nadleśnictwa Rokita w roku 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictworokita

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy SmartPZP - https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictworokita (dalej –
„Platforma”). Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w zakładce „Korespondencja”. Szczegółowo opisane w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy SmartPZP - https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictworokita (dalej –
„Platforma”). Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi być
zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Za datę wpływu oświadczeń, ofert, wniosków, zaświadczeń oraz informacji
przyjmuje się datę ich przekazania do Platformy. Aktualny data i godzina,
zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym
rogu Platformy. W celu skorzystania z Platformy konieczna jest rejestracja Wykonawcy pod
adresem: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictworokita po kliknięciu na przycisk
„Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki korzystania
z Platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za
wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji
postępowania nie wymaga logowania. Zamawiający, informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami
elektronicznymi. Do przesłania dokumentów i złożenia oferty nie jest niezbędne
posiadanie certyfikatu kwalifikowanego. Szczegółowe informacje o sposobie
pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej
użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców
usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym:
http://www.nccert.pl/kontakt.htm. Zamawiający określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na
platformie Portalu e-Usług SMARTPZP tj.
a. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie
mniejszej niż 1 Mb/s; b. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,
c. Przeglądarki internetowe:
- Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver.66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver. 18 i późniejsze, Internet Explorer 11.
- lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek.
d. Dodatkowe oprogramowanie: - zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre), - w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy
doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web, - oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśniczy Nadleśnictwa Rokita, Rokita 2, 72-110 Przybiernów. Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Karolina Kaczmarek, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować pocztą elektroniczną pod adresem rodo@szczecin.lasy.gov.pl. lub telefonicznie pod numerem +48 91 432 87 12 . Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone
do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO. Obowiązek informacyjny RODO został szczegółowo opisany w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.6.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu dozorowania i prac porządkowych przy biurowcu i posesji Nadleśnictwa Rokita, Rokita 2, 72-110 Przybiernów. Usługi dozoru budynku biurowca Nadleśnictwa Rokita z punktem alarmowo-prognostycznym ochrony przeciwpożarowej i mieszkaniem oraz przyległej posesji o pow. 2,52 ha wraz z budynkiem warsztatu, garażami, magazynem sprzętu szkółkarskiego, nasion, szyszek, sprzętu przeciwpożarowego, innymi magazynami
i budynkami gospodarczymi oraz budynku mieszkalnego oraz prace porządkowe.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi dokumentacja: Opis przedmiotu zamówienia - Usługi z zakresu dozorowania i prac porządkowych przy biurowcu i posesji Nadleśnictwa Rokita w roku 2022

4.2.6.) Główny kod CPV: 98341140-8 - Usługi dozorowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: punktowo
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena – 60 %
2) Samodzielna realizacja kluczowych zadań zamówienia (T) – 40 %
Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla
tych kryteriów w %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych zadań zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu
do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej.
2)W odniesieniu do posiadanych uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej, Wykonawca musi wykazać, że
posiada ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i
Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony
osób i mienia na obszarze, na którym będzie wykonywane zamówienie
zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i
mienia (Dz.U. z 2021 r. poz. 1995 z późniejszymi zmianami).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu
spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunków
dot. zdolności ekonomicznej.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu
spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunków
dot. sytuacji finansowej.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek w odniesieniu do potencjału technicznego zostanie spełniony,
jeśli, Wykonawca wykaże, że dysponuje:
- własną stacją monitorowania działającą całodobowo i rejestrującą
sygnały z obiektu (podłączenie dwutorowe do własnej stacji).
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu
do doświadczenia Wykonawcy.
Warunek w odniesieniu do osób skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia zostanie spełniony jeśli, Wykonawca wykaże, że
dysponuje:
- co najmniej dwoma dwuosobowymi grupami interwencyjnymi (SUFO)
zdolnymi do reakcji tj. dotarcia do obiektów Zamawiającego w ciągu 40 min
od chwili powiadomienia (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw
Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r., w sprawie
zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych
i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz.U.
z 2015, poz. 992) działającymi całodobowo;
- co najmniej trzema osobami (pracownikami dozoru) a każda z nich
posiada co najmniej trzymiesięczne doświadczenie w realizacji usług
z zakresu dozorowania. Przez pojęcie doświadczenia w realizacji usług
z zakresu dozorowania rozumie się umiejętności zdobyte
i ugruntowane w trakcie faktycznego ich wykonywania, w różnych formach
prawnych (np. umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenie, praktyka),

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia,
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1
PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do
tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od
innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SWZ),
c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z
opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda
złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu
składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat
wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w
sprawie spłat tych należności,
d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego
oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP,
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w
przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający
żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu
składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami
lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
e) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109
ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej
złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji,
f) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg załącznika nr 3B do
SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: a)
art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących
orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z
innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP, e) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP,
odnośnie naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat
lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach
i opłatach lokalnych, f)
art. 109 ust. 8 i 10 PZP - (wzór oświadczenie Wykonawcy o aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 7 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których
mowa w pkt 7.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na
podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków
dowodowych:
a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
posiadanych uprawnień (jeżeli są wymagane), doświadczenia (jeżeli jest
wymagane) wykształcenia (jeżeli jest wymagane) niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu
osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi
załącznik nr 8 do SWZ),
b) wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania
zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi
zasobami (wzór wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy
w celu wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ).
c) Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada koncesję wydaną
przez MSWiA (wcześniej MSW) na prowadzenie działalności gospodarczej
w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony
fizycznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie
osób i mienia (Dz. U. 2021, poz. 1995 z późniejszymi zmianami), zezwolenia,
licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany
do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych
w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których
mowa w pkt 6.1. i 6.3. oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Wykonawca składa wraz z ofertą
oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. :oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, sporządzone zgodnie ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 3A do SWZ, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 3B do SWZ.
Oświadczenia, o których mowa wyżej stanowią dowód potwierdzający brak
podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na dzień
składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego
podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenia te składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków
dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W terminie składania ofert określonym w pkt 14.1. SWZ wykonawca
zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą:
a) formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2
do SWZ) wraz z Kosztorysem ofertowym (sporządzony wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 2.1) sporządzony pod rygorem nieważności,
w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym
b) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi
odpowiednio załącznik nr 3A i załącznik 3B do SWZ, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do
reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie, złożone przez:
 Wykonawcę,
 Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi
odpowiednio załącznik nr 3C i załącznik 3D do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do
reprezentacji podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadzie
określonej w art. 118 w zw. z art. 266 PZP, o ile dotyczy,
d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania
Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,
że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 9.3. SWZ, jeżeli Wykonawca
wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na
zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania
do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu
Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest
zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu
poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
f) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie
do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby
na zasadach określonych w art. 118 PZP, jeżeli w imieniu Wykonawcy/
podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą
(np. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego
rejestru), sporządzone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym lub w formie opisanej w pkt 9.16.-9.20. SWZ,
g) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla
pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia, sporządzone pod rygorem
nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzonej się kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub
w formie opisanej w pkt 9.16 – 9.20. SWZ,
h) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – z którego wynika,
które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Zamawiający rekomenduje wykorzystać oświadczenie znajdujące się w formularzu
Oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba
podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji.
Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty
– treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 3A do SWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3B do SWZ) składa
każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać
złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. obowiązany będzie złożyć
każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą
spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do
zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu
każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać
wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z
osobna.
8) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie
z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać
na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi do
realizacji których te zdolności są wymagane.
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do
oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Wzór stosownego oświadczenia został zawarty
w formularzu OFERTY stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie na tym formularzu.
Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi się również do wykonawców, prowadzących działalność w formie
spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający na podstawie art 455 ust. 1 pkt 1 PZP, przewiduje możliwość dokonania następujących zmian Umowy:
(1) w zakresie zmiany terminów Terminu Wykonania, stosownie do przypadku:
(b) o czas działania Siły Wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw,
(c) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, regulujących zasady wykonywania Przedmiotu Umowy o czas niezbędny do dostosowania wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części do zmienionego stanu prawnego,
(d) o czas opóźnienia w wykonaniu przez podmioty zewnętrzne czynności koniecznych do wykonania Przedmiotu Umowy z zastrzeżeniem, że przyczyną opóźnienia nie są działania lub zaniechania Wykonawcy
(e) o czas, kiedy realizacja Przedmiotu Umowy była niemożliwa oraz następstw tego zdarzenia w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich,
(f) o czas niezbędny do wykonania czynności wynikających z zaleceń właściwych organów jeżeli wykonywanie Przedmiotu Umowy zostało wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Przedmiotu Umowy,
g) o czas wynikający z konieczności ewentualnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy wprowadzonej na podstawie przepisów PZP umożliwiających dokonanie takiej zmiany, - przy czym każda zmiana może nastąpić tylko o czas niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw.
(2) w zakresie zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, w szczególności robót zamiennych, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności:
(a) wystąpi zmiana prawa mająca wpływ na realizację Przedmiotu Umowy,
(b) w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
(c) jak również w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt (1) i (2) powyżej.
- z zastrzeżeniem, że inne rozwiązania będą spełniały wymagania funkcjonalne określone w Dokumentach Zamówienia w stopniu nie mniejszym niż rozwiązania dotychczasowe. W zakresie zmiany Wynagrodzenia, w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w pkt (2) będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Ustalenie zmienionej kwoty Wynagrodzenia odbywać się będzie w oparciu o:
(a) w odniesieniu obniżenia Wynagrodzenia w związku z zaniechaniem wykonywania świadczeń wchodzących w skład Przedmiotu Umowy
(b) w odniesieniu do zwiększenia Wynagrodzenia w następstwie zmiany, o których mowa w pkt (3)
Inicjatorem zmian w Umowie może być każda ze Stron, z tym, że ostateczna decyzja, co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności mogących powodować zmianę umowy, nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
Niezależnie od postanowień niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość (i) zmian redakcyjnych Umowy oraz (ii) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, nie stanowiących zmiany, o której mowa w art. 455 ust. 1 PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Pltformy (SMARTPZP) https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictworokita

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pełen i szczegółowy opis warunków zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) dostępna na stronie https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictworokita
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie włosów- Gryfice
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przedłużenie włosów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI