Usługi wspierające rozwój i kompensujące opóźnienia dzieci i młodzieży przebywających...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi wspierające rozwój i kompensujące opóźnienia dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrów Wielkopolski
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-06-06
  • ZamawiającyPOWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-28
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00342662
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi wspierające rozwój i kompensujące opóźnienia dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Słowackiego 1c

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi wspierające rozwój i kompensujące opóźnienia dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f960d21-1835-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342662

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064512/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi wspierające rozwój i kompensujące opóźnienia w ramach realizacji projektu nr FEWP.06.15-IZ.00-0003/23 "Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie kaliskim"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie kaliskim", finansowanego ze środków Programu „Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021 – 2027” w ramach działania 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/931122

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/931122

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania oraz strony, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty
zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/931122.
2. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/931122.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający wymaga, aby komunikacja, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane były wyłącznie za pośrednictwem Platformy i formularza: „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
4. Instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
5. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, elektronicznego podpisu zaufanego lub elektronicznego podpisu osobistego.
6. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje
z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
7. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg), ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
8. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w podpisanych elektronicznie plikach. Może to skutkować naruszeniem integralności plików,
co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty.
9. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOA.370.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia psychoruchowe dla dzieci do 6 lat

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Jako prawo opcji należy rozumieć dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności i usługi analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”).
Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub wybrane z czynności i usługi opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o jej zlecenie i wykonanie. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie będzie następowało na podstawie ceny jednostkowej przeprowadzenia
usługi ujętej w ofercie, stanowiącej załącznik do Umowy. Maksymalna wartość usług realizowanych przez Wykonawcę nie może wynieść więcej niż 15 000 brutto dla tego zadania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie terapeuty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Terapia neurologopedyczna

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Jako prawo opcji należy rozumieć dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności i usługi analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”).
Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub wybrane z czynności i usługi opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o jej zlecenie i wykonanie. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie będzie następowało na podstawie ceny jednostkowej przeprowadzenia
usługi ujętej w ofercie, stanowiącej załącznik do Umowy. Maksymalna wartość usług realizowanych przez Wykonawcę nie może wynieść więcej niż 15 000 brutto dla tego zadania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie terapeuty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Terapia logopedyczna

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Jako prawo opcji należy rozumieć dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności i usługi analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”).
Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub wybrane z czynności i usługi opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o jej zlecenie i wykonanie. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie będzie następowało na podstawie ceny jednostkowej przeprowadzenia
usługi ujętej w ofercie, stanowiącej załącznik do Umowy. Maksymalna wartość usług realizowanych przez Wykonawcę nie może wynieść więcej niż 15 000 brutto dla tego zadania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie terapeuty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trening umiejętności społecznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Jako prawo opcji należy rozumieć dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności i usługi analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”).
Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub wybrane z czynności i usługi opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o jej zlecenie i wykonanie. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie będzie następowało na podstawie ceny jednostkowej przeprowadzenia
usługi ujętej w ofercie, stanowiącej załącznik do Umowy. Maksymalna wartość usług realizowanych przez Wykonawcę nie może wynieść więcej niż 18 000 brutto dla tego zadania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie terapeuty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa Biofeedback

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Jako prawo opcji należy rozumieć dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności i usługi analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”).
Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub wybrane z czynności i usługi opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o jej zlecenie i wykonanie. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie będzie następowało na podstawie ceny jednostkowej przeprowadzenia
usługi ujętej w ofercie, stanowiącej załącznik do Umowy. Maksymalna wartość usług realizowanych przez Wykonawcę nie może wynieść więcej niż 27 000 brutto dla tego zadania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie terapeuty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Integracja sensoryczna

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Jako prawo opcji należy rozumieć dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności i usługi analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”).
Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub wybrane z czynności i usługi opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o jej zlecenie i wykonanie. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie będzie następowało na podstawie ceny jednostkowej przeprowadzenia
usługi ujętej w ofercie, stanowiącej załącznik do Umowy. Maksymalna wartość usług realizowanych przez Wykonawcę nie może wynieść więcej niż 24 000 brutto dla tego zadania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie terapeuty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dogoterapia

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Jako prawo opcji należy rozumieć dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności i usługi analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”).
Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub wybrane z czynności i usługi opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o jej zlecenie i wykonanie. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie będzie następowało na podstawie ceny jednostkowej przeprowadzenia
usługi ujętej w ofercie, stanowiącej załącznik do Umowy. Maksymalna wartość usług realizowanych przez Wykonawcę nie może wynieść więcej niż 18 000 brutto dla tego zadania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie terapeuty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Hipoterapia

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Jako prawo opcji należy rozumieć dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności i usługi analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”).
Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub wybrane z czynności i usługi opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o jej zlecenie i wykonanie. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie będzie następowało na podstawie ceny jednostkowej przeprowadzenia
usługi ujętej w ofercie, stanowiącej załącznik do Umowy. Maksymalna wartość usług realizowanych przez Wykonawcę nie może wynieść więcej niż 27 000 brutto dla tego zadania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie terapeuty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Psychoterapia seksuologiczna

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Jako prawo opcji należy rozumieć dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności i usługi analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”).
Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub wybrane z czynności i usługi opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o jej zlecenie i wykonanie. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie będzie następowało na podstawie ceny jednostkowej przeprowadzenia
usługi ujętej w ofercie, stanowiącej załącznik do Umowy. Maksymalna wartość usług realizowanych przez Wykonawcę nie może wynieść więcej niż 3 000 brutto dla tego zadania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie terapeuty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Fizjoterapia

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Jako prawo opcji należy rozumieć dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności i usługi analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”).
Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub wybrane z czynności i usługi opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o jej zlecenie i wykonanie. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie będzie następowało na podstawie ceny jednostkowej przeprowadzenia
usługi ujętej w ofercie, stanowiącej załącznik do Umowy. Maksymalna wartość usług realizowanych przez Wykonawcę nie może wynieść więcej niż 9 000 brutto dla tego zadania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie terapeuty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Terapia uzależnień

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Jako prawo opcji należy rozumieć dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności i usługi analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”).
Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub wybrane z czynności i usługi opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o jej zlecenie i wykonanie. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie będzie następowało na podstawie ceny jednostkowej przeprowadzenia
usługi ujętej w ofercie, stanowiącej załącznik do Umowy. Maksymalna wartość usług realizowanych przez Wykonawcę nie może wynieść więcej niż 6 000 brutto dla tego zadania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie terapeuty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Terapia psychodietetyczna

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Jako prawo opcji należy rozumieć dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności i usługi analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”).
Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub wybrane z czynności i usługi opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o jej zlecenie i wykonanie. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie będzie następowało na podstawie ceny jednostkowej przeprowadzenia
usługi ujętej w ofercie, stanowiącej załącznik do Umowy. Maksymalna wartość usług realizowanych przez Wykonawcę nie może wynieść więcej niż 6 000 brutto dla tego zadania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie terapeuty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje łącznie następującą kadrą specjalistyczną (minimum jedna osoba z każdego typu poniższych specjalistów):
Zadanie nr 1. Zajęcia psychoruchowe dla dzieci do lat 6: Pedagog/pedagog specjalny posiadający ukończone studia pedagogiczne na kierunku pedagogicznym - minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą, rodzinami.
Zadanie 2. Terapia neurologopedyczna: : Neurologopeda posiadający ukończone studia magisterskie na kierunku logopedia lub inne studia magisterskie pedagogiczne uzupełnione studiami podyplomowymi o kierunku neurologopedia - minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą, rodzinami.
Zadanie 3. Terapia logopedyczna: Logopeda posiadający ukończone studia magisterskie na kierunku logopedia lub inne studia magisterskie pedagogiczne uzupełnione studiami podyplomowymi o kierunku logopedia - minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą, rodzinami.
Zadanie 4.Trening umiejętności społecznych: Pedagog/pedagog specjalny lub psycholog posiadający minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą, rodzinami.
Zadanie 5. Usługa Biofeedback: Pedagog/pedagog specjalny lub psycholog ze specjalizacją - trener EEG - biofeedback posiadający ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika o specjalizacji - pedagogika lub pedagogika specjalna, trener EEG - biofeedback - minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą, rodzinami w obszarze terapii EEG Biofeedback.
Zadanie 6. Integracja sensoryczna: Terapeuta Integracji Sensorycznej posiadający ukończone pięcioletnie kierunkowe studia magisterskie jednolite lub dwuletnie studia II stopnia na kierunku pedagogicznym oraz ukończone szkolenie z zakresu Terapii Integracji Sensorycznej II stopnia lub studia podyplomowe Integracja Sensoryczna - minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą, rodzinami w zakresie terapii Integracji Sensorycznej.
Zadanie 7. Dogoterapia: Pedagog lub psycholog lub pedagog specjalny (oligofrenopedagog) z ukończonym szkoleniem z zakresu dogoterapii lub animaloterapii - minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą, rodzinami.
Zadanie 8. Hipoterapia: ukończony kurs hipoterapii, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą, rodzinami.
Zadanie 9. Psychoterapia seksuologiczna: specjalizacja w zakresie seksuologii lub studia podyplomowe w tym kierunku, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą, rodzinami.
Zadanie 10. Fizjoterapia: fizjoterapeuta, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą, rodzinami.
Zadanie 11. Terapia uzależnień: terapeuta uzależnień, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą, rodzinami.
Zadanie 12. Terapia psychodietetyczna: dietetyk, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą, rodzinami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodne z ustawą Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/931122

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-06 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zadanie "Psychoterapia indywidualna i grupowa" nie ujęte w tym postępowaniu Zamawiający udzieli za pomocą procedury zapytania ofertowego zgodnego z regulaminem wewnętrznym i bazując na artykule 30 ustęp 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie peruki z naturalnych włosów - Międzychód
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie peruki z naturalnych włosów.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI