Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKonin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-05-07
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00293655
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003730762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przyjaźni 5

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2426232

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@moprkonin.lm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moprkonin.lm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0734a4a-fe20-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045087/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Europejskiego dla Wielkopolski na lata 2021-2027, Priorytet VI, Działanie 06.15-Wsparcie Rodziny i Systemu Pieczy Zastępczej

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale VII. SWZ - Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami. Informacje na Platformie przetargowej: http://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Dodatkowo Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej: pligocki@moprkonin.lm.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodne z postanowieniami zawartymi w Rozdziale I. pkt 15 SWZ-Przetwarzanie danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOPR-VI.322.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 302374,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa przeprowadzenia pogłębionej diagnozy dla 26 dzieci- Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie pogłębionej diagnozy na potrzeby projektu „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim". W ramach diagnozy wymagane jest dysponowanie poniżej wymienionymi specjalistami:
1. Neurolog w wymiarze 6 godzin (1 godzina x 6 osób): ukończone studia medyczne, specjalizację I stopnia z neurologii w dziecięcej, co najmniej
2-letnie doświadczenie zawodowe.
2. Psychiatra w wymiarze 5 godzin (1 godzina x 5 osób): ukończone studia medyczne, specjalizację I stopnia z psychiatrii dziecięcej, co najmniej
2-letnie doświadczenie zawodowe.
3. Neurologopeda w wymiarze 12 godzin (1 godzina x 12 osób): ukończone studia magisterskie na kierunku logopedia z dodatkową specjalizacją neurologopedyczną.
4. Ortopeda w wymiarze 3 godzin (1 godzina x 3 osoby): ukończone studia medyczne, specjalizację I stopnia z ortopedii i traumatologii, co najmniej
2-letnie doświadczenie zawodowe.
5. Seksuolog w wymiarze 5 godzin (1 godzina x 5 osób): ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia, pedagogika lub medyczne, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie seksuologii dzieci
i młodzieży.
6. Nefrolog w wymiarze 2 godzin (1 godzina x 2 osoby): ukończone studia medyczne, specjalizację w dziedzinie nefrologii i co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe.
7. Endokrynolog w wymiarze 4 godzin (1 godzina x 4 osoby): ukończone studia medyczne, specjalizację w dziedzinie endokrynologii, co najmniej
2-letnie doświadczenie zawodowe.
8. Okulista w wymiarze 3 godzin (1 godzina x 3 osoby): ukończone studia medyczne, specjalizację w dziedzinie okulistyki.

4.2.5.) Wartość części: 9485,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje ewentualne zwiększenie lub zmniejszenie liczby godzin oraz osób biorących udział w zajęciach do 10%
w przypadku zmiany ilości dzieci przebywających w pieczy zastępczej
w ramach prawa opcji wynikającego z art. 441 ustawy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert
określonych w SWZ. 2. Ocenie punktowej zostaną poddane oferty Wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie oósb skierowanych do wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi wspierające rozwój, kompensujące opóźnienia dzieci
i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej dla 45 dzieci. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia poradnictwa, konsultacji, terapii i wsparcia rozwoju przez poniżej wymienionych specjalistów:
1. Psychoterapeuta w wymiarze 170 godzin (17 godzin x 10 osób): ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika oraz 4 letnie szkolenie w zakresie psychoterapii, zakończone egzaminem
i certyfikatem oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą lub osoba posiadająca tytuł zawodowy lekarza, magistra pielęgniarstwa lub magistra po ukończeniu studiów na kierunku psychologii, pedagogiki, resocjalizacji, socjologii albo spełnia warunki określone w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów, posiada status osoby uczestniczącej co najmniej dwa lata w podyplomowym szkoleniu
w zakresie oddziaływań psychoterapeutycznych mających zastosowanie
w leczeniu zaburzeń zdrowia, prowadzonym metodami o udowodnionej naukowo skuteczności, w szczególności metodą terapii psychodynamicznej, poznawczo-behawioralnej lub systemowej,
w wymiarze co najmniej 1200 godzin albo przed 2007 r. ukończyła podyplomowe szkolenie w zakresie oddziaływań psychoterapeutycznych mających zastosowanie w leczeniu zaburzeń zdrowia w wymiarze czasu określonym w programie tego szkolenia i posiada zaświadczenie wydane przez podmiot prowadzący kształcenie oraz pracująca pod nadzorem osoby posiadającej certyfikat psychoterapeuty.
2. Fizjoterapeuta lub terapeuta Integracji Sensorycznej w wymiarze 30 godzin (5 godzin x 6 osób): ukończone studia kierunkowe magisterskie lub 2-letnie studia II stopnia na kierunku fizjoterapii oraz co najmniej
2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą.
3. Psycholog w wymiarze 9 godzin (co najmniej 3 godziny dla 3 osób): ukończone studia kierunkowe magisterski oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą.
4. Dietetyk w wymiarze 8 godzin (co najmniej 2 godziny dla
4 osób): ukończone studia magisterskie i specjalistyczne kursy
w zakresie żywienia lub ukończenie szkoły policealnej w zawodzie dietetyk lub specjalista dietetyk oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą.
5. Pedagog w wymiarze 210 godzin (21 godzin dla 10 osób): ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika i co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz znajomość technik i metod efektywnej nauki.
6. Neurologopeda w wymiarze 95 godzin (5 godzin dla 19 osób): ukończone studia magisterskie na kierunku logopedia z dodatkową specjalizacją neurologopedyczną lub ukończone studia II stopnia na kierunku pedagogika, uzupełnione studiami podyplomowymi na kierunku pedagogika specjalna o specjalności logopedia oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą.

4.2.5.) Wartość części: 94189,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje ewentualne zwiększenie lub zmniejszenie liczby godzin oraz osób biorących udział w zajęciach do 10%
w przypadku zmiany ilości dzieci przebywających w pieczy zastępczej
w ramach prawa opcji wynikającego z art. 441 ustawy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert
określonych w SWZ. 2. Ocenie punktowej zostaną poddane oferty Wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi wsparcia w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej dla 20 wychowanków pieczy zastępczej, zatrudnienie specjalistów. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania niżej wymienionych warsztatów:
1. Zajęcia dla osób usamodzielnianych w zakresie wspierania komunikacji i autoprezentacji w wymiarze 80 godzin (8 godzin dla 10 osób): ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia, pedagogika, socjologa lub kwalifikacje uprawniające do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą.
2. Spotkania z doradcą zawodowym w wymiarze 50 godzin (5 godzin dla 10 osób): wymagane jest wykształcenie wyższe I lub II stopnia oraz studia podyplomowe na kierunku lub szkolenia z zakresu: Doradztwo zawodowe, edukacyjne i pośrednictwo pracy.
3. Zarządzanie budżetem domowym oraz bezpieczeństwo finansowe
w wymiarze 90 godzin (co najmniej 3 grupy 5 osobowe, po 30 godzin): wymagane wyższe wykształcenie na kierunku: psychologia, pedagogika lub ekonomia oraz doświadczenie w prowadzeniu warsztatów w zakresie doradztwa finansowego.
4. Psychoterapeuta w wymiarze 180 godzin (20 godzin dla 9 osób): ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika,
4-letnie szkolenie w zakresie psychoterapii oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą.

4.2.5.) Wartość części: 84400,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje ewentualne zwiększenie lub zmniejszenie liczby godzin oraz osób biorących udział w zajęciach do 10%
w przypadku zmiany ilości dzieci przebywających w pieczy zastępczej
w ramach prawa opcji wynikającego z art. 441 ustawy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert
określonych w SWZ. 2. Ocenie punktowej zostaną poddane oferty Wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi wsparcia w formie zajęć szkoleniowych dla 50 osób, dla osób pełniących funkcję rodziny zastępczej oraz kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej, opiekunów usamodzielniania oraz rodzin biologicznych i ich otoczenia. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia:
1. Szkolenie dla rodziców zastępczych w zakresie podniesienia kompetencji opiekuńczo–wychowawczych, w tym rozpoznawania zaburzeń więzi, nieprawidłowości w zakresie zachowania i komunikacji oraz relacji społecznych i funkcji poznawczych, prowadzone w formie warsztatów w wymiarze 90 godzin:
rok 2024=10h x 3 grupy do 10 osób,
rok 2025=10h x 4 grupy do 10 osób,
rok 2026=10h x 2 grupy do 10 osób,
Osoba prowadząca szkolenia powinna posiadać ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika.
2. Zajęcia z Superwizji dla rodzin zastępczych w wymiarze 72 godzin
w okresie od 2024 r. do 30.06.2026 r. :
rok 2024=21h dla 1 grupy do 10 osób przez 7 m-cy od V-XI 2024 r.,
rok 2025=33 h dla 1 grupy do 10 osób przez 11 m-cy od I-XI 2025 r.,
rok 2026=18 h dla 1 grupy do 10 osób przez 6 m-cy od I-VI 2026 r.,
Osoba prowadząca powinna posiadać ukończone studia II stopnia na kierunku psychologia lub pedagogika oraz kwalifikacje uprawniające do prowadzenia superwizji i co najmniej 2-letnie doświadczenie w tym zakresie.
3. Zajęcia prowadzone w formie warsztatowej w zakresie poszerzenia wiedzy i umiejętności osób pełniących funkcję rodziny zastępczej nad dzieckiem ze specjalnymi potrzebami, w tym niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia rozwojowe: w wymiarze 69 godzin:
rok 2024=10h x 2 grupy do 10 osób,
rok 2025=17h x 2 grupy do 10 osób,
rok 2026=15h x 1 grupa do 10 osób,
Osoba prowadząca powinna posiadać ukończone studia II stopnia na kierunku psychologia lub pedagogika oraz podyplomowe studia kierunkowe np. oligofrenopedagogika i co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe.
4. Grupy wsparcia dla rodzin zastępczych w wymiarze 77 godzin:
rok 2024=21h dla 1 grupy do 10 osób przez 7 m-cy od V-XI 2024 r.,
rok 2025=36 h dla 1 grupy do 10 osób przez 11 m-cy od I-XI 2025 r.,
rok 2026=20 h dla 1 grupy do 10 osób przez 6 m-cy od I-VI 2026 r.,
ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika.
5. Zajęcia prowadzone w formie warsztatowej dla opiekunów usamodzielnienia młodzieży przygotowującej się do opuszczenia rodzinnej pieczy zastępczej oraz rodziców biologicznych i ich otoczeniu w wymiarze 73 godzin:
rok 2024=14h x 2 grupy do 10 osób,
rok 2025=15h x 2 grupy do 10 osób,
rok 2026=15h x 1 grupa do 10 osób,
Osoba prowadząca powinna posiadać ukończone studia II stopnia na kierunku psychologia lub pedagogika.

4.2.5.) Wartość części: 114300,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje ewentualne zwiększenie lub zmniejszenie liczby godzin oraz osób biorących udział w zajęciach do 10%
w przypadku zmiany ilości dzieci przebywających w pieczy zastępczej
w ramach prawa opcji wynikającego z art. 441 ustawy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert
określonych w SWZ. 2. Ocenie punktowej zostaną poddane oferty Wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadzcenie osób skierowanych do wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszym rozdziale warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
W ramach wykonania zamówienia Wykonawca musi dysponować następującymi osobami:
Część I:
1. Neurolog: ukończone studia medyczne, specjalizacja I stopnia z neurologii
w dziecięcej, co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe.
2. Psychiatra: ukończone studia medyczne, specjalizacja I stopnia z psychiatrii dziecięcej, co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe.
3. Neurologopeda: ukończone studia magisterskie na kierunku logopedia
z dodatkową specjalizacją neurologopedyczną.
4. Ortopeda: ukończone studia medyczne, specjalizacja I stopnia z ortopedii
i traumatologii , co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe.
5. Seksuolog: ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia, pedagogika lub medyczne, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie seksuologii dzieci i młodzieży.
6. Nefrolog: ukończone studia medyczne, specjalizacja w dziedzinie nefrologii
i co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe.
7.Endokrynolog: ukończone studia medyczne, specjalizacja w dziedzinie endokrynologii, co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe.
8. Okulista: ukończone studia medyczne, specjalizacja w dziedzinie okulistyki.
Część II:
1. Psychoterapeuta: ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika oraz 4-letnie szkolenie w zakresie psychoterapii, zakończone egzaminem i certyfikatem oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe
w pracy z dziećmi i młodzieżą.
2. Fizjoterapeuta lub terapeuta Integracji Sensorycznej: ukończone studia kierunkowe magisterskie lub 2-letnie studia II stopnia na kierunku fizjoterapii oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi
i młodzieżą.
3. Psycholog: ukończone studia kierunkowe magisterski oraz co najmniej
2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą.
4. Specjalista żywienia: ukończone studia magisterskie i specjalistyczne kursy
w zakresie żywienia lub ukończenie szkoły policealnej w zawodzie dietetyk lub specjalista dietetyk oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy
z dziećmi i młodzieżą.
5. Pedagog: ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika i co najmniej
2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz znajomość technik i metod efektywnej nauki.
6. Neurologopeda: ukończone studia magisterskie na kierunku logopedia
z dodatkową specjalizacją neurologopedyczną lub ukończone studia II stopnia na kierunku pedagogika uzupełnione studiami podyplomowymi na kierunku pedagogika specjalna o specjalności logopedia oraz co najmniej
2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą.
Część III:
1) Zajęcia dla osób usamodzielnianych w zakresie wspierania komunikacji i autoprezentacji: ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia, pedagogika, socjologia lub kwalifikacje uprawniające do prowadzenie Treningu Umiejętności Społecznych oraz co najmniej
2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą.
2) Spotkania z doradcą zawodowym: wymagane jest wykształcenie wyższe
I lub II stopnia oraz studia podyplomowe na kierunku lub szkolenia
z zakresu: Doradztwo zawodowe, edukacyjne i pośrednictwo pracy.
3) Zarządzanie budżetem domowym oraz bezpieczeństwo finansowe: wymagane wyższe wykształcenie na kierunku: psychologia, pedagogika lub ekonomia oraz doświadczenie w prowadzeniu warsztatów w zakresie doradztwa finansowego.
4) Psychoterapeuta: ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika, 4-letnie szkolenie w zakresie psychoterapii oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi
i młodzieżą.
Część IV:
1) Szkolenie dla rodziców zastępczych w zakresie podniesienia kompetencji opiekuńczo–wychowawczych, w tym rozpoznawania zaburzeń więzi, nieprawidłowości w zakresie zachowania i komunikacji oraz relacji społecznych i funkcji poznawczych: osoba prowadząca szkolenia powinna posiadać ukończono studia magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika.
2) Zajęcia z Superwizji dla rodzin zastępczych: osoba prowadząca powinna posiadać ukończone studia II stopnia na kierunku psychologia lub pedagogika oraz kwalifikacje uprawniające do prowadzenia superwizji i co najmniej 2-letnie doświadczenie w tym zakresie.
3) Zajęcia prowadzone w formie warsztatowej w zakresie poszerzenie wiedzy i umiejętności osób pełniących funkcję rodziny zastępczej nad dzieckiem ze specjalnymi potrzebami, w tym niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia rozwojowe: osoba prowadząca powinna posiadać ukończone studia II stopnia na kierunku psychologia lub pedagogika oraz podyplomowe studia kierunkowe np. oligofrenopedagogika i co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe.
4) Grupy wsparcia dla rodzin zastępczych: ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika.
5) Zajęcia prowadzone w formie warsztatowej dla opiekunów usamodzielnienia młodzieży przygotowującej się do opuszczenia rodzinnej pieczy zastępczej oraz rodziców biologicznych i ich otoczeniu: osoba prowadząca powinna posiadać ukończone studia
II stopnia na kierunku psychologia lub pedagogika.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
2) Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia (dotyczy Wykonawcy /Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)
–wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
3) Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia (dotyczy podmiotu trzeciego)
– wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy)
4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP (podział zadań Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia) - wypełnione zgodnie
z Załącznikiem nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy).
5) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SWZ;
6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy).
7) Stosowne Pełnomocnictwo(a) lub inny dokument(y) potwierdzający(e) umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika
z dokumentów rejestrowych Wykonawcy).
a) Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do działania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
b) Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w sposób określony
w § 7 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), tj. co do zasady w oryginale, w takiej samej formie, jak składana oferta. Dopuszcza się również złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa, sporządzonego uprzednio
w formie pisemnej – takie odwzorowanie poświadcza notariusz kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub mocodawca - kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez samego pełnomocnika.
c) Zasady określone w pkt.6, 6a i 6b stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w Rozdziale III SWZ lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oferta musi spełniać następujące wymagania:
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz
z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania
i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują
w oświadczeniu dołączonym do oferty (załącznik nr 4 do SWZ), które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
- Przed podpisaniem Umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może żądać przedstawienia Umowy, kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Wspólników spółki cywilnej traktuje się jak Wykonawców występujących wspólnie. Obowiązek ustanawiania pełnomocnika, o którym mowa powyżej, nie dotyczy spółek cywilnych, o ile ich reprezentacja wynikać będzie
z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy na warunkach określonych w § 9 Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 6, 7, 8, 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-30 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-30 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług fizjoterapii indywidualnej i/lub grupowej - Kępno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług fizjoterapii indywidualnej i/lub grupowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.