Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMniów
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-05-27
  • ZamawiającyCentrum Usług Społecznych
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-18
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00329735
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290421981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Centralna 2

1.5.2.) Miejscowość: Mniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-080

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48413737179

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusmniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cusmniow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee1e2e1d-1363-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329735

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00277910/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych uczestników projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee1e2e1d-1363-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 12.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
i. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
ii. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 25.1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.

25.2. Zamawiający informuje, że:

1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Centrum Usług Społecznych w Mniowie ul. Centralna 2, 26-080 Mniów, adres e-mail sekretsariat@cusmniow.pl, tel. 41 37 37 179;
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora
3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych uczestników projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów” znak sprawy: GOPS.26.6.2024 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp, podmioty kontrolujące, które zgodnie z obowiązującymi przepisami uzyskają wgląd do dokumentacji postępowania oraz podmioty i instytucje, które mają do tego wglądu prawo w toku realizacji zamówienia oraz po jej zakończeniu, skład orzekający Krajowej Izby Odwoławczej oraz jej pracownicy, w przypadku wniesienia odwołania oraz pełnomocnicy stron postępowania odwoławczego, skład orzekający oraz pracownicy sądu okręgowego w procesie skargowym, jeżeli ten będzie miał miejsce;
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
6) Zamawiający informuje, że z uwagi na fakt iż postepowanie jest prowadzone w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów” i wydatek jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach priorytetu 9 Usługi Społeczne i zdrowotne, Działanie 9.4 Zwiększenie dostępności do usług społecznych i zdrowotnych programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu przez okres pięciu lat od dnia 31 grudnia roku, w którym został zatwierdzony końcowy wniosek o płatność w ramach projektu. Bieg terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zostaje przerwany w przypadku wszczęcia postępowania administracyjnego lub sądowego dotyczącego wydatków rozliczonych w projekcie albo na należycie uzasadniony wniosek Komisji Europejskiej.
7) Zamawiający informuje, że Instytucja Pośrednicząca może przedłużyć termin, o którym mowa w pkt 6

Pełny tekst klauzuli RODO Zamawiający zamieszcza w Rozdziale 25. SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.26.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług społecznych z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych uczestników projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów” w podziale na dwie części (część 1, część 2 ), na które dopuszcza się składanie ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty – waga 50%
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 50 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w badanej ofercie
Koordynator – doświadczenie – waga 40%
Minimalny warunek dotyczący posiadanego doświadczenia dla Koordynatora określono w pkt 6.2. ppkt 2) SWZ. Ocenie w kryterium będzie podlegać osoba wskazana na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.2. ppkt 2) SWZ.

1) Punkty w tym kryterium przyznawane będą wg następujących zasad:
- za dysponowanie osobą, która wykaże się spełnieniem warunku w pkt 6.2. ppkt 2) SWZ, tj. w zakresie minimalnym, Wykonawca otrzyma 0 punktów;
- za każde kolejne zamówienie spełniające wymagania pkt 6.2. ppkt 2) SWZ, które Wykonawca wykazał w Informacji o koordynatorze jako doświadczenie Koordynatora, Wykonawca otrzyma 10 punktów;
2) W tym kryterium Wykonawca może maksymalnie uzyskać 40 punktów.
3) Jeżeli Wykonawca zamierza wykazać osobę, za której dysponowanie może otrzymać punkty w kryterium Wykonawca zobowiązany jest złożyć „Informację o koordynatorze” wraz z ofertą.
4) Ocenie w ramach kryterium oceny ofert „Koordynator – doświadczenie” będą podlegały jedynie informacje zawarte w „Informacji o koordynatorze” złożonym wraz z ofertą.
5) Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą „Informacji o koordynatorze” to otrzyma 0 (zero) punktów w przedmiotowym kryterium.
6) „Informacja o koordynatorze ” nie podlega uzupełnieniu w trybie ustawy Pzp ani zmianom lub uzupełnieniu poszczególnych zawartych w nim informacji. W przypadku braku informacji niezbędnych do oceny oferty w przedmiotowym kryterium Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w zakresie, w którym stwierdzono braki.
7) Jeżeli na wezwanie Zamawiającego w trybie ustawy Pzp lub z własnej inicjatywy Wykonawca uzupełni lub poprawi lub udzieli wyjaśnień w zakresie „Wykazu osób” (na potrzeby wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu) i prowadzić to będzie do braku zgodności osoby wskazanej w „Informacji o koordynatorze” z osobą wskazaną w „Wykazie osób” Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów za doświadczenie tej osoby w przedmiotowym kryterium.

Kryterium społeczne zatrudnieniowe – waga 10% (tj. max 10 pkt.)
Sposób obliczenia punktów:
10 pkt za zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio do realizacji zamówienia 1 osoby spośród osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 113),
Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym. W przypadku braku w Formularzu ofertowym deklaracji dotyczącej zatrudnienia osób spełniających warunki wskazane powyżej, Zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koordynator – doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne zatrudnieniowe

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług społecznych z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych uczestników projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów” w podziale na dwie części (część 1, część 2 ), na które dopuszcza się składanie ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty – waga 50%
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 50 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w badanej ofercie
Koordynator – doświadczenie – waga 40%
Minimalny warunek dotyczący posiadanego doświadczenia dla Koordynatora określono w pkt 6.2. ppkt 2) SWZ. Ocenie w kryterium będzie podlegać osoba wskazana na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.2. ppkt 2) SWZ.

1) Punkty w tym kryterium przyznawane będą wg następujących zasad:
- za dysponowanie osobą, która wykaże się spełnieniem warunku w pkt 6.2. ppkt 2) SWZ, tj. w zakresie minimalnym, Wykonawca otrzyma 0 punktów;
- za każde kolejne zamówienie spełniające wymagania pkt 6.2. ppkt 2) SWZ, które Wykonawca wykazał w Informacji o koordynatorze jako doświadczenie Koordynatora, Wykonawca otrzyma 10 punktów;
2) W tym kryterium Wykonawca może maksymalnie uzyskać 40 punktów.
3) Jeżeli Wykonawca zamierza wykazać osobę, za której dysponowanie może otrzymać punkty w kryterium Wykonawca zobowiązany jest złożyć „Informację o koordynatorze” wraz z ofertą.
4) Ocenie w ramach kryterium oceny ofert „Koordynator – doświadczenie” będą podlegały jedynie informacje zawarte w „Informacji o koordynatorze” złożonym wraz z ofertą.
5) Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą „Informacji o koordynatorze” to otrzyma 0 (zero) punktów w przedmiotowym kryterium.
6) „Informacja o koordynatorze ” nie podlega uzupełnieniu w trybie ustawy Pzp ani zmianom lub uzupełnieniu poszczególnych zawartych w nim informacji. W przypadku braku informacji niezbędnych do oceny oferty w przedmiotowym kryterium Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w zakresie, w którym stwierdzono braki.
7) Jeżeli na wezwanie Zamawiającego w trybie ustawy Pzp lub z własnej inicjatywy Wykonawca uzupełni lub poprawi lub udzieli wyjaśnień w zakresie „Wykazu osób” (na potrzeby wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu) i prowadzić to będzie do braku zgodności osoby wskazanej w „Informacji o koordynatorze” z osobą wskazaną w „Wykazie osób”, Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów za doświadczenie tej osoby w przedmiotowym kryterium.

Kryterium społeczne zatrudnieniowe – waga 10% (tj. max 10 pkt.)
Sposób obliczenia punktów:
10 pkt za zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio do realizacji zamówienia 1 osoby spośród osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 113),
Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym. W przypadku braku w Formularzu ofertowym deklaracji dotyczącej zatrudnienia osób spełniających warunki wskazane powyżej, Zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koordynator – doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne zatrudnieniowe

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek udziału w postępowaniu - zdolność techniczna lub zawodowa
Dla CZĘŚCI 1

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
1. W okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert w Postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 3 usługi organizacji i realizacji szkoleń lub warsztatów i/lu wsparcia indywidualnego obejmujące jeden lub więcej zakresów wymienionych poniżej:
1) w zakresie integracji emocjonalnej
2) komunikacji partnerskiej
3) kompetencji rodzicielskich
4) integracji sensorycznej
5) terapii taktylnej
6) wsparcia z zakresie zastępowania agresji
7) wsparcia szkoleniowego w zakresie uzależnień
8 ) warsztatów w zakresie spędzania czasu wolnego,
9) poradnictwa psychologicznego,
10) poradnictwa logopedycznego,
11) poradnictwa neurologopedycznego,
12) poradnictwa dietetycznego,
13) poradnictwa fizjoterapeutycznego,
14) poradnictwa pedagogicznego,

2. dysponuje co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji koordynatora usług, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert / przez okres co najmniej 6 miesięcy / organizowała i realizowała lub bezpośrednio nadzorowała, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych organizuje i realizuje lub bezpośrednio nadzoruje, organizację i realizację co najmniej 1 zamówienia objętego jedną umową o wartości brutto co najmniej 200.000 (słownie: dwieście tysięcy złotych) / obejmującego usługi organizacji i realizacji szkoleń i/lub warsztatów i/lub wsparcia indywidualnego w co najmniej 5 zakresach spośród 14-tu niżej wymienionych tj.: w co najmniej 5 spośród następujących 14 zakresów:
1) w zakresie integracji emocjonalnej
2) komunikacji partnerskiej
3) kompetencji rodzicielskich
4) integracji sensorycznej
5) terapii taktylnej
6) wsparcia z zakresie zastępowania agresji
7) wsparcia szkoleniowego w zakresie uzależnień
8 ) warsztatów w zakresie spędzania czasu wolnego,
9) poradnictwa psychologicznego,
10) poradnictwa logopedycznego,
11) poradnictwa neurologopedycznego,
12) poradnictwa dietetycznego,
13) poradnictwa fizjoterapeutycznego,
14) poradnictwa pedagogicznego.

3. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. kadrą obejmującą co najmniej po 1 osobie do realizacji następujących form wsparcia:
1) w zakresie integracji emocjonalnej
2) komunikacji partnerskiej
3) kompetencji rodzicielskich
4) integracji sensorycznej
5) terapii taktylnej
6) wsparcia z zakresie zastępowania agresji
7) wsparcia szkoleniowego w zakresie uzależnień
8 ) warsztatów w zakresie spędzania czasu wolnego,
9) poradnictwa psychologicznego,
10) poradnictwa logopedycznego,
11) poradnictwa neurologopedycznego,
12) poradnictwa dietetycznego,
13) poradnictwa fizjoterapeutycznego,
14) poradnictwa pedagogicznego.

Każda z osób wskazanych przez Wykonawcę, musi legitymować się doświadczeniem obejmującym co najmniej 100 godzin zajęć zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert w obszarze tematycznym do którego jest wykazywana.
Do realizacji zajęć wskazanych w zakresie tematycznym 1,2,3 może zostać wskazana 1 osoba.
Do realizacji zajęć wskazanych w zakresie tematycznym 4,5 może zostać wskazana 1 osoba.
Do realizacji zajęć wskazanych w zakresie tematycznym 10,11 może zostać wskazana 1 osoba.

Warunek udziału w postępowaniu - zdolność techniczna lub zawodowa
Dla CZĘŚCI 2
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że

1. w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert w Postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 1 usługę obejmującą:
usługę badań przesiewowych dzieci w zakresie wad postawy i/lub badań wzroku i/lub badań dietetycznych i/lub badan audiologicznych

oraz co najmniej 1ną usługę spośród niżej wymienionych:
1) Instruktaż w zakresie opieki nad osobą niesamodzielną realizowany przez pielęgniarkę,
2) Instruktaż w zakresie opieki nad osobą niesamodzielną realizowany przez fizjoterapeutę,
3) Usługa opiekuńcza dla osób z niepełnosprawnościami i/lub niesamodzielnych.

2. dysponuje co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji koordynatora usług, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert / przez okres co najmniej 6 miesięcy / organizowała i realizowała lub bezpośrednio nadzorowała, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych organizuje i realizuje lub bezpośrednio nadzoruje, organizację i realizację co najmniej 1 zamówienia objętego jedną umową o wartości brutto co najmniej 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) / obejmującego usługi organizacji i realizacji szkoleń i/lub warsztatów i/lub wsparcia indywidualnego obejmującego co najmniej 1 zakres tematyczny spośród niżej wymienionych:
1) usługę badań przesiewowych dzieci w zakresie wad postawy i/lub badań wzroku i/lub badań dietetycznych i/lub badań audiologicznych,
2) instruktarz w zakresie opieki nad osobą niesamodzielną realizowany przez pielęgniarkę,
3) instruktarz w zakresie opieki nad osobą niesamodzielną realizowany przez fizjoterapeutę,
4) usługi opiekuńcze dla osób z niepełnosprawnościami i/lub niesamodzielnymi.

3. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. kadrą obejmującą co najmniej po 1 osobie do realizacji następujących form wsparcia:
1) badania przesiewowe wad postawy,
2) badania przesiewowe wzroku,
3) badania przesiewowe słuchu,
4) badania przesiewowe dietetyczne.

Każda z osób wskazanych przez Wykonawcę, musi legitymować się doświadczeniem obejmującym co najmniej 100 badan (usług / jednostek badań mierzonych liczbą przebadanych pacjentów) zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert w obszarze tematycznym do którego jest wykazywana.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3 Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu – Załącznik nr 7 do SWZ
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy, wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagany dokument dla CZĘŚCI 1
1 Wykaz usług – Załącznik nr 4 do SWZ
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert).

Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz powinien dotyczyć usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

2 Wykaz osób – Załącznik nr 4a do SWZ
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Wymagany dokument dla CZĘŚCI 2
1 Wykaz usług – Załącznik nr 4 do SWZ
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert).

Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz powinien dotyczyć usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

2 Wykaz osób – Załącznik nr 4a do SWZ
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:

1 Formularz ofertowy
2 Informacja o koordynatorze – jeżeli zamierza wykazać osoby, za których dysponowanie może otrzymać punkty w kryterium. W ww. sytuacji informację tę można złożyć jedynie z ofertą. Niezłożenie informacji oznacza, że Wykonawca nie otrzyma punktów w ramach kryteriów oceny ofert: Koordynator – doświadczenie
3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
- oświadczenie Wykonawcy stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący podmiotowe środki dowodowe wymagane przez zamawiającego
4 Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp) – jeżeli dotyczy
5 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz oświadczenie tego podmiotu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, a także dokument/y potwierdzające umocowanie do reprezentowania tego podmiotu – jeżeli dotyczy
7 Dokument/y potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy
8 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika Wykonawcy, jeżeli oferta jest składana przez pełnomocnika – jeżeli dotyczy
9 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

11.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
11.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
11.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu” (tj. oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
11.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których zdolności te są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
11.5. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie:
1) terminu realizacji Umowy wynikającym ze zmiany harmonogramu realizacji projektu lub przedłużającej się procedury wyboru Wykonawcy w postępowaniu lub przedłużającej się procedury podpisywania Umowy;
2) w związku ze zmianą umowy o dofinasowanie projektu, w ramach którego realizowany jest Przedmiot Umowy, gdy zmiana polegać będzie na dostosowaniu treści Umowy do warunków wynikających ze zmiany umowy o dofinansowanie;
3) w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, gdzie zmiana będzie polegać na dostosowaniu treści Umowy do zmienionych przepisów prawa, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;
4) gdy zaistnieją nowe, szczególne okoliczności, niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmiany terminu realizacji umowy, przy czym zmiana terminu może być dokonana tylko w zakresie wynikającym z tych okoliczności, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;
5) gdy zaistnieje siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy, przy czym za siłę wyższą (w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, pandemie i epidemie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia itp.), gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści umowy celem uchylenia negatywnych skutków siły wyżej na realizację Przedmiotu Umowy,

Pozostałe przesłanki zmiany umowy zawarte zostały par. 7 Załącznika nr 8 [Projektowane postanowienia umowy].

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-27 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Nie

Część 2 : Nie

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam mobilnego fryzjera - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam mobilnego fryzjera Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.