Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03
1.5.8.) Numer faksu: 47 701 20 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f887d84-11ea-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/kwp_radom
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/kwp_radom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) za pośrednictwem
dedykowanego formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że
wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem
Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania. 3.
Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej danego postępowania.
4. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom do konkretnego Wykonawcy. 5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek
sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom przesłanych przez
Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 6. Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
określają „REGULAMIN platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie głównej Platformy oraz „Instrukcja dla Wykonawców
platformazakupowa.pl” dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 7. Maksymalny rozmiar
jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB. 8. Zamawiający może
również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: agnieszka.syta@ra.policja.gov.pl 9.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanej w SWZ. 10. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.
2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do
sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:
pamięć min. 2 GB Ram,procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x
10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie
wersja 10.0, d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format
plików.pdf, f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) oznaczenie
czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w
powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dane osobowe przetwarzane w trybie RODO w KWP z siedzibą w Radomiu
(postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego):
Szanowna Pani/Szanowny Panie,
w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1),
dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu - adres: ul. 11-go
Listopada 37/59, 26-600 Radom.
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje
inspektor ochrony danych: Sylwia Fila - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom - e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl.
3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i
nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:
- Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i
Technologii z dnia 3 sierpnia 2023r. zmieniające rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
- Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca
dyrektywę 2004/18/WE.
Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.
4. Odbiorcy danych osobowych.
W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach
konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane
podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu
umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:
- prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,
- prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może ono skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp,
- prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku
uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu
danych osobowych, w tym profilowanie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 23 /24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - KPP w Makowie Mazowieckim
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Godziny pracy pracowni „G” – waga 60 pkt
Kryterium II: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu „D” – waga 30 pkt
Kryterium III: Wydłużenie czasu pracy pracowni „C” – waga 10 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu ( osoby ), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie czasu pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - KPP w Węgrowie
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Godziny pracy pracowni „G” – waga 60 pkt
Kryterium II: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu „D” – waga 30 pkt
Kryterium III: Wydłużenie czasu pracy pracowni „C” – waga 10 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu ( osoby ), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie czasu pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - KPP w Wyszkowie
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Godziny pracy pracowni „G” – waga 60 pkt
Kryterium II: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu „D” – waga 30 pkt
Kryterium III: Wydłużenie czasu pracy pracowni „C” – waga 10 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu ( osoby ), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie czasu pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - KPP w Pułtusku
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Godziny pracy pracowni „G” – waga 60 pkt
Kryterium II: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu „D” – waga 30 pkt
Kryterium III: Wydłużenie czasu pracy pracowni „C” – waga 10 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie czasu pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - KPP w Szydłowcu
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Godziny pracy pracowni „G” – waga 60 pkt
Kryterium II: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu „D” – waga 30 pkt
Kryterium III: Wydłużenie czasu pracy pracowni „C” – waga 10 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie czasu pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 - KPP w Żurominie
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Godziny pracy pracowni „G” – waga 60 pkt
Kryterium II: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu „D” – waga 30 pkt
Kryterium III: Wydłużenie czasu pracy pracowni „C” – waga 10 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie czasu pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 - KPP w Zwoleniu
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Godziny pracy pracowni „G” – waga 60 pkt
Kryterium II: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu „D” – waga 30 pkt
Kryterium III: Wydłużenie czasu pracy pracowni „C” – waga 10 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie czasu pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 - KMP w Radomiu
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Godziny pracy pracowni „G” – waga 60 pkt
Kryterium II: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu „D” – waga 30 pkt
Kryterium III: Wydłużenie czasu pracy pracowni „C” – waga 10 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie czasu pracy pracowni
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1 )
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -
Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną, prowadzonego
przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania, zgodnie z § 12 rozporządzenia Ministra
Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania
pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy;Wykonawca zobowiązany będzie złożyć na
potwierdzenie spełnienia powyższego warunku zaświadczenie o wpisie do
Rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną, prowadzonego przez marszałka województwa
właściwego ze względu na miejsce zamieszkania , zgodnie z § 12 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w
sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób
wykonujących prace na stanowisku kierowcy /NA WEZWANIE / Zamawiającego.
2 ) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że :
dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będzie
pełnić funkcje psychologa transportu, posiadającą uprawnienia psychologa w zakresie transportu.
Wykonawca zobowiązany będzie złożyć / NA WEZWANIE / Zamawiającego:
- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie
badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych,
uprawnień i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie ZŁOŻONEGO WRAZ Z OFERTĄ
oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na
podstawie - wykazu osób składanego NA WEZWANIE zamawiającego, - zaświadczenia o wpis do rejestru przedsiębiorców
prowadzących pracownię psychologiczną, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce
zamieszkania, zgodnie z § 12 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych
osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku
kierowcy. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (
konsorcjum, spółka cywilna) wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą
oświadczenie z
którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
2. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub
zawodowej, Zamawiający będzie żądał (na wezwanie) od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do
złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych
środków dowodowych:
- Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za
wykonywanie badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu wraz z informacjami na temat kwalifikacji
zawodowych, uprawnień i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądał (na wezwanie) od Wykonawcy, którego
oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na
dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) o
aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi
załącznik do SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, pod rygorem nieważności
należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) przez
osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o
udzielenie zamówienia lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym osobistym przez
osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o
udzielenie zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym
mowa w tym punkcie składa każdy wykonawca jako oświadczenie własne.
2) Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z
oświadczeniem o którym mowa w pkt. 1 także oświadczenie/oświadczenia podmiotów udostępniających zasoby o aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania
wskazanych przez zamawiającego.
Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.
1 ustawy Pzp wzór oświadczenia stanowi załącznik do swz w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
zamawiającego, pod rygorem nieważności należy złożyć w formie elektronicznej ( tj. w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym ) przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania podmiotu
udostępniającego zasoby w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby
Jeżeli oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, przekazuje się
cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
elektronicznym osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenia dokonuje – odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać
również notariusz.
UWAGA!
NIE NALEŻY SKŁADAĆ WRAZ Z OFERTĄ PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH tj.: - Zaświadczenia o wpisie do
rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze
względu na miejsce zamieszkania, zgodnie z § 12 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań
psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na
stanowisku kierowcy, WYKAZU OSÓB, OŚWIADCZENIA WYKONAWCY/ WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCEGO SIĘ O
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA/ PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY O AKTUALNOŚCI INFORMACJI ZAWARTYCH
W OŚWIADCZENIU, O KTÓRYM MOWA W ART. 125 UST. 1 USTAWY PZP.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
potwierdzenia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądał (na wezwanie) od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona
do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych
środków dowodowych:
- Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną, prowadzonego przez marszałka
województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania, zgodnie z § 12 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014
r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób
wykonujących prace na stanowisku kierowcy;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na potwierdzenie, zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert wykonawca zobowiązany jest ZŁOŻYĆ
WRAZ Z OFERTĄ dla personelu ( osoby ), który faktycznie będzie wykonywał badania w zakresie psychologii transportu
wskazanego w Formularzu ofertowym: Zaświadczenie o wpisie do ewidencji psychologów uprawnionych do badań
psychologicznych w zakresie psychologii transportu, zgodnego z załącznikiem nr 7 do rozporządzenia Ministra Zdrowia
zdnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami,
kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy, umowa o pracę lub inny dokument z którego będzie
wynikać okres posiadanego doświadczenia w wykonywaniu badań w zakresie psychologii transportu wpisany przez
Wykonawcę do Formularza ofertowego.
UWAGA !!! Powyższe przedmiotowe środki dowodowe służą potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie
kryteriów oceny ofert i nie będą podlegały uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy Pzp z dnia 11 września 2019 roku (
Dz. U. 2023, poz. 1605 ze zm.).
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy (oferta) – załącznik w zależności od zadania na które Wykonawca składa ofertę
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
4) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wkluczeniu z postępowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
składa każdy z Wykonawców.
5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. 6 )
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna ) o którym
mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wniesione zgodnie z rozdz. XVII SWZ , 7) Zobowiązanie podmiotu
udostępniającego do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy
środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w związku z powołaniem się na te zasoby celem spełnienia przez
wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - składa wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1 ) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców, 2 ) Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
(w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy maksymalnie o 12 miesięcy, w przypadku niewykorzystania w trakcie obowiązywania umowy środków finansowych wskazanych w § 10 ust. 6.
2. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego – w terminie 7 dni o zmianie adresu siedziby lub nazwy Wykonawcy.
3. Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i obowiązywać będą od dnia podpisania przez Strony aneksu w tym zakresie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/kwp_radom
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-27 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1 ) Termin realizacji zamówienia wynosi: 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 36 miesięcy od:
Zadanie nr 1 ( KPP Maków Mazowiecki ) – od dnia 11.12.2024 r.
Zadanie nr 2 – ( KPP w Węgrowie ) - od dnia 05.10.2024 r.
Zadanie nr 3 – ( KPP w Wyszkowie ) - od dnia 27.10.2024 r.
Zadanie nr 4 – ( KPP w Pułtusku ) - od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 5 – ( KPP w Szydłowcu ) - od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 6 – ( KPP w Żurominie ) - od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 7 – ( KPP w Zwoleniu ) - od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 8 – ( KMP w Radomiu w tym: KWP zs. w Radomiu, OPP w Radomiu, SPKP w Radomiu, LK KWP zs. w Radomiu, CBŚP Zarząd w Radomiu, BSWP Wydział w Radomiu, CBZC Wydział
w Radomiu
W przypadku konieczności wcześniejszego lub późniejszego rozpoczęcia wykonywania usług (realizacji umowy) w
terminach zadań wcześniejszych lub późniejszych, niż wskazane powyżej, strony przewidują możliwość zmiany dat
początkowych przy zachowaniu trzydziestu sześciu miesięcy terminu realizacji usługi.
Dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy maksymalnie o 12 miesięcy, w przypadku niewykorzystania w
trakcie obowiązywania umowy środków finansowych.
2 ) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy.
Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy, przy realizacji zamówienia z uprawnionym psychologiem wykonującym badania
psychologiczne w zakresie psychologii transportu i wydającym orzeczenie psychologiczne po przeprowadzeniu badania
psychologicznego.
Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały
określone w projekcie umowy w § 4.
3 ) Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego ( tj. Dz. U. z 2023r., poz. 129 z późn. zm. ). 4 ) Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie
ustrukturyzowanych faktur elektronicznych
za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (indywidualny identyfikator PEPPOL-GLN 5907714353628).