Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP garnizonu mazowieckiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2023-10-25
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-17
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00447734
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP garnizonu mazowieckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 477013103

1.5.8.) Numer faksu: 477012002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.syta@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP garnizonu mazowieckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37a2be38-69ba-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007485/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/kwp_radom

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/kwp_radom

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest
wjęzyku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną
przy użyciu platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) za pośrednictwem dedykowanego
formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość
została wysłana do Zamawiającego.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania.
4. Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej danego
postępowania.
5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z
obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom do konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system
powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 7. Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określają „REGULAMIN
platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie głównej Platformy oraz „Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl”
dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB.
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:
agnieszka.syta@ra.policja.gov.pl
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanej w SWZ. 11. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-
aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pełna informacja w powyższym zakresie podana jest w swz zamieszczonej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dane osobowe przetwarzane w trybie RODO w KWP z siedzibą w Radomiu (postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego):
Szanowna Pani/Szanowny Panie,
w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom.
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje inspektor ochrony danych: Sylwia Fila - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom - e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl.
3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:
- Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023r. zmieniające rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
- Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE.
Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.
4. Odbiorcy danych osobowych.
W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:
- prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,
- prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może ono skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
- prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowanie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 38 /23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KPP Grójec - Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy ( Dz. U. z 2022 r., poz. 165 ) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP w: Grójcu, Lipsku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Szydłowcu, Zwoleniu, Płońsku.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych. Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
Wykonawca musi posiadać wpisy prowadzone przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania do ewidencji psychologów uprawnionych do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu oraz do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.
Wykonawca będzie musiał potwierdzić, że usługi będą świadczone przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i wymagane prawem uprawnienia do świadczenia wyżej wymienionych usług.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Godziny pracy pracowni „G” – waga 60 pkt
Kryterium II: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu „D” – waga 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KPP Lipsko - Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy ( Dz. U. z 2022 r., poz. 165 ) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP w: Grójcu, Lipsku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Szydłowcu, Zwoleniu, Płońsku.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych. Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
Wykonawca musi posiadać wpisy prowadzone przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania do ewidencji psychologów uprawnionych do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu oraz do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.
Wykonawca będzie musiał potwierdzić, że usługi będą świadczone przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i wymagane prawem uprawnienia do świadczenia wyżej wymienionych usług.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Godziny pracy pracowni „G” – waga 60 pkt
Kryterium II: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu „D” – waga 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KPP Przasnysz - Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy ( Dz. U. z 2022 r., poz. 165 ) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP w: Grójcu, Lipsku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Szydłowcu, Zwoleniu, Płońsku.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych. Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
Wykonawca musi posiadać wpisy prowadzone przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania do ewidencji psychologów uprawnionych do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu oraz do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.
Wykonawca będzie musiał potwierdzić, że usługi będą świadczone przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i wymagane prawem uprawnienia do świadczenia wyżej wymienionych usług.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Godziny pracy pracowni „G” – waga 60 pkt
Kryterium II: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu „D” – waga 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KPP Pułtusk - Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy ( Dz. U. z 2022 r., poz. 165 ) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP w: Grójcu, Lipsku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Szydłowcu, Zwoleniu, Płońsku.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych. Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
Wykonawca musi posiadać wpisy prowadzone przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania do ewidencji psychologów uprawnionych do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu oraz do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.
Wykonawca będzie musiał potwierdzić, że usługi będą świadczone przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i wymagane prawem uprawnienia do świadczenia wyżej wymienionych usług.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Godziny pracy pracowni „G” – waga 60 pkt
Kryterium II: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu „D” – waga 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KMP Radom - Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy ( Dz. U. z 2022 r., poz. 165 ) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP w: Grójcu, Lipsku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Szydłowcu, Zwoleniu, Płońsku.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych. Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
Wykonawca musi posiadać wpisy prowadzone przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania do ewidencji psychologów uprawnionych do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu oraz do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.
Wykonawca będzie musiał potwierdzić, że usługi będą świadczone przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i wymagane prawem uprawnienia do świadczenia wyżej wymienionych usług.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Godziny pracy pracowni „G” – waga 60 pkt
Kryterium II: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu „D” – waga 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KPP Szydłowiec - Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy ( Dz. U. z 2022 r., poz. 165 ) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP w: Grójcu, Lipsku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Szydłowcu, Zwoleniu, Płońsku.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych. Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
Wykonawca musi posiadać wpisy prowadzone przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania do ewidencji psychologów uprawnionych do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu oraz do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.
Wykonawca będzie musiał potwierdzić, że usługi będą świadczone przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i wymagane prawem uprawnienia do świadczenia wyżej wymienionych usług.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Godziny pracy pracowni „G” – waga 60 pkt
Kryterium II: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu „D” – waga 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KPP Zwoleniu - Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy ( Dz. U. z 2022 r., poz. 165 ) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP w: Grójcu, Lipsku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Szydłowcu, Zwoleniu, Płońsku.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych. Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
Wykonawca musi posiadać wpisy prowadzone przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania do ewidencji psychologów uprawnionych do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu oraz do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.
Wykonawca będzie musiał potwierdzić, że usługi będą świadczone przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i wymagane prawem uprawnienia do świadczenia wyżej wymienionych usług.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Godziny pracy pracowni „G” – waga 60 pkt
Kryterium II: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu „D” – waga 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KPP Płońsku - Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy ( Dz. U. z 2022 r., poz. 165 ) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP w: Grójcu, Lipsku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Szydłowcu, Zwoleniu, Płońsku.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).
Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.
Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych. Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.
Wykonawca musi posiadać wpisy prowadzone przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania do ewidencji psychologów uprawnionych do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu oraz do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.
Wykonawca będzie musiał potwierdzić, że usługi będą świadczone przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i wymagane prawem uprawnienia do świadczenia wyżej wymienionych usług.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Godziny pracy pracowni „G” – waga 60 pkt
Kryterium II: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu „D” – waga 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny pracy pracowni

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (osoby), który faktycznie będzie wykonywać badania w zakresie psychologii transportu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1 )uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną, prowadzonego
przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania, zgodnie z § 12 rozporządzenia Ministra
Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania
pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy;
Wykonawca zobowiązany będzie złożyć na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku zaświadczenie o wpisie do
Rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną, prowadzonego przez marszałka województwa
właściwego ze względu na miejsce zamieszkania , zgodnie z § 12 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w
sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób
wykonujących prace na stanowisku kierowcy /NA WEZWANIE / Zamawiającego.
2 ) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że :
dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będzie
pełnić funkcje psychologa transportu, posiadającą uprawnienia psychologa w zakresie transportu.
Wykonawca zobowiązany będzie złożyć / NA WEZWANIE / Zamawiającego:
- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie
badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych,
uprawnień i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie ZŁOŻONEGO WRAZ Z OFERTĄ
oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na
podstawie - wykazu osób składanego NA WEZWANIE zamawiającego, - zaświadczenia o wpis do rejestru przedsiębiorców
prowadzących pracownię psychologiczną, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce
zamieszkania, zgodnie z § 12 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych
osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku
kierowcy. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum,
spółka cywilna) wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) o aktualności informacji
zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, pod rygorem nieważności należy złożyć

w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) przez osobę/osoby
upoważnioną/upoważnione do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie
zamówienia lub

w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym osobistym przez osobę/osoby
upoważnioną/upoważnione do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie
zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym
mowa w tym punkcie składa każdy wykonawca jako oświadczenie własne.
2) Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z
oświadczeniem o którym mowa w pkt. 1 także oświadczenie/oświadczenia podmiotów udostępniających zasoby o aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.
Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
zamawiającego, pod rygorem nieważności należy złożyć
w formie elektronicznej ( tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym ) przez osobę/osoby
upoważnioną/upoważnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione
do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby
Jeżeli oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, przekazuje się
cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
elektronicznym osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenia dokonuje – odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać
również notariusz.
UWAGA!
NIE NALEŻY SKŁADAĆ WRAZ Z OFERTĄ PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH tj.: - Zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania, zgodnie z § 12 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań
psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na
stanowisku kierowcy, WYKAZU OSÓB, OŚWIADCZENIA WYKONAWCY/ WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCEGO SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA/ PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY O AKTUALNOŚCI INFORMACJI ZAWARTYCH W OŚWIADCZENIU, O KTÓRYM MOWA W ART. 125 UST. 1 USTAWY PZP.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną, prowadzonego przez marszałka
województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania, zgodnie z § 12 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia
8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz
osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy;
- Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie badań
psychologicznych w zakresie psychologii transportu wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień i
doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o
podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Na potwierdzenie, zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert wykonawca zobowiązany jest ZŁOŻYĆ
WRAZ Z OFERTĄ dla personelu ( osoby ), który faktycznie będzie wykonywał badania w zakresie psychologii transportu
wskazanego w Formularzu ofertowym: Zaświadczenie o wpisie do ewidencji psychologów uprawnionych do badań
psychologicznych w zakresie psychologii transportu, zgodnego z załącznikiem nr 7 do rozporządzenia Ministra Zdrowia z
dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami,
kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy, umowa o pracę lub inny dokument z którego będzie
wynikać okres posiadanego doświadczenia w wykonywaniu badań w zakresie psychologii transportu wpisany przez
Wykonawcę do Formularza ofertowego.
UWAGA !!! Powyższe przedmiotowe środki dowodowe służą potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie
kryteriów oceny ofert i nie będą podlegały uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy Pzp z dnia 11 września 2019 roku
( Dz. U. 2023, poz. 1605 ze zm.).
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, oferta wykonawcy zostanie odrzucona.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy (oferta) – załącznik w zależności od zadania na które Wykonawca składa ofertę
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wkluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. 6 ) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna ) o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wniesione zgodnie z rozdz. XVII SWZ , 7) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w związku z powołaniem się na te zasoby celem spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - składa wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1 ) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
składa każdy z Wykonawców, 2 ) Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
(w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy maksymalnie o 12 miesięcy, w przypadku niewykorzystania w trakcie obowiązywania umowy środków finansowych wskazanych w § 10 ust. 6.
2. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego – w terminie 7 dni o zmianie adresu siedziby lub nazwy
Wykonawcy.
3. Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i obowiązywać będą od dnia podpisania
przez Strony aneksu w tym zakresie.
4. Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w ustawie 4 października 2018 o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/kwp_radom

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-25 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1 ) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 36 miesięcy dla:
Zadanie nr 1 ( KPP w Grójcu ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 2 ( KPP w Lipsku ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 3 ( KPP w Przasnyszu ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 4 ( KPP w Pułtusku ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 5 ( KMP w Radomiu ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 6 ( KPP w Szydłowcu ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 7 ( KPP w Zwoleniu ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 8 ( KPP w Płońsku ) – od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej
niż od dnia 02.11.2023 r.

W przypadku konieczności wcześniejszego lub późniejszego rozpoczęcia wykonywania usług (realizacji umowy) w terminach zadań wcześniejszych lub późniejszych, niż wskazane powyżej, strony przewidują możliwość zmiany dat początkowych przy zachowaniu trzydziestu sześciu miesięcy terminu realizacji usługi.
Dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy maksymalnie o 12 miesięcy, w przypadku niewykorzystania w trakcie obowiązywania umowy środków finansowych.
2 ) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy.
Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks
pracy, przy realizacji zamówienia z uprawnionym psychologiem wykonującym badania psychologiczne w zakresie
psychologii transportu i wydającym orzeczenie psychologiczne po przeprowadzeniu badania psychologicznego.
Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały
określone w projekcie umowy w § 4.
3 ) Zamawiający będzie żądał (na wezwanie) od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w
wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków
dowodowych w ramach poszczególnych zadań. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków, pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w swz, zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/kwp_radom.
Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm. ).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zdjęcie szwów-staplery, Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zdjęcie szwów-staplery 13 szt kręgosłup lędzwiowy. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI