USŁUGI SPOŁECZNE wynikające z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życ

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGI SPOŁECZNE wynikające z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWęgrów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-02-25
  • ZamawiającySpecjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00008254
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGI SPOŁECZNE wynikające z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711647228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Węgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 257920161

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soszw.wegrow@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soswwegrow.biposwiata.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGI SPOŁECZNE wynikające z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cae3bea-7114-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1901baa4-697e-46ee-a8ed-1cc4c1f9578a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z rozdziałem XIII SWZ http://soswwegrow.biposwiata.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. 2. Zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ http://soswwegrow.biposwiata.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem II SWZ http://soswwegrow.biposwiata.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem II SWZ http://soswwegrow.biposwiata.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług fizjoterapii lub rehabilitacji w celu realizacji zadań, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno - rehabilitacyjno - opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712). Usługi fizjoterapii lub rehabilitacji świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi od urodzenia do czasu podjęcia przez nie nauki szkolnej. Czas trwania zajęć określa się jako 1 h tj. (60 min.). Wymaga się by zadania były wykonywane przez min. 2 osoby w łącznym wymiarze 600 godzin.

4.2.5.) Wartość części: 42000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert według poniższychzasad: Kryterium I – Cena brutto za całość zamówienia Maksymalna ilość punktów w danym kryterium 60 pkt. Ocena punktowa dokonana będzie według wzoru Najniższa cena Cena badana Kryterium II –Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećminiepełnosprawnymi. Maksymalna ilość punktów w danym kryterium – 40 pkt. Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia będzie oceniane wg poniżej przedstawionej skali:1. Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert według poniższychzasad: Kryterium I – Cena brutto za całość zamówienia Maksymalna ilość punktów w danym kryterium 60 pkt. Ocena punktowa dokonana będzie według wzoru Najniższa cena Cena badana Kryterium II –Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećminiepełnosprawnymi. Maksymalna ilość punktów w danym kryterium – 40 pkt. Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia będzie oceniane wg poniżej przedstawionej skali:1. Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług logopedycznych w celu realizacji zadań, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno - opiekuńczych(Dz.U. poz. 1712). Usługi logopedyczne będą realizowane w formie indywidualnych oraz grupowych zajęć terapeutycznych z dziećmi od urodzenia do czasu podjęcia przez nie nauki szkolnej. Zajęcia grupowe będą realizowane jednocześnie przez dwóch terapeutów w zespole liczącym maksymalnie 4 dzieci. Czas trwania zajęć określa się jako 1 h tj. (60 min.). Wymaga się by zadania były wykonywane przez min. 3 logopedów, w łącznym wymiarze 600 godzin.

4.2.5.) Wartość części: 42000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert według poniższychzasad: Kryterium I – Cena brutto za całość zamówienia Maksymalna ilość punktów w danym kryterium 60 pkt. Ocena punktowa dokonana będzie według wzoru Najniższa cena Cena badana Kryterium II –Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećminiepełnosprawnymi. Maksymalna ilość punktów w danym kryterium – 40 pkt. Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia będzie oceniane wg poniżej przedstawionej skali:1. Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert według poniższychzasad: Kryterium I – Cena brutto za całość zamówienia Maksymalna ilość punktów w danym kryterium 60 pkt. Ocena punktowa dokonana będzie według wzoru Najniższa cena Cena badana Kryterium II –Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećminiepełnosprawnymi. Maksymalna ilość punktów w danym kryterium – 40 pkt. Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia będzie oceniane wg poniżej przedstawionej skali:1. Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług terapeuty integracji sensorycznej w celu realizacji zadań, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno –rehabilitacyjno -opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712). Usługi terapeuty integracji sensorycznej będą realizowane w formie indywidualnych zajęć z dziećmi od urodzenia do czasu podjęcia przez nienauki szkolnej. Czas trwania zajęć określa się jako 1 h tj. (60 min.). Wymaga się by zadania były wykonywane przez min. 3 osoby, w łącznym wymiarze godzin 700 godzin.

4.2.5.) Wartość części: 49000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert według poniższychzasad: Kryterium I – Cena brutto za całość zamówienia Maksymalna ilość punktów w danym kryterium 60 pkt. Ocena punktowa dokonana będzie według wzoru Najniższa cena Cena badana Kryterium II –Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećminiepełnosprawnymi. Maksymalna ilość punktów w danym kryterium – 40 pkt. Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia będzie oceniane wg poniżej przedstawionej skali:1. Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert według poniższychzasad: Kryterium I – Cena brutto za całość zamówienia Maksymalna ilość punktów w danym kryterium 60 pkt. Ocena punktowa dokonana będzie według wzoru Najniższa cena Cena badana Kryterium II –Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećminiepełnosprawnymi. Maksymalna ilość punktów w danym kryterium – 40 pkt. Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia będzie oceniane wg poniżej przedstawionej skali:1. Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług psychologicznych w celu realizacji zadań, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno - rehabilitacyjno- opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712). Usługi psychologa będą realizowane w formie indywidualnych zajęć terapeutycznych z dziećmi od urodzenia do czasu podjęcia przez nie nauki szkolnej. Czas trwania zajęć określa się jako 1 h tj. (60 min.). Wymaga się, by zadania były wykonywane przez min. 2 psychologów w łącznym wymiarze 120 godzin.

4.2.5.) Wartość części: 8400,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert według poniższychzasad: Kryterium I – Cena brutto za całość zamówienia Maksymalna ilość punktów w danym kryterium 60 pkt. Ocena punktowa dokonana będzie według wzoru Najniższa cena Cena badana Kryterium II –Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećminiepełnosprawnymi. Maksymalna ilość punktów w danym kryterium – 40 pkt. Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia będzie oceniane wg poniżej przedstawionej skali:1. Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert według poniższychzasad: Kryterium I – Cena brutto za całość zamówienia Maksymalna ilość punktów w danym kryterium 60 pkt. Ocena punktowa dokonana będzie według wzoru Najniższa cena Cena badana Kryterium II –Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećminiepełnosprawnymi. Maksymalna ilość punktów w danym kryterium – 40 pkt. Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia będzie oceniane wg poniżej przedstawionej skali:1. Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług pedagogicznych w celu realizacji zadań, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno- opiekuńczych (Dz.U. poz. 1712). Usługi pedagogiczne świadczone będą w formie indywidualnych i grupowych zajęć z dziećmi od urodzenia do czasu podjęcia przez nie nauki szkolnej. W przypadku zajęć grupowych prowadzone one będą jednocześnie przez dwóch pedagogów z grupą nielicząca więcej niż czworo dzieci. Czas trwania zajęć określa się jako 1 h tj. ( 60 min.). Wymaga się by zadania były wykonywane przez min. 6 pedagogów, w łącznym wymiarze 1100 godzin z zakresu terapii ręki, terapii Taktylnej /NeuroTaktylna, terapii pedagogicznej, terapii czaszkowo –krzyżowej, terapii ustno – twarzowej, integracji bilateralnej, treningu umiejętności społecznych,treningu słuchowego metodą A. Tomatisa.

4.2.5.) Wartość części: 77000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert według poniższychzasad: Kryterium I – Cena brutto za całość zamówienia Maksymalna ilość punktów w danym kryterium 60 pkt. Ocena punktowa dokonana będzie według wzoru Najniższa cena Cena badana Kryterium II –Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećminiepełnosprawnymi. Maksymalna ilość punktów w danym kryterium – 40 pkt. Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia będzie oceniane wg poniżej przedstawionej skali:1. Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert według poniższychzasad: Kryterium I – Cena brutto za całość zamówienia Maksymalna ilość punktów w danym kryterium 60 pkt. Ocena punktowa dokonana będzie według wzoru Najniższa cena Cena badana Kryterium II –Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećminiepełnosprawnymi. Maksymalna ilość punktów w danym kryterium – 40 pkt. Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia będzie oceniane wg poniżej przedstawionej skali:1. Doświadczenie w pracy z dziećmi od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, w tym z dziećmi z niepełnosprawnością: posiadam– 40 pkt, nie posiadam – 0 pkt2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają określone warunki.Część I:Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z czego osoby wskazane do realizacji zamówienia posiadają wyższe wykształcenie magisterskiena kierunku fizjoterapia lub rehabilitacja oraz legitymują się co najmniej rocznymdoświadczeniem zawodowym w pracy z małymi (tj. od urodzenia do rozpoczęcia nauki w szkole) dziećmi. Część II: Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia legitymującymi się co najmniej rocznym doświadczeniem zawodowym oraz posiadającymi wykształcenie wyższe magisterskie lub podyplomowe w zakresie logopedii i co najmniej 1 osobą z kwalifikacjami z zakresu neurologopedii. Część III: Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia legitymującymi się certyfikatem potwierdzającym uzyskanie uprawnień do prowadzenie diagnozy i terapii integracji sensorycznej oraz posiadają co najmniej dwuletniedoświadczenie zawodowe w pracy z małymi dziećmi(tj. od urodzenia do rozpoczęcia nauki w szkole).Część IV:Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje do wykonywania zawodu psychologa zgodnie z ustawą o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów w tym 1 osobą posiadającą kwalifikacje z zakresu psychoterapii. Wszyscy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą legitymować się 2 letnim stażem pracy zawodowej.Część V:Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie co najmniej 6osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wykształcenie wyższe magisterskie lub podyplomowe o kierunku pedagogicznym w tym: studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne (certyfikaty adekwatne do rodzaju prowadzonej terapii)a) terapii rękib) terapii Taktylnej /NeuroTaktylnac) terapii pedagogicznejd) terapii czaszkowo – krzyżoweje) terapii ustno – twarzowejf) integracji bilateralnejg) treningu umiejętności społecznychh) treningu słuchowego metodą A. Tomatisa.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, obraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 3 69), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej WYKAZOSÓB – załącznik nr 4 do SWZ;2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.3. Wykaz osób realizujących przedmiot zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewiduje się możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach:1) zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych, których nie można przewidzieć na etapie zawierania umowy oraz w związku z przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego, lecz przez Zamawiającego niezawinionymi 2) zmianę terminu wykonania umowy w związku z leżącymi po stronie Wykonawcy lecz przez Wykonawcę niezawinionymi, po ich uznaniu przez Zamawiającego i wyrażeniu przez Zamawiającego zgody na zmianę terminuwykonania, 3) zmiany odnoszące się do zakresu usług, co może być podyktowane względami merytorycznymi lub organizacyjnymi, w szczególności potrzebą odbiorców pomocy, 4) zmiany dotyczące średniej liczby godzin usług świadczonych w danym miesiącu, co może być podyktowane względami merytorycznymi lub organizacyjnymi, w szczególności potrzebą odbiorców pomocy, które to zmiany nie wpłyną na ogólną liczbę usług zaplanowanych dorealizacji w ramach niniejszej umowy. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy we wszystkich jej zakresach (w tym w zakresie terminu realizacji, wynagrodzenia wykonawcy, zakresu przedmiotowego, sposobu płatności) w przypadku występowania okoliczności utrudniających lub uniemożliwiających realizację zamówienia (lub dopiero mających taki stan wywołać) w związku z występowaniem COVID-19.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: skrytka ePUAP: /SOSWWegrow/domyslna

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-02-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie paznokci w domu - Komorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykonanie paznokci w domu. 2 osoby pod jednym adresem - do zrobienia pedicure i manicure u jednej osoby a u drugiej pedicure. Nowa Wieś/Komorów. Godziny po 17. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Węgrów: Dostawa rękawiczek medycznych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Mikrobiologiczny dodatek paszowy do stosowania z paszą dla zwierząt BioPlus 2B lub równoważny
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Różny sprzęt i meble medyczne
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI