Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi psychologiczne i logopedyczne w ramach projektu „Rozwój Wielkopolskiej Sieci Centrów Usług Społecznych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS+)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PNIEWY CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630174614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolnośći 1
1.5.2.) Miejscowość: Pniewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 29 10 756
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cuspniewy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opspniewy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi psychologiczne i logopedyczne w ramach projektu „Rozwój Wielkopolskiej Sieci Centrów Usług Społecznych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS+)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2355b249-782e-49c0-ae8a-bb3ebe73f15c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Rozwój Wielkopolskiej Sieci Centrów Usług Społecznych” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS+) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW), Priorytetu 6: Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym, Działania 6.13 Usługi społeczne i zdrowotne. Nr projektu: FEWP.06.13-IZ.00-0002/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z instrukcją użytkownika dostępną na: www.platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pniewy;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: ido@itmediagroup.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat (liczone od dnia zakończenia postępowania).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jak wyżej
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D.262.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
Usługi psychologiczne i logopedyczne dla mieszkańców gminy Pniewy w 2024 roku.
Zamówienie podzielone jest na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części:
Część 1 - Usługi psychologiczne
Część 1 - Usługi psychologiczne obejmują:
Usługi w formie wsparcia psychologicznego jest wstępna diagnoza problemów oraz zaburzeń występujących u dzieci, udzielenie wsparcia dziecku i jego opiekunom, sformułowanie zaleceń do dalszego postępowania, podjęcie terapii jeśli wskazana. Jest to usługa skierowana do osób, które znalazły się w szczególnej sytuacji życiowej i potrzebują pomocy psychologa. Polega na prowadzeniu konsultacji psychologicznych, poradnictwa, wsparcia i psychoedukacji w celu uzyskania poprawy trudnej sytuacji.
Usługami objęte będą dzieci i młodzież do ukończenia 18 roku życia, którzy nie wymagają opieki psychiatry, mający trudności np. w kontaktach społecznych, rówieśniczych, rodzinnych; doświadczający sytuacji kryzysowych, problemów rodzinnych; doświadczający zaburzeń lękowych, depresyjnych, adaptacyjnych, cierpiący z powodu zaburzeń odżywiania, zaburzeń psychosomatycznych; są ofiarami przemocy psychicznej, fizycznej, seksualnej, mają poczucie samotności, izolacji, bezradności, doświadczają trudności w radzeniu sobie z emocjami, wykazują zachowania aspołeczne, agresywne, autodestrukcyjne, opozycyjne, buntownicze i inne.
Zakres usługi:
W zależności od potrzeb wsparcie psychologiczne mogą dotyczyć:
-konsultacji psychologicznej - czyli spotkań, które prowadzą do określenia charakteru zgłaszanego problemu oraz wskazania możliwości jego rozwiązania;
-poradnictwa psychologicznego -związanego z udzielaniem wskazówek dotyczących sposobów rozwiązania danego problemu lub udzielania interwencji w zakresie radzenia
sobie z aktualnymi trudnościami;
-wsparcia psychologicznego - oddziaływania mającego na celu udzielenie doraźnej
pomocy psychologicznej osobie, która znalazła się w trudnej sytuacji życiowej;
-psychoedukacji- polegającej na wspieraniu Odbiorcy i jego rodziny poprzez dostarczanie
informacji na temat zaburzeń i sposobów ich leczenia.
1 usługa = 1 godzina
Łącznie: 200 godzin
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi psychologiczne i logopedyczne dla mieszkańców gminy Pniewy w 2024 roku.
Zamówienie podzielone jest na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części:
Cześć 2 – usługi logopedyczne
Część 2 - Usługi logopedyczne obejmują:
usługi w formie wsparcia logopedycznego jest ocena rozwoju mowy, poprawności artykulacyjnej, budowy i sprawności narządów artykulacyjnych, kompetencji językowych i komunikacyjnych, płynności mówienia, określenie wskazówek do pracy z dzieckiem lub udziału w odpowiedniej terapii (wad wymowy, opóźnionego rozwoju mowy, zaburzeń wynikających m.in. z uszkodzeń lub patologii mózgu) oraz korygowanie zaburzeń rozwoju mowy u dzieci i młodzieży, usprawnienie motoryki narządów mowy, poprawienie jakości funkcji językowej, oddechowej, fonacyjnej, podnoszenie poziomu sprawności językowej, budowanie słownictwa czynnego i biernego, usuwanie zakłóceń procesu porozumiewania się, przywracanie mowy w przypadku jej utraty, wypracowanie alternatywnych zachowań komunikacyjnych.
Usługami objęte będą: - dzieci i młodzież do ukończenia 18 roku życia, którzy borykają się z wadami wymowy.
Zakres usługi:
- ocena i diagnoza z wykorzystaniem różnych narzędzi badawczych w celu ustalenia stanu rozwoju mowy i zaburzeń w komunikowaniu,
- ocena i interpretacja wyników badań oraz formułowanie wskazań logopedycznych,
- ustalanie postępowania korekcyjno-terapeutycznego,
- terapia logopedyczna,
- prowadzenie pracy profilaktycznej i terapeutycznej,
- systematyczne (w okresie wskazanym w kwalifikacji) przekazywanie przedstawicielom ustawowym/prawnym programu ćwiczeń wspomagających terapię logopedyczną – plan pracy w domu z zaleceniami do utrwalania.
1 usługa = 1 godzina
Liczba godzin: 100
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a. Dla obu części zamówienia: Wykonawca posiada udokumentowaną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna ww. warunki za spełnione jeżeli Wykonawca posiada udokumentowane doświadczenie wyrażające się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (czyli w okresie od 1.08.2021 r. do dnia składania ofert) usług tożsamych z przedmiotem zamówienia.
b. Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt 4, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:
Posiada co najmniej 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe potwierdzone właściwym dokumentem (właściwy dokument poświadczający przygotowanie zawodowe, uprawnienia Wykonawcy do świadczenia usług):
Dla części 1 – usługi psychologiczne:
Kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonywania usług psychologicznych :
- pięcioletnie kierunkowe studia magisterskie jednolite na kierunku psychologia,
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w świadczeniu indywidualnego wsparcia psychologicznego,
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w psychologicznej pracy z dziećmi.
Dla części 2 – usługi logopedyczne:
Kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonywania usług logopedycznych:
- wykształcenie wyższe o specjalności logopedia lub studia podyplomowe w zakresie logopedii,
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w świadczeniu wsparcia logopedycznego,
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w logopedycznej pracy z dziećmi.
c. Dla obu części zamówienia: Posiada pomieszczenie/a zlokalizowane na terenie miasta Pniewy gwarantujące realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa powszechnie obowiązującego wyposażone co najmniej w: biurko, krzesła, meble dostosowanych do potrzeb pracy z małym dzieckiem, posiadające węzeł sanitarny z ciepłą wodą użytkową.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2023 r. poz. 1689. ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1,
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-4, 6 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 5, 8. – załącznik nr 8 do SWZ;
Pozostałe oświadczenia zgodne z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz doświadczenia potwierdzający wykonanie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (czyli w okresie od 1.08.2021 r. do dnia składania ofert) usług tożsamych z przedmiotem zamówienia. – załącznik nr 4 do SWZ.
b) wykaz kadry skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w odpowiedzialnych za świadczenie usług, będących przedmiotem zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami załącznik nr 5 do SWZ.
c) wskazanie miejsca świadczenia usług potwierdzające posiadanie pomieszczenie/a zlokalizowane na terenie miasta Pniewy gwarantującego realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa powszechnie obowiązującego wyposażone co najmniej w: biurko, krzesła, meble dostosowanych do potrzeb pracy z małym dzieckiem, posiadające węzeł sanitarny z ciepłą wodą użytkową – oświadczenie w treści formularza ofertowego – załącznik nr 2 do SWZ.
Pozostałe oświadczenia zgodne z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenia zgodnie z treścią zawartą w SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z zapisami SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z treścią zawartą w SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w niniejszym § SWZ, składa każdy z Wykonawców osobno. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki dotyczące zmian umowy zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-20 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
nie dotyczy