Usługi opiekuńcze, tzw. podstawowe, pielęgnacyjne, specjalistyczne oraz specjalistyczne...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi opiekuńcze, tzw. podstawowe, pielęgnacyjne, specjalistyczne oraz specjalistyczne świadczone na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-16
  • ZamawiającyMiasto Rybnik - Ośrodek Pomocy Społecznej w Rybniku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00305615
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi opiekuńcze, tzw. podstawowe, pielęgnacyjne, specjalistyczne oraz specjalistyczne świadczone na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rybnik - Ośrodek Pomocy Społecznej w Rybniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003445760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żużlowa 25

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32-43-99-325

1.5.8.) Numer faksu: 32 42-601-21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@opsrybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.opsrybnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi opiekuńcze, tzw. podstawowe, pielęgnacyjne, specjalistyczne oraz specjalistyczne świadczone na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86fe1d62-5755-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000864/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi opiekuńcze, tzw. podstawowe, pielęgnacyjne, specjalistyczne oraz specjalistyczne świadczone na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.opsrybnik.pl/biuletyn-informacji-publicznej/zamowienia-od-130-tys-zl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zampubliczne@opsrybnik.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu mini portalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zampubliczne@opsrybnik.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto
na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W przypadku przekazywania tych dokumentów (innych niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej - datą ich przesłania będzie data potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację
z serwera pocztowego Zamawiającego.
7. Zamawiający przekazuje identyfikator postępowania jako załącznik nr 8 do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.
8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zampubliczne@opsrybnik.pl
9. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ww. dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail zampubliczne@opsrybnik.pl
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi
w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.2715.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie usług opiekuńczych tzw. podstawowych, pielęgnacyjnych, specjalistycznych świadczonych na rzecz osób dorosłych i dzieci - obejmuje:
1) usługi opiekuńcze tzw. podstawowe - orientacyjna liczba godzin - 12 000, 2) usługi pielęgnacyjne - orientacyjna liczba godzin - 2 600,
3) usługi specjalistyczne świadczone na rzecz osób dorosłych i dzieci (w tym rehabilitacja) – nie dotyczy osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi - orientacyjna liczba godzin - 2500. Do czasu świadczenia usługi opiekuńczej wlicza się wyłącznie czas poświęcony podopiecznemu (bez dojazdu). Przez godzinę świadczenia usługi opiekuńczej Zamawiający rozumie godzinę zegarową. Pod pojęciem osoby korzystającej z usług rozumie się podopiecznych – dorosłych i dzieci.

Podana wyżej liczba godzin jest liczbą orientacyjną, jeżeli w trakcie wykonywania usług wzrośnie liczba godzin w poszczególnych usługach, wówczas Wykonawca może zwiększyć liczbę realizatorów zadań, ale zobowiązany jest odpowiednio wcześniej dostarczyć do Zamawiającego oświadczenie potwierdzające spełnianie wyżej opisanych warunków przez konkretną osobę realizującą usługi. Przyjmując do wiadomości, że umowa będzie realizowana wg potrzeb, Wykonawca wyraża zgodę na zmianę ilości osób korzystających z usług, jak również na zmianę ilości godzin w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający liczby te będzie korygował zgodnie z potrzebami, przy czym łączna liczba godzin w danym zadaniu nie będzie mniejsza niż 50 % sumy godzin podanych powyżej.
Zmiana polegająca na zmniejszeniu (z zachowaniem ww. minimum) lub zwiększeniu nie będzie skutkować żadnymi konsekwencjami dla Zamawiającego z tytułu zmiany liczby godzin przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się również możliwość zamiany poszczególnych pracowników Wykonawcy, wskazanych przez Wykonawcę, pomiędzy tymi usługami bądź wykonywanie różnych rodzajów usług przez tego samego pracownika Wykonawcy.
Jednakże w takim wypadku pracownik ten powinien spełniać ww. warunki wymagane do świadczenia każdej z usług, w ramach których Wykonawca przewiduje przesunięcie pracownika bądź łączenie usług.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami ofert:
1. Cena (C) - waga kryterium 60%,
2. Doświadczenie Koordynatora usług (DK) - waga kryterium 40 % .
Zasady oceny ofert poszczególnych kryteriach:
1. w ramach kryterium "Cena" ocena nastąpi na podstawie wzoru:
Cena(C) = (najniższa cena podana w ramach oferty niepodlegającej odrzuceniu/cena oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu) x60 pkt, przy czym przedmiotem oceny jest kwota "Razem" (cena oferty) wskazana w punkcie 1 Formularza oferty.
2. w ramach kryterium "Doświadczenie Koordynatora usług" oceniane będzie doświadczenie w pełnieniu funkcji koordynatora usług w przeliczeniu na pełne lata pracy tj. od 3 do 4 - 10 pkt, powyżej 4 do 5 - 20 pkt, powyżej 5 do 6 - 30 pkt, ponad 6 - 40 pkt. Oferta zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w treści załącznika nr 1 oferty.
Punkty przyznane zostaną w poszczególnych kryteriach, a następnie zsumowane wg wzoru: P=Cena (C) + Doświadczenie Koordynatora usług (DK). Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, przez co należy rozumieć ofertę, która nie podlega odrzuceniu i która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczonych w oparciu o ww. kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora usług

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie usług specjalistycznych świadczonych na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi” - obejmuje:
1) usługi specjalistyczne świadczone na rzecz osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi- orientacyjna liczba godzin 2060
2) usługi specjalistyczne świadczone na rzecz dzieci z zaburzeniami psychicznymi (w tym także autyzm) - orientacyjna liczba godzin - 1172.
Do czasu świadczenia usługi opiekuńczej wlicza się wyłącznie czas poświęcony podopiecznemu (bez dojazdu). Przez godzinę świadczenia usługi opiekuńczej Zamawiający rozumie godzinę zegarową. Pod pojęciem osoby korzystającej z usług rozumie się podopiecznych – dorosłych i dzieci.

Podana wyżej liczba godzin jest liczbą orientacyjną, jeżeli w trakcie wykonywania usług wzrośnie liczba godzin w poszczególnych usługach, wówczas Wykonawca może zwiększyć liczbę realizatorów zadań, ale zobowiązany jest odpowiednio wcześniej dostarczyć do Zamawiającego oświadczenie potwierdzające spełnianie wyżej opisanych warunków przez konkretną osobę realizującą usługi. Przyjmując do wiadomości, że umowa będzie realizowana wg potrzeb, Wykonawca wyraża zgodę na zmianę ilości osób korzystających z usług, jak również na zmianę ilości godzin w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający liczby te będzie korygował zgodnie z potrzebami, przy czym łączna liczba godzin w danym zadaniu nie będzie mniejsza niż 50 % sumy godzin podanych powyżej.
Zmiana polegająca na zmniejszeniu (z zachowaniem ww. minimum) lub zwiększeniu nie będzie skutkować żadnymi konsekwencjami dla Zamawiającego z tytułu zmiany liczby godzin przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się również możliwość zamiany poszczególnych pracowników Wykonawcy, wskazanych przez Wykonawcę, pomiędzy tymi usługami bądź wykonywanie różnych rodzajów usług przez tego samego pracownika Wykonawcy.
Jednakże w takim wypadku pracownik ten powinien spełniać ww. warunki wymagane do świadczenia każdej z usług, w ramach których Wykonawca przewiduje przesunięcie pracownika bądź łączenie usług.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami ofert:
1. Cena (C) - waga kryterium 60%,
2. Doświadczenie Koordynatora usług (DK) - waga kryterium 40 % .
Zasady oceny ofert poszczególnych kryteriach:
1. w ramach kryterium "Cena" ocena nastąpi na podstawie wzoru:
Cena(C) = (najniższa cena podana w ramach oferty niepodlegającej odrzuceniu/cena oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu) x60 pkt, przy czym przedmiotem oceny jest kwota "Razem" (cena oferty) wskazana w punkcie 1 Formularza oferty.
2. w ramach kryterium "Doświadczenie Koordynatora usług" oceniane będzie doświadczenie w pełnieniu funkcji koordynatora usług w przeliczeniu na pełne lata pracy tj. od 3 do 4 - 10 pkt, powyżej 4 do 5 - 20 pkt, powyżej 5 do 6 - 30 pkt, ponad 6 - 40 pkt. Oferta zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w treści załącznika nr 1 oferty.
Punkty przyznane zostaną w poszczególnych kryteriach, a następnie zsumowane wg wzoru: P=Cena (C) + Doświadczenie Koordynatora usług (DK). Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, przez co należy rozumieć ofertę, która nie podlega odrzuceniu i która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczonych w oparciu o ww. kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora usług

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
w tym zakresie Zamawiający wymaga, by:
W ZAKRESIE ZADANIA NR 1:

-Wykonawca wykazał się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem lub wykonywaniem należycie co najmniej jednej usługi obejmującej minimalną liczbę 4 275 godzin usług analogicznych do objętych przedmiotem zamówienia w okresie 6 kolejnych, następujących po sobie miesięcy kalendarzowych. W skład podanej minimalnej liczby godzin muszą wchodzić godziny z każdego z trzech zakresów objętych zadaniem nr 1 (wskazanych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1, 2 i 3 SWZ), przy czym Zamawiający nie narzuca procentowego udziału poszczególnych zakresów w ogólnej liczbie godzin. Dopuszcza się wykazanie godzin usług nadal realizowanych (w ramach trwającej umowy) pod warunkiem, że wykazana zostanie tylko liczba godzin zrealizowana w okresie przed upływem terminu składania ofert.
-Wykonawca skierował do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę będącą koordynatorem usług, posiadającą wykształcenie wyższe oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w koordynowaniu usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia.
-Wykonawca skierował do realizacji zamówienia:
-- do wykonywania usługi określonej w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1: co najmniej 23 osoby spełniające warunki określone w Rozdziale VI dla takiej usługi,
-- do wykonywania usługi określonej w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2: co najmniej 6 osób spełniających warunki określone w Rozdziale VI dla takiej usługi.
-- do wykonywania usługi określonej w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3: co najmniej 5 osób spełniających warunki określone w Rozdziale VI dla takiej usługi.

W ZAKRESIE ZADANIA NR 2:
Wykonawca wykazał się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem lub wykonywaniem należycie co najmniej jednej usługi obejmującej minimalną liczbę 808 godzin usług analogicznych do objętych przedmiotem zamówienia w okresie 6 kolejnych, następujących po sobie miesięcy kalendarzowych. W skład podanej minimalnej liczby godzin muszą wchodzić godziny z obydwu zakresów (wskazanych w Rozdziale VI ust. 2 pkt 1 i 2 SWZ), przy czym Zamawiający nie narzuca procentowego udziału poszczególnych zakresów w ogólnej liczbie godzin. Dopuszcza się wykazanie godzin usług nadal realizowanych (w ramach trwającej umowy) pod warunkiem, że wykazana zostanie tylko liczba godzin zrealizowana w okresie przed upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca skierował do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę będącą koordynatorem usług, posiadającą wykształcenie wyższe oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w koordynowaniu usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia.
- Wykonawca skierował do realizacji zamówienia:
-- do wykonywania usługi określonej w Rozdziale VI ust. 2 pkt 1: co najmniej 4 osoby spełniające warunki określone w Rozdziale VI dla takiej usługi,
- - do wykonywania usługi określonej w Rozdziale VI ust. 2 pkt 2: co najmniej 2 osoby spełniające warunki określone w Rozdziale VI dla takiej usługi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
- oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku, gdy do postępowania zostanie złożona jedna oferta Zamawiający odstąpi od wezwania wykonawcy do złożenia ww. oświadczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu (w tym liczby godzin wykonanych usług), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SWZ (dla każdego zadania oddzielnie) – potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale IX ust. 1 pkt 2 lit. d.1 SWZ,
2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług opiekuńczych wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SWZ (dla każdego zadania oddzielnie) – potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale IX ust. 1 pkt 2 lit. d.2 i d.3 SWZ.
2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oświadczenie o Koordynatorze usług - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ (niezbędne do oceny ofert w kryterium Doświadczenie koordynatora usług)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty wraz z załącznikiem nr 1 – tj. oświadczeniem o Koordynatorze usług. Do przygotowania oferty oraz załącznika nr 1 do oferty zaleca się wykorzystanie wzorów stanowiących załącznik nr 1 oraz 1a do SWZ.
Oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do oferty nie podlega uzupełnieniu. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanych przez Zamawiającego wzorów, w treści oferty i załącznika nr 1 do niej należy zamieścić wszystkie informacje wymagane we wzorach.
Formularz oferty obejmuje zadanie nr 1 i nr 2 – należy go wypełnić stosownie do oferowanego zakresu.
Załączniki, o których mowa poniżej w ust. 2 – należy sporządzić, tak by z ich treści jednoznacznie wynikało, do którego zadania się odnoszą.
2. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 składają odrębnie:
1) Wykonawca / każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy / każdego z Wykonawców występujących wspólnie oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
4. Oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ – przy czym obowiązek ten dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie określa w szczególności informacje wymienione w rozdziale X ust. 4 SWZ.
6. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
7. Pełnomocnictwo złożone w sytuacji:
1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz
z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost
z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu
z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w swoim imieniu
3. Oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy – przy czym obowiązek ten dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-16 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję opiekunkę 24 h, do starszej Pani mobilnej - Bielsko-Biała
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję opiekunkę 24 h, do starszej Pani mobilnej, z wyżywieniem, zamieszkaniem i wynagrodzeniem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI