Usługi opieki dziennej nad dziećmi – Wychowawcy w Placówce Wsparcia Dziennego w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi opieki dziennej nad dziećmi – Wychowawcy w Placówce Wsparcia Dziennego w ramach realizacji projektu: „Wspieranie rodziny w jej prawidłowym funkcjonowaniu poprzez rozwój usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym na terenie Gminy Postomino.” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa VII. Włączenie społeczne, Działanie 7.6. Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPostomino
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-02-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGminny Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-15
  • Numer ogłoszenia514617-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 514617-N-2019 z dnia 2019-02-15 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej: Usługi opieki dziennej nad dziećmi – Wychowawcy w Placówce Wsparcia Dziennego w ramach realizacji projektu: „Wspieranie rodziny w jej prawidłowym funkcjonowaniu poprzez rozwój usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym na terenie Gminy Postomino.” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa VII. Włączenie społeczne, Działanie 7.6. Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Wspieranie rodzin w jej prawidłowym funkcjonowaniu poprzez rozwój usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym na terenie Gminy Postomino” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa VII. Włączenie społeczne, Działanie 7.6. Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 53114430000000, ul. Postomino  30 , 76-113  Postomino, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 59 846 44 61-63, e-mail gops@postomino.pl, faks 59 846 44 63.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.postomino.pl/gops/index.php?id=550&id2=150
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.postomino.pl/gops/index.php?id=550&id2=150

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi opieki dziennej nad dziećmi – Wychowawcy w Placówce Wsparcia Dziennego w ramach realizacji projektu: „Wspieranie rodziny w jej prawidłowym funkcjonowaniu poprzez rozwój usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym na terenie Gminy Postomino.” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa VII. Włączenie społeczne, Działanie 7.6. Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym
Numer referencyjny: GOPS.OR.261.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki dziennej nad dziećmi w Placówce Wsparcia Dziennego w ramach projektu „Wspieranie rodziny w jej prawidłowym funkcjonowaniu poprzez rozwój usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym na terenie Gminy Postomino.” Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części: Część I – Wychowawca starszej grupy Placówki Wsparcia Dziennego Punkt w Królewie. Część II – Wychowawca starszej grupy Placówki Wsparcia Dziennego Punkt w Postominie. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. Usługa będzie świadczona w dni powszednie w godzinach funkcjonowania Placówki od podpisania umowy do 31 grudnia 2020r. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć oświadczenia z których wynika że: • Nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona. • Wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego. • Nie jest skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wykonawca zobowiązany jest do: a) diagnozowanie potrzeb i problemów dzieci, b) tworzenie planu pracy Placówki, przedkładanie go do akceptacji Kierownikowi Placówki oraz jego realizowanie zgodnie z założeniami, c) uczestniczenie w procesie naboru dzieci do Placówki, d) rzetelne organizowanie zajęć prowadzonych w ramach działalności Placówki: sprawowanie nadzoru na realizacją planu zajęć wychowanków, udzielanie pomocy w nauce, w czynnościach samoobsługowych tj. myciu, sprzątaniu, e) zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom w czasie pobytu w Placówce i wycieczek, f) dbanie o powierzony sprzęt i mienie g) prowadzenie obowiązującej dokumentacji, h) planowanie działań wychowawczych w stosunku do uczestników PWD, i) udzielanie pomocy w sprawach rozwojowych i życiowych wychowanków przez prowadzenie rozmów, itp. j) współpraca z rodzicami i opiekunami wychowanków w zakresie problemów rozwojowych, postępów w nauce, problemów i metod wychowawczych, k) udział w planowanych działaniach projektowych realizowanych z Europejskiego Funduszu Społecznych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WZ pn. „Wspieranie rodzin w jej prawidłowym funkcjonowaniu poprzez rozwój usług społecznych w interesie ogólnym na terenie Gminy Postomino”. • Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień 85312110-3 Usługi opieki dziennej nad dziećmi. Zamawiający zgodnie z art. 144 pkt. 1 ustawy PZP przewiduje istotne zmiany do treści zawartej umowy: 1) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje zmiany terminu planowanych działań, 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób wskazanych przez Wykonawcę do uczestniczenia w wykonywaniu zamówienia, przy czym nowo wskazana osoba powinna spełniać wymagania określone przez Zamawiającego punkcie 6 podpunkt 6.1 niniejszej SIWZ i uzyskać pozytywną akceptację Zamawiającego. 3) W przypadku opóźnienia w przelaniu środków finansowych z Wojewódzkiego Urzędu Pracy, Zamawiający przewiduje możliwość zapłaty wynagrodzenia w terminie późniejszym niż wskazano w umowie z Wykonawcą, tj. po otrzymaniu transzy z Wojewódzkiego Urzędu Pracy. 4) W zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, na skutek zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki od podatku od towarów i usług mającej zastosowanie do przedmiotu umowy. 5) Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron za 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. 6) Zleceniodawca może rozwiązać umowę bez wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonywania przez Zleceniobiorcę czynności określonych niniejszą umową. 7) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 8) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 9) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.

II.5) Główny kod CPV: 85312110-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 6.2.1 Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które: Posiadają wykształcenie: a) wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub b) wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej lub c) co najmniej wykształcenie średnie i udokumentuje, co najmniej 3 - letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie składa aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty wchodzące w skład OFERTY: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty sporządzony według załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie wychowawcy 20,00
Aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje zmiany terminu planowanych działań, 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób wskazanych przez Wykonawcę do uczestniczenia w wykonywaniu zamówienia, przy czym nowo wskazana osoba powinna spełniać wymagania określone przez Zamawiającego punkcie 6 podpunkt 6.1 niniejszej SIWZ i uzyskać pozytywną akceptację Zamawiającego. 3) W przypadku opóźnienia w przelaniu środków finansowych z Wojewódzkiego Urzędu Pracy, Zamawiający przewiduje możliwość zapłaty wynagrodzenia w terminie późniejszym niż wskazano w umowie z Wykonawcą, tj. po otrzymaniu transzy z Wojewódzkiego Urzędu Pracy. 4) W zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, na skutek zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki od podatku od towarów i usług mającej zastosowanie do przedmiotu umowy. 5) Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron za 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. 6) Zleceniodawca może rozwiązać umowę bez wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonywania przez Zleceniobiorcę czynności określonych niniejszą umową. 7) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 8) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 9) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-26, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wychowawca starszej grupy Placówki Wsparcia Dziennego Punkt w Królewie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki dziennej nad dziećmi w Placówce Wsparcia Dziennego w ramach projektu „Wspieranie rodziny w jej prawidłowym funkcjonowaniu poprzez rozwój usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym na terenie Gminy Postomino.” Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części: Część I – Wychowawca starszej grupy Placówki Wsparcia Dziennego Punkt w Królewie. Część II – Wychowawca starszej grupy Placówki Wsparcia Dziennego Punkt w Postominie. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. Usługa będzie świadczona w dni powszednie w godzinach funkcjonowania Placówki od podpisania umowy do 31 grudnia 2020r. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć oświadczenia z których wynika że: • Nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona. • Wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego. • Nie jest skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wykonawca zobowiązany jest do: a) diagnozowanie potrzeb i problemów dzieci, b) tworzenie planu pracy Placówki, przedkładanie go do akceptacji Kierownikowi Placówki oraz jego realizowanie zgodnie z założeniami, c) uczestniczenie w procesie naboru dzieci do Placówki, d) rzetelne organizowanie zajęć prowadzonych w ramach działalności Placówki: sprawowanie nadzoru na realizacją planu zajęć wychowanków, udzielanie pomocy w nauce, w czynnościach samoobsługowych tj. myciu, sprzątaniu, e) zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom w czasie pobytu w Placówce i wycieczek, f) dbanie o powierzony sprzęt i mienie g) prowadzenie obowiązującej dokumentacji, h) planowanie działań wychowawczych w stosunku do uczestników PWD, i) udzielanie pomocy w sprawach rozwojowych i życiowych wychowanków przez prowadzenie rozmów, itp. j) współpraca z rodzicami i opiekunami wychowanków w zakresie problemów rozwojowych, postępów w nauce, problemów i metod wychowawczych, k) udział w planowanych działaniach projektowych realizowanych z Europejskiego Funduszu Społecznych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WZ pn. „Wspieranie rodzin w jej prawidłowym funkcjonowaniu poprzez rozwój usług społecznych w interesie ogólnym na terenie Gminy Postomino”. • Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień 85312110-3 Usługi opieki dziennej nad dziećmi. Zamawiający zgodnie z art. 144 pkt. 1 ustawy PZP przewiduje istotne zmiany do treści zawartej umowy: 1) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje zmiany terminu planowanych działań, 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób wskazanych przez Wykonawcę do uczestniczenia w wykonywaniu zamówienia, przy czym nowo wskazana osoba powinna spełniać wymagania określone przez Zamawiającego punkcie 6 podpunkt 6.1 niniejszej SIWZ i uzyskać pozytywną akceptację Zamawiającego. 3) W przypadku opóźnienia w przelaniu środków finansowych z Wojewódzkiego Urzędu Pracy, Zamawiający przewiduje możliwość zapłaty wynagrodzenia w terminie późniejszym niż wskazano w umowie z Wykonawcą, tj. po otrzymaniu transzy z Wojewódzkiego Urzędu Pracy. 4) W zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, na skutek zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki od podatku od towarów i usług mającej zastosowanie do przedmiotu umowy. 5) Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron za 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. 6) Zleceniodawca może rozwiązać umowę bez wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonywania przez Zleceniobiorcę czynności określonych niniejszą umową. 7) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 8) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 9) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie wychowawcy 20,00
Aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wychowawca starszej grupy Placówki Wsparcia Dziennego Punkt w Postominie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki dziennej nad dziećmi w Placówce Wsparcia Dziennego w ramach projektu „Wspieranie rodziny w jej prawidłowym funkcjonowaniu poprzez rozwój usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym na terenie Gminy Postomino.” Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części: Część I – Wychowawca starszej grupy Placówki Wsparcia Dziennego Punkt w Królewie. Część II – Wychowawca starszej grupy Placówki Wsparcia Dziennego Punkt w Postominie. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. Usługa będzie świadczona w dni powszednie w godzinach funkcjonowania Placówki od podpisania umowy do 31 grudnia 2020r. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć oświadczenia z których wynika że: • Nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona. • Wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego. • Nie jest skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wykonawca zobowiązany jest do: a) diagnozowanie potrzeb i problemów dzieci, b) tworzenie planu pracy Placówki, przedkładanie go do akceptacji Kierownikowi Placówki oraz jego realizowanie zgodnie z założeniami, c) uczestniczenie w procesie naboru dzieci do Placówki, d) rzetelne organizowanie zajęć prowadzonych w ramach działalności Placówki: sprawowanie nadzoru na realizacją planu zajęć wychowanków, udzielanie pomocy w nauce, w czynnościach samoobsługowych tj. myciu, sprzątaniu, e) zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom w czasie pobytu w Placówce i wycieczek, f) dbanie o powierzony sprzęt i mienie g) prowadzenie obowiązującej dokumentacji, h) planowanie działań wychowawczych w stosunku do uczestników PWD, i) udzielanie pomocy w sprawach rozwojowych i życiowych wychowanków przez prowadzenie rozmów, itp. j) współpraca z rodzicami i opiekunami wychowanków w zakresie problemów rozwojowych, postępów w nauce, problemów i metod wychowawczych, k) udział w planowanych działaniach projektowych realizowanych z Europejskiego Funduszu Społecznych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WZ pn. „Wspieranie rodzin w jej prawidłowym funkcjonowaniu poprzez rozwój usług społecznych w interesie ogólnym na terenie Gminy Postomino”. • Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień 85312110-3 Usługi opieki dziennej nad dziećmi. Zamawiający zgodnie z art. 144 pkt. 1 ustawy PZP przewiduje istotne zmiany do treści zawartej umowy: 1) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje zmiany terminu planowanych działań, 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób wskazanych przez Wykonawcę do uczestniczenia w wykonywaniu zamówienia, przy czym nowo wskazana osoba powinna spełniać wymagania określone przez Zamawiającego punkcie 6 podpunkt 6.1 niniejszej SIWZ i uzyskać pozytywną akceptację Zamawiającego. 3) W przypadku opóźnienia w przelaniu środków finansowych z Wojewódzkiego Urzędu Pracy, Zamawiający przewiduje możliwość zapłaty wynagrodzenia w terminie późniejszym niż wskazano w umowie z Wykonawcą, tj. po otrzymaniu transzy z Wojewódzkiego Urzędu Pracy. 4) W zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, na skutek zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki od podatku od towarów i usług mającej zastosowanie do przedmiotu umowy. 5) Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron za 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. 6) Zleceniodawca może rozwiązać umowę bez wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonywania przez Zleceniobiorcę czynności określonych niniejszą umową. 7) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 8) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 9) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312110-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie wychowawcy 20,00
Aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług psychologicznych - Choszczno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług psychologicznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.