Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi medyczne w zakresie medycyny pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350138871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. kpt. Mieczysława Medweckiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Balice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-083
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: balice.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi medyczne w zakresie medycyny pracy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-981c473e-7f6f-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037697/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi medyczne w zakresie medycyny pracy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/8blt
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/8blt
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się droga elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej (dalej „platforma”) Zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/8blt. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, powinny być przekazywane w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
2. Powyższe oznacza, że wszelka korespondencja przekazywana Zamawiającemu w inny sposób,
tj. listownie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksem, nie będzie rozpatrywana.
3. Komunikacja za pośrednictwem platformy zakupowej wymaga założenia konta użytkownika.
W celu założenia konta użytkownika, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika (Wykonawcę) aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). Korzystanie z platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): https://8bltr.wp.mil.pl/pl/bip/info/w-informacje-ogolne/eons-rodo/
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/MED/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 177084,15 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi medyczne w zakresie medycyny pracy: badania profilaktyczne, wstępne, okresowe i kontrolne, o których mowa w art. 229 § 1, 2 i 5 kodeksu pracy, dla żołnierzy
i pracowników resortu obrony narodowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 85148000-8 - Usługi analizy medycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje usługi, o których mowa w pkt. III ppkt. 1 SWZ w ramach zamówienia podstawowego oraz zamówienia w ramach opcji, zgodnie z art. 441 Ustawy.
2. Skorzystanie przez Zamawiającego z opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w umowie. Prawo opcji w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zamówienia dodatkowych ilości usług oprócz ilości podstawowych, określonych w zał. nr 5 do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa”.
3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „opcja” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Ostateczna ilość usług w ramach opcji będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z opcji, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
4. Zamawiający może z opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej ilości świadczeń określonej dla opcji w zał. nr 5 do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa” w całym okresie obowiązywania umowy.
5. Uruchomienie opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości usług w zamówieniu podstawowym oraz pozyskaniu przez Zamawiającego środków finansowych na realizację opcji, przez zamówienia składane na zasadach przewidzianych w umowie.
6. O zamiarze skorzystania z opcji, zakresie i terminach realizacji usług opcjonalnych Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę. Skorzystanie z opcji nie wymaga aneksowania umowy.
7. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy będzie się należało wynagrodzenie wg cen jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego określonych przez Wykonawcę w „Szczegółowej ofercie cenowej” stanowiącej część oferty w ramach opcji.
8. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane w okolicznościach przewidzianych w umowie.
9. Usługi realizowane w ramach opcji muszą spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje komisja przetargowa 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie – Balicach.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty będą stosowane następujące kryteria oceny ofert: cena - 100%
3. Zamawiający w kryterium „Cena” będzie przyznawał punkty na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę pkt. 1 zał. nr 1 do SWZ – druk „Oferta”, w którym Wykonawca wpisze oferowaną cenę całkowitą za wykonanie zamówienia (łącznie w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia
w ramach opcji).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej działalności leczniczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 711 z późn. zm.).
W celu dokonania oceny spełnienia tego warunku Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza do przedstawienia dokumentu wskazanego w pkt. IX, ppkt 1.2 SWZ.
2. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.1. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi w zakresie medycyny pracy, z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te były wykonane oraz załączy dowody określające czy usługi te zostały lub są wykonywane należycie.
Spełnieniem przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie wykazanie przez Wykonawcę w zał. nr 7 do SWZ – „Wykaz wykonanych usług”: co najmniej dwóch należycie wykonanych usług w zakresie medycyny pracy, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda.
2.2 Zamawiający wymaga, aby wszystkie usługi będące przedmiotem zamówienia świadczone były przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje, wykonujące zawód medyczny, na podstawie:
- ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. 2021 poz. 790),
- ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. 2021 poz. 479),
- rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (t.j. Dz. U. 2016 poz. 2067),.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie, w zał. nr 2 do SWZ - „Oświadczenie na podstawie art. 125”.
2.3. Zamawiający wymaga aby gabinety, w których będą wykonywane usługi medyczne spełniały wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakimi powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2019 r. poz. 595 ze zm.).
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie, w zał. nr 2 do SWZ - „Oświadczenie na podstawie art. 125”.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie wynikającym z art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone zgodnie z zał. nr 8 do SWZ – „Oświadczenie o grupie kapitałowej”.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego, zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 711 z późn. zm.).
2. Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie medycyny pracy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane – zgodnie z zał. nr 7 do SWZ – „Wykaz wykonanych usług” oraz pkt V ppkt. 1.4.1 SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z art. 106 ust. 1 Ustawy, Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia przedmiotowego środka dowodowego, stanowiącego zał. nr 6 do SWZ – „Oświadczenie na podstawie art. 106”, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” i wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, określonymi w zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
zał. nr 6 do SWZ – „Oświadczenie na podstawie art. 106”
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, zgodne co treści z zał. nr 10 do SWZ – „Oświadczenie na podstawie art. 117” lub zawierające co najmniej informacje, o których mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy – jeżeli dotyczy.
2. Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy – w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodne co do treści z zał. nr 9 do SWZ lub zawierające co najmniej informacje, o których mowa w art. 118 ust. 4 Ustawy – jeżeli dotyczy.
3. Oryginał lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie – dla osób podpisujących ofertę, o ile fakt umocowania nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych – jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zgodnie z art. 58 ust. 1 Ustawy, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa wyżej, winno być załączone do oferty.
3. Zgodnie z art. 59 Ustawy, w przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega możliwość wezwania Wykonawców do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców wraz z ewentualnymi aneksami do tej umowy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie
o którym mowa w art. 125 Ustawy, składane jest zgodnie z pkt. VIII ppkt. 1.1. Oświadczenie to wstępnie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 8 do SWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału
w postępowaniu, o których mowa w pkt. V ppkt. 1.4. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem, że warunek określony w pkt. 1.4.1 SWZ co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi SPEŁNIĆ SAMODZIELNIE, tzn. doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia NIE SUMUJE SIĘ.
7. Zgodnie z art. 117 ust. 2 Ustawy, warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. V ppkt. 1.2. SWZ, zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i SAMODZIELNIE zrealizuje usługi, do realizacji których te uprawnienia są wymagane.
8. Zgodnie z art. 117 ust. 3 Ustawy warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. V ppkt. 1.4. SWZ, zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych TYCH Z WYKONAWCÓW, KTÓRZY WYKONAJĄ USŁUGI, do realizacji których te zdolności są wymagane.
9. W przypadku, o którym mowa w punkcie 7, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone np.: na podstawie wzoru będącego zał. nr 10 do SWZ lub zawierające co najmniej informacje, o których mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową i jej realizacją są określone przepisami ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2021r., poz. 1129 ze zm.) oraz przepisami Kodeksu cywilnego.
2. Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie niepowodującym istotnych zmian w projektowanych postanowieniach umowy i SWZ, określonym w § 6 zał. nr 3 do SIWZ – „Projektowane postanowienia umowy”.
3. W celu zapoznania Wykonawców z przyszłymi zobowiązaniami związanymi z wykonywaniem umowy, Zamawiający przedstawia zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”.
4. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron wyrażoną, pod rygorem nieważności, na piśmie, z zastrzeżeniem art. 455 Ustawy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/8blt
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-04 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-05