USŁUGI MEDYCZNE OBEJMUJĄCE PROFILAKTYCZNE BADANIA LEKARSKIE ŻOŁNIERZY I PRZACOWNIKÓW...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGI MEDYCZNE OBEJMUJĄCE PROFILAKTYCZNE BADANIA LEKARSKIE ŻOŁNIERZY I PRZACOWNIKÓW 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 45 WOG
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSulęcin
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-12-29
  • Zamawiający45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00324226
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGI MEDYCZNE OBEJMUJĄCE PROFILAKTYCZNE BADANIA LEKARSKIE ŻOŁNIERZY I PRZACOWNIKÓW 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 45 WOG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676225

1.5.8.) Numer faksu: 261676222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGI MEDYCZNE OBEJMUJĄCE PROFILAKTYCZNE BADANIA LEKARSKIE ŻOŁNIERZY I PRZACOWNIKÓW 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 45 WOG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4017aef4-6237-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019012/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie z zakresu medycyny pracy w roku 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl/pn/45wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/45wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagany podpis elektroniczny

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie, 69-211 Wędrzyn reprezentowany przez Komendanta 45 WOG
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Pan Jan Żuchowski tel. 261-676-281
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych (Podmioty uczestniczące w realizacji umowy)
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy
9) informuję, że Administrator Danych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany i dane Pana/Pani nie są profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 67/TP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1017500,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są: usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne) oraz badania sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, badania psychotechniczne, badania psychologiczne, konsultacje specjalistyczne na rzecz żołnierzy zawodowych oraz pracowników wojska zatrudnionych w 45 WOG Wędrzyn oraz jednostkach i instytucjach będących na jej zaopatrzeniu tj: 17 BZ Międzyrzecz, 35 dr OP Skwierzyna, OSPWL Wędrzyn, WŻW Wędrzyn, WKU Gorzów Wlkp., 6 Orel Gdynia, Skład Wędrzyn, Skład Nowogród Bobrzański, RCI Wrocław, DWKT Wrocław, Wojskowa Poradnia Psychologiczna Gorzów Wlkp.,151blp Skwierzyna (12 WOT). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia tabela w § 1 ust. 4 projektu umowy.
2. Przewidywana szacunkowa liczba żołnierzy i pracowników wojska do wykonania badań z zakresu medycyny pracy na 2022 r. wynosi powyżej 3720 osób. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w związku ze zmianą poziomu zatrudnienia i badaniami kontrolnymi pracowników wojska i żołnierzy.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2016 poz. 2067 t.j.), (badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, badania psychotechniczne, badania psychologiczne, konsultacje specjalistyczne) w szczególności poprzez:
1) wykonywanie profilaktycznych badań lekarskich żołnierzy zawodowych oraz pracowników wojska – wstępnych, okresowych i kontrolnych, zwanych dalej „badaniami profilaktycznymi”;
2) wydawanie orzeczeń lekarskich do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i przepisach wykonawczych;
3) po badaniu okulistycznym wystawianie recept na szkła korekcyjne;
4) wykonywanie badań kierowców;
5) udzielanie innych świadczeń zdrowotnych, do których zapewnienia w myśl odrębnych przepisów jest obowiązany pracodawca;
6) wykonywanie badań laboratoryjnych i innych określonych w tabeli (§ 1 ust. 3) zleconych przez lekarza medycyny pracy;
7) wykonanie zdjęć rentgenowskich zleconych przez lekarza medycyny pracy;
8) wykonanie opisów badań;
9) prowadzenie działalności konsultacyjnej, diagnostycznej i leczniczej w zakresie patologii zawodowej;
10) prowadzenie czynnego poradnictwa w stosunku do chorych na choroby związane z wykonywaną pracą/służbą;
11) monitorowanie stanu zdrowia pracujących w grupach szczególnego ryzyka;
12) gromadzenie i przechowywanie (zgodnie z przepisami) informacji o ryzyku zawodowym i stanie zdrowia osób objętych profilaktyczną opieką lekarską;
13) zapewnienie udziału lekarza, pielęgniarki sprawującego profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w przeglądzie stanowisk pracy po pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego na 7 dni przed planowanym terminem posiedzenia komisji lub przeglądu stanowisk:
14) wykonanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych przez lekarzy w trybie przepisów ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi ( t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 151 z późn.zm.)
15) wykonanie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 lipca 2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu lecznictwa uzdrowiskowego (t.j. Dz. U. 2015 poz. 2027 ze zm.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

4. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa
w art. 441 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na poniższych warunkach:
1) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, w czasie trwania umowy,
2) Maksymalna wielkość opcji wynosi 85 % zamówienia podstawowego,
3) Rodzaj opcji określa § 1 ust. 4 pkt 4.2 wzoru umowy.
4) O zamiarze skorzystania z prawa opcji wraz z podaniem jego zakresu, Zamawiający poinformuje wykonawcę odrębnym pismem, po wykorzystaniu całości środków z zamówienia podstawowego.
5) Realizacja zamówienia z prawem opcji uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego oraz wysokości środków finansowych przydzielonych na ten cel w budżecie Zamawiającego.
6) Dopuszczalne jest wielokrotne udzielanie zamówień opcjonalnych, jednak łącznie do wielkości wskazanej w pkt 2).
7) W razie udzielenia zamówienia opcjonalnego w mniejszej wysokości bądź wcale, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu względem Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wo+ Wt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: oczekiwanie na przyjęcie

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wykonanie badań i uzyskanie zaświadczenia wydane w jednym dniu

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu
- spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ zgodnie z art. 112 ustawy Pzp; tj.:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełnienia ww. warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
a) Zaświadczenie z Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy potwierdzającym wpis lekarzy w rejestrze lekarzy przeprowadzających badania profilaktyczne wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert – art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 27.06.1997 r. o służbie medycyny pracy tj. Dz. U. 2018 r. 1155 jt.
b) Aktualny odpis z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełnienia ww. warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek w ww. zakresie jeśli złoży:
- Oświadczenie potwierdzające wymagane kwalifikacje niezbędne do prowadzenia medycyny pracy.
- Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę aparaturą i sprzętem medycznym oraz lokalem gwarantującym pełen zakres usług medycznych spełniającym wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r. poz. 739).
- Oświadczenie o dysponowaniu personelem lekarskim i pielęgniarskim, posiadającym odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia zawodowe określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z 26.03.2015 r.. w sprawie prowadzenia badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2015.457).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) oświadczenia o braku skazania za przestępstwa wskazane w art. 108 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r., poz.1129.) - załącznik nr 9
b) oświadczenia składane w związku z art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r., poz.1129) o braku wyroku sądu lub decyzji o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek ZUS - załącznik nr 7
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp
d) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt 4 Pzp tj. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - załącznik nr 8
e) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt. 5 i pkt. 6 Pzp tj. brak podstaw do wykluczenia ze względu na zakłócenie konkurencji załącznik nr 4

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy:
a) Zaświadczenie z Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy potwierdzającym wpis lekarzy w rejestrze lekarzy przeprowadzających badania profilaktyczne wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert – art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 27.06.1997 r. o służbie medycyny pracy tj. Dz. U. 2018 r. 1155 jt.
b) Aktualny odpis z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą
c) Oświadczenie potwierdzające wymagane kwalifikacje niezbędne do prowadzenia medycyny pracy załącznik nr 5
d) Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę aparaturą i sprzętem medycznym oraz lokalem gwarantującym pełen zakres usług medycznych spełniającym wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r. poz. 739) załącznik nr 5,
e) Oświadczenie o dysponowaniu personelem lekarskim i pielęgniarskim, posiadającym odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia zawodowe określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z 26.03.2015 r.. w sprawie prowadzenia badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2015.457) załącznik nr 5.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. (konsorcjum, spółka cywilna).
UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.
W przypadku składania oferty przez Spółkę Cywilną/ konsorcjum, Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4- załącznik nr 10 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-29 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie warkoczyków - Zielona Góra
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Chciałabym zrobić warkoczyki na całej głowie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa odzieży medycznej, roboczej i obuwia (II)
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa chromatografu gazowego GC
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sulęcin: ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH- PRZEWÓZ OSÓB
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa odzieży medycznej, roboczej i obuwia (II)
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI