,,Usługi medycyny pracy dla IAS w Warszawie”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Usługi medycyny pracy dla IAS w Warszawie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-09-15
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-03
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
,,Usługi medycyny pracy dla IAS w Warszawie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Felińskiego 2b

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22-56-18-001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.warszawa@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Usługi medycyny pracy dla IAS w Warszawie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e06e2ec2-0caf-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017761/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Medycyna pracy dla pracowników/funkcjonariuszy IAS i US na okres od 01.01.2022 do 31.12.2022 r. (m.in. badania okresowe, kontrolne, wstępne)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ilekroć w dalszej części Specyfikacji Warunków Zamówienia jest mowa o: „Platformie Zakupowej” – należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń, zwane dalej „Platformą” lub „Systemem”.
2. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 7-15 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
4. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
4.1 Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
4.2 Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
4.3 Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4.4 Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
Szczegółowe informacje w zakresie wymagań technicznych i organizacyjnych znajdują się w rozdziale XV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/32/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych obejmujących usługi z zakresu medycyny pracy zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1175 z późn. zm.) w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. - dla pracowników/funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Warszawie zatrudnionych i zatrudnianych w Jednostkach Izby Administracji Skarbowej na terenie województwa mazowieckiego, wskazanych w Załączniku nr 2 do SWZ - „Wykaz Jednostek Izby Administracji Skarbowej w Warszawie".

4.2.6.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1 Cena brutto (łączna kwota wskazana w formularzu cenowym – suma kolumny nr 6) – waga kryterium – 60 %
Zamawiający przyzna 60 punktów ofercie o najniższej cenie, a każdej następnej ofercie przyporządkowana zostanie liczba punktów proporcjonalnie mniejsza stosując wzór:
najniższa cena z rozpatrywanych ofert
Wartość punktowa ceny = -------------------------------------------------------------- x 60
cena badanej oferty
1Termin płatności faktury – waga kryterium – 40 %
Zamawiający przyzna 40 punktów ofercie, w której Wykonawca przedstawi najdłuższy termin płatności.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu.
Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie wystąpi, którakolwiek z przesłanek/okoliczności wskazanych w rozdziale VI SWZ.
2. Spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:
2.1 Posiadają uprawnienia do świadczenia usług z zakresu medycyny pracy tj.:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że:
1) posiada wpis do rejestru zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu prowadzącego działalność leczniczą na podstawie art. 100 i art. 106 ustawy z dnia z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2021 r. poz. 711 ze zm.)
2) posiada zgłoszenie o rozpoczęciu działalności jednostki podstawowej medycyny pracy do Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy właściwego ze względu na miejsce wykonywania, na podstawie art. 10 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1175),
3) posiada wpis do ewidencji laboratoriów prowadzonej przez Krajową Radę Diagnostów Laboratoryjnych na podstawie art. 19 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (Dz. U. z 2021 r. poz. 866) a w przypadku korzystania z podwykonawstwa wpisem musi legitymować się podwykonawca.


2.2 Posiadają zdolności techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji usług z zakresu medycyny pracy tj.:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że:
1) dysponuje min. l placówką (gabinetem) świadczącą usługi z zakresu medycyny pracy, w której będą przyjmowani pracownicy/funkcjonariusze Zamawiającego,
2) dysponuje specjalistycznymi gabinetami lekarskimi w niżej wymienionych specjalnościach:
a) gabinet okulistyczny lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
b) gabinet laryngologiczny lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
c) gabinet urologiczny lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
d) gabinet do badań psychologicznych, psychiatrycznych i psychofizjologicznych lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
e) gabinet ginekologiczny lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
f) pracownię badań psychotechnicznych z ukierunkowaniem na badania w kierunku uprawnień do prowadzenia pojazdów mechanicznych lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
g) pracownię RTG, EKG lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
h) medyczne laboratorium diagnostyczne wykonujące badania materiału biologicznego lub co najmniej punkt pobrań materiału biologicznego, zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (Dz.U. z 2016 r. poz. 2245 z późn. zm.) i podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie usług laboratoryjnych.
3) Placówki (gabinety) świadczące usługi z zakresu medycyny pracy oraz w/w gabinety specjalistyczne muszą być zlokalizowane w jednej, tej samej miejscowości na terenie województwa mazowieckiego.
2.3 Dysponują osobami/ personelem zdolnym do prawidłowej realizacji usług z zakresu medycyny pracy, w każdym miejscu świadczenia usług tj.:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje w miejscu świadczenia usług:
1) min. 1 lekarzem posiadającym dodatkowe kwalifikacje wymagane do wykonywania zadań służby medycyny pracy, posiadającym wpis do rejestru lekarzy prowadzony przez Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy właściwy dla miejsca wykonywania praktyki zawodowej lekarza na podstawie § 8 rozporządzenia MZ i OS z dnia 30 maja 1996r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 2067);
2) lekarzami uprawnionymi do wykonywania poszczególnych wymaganych badań specjalistycznych;
3) min. 1 osobą personelu pomocniczego-pielęgniarskiego, posiadającą dodatkowe kwalifikacje wymagane do wykonywania zadań służby medycyny pracy na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 września 2011 r. w sprawie zadań służby medycyny pracy, których wykonywanie przez osoby niebędące lekarzami wymaga posiadania dodatkowych kwalifikacji (Dz. U. z 2011 r. Nr 206 poz.1223.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w pkt 1 i pkt 2 ppkt 2.1 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie,
- poszczególne warunki określone w pkt 2 ppkt 2.2 – 2.3 powinien spełniać co najmniej jeden z partnerów.
4. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w Części VII oceni czy Wykonawca spełnia minimalne wymagania wskazane w pkt 1 i pkt 2 oraz oceni zdolność Wykonawcy do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający nie stawia warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunku wskazanego w rozdziale VII. pkt. 2.1 Wykonawca złoży :
dokumenty potwierdzające posiadanie:
a) wpisu do rejestru zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu prowadzącego działalność leczniczą,
b) zgłoszenia o rozpoczęciu działalności jednostki podstawowej medycyny pracy do Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy właściwego ze względu na miejsce wykonywania,
c) wpisu do ewidencji laboratoriów prowadzonej przez Krajową Radę Diagnostów Laboratoryjnych a w przypadku korzystania z podwykonawstwa wpisu wystawionego na podwykonawcę tych usług diagnostycznych.
2. Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w rozdziale VII pkt 2.2 (posiadanych zdolności technicznych niezbędnych do prawidłowej realizacji usług z zakresu medycyny pracy) Wykonawca przedłoży:
a) wykaz gabinetów, pracowni, laboratoriów wskazanych w pkt 2 ppkt 2.2 Części V Ogłoszenia o zamówieniu w podziale na miejsca świadczenia usług z podaniem dokładnego adresu i podstawy dysponowania.
b) w przypadku korzystania z potencjału podwykonawcy Zamawiający będzie wymagał przedłożenia umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a właścicielem/dysponentem lokalu na udostępnienie lokalu na okres obowiązywania umowy.
3. Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w rozdziale VII pkt 2.3 (dysponowania osobami/ personelem zdolnym do prawidłowej realizacji usług z zakresu medycyny pracy, w każdym miejscu świadczenia usług), Zamawiający będzie opierał się na Oświadczeniu Wykonawcy złożonym wraz z ofertą (Załącznik Nr 4 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu.
Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie wystąpi, którakolwiek z przesłanek/okoliczności wskazanych w rozdziale VI SWZ.
2. Spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:
2.1 Posiadają uprawnienia do świadczenia usług z zakresu medycyny pracy tj.:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że:
1) posiada wpis do rejestru zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu prowadzącego działalność leczniczą na podstawie art. 100 i art. 106 ustawy z dnia z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2021 r. poz. 711 ze zm.)
2) posiada zgłoszenie o rozpoczęciu działalności jednostki podstawowej medycyny pracy do Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy właściwego ze względu na miejsce wykonywania, na podstawie art. 10 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1175),
3) posiada wpis do ewidencji laboratoriów prowadzonej przez Krajową Radę Diagnostów Laboratoryjnych na podstawie art. 19 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (Dz. U. z 2021 r. poz. 866) a w przypadku korzystania z podwykonawstwa wpisem musi legitymować się podwykonawca.


2.2 Posiadają zdolności techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji usług z zakresu medycyny pracy tj.:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że:
1) dysponuje min. l placówką (gabinetem) świadczącą usługi z zakresu medycyny pracy, w której będą przyjmowani pracownicy/funkcjonariusze Zamawiającego,
2) dysponuje specjalistycznymi gabinetami lekarskimi w niżej wymienionych specjalnościach:
a) gabinet okulistyczny lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
b) gabinet laryngologiczny lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
c) gabinet urologiczny lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
d) gabinet do badań psychologicznych, psychiatrycznych i psychofizjologicznych lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
e) gabinet ginekologiczny lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
f) pracownię badań psychotechnicznych z ukierunkowaniem na badania w kierunku uprawnień do prowadzenia pojazdów mechanicznych lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
g) pracownię RTG, EKG lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
h) medyczne laboratorium diagnostyczne wykonujące badania materiału biologicznego lub co najmniej punkt pobrań materiału biologicznego, zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (Dz.U. z 2016 r. poz. 2245 z późn. zm.) i podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie usług laboratoryjnych.
3) Placówki (gabinety) świadczące usługi z zakresu medycyny pracy oraz w/w gabinety specjalistyczne muszą być zlokalizowane w jednej, tej samej miejscowości na terenie województwa mazowieckiego.
2.3 Dysponują osobami/ personelem zdolnym do prawidłowej realizacji usług z zakresu medycyny pracy, w każdym miejscu świadczenia usług tj.:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje w miejscu świadczenia usług:
Szczegółowe informacje w rozdziale VII SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie z art. 125 ust. 1 - zał. nr 4 do SWZ
Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 7

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w pkt 1 i pkt 2 ppkt 2.1 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie,
- poszczególne warunki określone w pkt 2 ppkt 2.2 – 2.3 powinien spełniać co najmniej jeden z partnerów.
4. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w Części VII oceni czy Wykonawca spełnia minimalne wymagania wskazane w pkt 1 i pkt 2 oraz oceni zdolność Wykonawcy do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania do umowy zmian na podstawie art. 455 ust. 2 Pzp
Zmiana postanowień umowy może również nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
b) zmiany stawki podatku VAT prowadzącej do zmiany ceny. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie świadczeń wykonanych po dacie podpisania aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: : https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zdjęcie szwów-staplery, Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zdjęcie szwów-staplery 13 szt kręgosłup lędzwiowy. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI