Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi eksperckie - komunikacja
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361793529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. T. Rejtana 20
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178581490
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rof.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/rof
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - inny zamawiający stowarzyszenie jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
DZIAŁALNOŚĆ POZOSTAŁYCH ORGANIZACJI CZŁONKOWSKICH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi eksperckie - komunikacja
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-003c4a2c-8356-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Zintegrowany i uspołeczniony model planowania przestrzennego poprzez opracowanie Strategii Przestrzennej Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego” współfinansowanego z budżetu UE w ramach PO WER i budżetu państwa
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rof
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rof
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10.0,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Administratorem Państwa danych osobowych w
rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 5/46/WE („RODO”) jest:
Stowarzyszenie ROF, Al.T. Rejtana 20, 35-310 Rzeszów,e-mail:biuro@rof.org.pl.
2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych, wysyłając e-mail na adres: biuro@rof.org.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust.1lit.c RODO w celu związanym z
prowadzeniem przedmiotowego postępowania oraz na podstawie art.6ust1 lit.f)RODO w celu ustalenia,
obrony i dochodzenia roszczeń wynikających z odrębnych przepisów.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U.
2019, poz. 2019 z późn.zm.).
5. Mając na uwadze powyższe przysługuje Państwu prawo do:
● uzyskania informacji, czy Zamawiający/Administrator przetwarza Państwa dane osobowe, a jeżeli ma
to miejsce, to do uzyskania dostępu do nich, z takim zastrzeżeniem, że Zam/Admin ma prawo do
żądania od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.;
● sprostowania danych osobowych w przypadku, gdy są nieprawidłowe, z zastrzeżeniem, że
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, jak
również integralnością protokołu oraz jego załączników;
● uzupełnienia danych osobowych, w przypadku, gdy są niekompletne, z zastrzeżeniem, że
skorzystanie z prawa do uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, jak
również integralnością protokołu oraz jego załączników;
● żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. przechowywania danych osobowych w celu zapewnienia korzystania
ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, z zastrzeżeniem
że prawo nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego;
● wniesienia sprzeciwu dotyczącego przetwarzanych danych, z zastrzeżeniem, iż przysługuje ono
wyłącznie w zakresie danych przetwarzanych na podstawie art.6 ust 1 lit. f RODO,
● wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych
narusza przepisy RODO.
6. Państwa dane osobowe będą przechowywane:
a) w celu związanym z prowadzeniem postępowania-zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
b) w przypadku prowadzenia postępowań na roboty budowlane lub usługi–okres przechowywania
dokumentacji postępowania wynosi 5 lat od dnia zakończenia postępowania o zawarcie umowy
koncesji, a w przypadku, gdy czas trwania umowy koncesji przekracza 5 lat–przez okres jego trwania.
c)w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń–do momentu przedawnienia roszczeń.
7. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; tj. odrzucenie oferty lub
wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty. 8. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.ROF.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 138211,38 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewidywana maksymalna liczba godzin doradztwa - nie więcej niż 680 godzin; minimalna ilość to 340 godzin; UWAGA! Wskazana liczba godzin
stanowi sumę pracy Eksperta 1 i Eksperta 2;
I. Współudział w opracowaniu „Strategii Przestrzennej Stowarzyszenia Rzeszowskiego Obszaru
Funkcjonalnego”, polegający na:
1. Udziale w pracach Zespołu Eksperckiego w charakterze eksperta.
2. Współpracy z ekspertami innych branż.
3. Konsultacjach i weryfikacji części opisowej i graficznej „Strategii Przestrzennej Stowarzyszenia Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego” w zakresie:
• wniosków wynikających z ekspertyz dotyczących efektywności komunikacyjnej sporządzanych na potrzeby „Strategii Przestrzennej Stowarzyszenia Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego”;
• zestawu wskaźników;
• analizy zagrożeń dla efektywności komunikacyjnej;
• weryfikacji uwag i wniosków przesyłanych do „Strategii Przestrzennej Stowarzyszenia
Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego” w procesie konsultacji społecznych.
4. Opracowaniu rekomendacji i wniosków dotyczących kształtowania infrastruktury
Rezultat zadania I: Raport końcowy w zakresie rekomendacji i wniosków dla potrzeb efektywności komunikacyjnej.
II. Współudział w opracowaniach projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin wchodzących w skład Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego, polegający na:
1. Udziale w pracach dedykowanych w charakterze eksperta.
2. Współpracy z ekspertami innych branż.
3. Konsultacjach metod gromadzenia danych na potrzeby projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin wchodzących w skład Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego, w szczególności dotyczących:
• źródeł pozyskiwania danych;
• metod graficznej prezentacji danych.
4. Konsultacjach i weryfikacji części opisowej i graficznej projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin wchodzących w skład Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego” w zakresie:
• wniosków wynikających z ekspertyz dotyczących efektywności komunikacyjnej sporządzanych na potrzeby projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i
miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin wchodzących w skład Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego;
• zestawu wskaźników;
• analizy zagrożeń dla efektywności komunikacyjnej;
• weryfikacji uwag i wniosków przesyłanych do projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin wchodzących w skład Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego w procesie konsultacji
społecznych.
5. Opracowaniu rekomendacji i wniosków dotyczących kształtowania infrastruktury komunikacyjnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
73430000-5 - Testy i ocena
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert oparte są na systemie. punktowym. Oferty będą
oceniane wg poniższego systemu, przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt
1. W postępowaniu oferty będą oceniane na podstawie kryteriów:
Kryterium I: Cena oferty
Znaczenie:70%
Kryterium II: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w charakterze Eksperta 1
Znaczenie:30%
2. Sposób oceny ofert:
2.1. Poniższej ocenie podlegają jedynie oferty złożone przez wykonawców niewykluczonych z ubiegania się o udzielenie zamówienia, które następnie nie zostały odrzucone.
2.2. Komisyjna ocena ofert:
A
Kryterium I: Cena oferty-70%
stosując poniższe zasady:
Poszczególne oferty otrzymują ilość punktów wyliczoną wg formuły:
Xn = (Cmin / Cn) x 70,
gdzie:
Xn–oznacza ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie;
Cmin–oznacza najniższą cenę oferty (spośród ofert podlegających ocenie);
Cn–oznacza cenę ocenianej oferty;
70–oznacza wagę (znaczenie tego kryterium wyrażone w %).
Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest CENA BRUTTO OFERTY–jedna godzina świadczenia usługi
Oferta w ramach kryterium I może uzyskać maksymalnie 70,00 punktów.
B
Kryterium II:
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w charakterze Eksperta 1-30% – wg zasady:
Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenie informacji o doświadczeniu personelu Wykonawcy podlegającego ocenie w niniejszym kryterium II w Formularzu ofertowym–Zał. Nr 3 do SWZ. Brak informacji w powyższym zakresie spowoduje przyznanie Wykonawcy w ramach tego kryterium 0 pkt.
Zamawiający przyzna punkty w niniejszym kryterium tylko za doświadczenie, które w sposób całkowity spełni wymogi szczegółowo opisane poniżej. Za częściowe spełnienie opisanego w tabeli poniżej wymogu Zamawiający przyzna 0 pkt.
W kryterium badane będzie doświadczenie osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Eksperta 1.
Zamawiający przyzna dodatkowe punkty, jeśli osoba wskazana przez Wykonawcę do pełnienia funkcji
Eksperta 1 posiada kwalifikacje i doświadczenie ponad wymagane dla spełnienie warunku udziału w
postępowaniu określonego w Roz.V,ust.2lit.d)
W związku z charakterem kryterium Zamawiający nie dopuszcza wskazania innej osoby mającej pełnić funkcję Eksperta 1 dla potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu oraz innej osoby dla oceny niniejszego kryterium.
1) Wykonawca, który do pełnienia funkcji Eksperta 1 skieruje osobę, która posiada tytuł co najmniej doktora w jednej ze wskazanych w OPZ dziedzin, posiadający doświadczenie w realizacji co najmniej 1 projektu badawczego:
a)realizacja 3 projektów badawczych-otrzyma 10 punktów
b)realizacja 5 projektów badawczych-otrzyma 20 punktów
2)Wykonawca, który do pełnienia funkcji Eksperta 1 skieruje osobę, która posiada tytuł naukowy co najmniej doktora w jednej ze wskazanych w OPZ dziedzin oraz będący autorem/współautorem co najmniej 4 publikacji na wskazane w OPZ tematy:
a)będący autorem/współautorem 6 publikacji-5 punktów
b)będący autorem/współautorem 8 publikacji-10 punktów
Oferta w kryterium II może uzyskać maksymalnie 30,00 punktów.
2.3.Łączna ocena ofert:
2.3.1 Punkty uzyskane przez ofertę w komisyjnej ocenie oferty w kryterium I zostaną dodane do punktów uzyskanych przez nią w komisyjnej ocenie oferty w kryterium II i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt.
2.3.2 Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert.
3. Informacje dodatkowe:
3.2. Stosuje się zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku. Gdyby wyniki dwóch lub większej liczby ofert okazały się takie same, zamawiający nie zastosuje zaokrągleń, chyba że działanie takie nie będzie mogło przynieść zróżnicowania wyników.
3.3. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów, Zamawiający. spośród tych ofert wybierze tę, która ma najniższą cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w charakterze Eksperta 1
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W niniejszym postępowaniu zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
a) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (art. 113 Pzp) – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
b) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (art. 114 Pzp) - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
c) Wymóg posiadania zdolności ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia (art. 115 Pzp) – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
d) Wymóg posiadania zdolności technicznych i zawodowych (art. 116 Pzp):
W zakresie posiadania określonej zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. wykonawcy którzy dysponują co najmniej 2- osobowym zespołem, który zostanie wyznaczony do realizacji badania o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu:
1) Ekspert nr 1
-posiadający tytuł naukowy co najmniej doktora w dziedzinie nauk inżynierii lądowej i transportu;
- posiadający doświadczenie w zakresie realizacji co najmniej 1 projektu badawczego z zakresu efektywności funkcjonalnej rozbudowy infrastruktury transportowej;
- jest autorem/współautorem co najmniej 4 publikacji na następujący temat/następujące tematy: efektywności funkcjonalnej rozbudowy infrastruktury transportowej, przy czym co najmniej jedna publikacja winna dotyczyć województwa podkarpackiego;
- posiadający doświadczenie w kierowaniu pracami zespołu (przez zespól Zamawiający rozumie co najmniej 2 osoby łącznie z kierownikiem zespołu).
2) Ekspert nr 2:
- posiadający co najmniej tytuł naukowy magistra w dziedzinie nauk inżynierii lądowej i transportu,
- jest autorem/współautorem co najmniej 2 publikacji na następujący temat/następujące tematy: efektywności funkcjonalnej rozbudowy infrastruktury transportowej
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których
zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych: w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7 Pzp
3. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie
zamówienia, zgodnie z art. 110 ustawy Pzp. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111
Pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień
składania ofert ośw. o spełnianiu warun. udziału w postęp. oraz o braku podstaw do wykluczenia z postęp. – zgodnie z zał nr 4 do SWZ;UWAGA! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświad., o którym mowa powyżej składa każdy z wykonaw. wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.2. Info. zawarte w oświad., o którym mowa w pkt. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonaw. nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postęp..3. Zamaw. wzywa wykonaw., którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiot. środków dowod., aktualnych na dzień złożenia. Podmiotowe środki dowod. wymagane od wykonaw. obejmują:1) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonaw. do realizacji zamów. publicznego, w szczegól. odpowiedzialnych
za świadczenie usług oraz kontrolę jakości, wraz z info. na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształ. niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz info. o podstawie do dysponowania tymi osobami;
wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.4. 1) Oświad. Wykonaw., w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitał., w rozum. Ust. z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonaw., który złożył
odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postęp., albo oświad. o przynależności do tej samej grupy kapit. wraz z dokum..i lub info.i potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postęp. niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;2) Odpis lub info. z KRS lub z CEiIDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; Oświadczenie
wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 3-6 Pzp oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 Pzp - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 2, składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.5. Zamawiający nie wzywa do złożenia
podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;6.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Załącznik nr 5 do SWZ – Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
Załącznik nr 6 do SWZ – składane na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik nr 7 do SWZ – Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
Załącznik nr 8 do SWZ – Oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
Załącznik nr 9 do SWZ - oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
Załącznik nr 10 do SWZ - Oświadczenie wykonawcy dotyczące aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie dotyczącym:
1)zmiany osób wskazanych do realizacji zamówienia w przypadku długotrwałej choroby, śmierci lub zaprzestania stosunku pracy na inną o kwalifikacjach równych lub większych niż dotychczasowo zaproponowana osoba realizująca przedmiot umowy.
2)przedmiotu umowy w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, wytycznych i innych dokumentach dotyczących Projektu, mających wpływ na realizację Przedmiotu umowy;
3)zmiany terminu wykonania danego elementu Przedmiotu umowy w przypadku zmiany terminu zakończenia realizacji Projektu ze względu na opóźnienia spowodowane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy skutkujące obiektywną
niemożliwością wykonania Przedmiotu umowy w terminie ustalonym w Umowie.
4)zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany:
a)zmiany urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, odpowiedniej zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto;
b)Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
c)Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne ubezpieczenie społeczne, stanowiąca konsekwencję wzrostu wynagrodzenia, nie stanowi podstawy waloryzacji wynagrodzenia.
d)Zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
Wymaga się wskazania przez Wykonawcę, że powyższe zmiany mają wpływ na koszty wykonania umowy, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest wykazać jaką część składową stawki wynagrodzenia umownego stanowią powyższe zmiany. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec modyfikacji o wartość zmiany całkowitego kosztu wynikającego z powyższych zmiany jaki Wykonawca jest zobowiązany ponieść w obligatoryjnym zakresie
określonym powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Przedłożenie Zamawiającemu pisemnych wyjaśnień w powyższym zakresie powinno nastąpić w terminie 30 dni od zaistnienia omawianych zmian. Niezłożenie informacji w powyższym zakresie we wskazanym terminie upoważnia Zamawiającego do uznania, że wprowadzone zmiany prawa
nie mają wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający jest uprawniony do weryfikacji zasadności zmiany wynagrodzenia proponowanej przez Wykonawcę oraz poprawności wyliczeń zmiany wynagrodzenia, w tym do żądania od Wykonawcy dokumentów potwierdzających prawidłowość dokonanych obliczeń, pod rygorem uznania, że wprowadzone zmiany prawa nie mają wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. O wyniku weryfikacji Zamawiający informuje Wykonawcę.
5.W przypadku wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy, Strony dokonają zmian w niniejszej umowie w zakresie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz
wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
Zamawiający przewiduje waloryzację wynagrodzenia, o której mowa w art. 436 pkt 4b oraz art. 438 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-15 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rof
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-15 12:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni