Usługi doradcze w ramach realizacji projektu „Równe szanse na rynku pracy, czyli

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi doradcze w ramach realizacji projektu „Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa” – etap I - opracowanie diagnozy sytuacji społecznej i zawodowej 45 uczestników /uczestniczek projektu do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHrubieszów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-11-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-29
  • Numer ogłoszenia616070-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 616070-N-2019 z dnia 2019-10-29 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Usługi doradcze w ramach realizacji projektu „Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa” – etap I - opracowanie diagnozy sytuacji społecznej i zawodowej 45 uczestników /uczestniczek projektu do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, działanie 11.1 Aktywne włączenie, projekt pn. „Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 60514580000000, ul. ul. 3-go Maja  15 , 22-500  Hrubieszów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 965 560, e-mail hrubieszow@ops.pl, faks 846 965 560.
Adres strony internetowej (URL): https://hrubieszow.naszbip.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://hrubieszow.naszbip.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://hrubieszow.naszbip.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pomocą posłańca
Adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Hrubieszowie, ul. 3 Maja 15, 22-500 Hrubieszów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi doradcze w ramach realizacji projektu „Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa” – etap I - opracowanie diagnozy sytuacji społecznej i zawodowej 45 uczestników /uczestniczek projektu do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR)
Numer referencyjny: MOPS.271.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi doradcze w ramach realizacji projektu „Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa” – etap I - opracowanie diagnozy sytuacji społecznej i zawodowej 45 uczestników /uczestniczek projektu do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR), z podziałem na 2 części: Część 1 - opracowanie diagnozy sytuacji społecznej 45 uczestników /uczestniczek projektu do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR), Część 2 - opracowanie diagnozy sytuacji zawodowej 45 uczestników /uczestniczek projektu do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR). Grupę docelową projektu stanowi 45 osób (23 K, 22 M) wykluczonych lub zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, zamieszkałych w Hrubieszowie klientów MOPS. Głównym celem projektu jest wzrost aktywności społeczno-zawodowej oraz poprawa dostępu do rynku pracy uczestników/uczestniczek projektu poprzez kompleksowy program wsparcia obejmujący diagnozę potrzeb uczestników oraz stworzenie indywidualnej ścieżki reintegracji, a także wsparcie z wykorzystaniem usług aktywnej integracji o charakterze społecznym i/lub zawodowym i/lub edukacyjnym. 1.1. - Część 1 - opracowanie diagnozy sytuacji społecznej 45 uczestników /uczestniczek projektu do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie diagnozy sytuacji społecznej do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR) 45 uczestników /uczestniczek projektu pn. „Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Zamówienie będzie realizowane w 3 etapach ze względu na 3 tury rekrutacji uczestników/uczestniczek. W każdym etapie wsparcie będzie adresowane do 15 uczestników/uczestniczek. Wsparcie odbywać się będzie indywidualnie z każdym uczestnikiem projektu (łącznie 4 godziny zegarowe wsparcia na uczestnika projektu), przeprowadzone będzie przez psychologa. Każdy z uczestników projektu winien zostać zdiagnozowany przez w/w specjalistę, czego efektem końcowym będzie opracowanie 1 Indywidualnej Ścieżki Rozwoju dla uczestnika projektu. Usługi świadczone będą na terenie Miasta Hrubieszów w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. Ilość godzin świadczonych konsultacji w ramach umowy - 180 godzin (po 4 h konsultacji dla każdego z 45 uczestników/uczestniczek), z czego w każdym Etapie realizacji zamówienia po 60 godzin (po 4 h konsultacji dla każdego z 15 uczestników/uczestniczek). Jedna godzina rozumiana jest jako godzina zegarowa - 60 min. Do czasu realizacji usługi nie wlicza się przerw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 TOMu III oraz Tomie II SIWZ – zał. nr 1 (projekt umowy). 1.2. - Część 2 - opracowanie diagnozy sytuacji zawodowej 45 uczestników /uczestniczek projektu do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przez doradcę zawodowego diagnozy sytuacji zawodowej do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR) 45 uczestników /uczestniczek projektu pn. „Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Zamówienie będzie realizowane w 3 etapach ze względu na 3 tury rekrutacji uczestników/uczestniczek. W każdym etapie wsparcie będzie adresowane do 15 uczestników/uczestniczek. Wsparcie odbywać się będzie indywidualnie z każdym uczestnikiem projektu (łącznie 4 godziny zegarowe wsparcia na uczestnika projektu) z doradcą zawodowym. Każdy z uczestników projektu winien zostać zdiagnozowany przez w/w specjalistę, czego efektem końcowym będzie opracowanie 1 Indywidualnej Ścieżki Rozwoju dla uczestnika projektu. Usługi świadczone będą na terenie Miasta Hrubieszów w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. Ilość godzin świadczonych konsultacji w ramach umowy - 180 godzin (po 4 h konsultacji dla każdego z 45 uczestników/uczestniczek), z czego w każdym Etapie realizacji zamówienia po 60 godzin (po 4 h konsultacji dla każdego z 15 uczestników/uczestniczek). Jedna godzina rozumiana jest jako godzina zegarowa - 60 min. Do czasu realizacji usługi nie wlicza się przerw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 TOMu III oraz Tomie II SIWZ – zał. nr 2 (projekt umowy).

II.5) Główny kod CPV: 85312320-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
85121270-6
79634000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-15

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: Część 1 - do dnia 15.12.2021 r. z zastrzeżeniem, iż zamówienie będzie realizowane w następujących etapach: 1) Etap 1 - opracowanie diagnozy sytuacji społecznej do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR) dla 15 uczestników/uczestniczek projektu w terminie: od podpisania umowy na realizację zamówienia do 15 XII 2019 r. 2) Etap 2 - opracowanie diagnozy sytuacji społecznej do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR) dla 15 uczestników/uczestniczek projektu w terminie: 1 X- 15 XII 2020 r. 3) Etap 3 - opracowanie diagnozy sytuacji społecznej do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR) dla 15 uczestników/uczestniczek projektu w terminie: 1 X - 15 XII 2021 r. Część 2 - do dnia 15.12.2021 r. z zastrzeżeniem, iż zamówienie będzie realizowane w następujących etapach: 1) Etap 1 - opracowanie diagnozy sytuacji zawodowej do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR) dla 15 uczestników/uczestniczek projektu w terminie: od podpisania umowy na realizację zamówienia do 15 XII 2019 r. 2) Etap 2 - opracowanie diagnozy sytuacji zawodowej do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR) dla 15 uczestników/uczestniczek projektu w terminie: 1 X- 15 XII 2020 r. 3) Etap 3 - opracowanie diagnozy sytuacji zawodowej do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR) dla 15 uczestników/uczestniczek projektu w terminie: 1 X - 15 XII 2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: osób: Wykonawca musi wykazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona. Ba) Część 1 Wykonawca musi wykazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona. Osoba wymagana do pełnienia funkcji – psycholog – wymagana co najmniej jedna osoba. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, spełniającą łącznie następujące warunki: 1) uzyskała w polskiej uczelni dyplom magistra psychologii lub uzyskała za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej oraz posiada prawo wykonywania zawodu psychologa w rozumieniu ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1026), 2) posiada doświadczenie w zakresie świadczonych usług psychologicznych na co najmniej 1 zadaniu polegającym na opracowaniu co najmniej 15 indywidualnych diagnoz sytuacji społecznej. Bb) Część 2 Wykonawca musi wykazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona. Osoba wymagana do pełnienia funkcji – doradca zawodowy – wymagana co najmniej jedna osoba. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, spełniającą łącznie następujące warunki: 1) posiada odpowiednie wykształcenie, to jest: wykształcenie wyższe w zakresie doradztwa zawodowego albo wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego albo wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu zadań w zakresie doradztwa zawodowego albo wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i ukończone szkolenie przygotowujące do zawodu doradcy zawodowego (na podstawie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1482 z późn. zm.)) 2) posiada doświadczenie w zakresie świadczonych usług doradztwa zawodowego na co najmniej 1 zadaniu polegającym na opracowaniu co najmniej 15 indywidualnych diagnoz sytuacji zawodowej. UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający dopuszcza łączenia funkcji osoby która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie Części 1 i 2 pod warunkiem wykazania wymaganego wykształcenia oraz doświadczenia oddzielnie dla każdej z części, na którą składana jest oferta.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o których mowa w art. 24 ust.5 pkt. 1 ustawy P.z.p.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór zamieszczono w rozdziale 3 Tomu I – Formularz 3.5).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkowych: 1) w zakresie wysokości wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez Ustawodawcę w trakcie trwania Umowy, wynikającej ze ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, b) w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 Ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę–jeżeli zmiany te będą miały pływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę-o wartość wynikającą z tych zmian; c) w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne- jeżeli zmiany te będą miały pływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę- o wartość wynikająca z tych zmian. d) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia zakresu usług objętych Umową. 2) w zakresie terminu: a) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. działania i zamieszki wojenne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót; b) w przypadku zaistnienia pomyłki pisarskiej lub rachunkowej; c) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający; d) wprowadzenia informacji dodatkowych związanych z nowymi wytycznymi w realizacji Projektu. 3) w zakresie personelu a) zmiana kadry skierowanej przez Wykonawcę do realizacji niniejszej umowy, z zastrzeżeniem, że nowo skierowane osoby muszą wykazać się niemniejszymi kwalifikacjami oraz doświadczeniem, 4) w zakresie zmiany ilości uczestników/uczestniczek dla których będzie opracowywania diagnoza oraz ilości godzin świadczonych usług - konsultacji z uczestnikiem/uczestniczką projektu - w poszczególnych etapach realizacji umowy: a) zmiana w zakresie ilości uczestników/uczestniczek dla których będzie opracowywania diagnoza oraz ilości godzin świadczonych usług - konsultacji z uczestnikiem/uczestniczką projektu - w poszczególnych etapach o których mowa w §3 ust. 1 w związku ze zmianą ilości rekrutowanych uczestników/uczestników projektu w poszczególnych etapach, z zachowaniem łącznej ilości osób dla których będzie świadczona usługa (tj. 45 uczestników) oraz łącznej ilości godzin świadczonych usług - konsultacji z uczestnikiem/uczestniczką projektu w wymiarze 180 godzin o którym mowa w §1 ust. 1 umowy. a także w innych przypadkach wymienionych w art. 144 Prawa zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Hrubieszowie, reprezentowany przez Kierownika Ośrodka, ul. 3 Maja 15, 22-500 Hrubieszów, tel. 84 696 55 60, e-mail: hrubieszow@ops.pl; 2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@hrubieszow.ops.pl ; 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji. 4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8, 8a, oraz art. 96 ust. 3, 3a oraz 3b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” - wykonawcy, wszyscy zainteresowani, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów. 6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). 7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych a także, na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), ograniczenia przetwarzania (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. 9 W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 10 Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. 11. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 12. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 13. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 14. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: opracowanie diagnozy sytuacji społecznej 45 uczestników /uczestniczek projektu do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest opracowanie diagnozy sytuacji społecznej do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR) 45 uczestników /uczestniczek projektu pn. „Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Zamówienie będzie realizowane w 3 etapach ze względu na 3 tury rekrutacji uczestników/uczestniczek. W każdym etapie wsparcie będzie adresowane do 15 uczestników/uczestniczek. Wsparcie odbywać się będzie indywidualnie z każdym uczestnikiem projektu (łącznie 4 godziny zegarowe wsparcia na uczestnika projektu), przeprowadzone będzie przez psychologa. Każdy z uczestników projektu winien zostać zdiagnozowany przez w/w specjalistę, czego efektem końcowym będzie opracowanie 1 Indywidualnej Ścieżki Rozwoju dla uczestnika projektu. Usługi świadczone będą na terenie Miasta Hrubieszów w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. Ilość godzin świadczonych konsultacji w ramach umowy - 180 godzin (po 4 h konsultacji dla każdego z 45 uczestników/uczestniczek), z czego w każdym Etapie realizacji zamówienia po 60 godzin (po 4 h konsultacji dla każdego z 15 uczestników/uczestniczek). Jedna godzina rozumiana jest jako godzina zegarowa - 60 min. Do czasu realizacji usługi nie wlicza się przerw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 TOMu III oraz Tomie II SIWZ – zał. nr 1 (projekt umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8, 85121270-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin WYKONANIA UMOWY: Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:- do dnia 15.12.2021 r. z zastrzeżeniem, iż zamówienie będzie realizowane w następujących etapach: 1) Etap 1 - opracowanie diagnozy sytuacji społecznej do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR) dla 15 uczestników/uczestniczek projektu w terminie: od podpisania umowy na realizację zamówienia do 15 XII 2019 r. 2) Etap 2 - opracowanie diagnozy sytuacji społecznej do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR) dla 15 uczestników/uczestniczek projektu w terminie: 1 X- 15 XII 2020 r. 3) Etap 3 - opracowanie diagnozy sytuacji społecznej do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR) dla 15 uczestników/uczestniczek projektu w terminie: 1 X - 15 XII 2021 r. OPIS KRYTERIUM OCENY OFERT "Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia" Za skierowanie do pełnienia funkcji psychologa osoby posiadającej większe doświadczenie niż wymagane w warunku zdolność techniczna lub zawodowa osób, Zamawiający przyzna następującą ilość punktów: • doświadczenie spełniające warunek zdolność techniczną lub zawodową osoby na 1 zadaniu– 0 pkt. • doświadczenie spełniające warunek zdolność techniczną lub zawodową osoby na 2 zadaniach – 15 pkt. • doświadczenie spełniające warunek zdolność techniczną lub zawodową osoby na 3 zadaniach – 30 pkt. • doświadczenie spełniające warunek zdolność techniczną lub zawodową osoby na 4 i więcej zadaniach – 40 pkt


Część nr: 2 Nazwa: opracowanie diagnozy sytuacji społecznej 45 uczestników /uczestniczek projektu do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przez doradcę zawodowego diagnozy sytuacji zawodowej do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR) 45 uczestników /uczestniczek projektu pn. „Równe szanse na rynku pracy, czyli włączenie społeczne i zawodowe mieszkańców Hrubieszowa” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Zamówienie będzie realizowane w 3 etapach ze względu na 3 tury rekrutacji uczestników/uczestniczek. W każdym etapie wsparcie będzie adresowane do 15 uczestników/uczestniczek. Wsparcie odbywać się będzie indywidualnie z każdym uczestnikiem projektu (łącznie 4 godziny zegarowe wsparcia na uczestnika projektu) z doradcą zawodowym. Każdy z uczestników projektu winien zostać zdiagnozowany przez w/w specjalistę, czego efektem końcowym będzie opracowanie 1 Indywidualnej Ścieżki Rozwoju dla uczestnika projektu. Usługi świadczone będą na terenie Miasta Hrubieszów w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. Ilość godzin świadczonych konsultacji w ramach umowy - 180 godzin (po 4 h konsultacji dla każdego z 45 uczestników/uczestniczek), z czego w każdym Etapie realizacji zamówienia po 60 godzin (po 4 h konsultacji dla każdego z 15 uczestników/uczestniczek). Jedna godzina rozumiana jest jako godzina zegarowa - 60 min. Do czasu realizacji usługi nie wlicza się przerw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 TOMu III oraz Tomie II SIWZ – zał. nr 2 (projekt umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8, 79634000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: do dnia 15.12.2021 r. z zastrzeżeniem, iż zamówienie będzie realizowane w następujących etapach: 1) Etap 1 - opracowanie diagnozy sytuacji zawodowej do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR) dla 15 uczestników/uczestniczek projektu w terminie: od podpisania umowy na realizację zamówienia do 15 XII 2019 r. 2) Etap 2 - opracowanie diagnozy sytuacji zawodowej do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR) dla 15 uczestników/uczestniczek projektu w terminie: 1 X- 15 XII 2020 r. 3) Etap 3 - opracowanie diagnozy sytuacji zawodowej do Indywidualnych Ścieżek Rozwoju (IŚR) dla 15 uczestników/uczestniczek projektu w terminie: 1 X - 15 XII 2021 r. opis KRYTERIUM OCENY OFERT „Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia” Za skierowanie do pełnienia funkcji doradcy zawodowego osoby posiadającej większe doświadczenie niż wymagane w warunku zdolność techniczna lub zawodowa osób, Zamawiający przyzna następującą ilość punktów: • doświadczenie spełniające warunek zdolność techniczną lub zawodową osoby na 1 zadaniu– 0 pkt. • doświadczenie spełniające warunek zdolność techniczną lub zawodową osoby na 2 zadaniach – 15 pkt. • doświadczenie spełniające warunek zdolność techniczną lub zawodową osoby na 3 zadaniach – 30 pkt. • doświadczenie spełniające warunek zdolność techniczną lub zawodową osoby na 4 i więcej zadaniach – 40 pkt






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunkę do osoby (mężczyzny) z zakwaterowaniem na miejscu - Rejowiec
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekunkę do osoby (mężczyzny) z zakwaterowaniem na miejscu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.